Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ..


 Είναι μήπως το φεγγάρι
που ταρίχευσε την υπεροψία
ή ένα πέλαγο μαβύ
που την έπνιξε στα ταραγμένα του νερά..
Υπεροψία μπροστά στην ομορφιά..
Φόβος..
Κι ένας καθρέφτης σπασμένος εκ των έσω..
Αυτός που πήρε μαζί του θρύψαλα κι αθωότητα..
Μια οπτασία αναγέννησης χορεύει στη βροχή
κι ένα καράβι μοναχικό
προσμένει τους επιβάτες του..
Υπεροψία μπροστά στο θρήνο..
Ένας ήλιος που τον γέννησε η βροχή
ανατέλλει μια νέα σελίδα..
Λέξεις..
Σκέψεις..
Νότες..
Ένα πιάνο άλλοτε ξένο
μιλάει τώρα με τον Σοπέν..
κι ένα παράθυρο ανοιχτό στέλνει φως
στον σπασμένο καθρέφτη..
Νίκη μπροστά στην υπεροψία..
Αναγέννηση εκ των έσω..
και τα θρύψαλα ταξιδιώτες
στο καραβάκι που χάνεται στο πέλαγο..
Ένα ταξίδι με νέους επιβάτες
και με χαμόγελο..
με χαμόγελο για το αύριο..
Για το αύριο που ξεκίνησε άθελά του
μέσα απ' τον σπασμένο καθρέφτη..
Κι η ζωή συνεχίζεται..
Αναγεννάται..
Εκ των έσω..(By Kate)


OI ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ PHOTOBUCKET.
ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΟΙ LINKIN PARK.

132 σχόλια:

  1. καλημερα!!! καλη εβδομαδα!!! αλλη μια ομορφη και ακρως βαθια συναισθηματικη θα ελεγα αναρτηση απο σενα!! να εισαι καλα φιλη μου! φιλια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου..να είσαι καλά κοπέλα μου..σ'ευχαριστώ..φιλάκια πολλά κι απο μένα..

      Διαγραφή
  2. Μια γλυκιά εβδομάδα, κούκλα μου!
    Όλα να είναι ζεστά και πολύχρωμα...
    Εκ των έσω!!!
    ;-)
    Υπέροχα λόγια!
    (όμορφη και η μουσική επιλογή!)
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την γλυκιά μου φίλη!Εκ των έσω Γιάννα μου έρχεται η αναγέννηση..η αναγέννηση της ψυχής..ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  3. Αν κάτι ξεκινάει πάνω σε κάτι άλλο που ήταν σπασμένο
    και απόμειναν κομμάτια και θρύψαλα,
    δεν νομίζω ότι θα έχει καλό έρεισμα και θεμέλιο για να σταθεί!
    κάπου θα σπάσει!
    ...

    σχόλιο εκ των έσω!

    Μία όμορφη μερούλα εύχομαι! :) ✿

    Υ.γ Θαρρώ πως παρακολουθεις τις μουσικές μου επιλογές! δεν μπορεί ότι τραγούδι έχεις βάλει να είναι ένα από τα αγαπημένα μου..! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται Λία μου..όταν ο καθρέφτης γίνει κομμάτια τότε τα πετας..και τότεφεύγουν και οι εμμονές που ήταν κρυμμένες..φεύγουν μακριά μ'ένα καράβι που δεν γυρίζει πίσω..και η ψυχή αναγεννάται..είναι πλέον καθαρή για να συνεχιστεί και η ζωή.. οι μουσικές επιλογές είναι απο ξένη μουσική συνήθως ροκ μπαλάντες..ότι μου αρέσει ν'ακούω αυτά βάζω και στα ποιήματά μου να τα συνοδεύσω..ξέρω ότι ακούμε τα ίδια..το έχω καταλάβει..φιλάκια λουλουδάκι μου..

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ ειλικρινά για τα ευγενικά σου λόγια και τον χώρο που αφιέρωσες να τα γράψεις ,μέσα από το φιλόξενο blog της Ζαμπίας!!
    Όφειλα μία επίσκεψη και χαίρομαι πολύ που την έκανα,για να διαπιστώσω ότι η πραγματική τέχνη του λόγου και τα συναισθήματα, κρύβονται στην ποίηση ,που τόσο αριστοτεχνικά γράφεις!Είναι πολύ σπουδαίο να δέχεσαι έπαινο,από μία εν δυνάμει ποιήτρια.
    Με εκτίμηση Φωτεινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φωτεινή μου..εγώ σ'ευχαριστώ θερμά για τα εγκάρδια σχόλιά σου..σε ξεχώρισα στη κοινή μας φίλη Ζαμπία για τα εύστοχα σχόλια που δίνεις..με τον γραπτό λόγο του άλλου καταλαβαίνω αρκετά πράγματα..και είδα πόσο στέκεσαι κάθε φορά στο σχόλιο..και τον τρόπο που θέλεις να παρουσιάσεις τις απόψεις σου αλλά και τις γνώσεις σου..δεν ξέρω εαν έχεις ιστολόγιο..εαν δεις την απάντησή μου γράψε μου για να τα πούμε και απο τον χώρο σου..με εκτίμηση και χαιρετισμούς..

      Διαγραφή
    2. Kαλησπέρα Καίτη,
      την είδα την απάντηση και σου γράφω ότι δεν διαθέτω δικό μου ιστολόγιο.Με μεγάλη μου χαρά όμως, θα σε παρακολουθώ μέσα από το δικό σου !Θα τα λέμε όποτε μπορούμε.Θα ήθελα ακόμα,να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ευαίσθητη πλευρά σου στις΄΄έκτακτες΄΄αναρτήσεις που έκανες και αφορούν λεπτά ζητήματα υγείας.
      Χάρηκα που σε γνώρισα,εύχομαι να έχεις ένα ευχάριστο απόγευμα!

      Διαγραφή
    3. Δεν φαντάζεσαι Φωτεινή μου πόσο χάρηκα που γνωριστήκαμε έτσι απρόσμενα!!να σου πω σε έβλεπα και στην Κική και έλεγα αυτή η κοπέλα πως γράφει έτσι..ευτυχώς δηλαδή που το σχόλιο που έκανα στη Ζαμπία το είδες και έτσι έγινε και η γνωριμία μας..θα τα λέμε απο εδώ αφού δεν έχεις δικό σου ιστολόγιο..για άλλη μιά φορά να σ'ευχαριστήσω θερμά για την τιμή που μου έκανες και για τα εγκάρδιά σου σχόλια..να μη χαθούμε..καλό απογευματάκι και απο μένα..Υ.Γ,τις έκτακτες αναρτήσεις τις εκανα γιατί είμαι πολύ ευαίσθητη με το θέμα παιδί και γενικότερα σε λεπτά θέματα που αφορούν την ηθική στήριξη προς τους συνανθρώπους μας που μας έχουν ανάγκη.

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ και πάλι Καίτη μου για τα εγκάρδια σχόλια σου στην Ζαμπία!!!Αρχίζω και αισθάνομαι άβολα...αμήχανα.Ευχαριστώ και πάλι.
      Καλό σου βράδυ ,φιλιά πολλά, πολλά!!!

      Διαγραφή
    5. άβολα αισθάνεσαι Φωτεινή μου?να μη μ'ευχαριστείς καθόλου..δεν είπα κάτι για να σου φέρνει αμηχανία..την αλήθεια λέω..καλό βραδάκι Φωτεινή μου..κι απο μένα πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Πολύ ζεστά λόγια γεμάτα συναίσθημα. Η ζωή όντως συνεχίζεται. Αναγεννάται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα Δαφνούλα μου..σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..ήδη πέρασα απο το ιστολόγιό σου σήμερα και θαύμασα τα πολύ ιδιαίτερα κοσμήματά σου..καλή συνέχεια εύχομαι..και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Σπασμένο... καράβι με δίχως κατάρτια και δίχως πανιά...
    Πέρασα για το απαραίτητο ραντεβού μου με τα ποιητικά ταξιδέματά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σπάσαμε όλα γλυκιά μου φίλη..καράβια,καθρέφτες..ξέρεις εσύ!!!το ραντεβού μας είναι μοναδικό και τα αισθήματα αμοιβαία...καλό σου απογευματάκι..τα λέμε πολύ σύντομα..

      Διαγραφή
  7. ...Καλημερα..Υπεροψια..το ασπρο σεντονι..μοχθηρο..σκοτεινο..με μια κραυγη μοναξιας..με μια κραυγη πονου..σαλεψα στα μικρα κρυσταλλα ενος σπασμενου καθρεφτη..τρομαξα..τα δικα μου κοματια..διωχνω την Σκια μου..τωρα ειμαι καλα..ειμαι ΜΟΝΗ ΜΟΥ..να σαι καλα..χαρουμενη βδομαδα..σου στελνω ολα του Σεπτεμβρη τα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαράκι μου πόσο συγκινούμαι κάθε φορά που συναντιόμαστε έστω έτσι!!να σ'έχει ο θεός πάντα καλά γλυκό μου κορίτσι..όλα του Σεπτέμβρη τα φιλιά κι απο μένα ματάκια μου..

      Διαγραφή
  8. καλημέρα-)))
    με ταξίδεψες........πραγματικά πολύ όμορφο γεμάτο συναισθήματα γραμμένο!!!Και η εικόνα,τέλεια-)))
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κρίστα μου,,χάρηκα πολύ που σε ταξίδεψα με τον 'Καθρέφτη" μου..σ'ευχαριστώ μεσα απο την καρδιά μου..περιμένω με χαρά νέα σου θαύματα στην Τέχνη..άπειρα φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. καλημέρα-)))
    με ταξίδεψες........πραγματικά πολύ όμορφο γεμάτο συναισθήματα γραμμένο!!!Και η εικόνα,τέλεια-)))
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντα εκ των έσω έρχεται η πραγματική αναγέννηση και είναι το υπέροχο συναίσθημα που ακολουθεί μετά από έναν μικρό ή μεγάλο "θάνατο".
    Πολύ όμορφο Kate μου... Όπως πάντα άλλωστε! Στο έχω ξαναπεί, έχεις έναν μοναδικό τρόπο να με βάζεις σε σκέψεις χωρίς αρνητισμό.
    Εξαιρετική η επιλογή των Linkin Park!
    Πολλά φιλιά και να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου,καλή μου φίλη με τη χρυσή καρδούλα..σ'ευχαριστώ για τα πάντα γλυκά σου λόγια που μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω να γράφω..οι Linkin Park ήταν απο τότε που βγήκανε οι αγαπημένοι μου γιατί με αγγίζουν με το στίχο που πάντα προβληματίζει και με το επαναστατικό τους στυλ στη μουσική..φιλάκια πολλά και χαρούμενη εβδομάδα και απο μένα!

      Διαγραφή
  11. Kate συγκλονιστική!Μου άρεσε ιδιαίτερα αυτό το ποίημα και έβαλες και το numb στο τέλος που είναι πολύ ωραίο κομμάτι!Και επειδή μου αρέσουν τόσο τα ποιήματά σου,σου έχω ένα βραβείο στο blog μου!Με πολύ χαρά στο χαρίζω!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αμπυ μου..με κάνεις πολύ χαρούμενη με τα σχόλιά σου κοριτσακι μου..αα το βραβείο ναι σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου και δεν ξεχνάω ότι ήσουνα η πρώτη που μου έδωσες βραβείο όταν ξεκίνησα το ιστολόγιό μου..πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  12. Oι γεμάτοι συναίσθημα στίχοι σου, εμένα μου έβγαλαν μια νότα αισιοδοξίας κι αυτό μου άρεσε!
    Καλή βδομάδα Kate μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Ελενάκι μου..είσαι τόσο γλυκιά τόσο μέλι στάζει πάντα η ψυχή σου..πάντα με συγκινείς..χάρηκα ου σου άρεσε ο Καθρέφτης μου..καλή βδομάδα και άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  13. Kαλή Καιτούλα , καλή εβδομάδα.... τα ποιήματα σου κρύβουν μια γλυκα πάντα.... μου αρέσει να τα διαβάζω...φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιό γλύκα απο σένα δελφινοκόριτσό μου δε γίνεται..φιλούθκια κι απο μένα..το βράδυ θα σε επισκεφτώ στο Δελφινοπαλατάκι σου..

      Διαγραφή
  14. για το αύριο που ξεκίνησε μέσα από το σπασμένο καθρέφτη η ζωή συνεχίζεται.......αναγεννάται! Θέλω να μένω στη θετική πλευρά της ζωής και των καταστάσεων όπως θέλεις και εσύ Καιτούλα μου!!!!
    να έχεις μια πολύ καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα στη θετικη πλευρά κοιτάμε Μαράκι μου αγαπημένο..τώρα αν μας πάνε και μερικές φορές στραβά τα πράγματα τότε δίνουμε τις μάχες μας..τι αγωνίστριες είμαστε??χάρηκα που σου άρεσε ο Καθρέφτης μου..καλή βδομάδα και φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  15. Στίχοι βγαλμένοι από την ψυχή , γραμμένοι με την καρδιά! Η γλύκα, ο συναισθηματισμός, η αισιοδοξία χαρακτηριστικά δικά σου! Να'σαι καλά, Καίτη!! Καλή και γλυκειά εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πεπουλίνι μου..πάντα γλυκιά και με τον καλό σου λόγο..καλή βδομάδα και σε σένα..νάσαι καλά φίλη μου..

      Διαγραφή
  16. μεσα απο ολα αυτα σημασια εχει αυτο που αναγεννιεται να ειναι πιο δυνατο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έχει σημασία κορίτσι μου..τα δυνατά συναισθήματα βγαίνουν στην επιφάνεια όταν μας αφήνουν και οι εμμονές,,να είσαι καλά και σ'ευχαριστώ..

      Διαγραφή
  17. Άλλη μια υπέροχη ποίηση αγαπημένη μου φίλη που φαίνεται τελικά πως το ΄χεις στο αίμα σου!
    Έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω και σε σπασμένους καθρέπτες... σε κείνους όμως που βρισκόμασταν εμείς μπροστά τους και το κάναμε μόνοι μας επειδή το θέλαμε.Δε μπορώ να πιστέψω σε ταξίδια που ξεκινούν μ΄ ένα αύριο άθελά του, όσο αισιόδοξο κι ελπιδοφόρο να ΄ναι αυτό.Θέλω ένα αύριο δυνατό που να μπορεί να σταθεί και να ζήσει την αναγέννησή του, επειδή θα πιστεύει σ΄ αυτό.
    Το κομμάτι και το συγκρότημα κι αυτό υπέροχο!Ειλικρινά δεν το γνώριζα...Είμαι πολύ πίσω φαίνεται στα σύγχρονα ξένα..!αχαχα!
    Καίτη μου να ΄σαι καλά και να συνεχίζεις να μας ταξιδεύεις τόσο ονειρεμένα και ποιητικά!
    Χαρούμενη βραδιά να περάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκέ μου Νικόλα,αγαπημένε φίλε..ο Θεός να σ'έχει καλά και να σε στηρίζει στο δύσκολο δρόμο σου..εγώ είμαι εδώ και το ξέρεις τι σημαίνει..με συγκίνησες με όσα μου γράφεις..με τιμάς πάντα με ταλόγια σου..εύχομαι το αύριο το δικό σου να είναι άμεσα ελπιδοφόρο και ανακουφιστικό και να μη σου λείπει ποτέ το χαμόγελο΄το ιστολόγιό σου απο τα πιό ευαίσθητα και ανθρώπινα με έχει σταθερά δίπλα του και σαν συνοδοιπόρο..να είσαι καλά Νικόλα μου και σήμερα το βράδυ θα περάσω απο τη ΣΚέψη και απο το Αντίθετοι κόσμοι..το ραντεβού το δικό μας πλέον είναι καθημερινό..

      Διαγραφή
  18. Καμια φορα το ειδωλο που βλεπουμε στον καθρεφτη δεν ειναι το δικο μας. Και πρεπει να σπασουμε καθρεφτη και ειδωλο σε χιλια κομματια, ωστε να αποκαλυφθει η πραγματικη εικονα, με ολη την ομορφια η την αποκρουστικοτητα της. Ειναι ο μονος τροπος να αναγεννηθουμε.
    Πολυ πολυ ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Πεταλούδα μου την μαχητική..σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκιά μου..

      Διαγραφή
  19. Η ζωή συνεχίζεται και αναγεννάται, εκ των έσω... Πολύ σωστά τα λες... Απλά το καταλαβαίνουμε αργά... Ή και καθόλου μερικές φορές...
    Ωραίο το ποίημα σου! Πολύ ωραίο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσι μου..χάρηκα που σε άγγιξε ο Καθρέφτης μου και που σε προβλημάτισε..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  20. Πόσο συναίσθημα έχουν πάντα οι στίχοι σου Καιτούλα μου!!!
    Υπέροχο φιλενάδα!!
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρουλίτα μου γλυκιά μου φιλενάδα!!πάρα πάρα πολλά φιλιά1

      Διαγραφή
  21. Αναγέννηση,μεγάλη λέξη,πόσες φορές δε χρειαστηκε να τη νιώσουμε,γιατι στη ζωή αυτή που κάνει κυκλους περνάμε καθε φορα και καποια αναγεννηση,καλη εβδομαδα και πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καίτη μου πάλι χάιδεψες την ψυχή μου με τους τρυφερούς σου στίχους και η αποθέωση . Αναγέννηση !! Αρκεί να το νοιώθουμε συχνά
    Φιλάκια πολλά
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου χάιδεψα τη ψυχή αγαπημένη μου Νικόλ..με συγκίνησες πολύ ματάκια μου..δεν μπορείς να φανταστελις πόσο..φιλάκια και το ευχαριστώ λίγο είναι..

      Διαγραφή
  23. http://xilinosippotis.blogspot.gr/2012/01/blog-post_09.html
    ότι έχω γράψει σε "καθρέφτη".
    ...
    Το ωραίο όμως είναι,
    πως χωρίς να σε διαβάσω
    σου έγραψα στο σχόλιο σου στην αναρτησή μου,
    ότι θα σου έγραφα κι εδώ,
    σε τούτο το όμορφο σου ποίημα!
    ...
    Κι από εδώ,
    μια όμορφη μέρα,
    κάθε μέρα,
    αναγεννημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ξέχασα να πω, αγαπημένοι Linkin Park, αγαπημένο κομμάτι...
      Μεγάλωσα στην εφηβεία με αυτούς,
      κι έχω την υπερηφάνεια να λέω,
      πως έτυχε να τους γνωρίσω πριν γίνουν της "μόδας" έπειτα!

      Διαγραφή
    2. Οι Linkin Park οι απίστευτοι Ανδρέα μου..πάντα συγκλονίζουν..ειδικά στα παλιά και αγαπημένα!τους γνώρισες στη Μαλακάσα ασφαλώς στο Terravibe..

      Διαγραφή
    3. Σου έχω απάντηση στο υπέροχο και αγαπημένο ιστολόγιό σου Ανδρέα μου..όλο το πρωινό σήμερα σε "ξεσκονίσαμε "σήμερα με την μητέρα μου-συγγραφέα-..της έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η ανάρτησή σου για τον Φώτη Κόντογλου,συγκινήθηκε για τα παιδιά που χάθηκαν,διαβάσαμε και την περσινή και γίναμε κομμάτια,,απέκτησες όμως άλλη μια φίλη τη μητέρα μου που δεν χόρταινε να σε διαβάζει..

      Διαγραφή
  24. Αναγέννηση ... ποσο ανάγκη την εχουμε.
    Πανέμορφοι οι στίχοι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχουμε μεγάλη ανάγκη Στέλλα μου..και σαν άνθρωποι..και σαν χώρα..αυτό περιμένουμε όλοι..μια ηθικο-κοινωνικο-πολιτιή αναγέννηση..εκ των έσω..και σύντομα..σέυχαριστώ θερμά..

      Διαγραφή
  25. Καλή σου μέρα,κορίτσι μου!
    Με ευαισθησία,μουσικές,λόγια κι εικόνες μας ομορφαίνεις τις στιγμές!
    Να 'σαι καλά!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚαλησπέραΚορινάκι μου γλυκιά μου φίλη..είμαι ιδια΄τερα χαρούμενη που σου άρεσε ο Καθρέφτης μου..και φυσικά δεν ξέρω πως να σ'ευχαριστήσω για όσα μου γράφεις..φιλάκια πάρα πολά!νάσαι καλά πάντα..

      Διαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά Κατερίνα μου..τουτες τις ώρες μόνο ελπίδα κι ένα χαμόγελο έχουμε ανάγκη όλοι μας..θα χαρώ να σε σε βλέπω..μου δείχνει ο blogger ότι δεν έχεις δικό σου ιστολόγιο,,γράψε μου να μου πείς γιαυτό..σε ψάχνω απο παλιά..

      Διαγραφή
  27. Πανέμορφοι οι στοίχοι σου,γλυκειά μου Καιτούλα!!!
    Γεμάτοι ωραία συναισθήματα!!!Είσαι γεννημένη ποιήτρια!!!
    Τό μουσικό κομμάτι,είναι τό αγαπημένο τραγούδι τής μικρής μου κόρης!!
    Καλή καί χαρούμενη εβδομάδα σού εύχομαι!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου πολυτάλαντη Δήμητρα..πως να σ'ευχαριστήσω μου λες σε παρακαλώ?κάθε φορά με συγκινείς τόσο..το έχω παρατηρήσει ότι ταιριάζουμε στις μουσικές μας επιλογές..χαρούμενη βδομάδα και άπειρα φιλάκια..θα έρθω απο το παλατάκι σου να δω τι μας έχεις!

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα Καίτη μου!!! Ναι, έχεις ένα μοναδικό ταλέντο που ταξιδεύει τον νου μου! Κρατάω κάθε στίχο σου στην καρδιά μου και πιστεύω στην ζωή που συνεχίζεται και αναγεννιέται! Εκ των έσω!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκούλα μου..και το δικό σου ταλέντο με ταξιδεύει..έτσι είναι αυτά..ο ένας να συμπληρώνει τον άλλον!!αναγέννηση εκ των έσω έχουμε ανάγκη όλοι μας..και ειδικά η πολύπαθη τα τελευταία χρόνια χώρα μας!!φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  29. Υπέροχο ποίημα βγαλμένο από τα βάθη της ψυχής γεμάτο συναίσθημα!!!
    Μπράβο Καίτη έχεις έναν ιδιαίτερο τρόπο που γράφεις και αυτό μου αρέσει πολύ!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σόφη μου..μέσα απο την καρδιά μου σ΄'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..πάρα πολλά φιλάκια κι απο μένα..

      Διαγραφή
  30. Υπέροχο το ποίημά σου!
    Καλή εβδομάδα να έχεις,φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα Ελλάκι μου..νάσαι καλά για τα γλυκά σου σχόλια..φιλάκια πάρα πολλά..

      Διαγραφή
  31. Χαίρομαι που η ιντερνετική οικογένεια μεγαλώνει ακόμα περισσότερο.
    Βλέπω πάρα πολλούς φίλους, εκτός από τους πολύ αγαπημένους μου Φωτεινή και Ξύλινο Ιππότη, να αγκαλιάζουν τη δική σου γωνιά και να εκτιμούν την ευαισθησία και την ποιότητα των στίχων σου Καίτη μου...

    Καλή συνέχεια στην έμπνευση!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που μεγαλ,ωνει η οικογένειά μας και νιώθω πολύ ευτυχισμένη που σας έχω όλους φιλαράκια μου και περνάμε απίστευτες στιγμές μέσα απο τα ιστολόγιά μας..συμπαραστεκόμαστε ο ένας στον άλλον,του στέλνουμε ένα χαμόγελο παίρνουμε ιδέες ο ένας απο τον άλλον,μαθαίνουμε πράγματα ό ένας απο τον άλλον..πολύ σημαντικό αυτό Ζαμπίτσα μου..Χάρηκα που ήρθε απο εδώ η Φωτεινή..είναι εξαιρετική με απλότητα και σεμνότητα..ένας λεπτός άνθρωπος με χαρίσματα..τον Ξύλινο Ιππότη..άσε τώρα..αυτό είναι το φωτεινό μου αστεράκι..το υπέροχο αυτό πλάσμα που σου δίνει μόνο φως..που με τα γραπτά του σε ανεβάζει και με το ήθος του με έχει ενθουσιάσει..σήμερα τον διάβαζα απο το πρωί και είμαι γοητευμένη απο τις παλιές του αναρτήσεις που δεν τις είχα διαβάσει..εγώ τώρα πως να σέυχαριστήσω ματάκια μου για όσα μου γράφεις..το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο και υποκριτικό..τα αισθήματα είναι αμοιβαία και σ'εχω στην καρδιά μου γλυκιά μου φίλη..και σε σένα καλή συνέχεια κορίτσι μου,,συνέχισε να μας μαγεύεις..να μας διδάσκεις..να μας τρελαίνεις με τις αναρτησεις σου!!!!

      Διαγραφή
  32. Πολύ γλυκιά έμπνευση με όμορφη μουσική επένδυση...!!! Μας δίνεις πάντα σπόρους σκέψης και άνθη συναισθημάτων!!! Να είσαι πάντα καλά κι ο καθρέπτης ν' αντανακλά μόνο την ομορφια της ψυχής σου!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου καλησπέρα..με συγκινείς πολύ με όσα μου γράφεις..χάρηκα πολύ πουσου άρεσε η ανάρτησή μου..πολλά πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  33. Καλησπέρα Καίτη μου!!! Εθίστηκα στα ποιήματά σου... κι αυτό είναι τόσο όμορφο κι ελπιδοφόρο.
    Μια οπτασία αναγέννησης χορεύει στη βροχή... Ένας ήλιος που τον γέννησε η βροχή ανατέλλει μια νέα σελίδα... φράσεις που μου φέρνουν αισιοδοξία και μου ανεβάζουν τη διάθεση!!!!
    Να είσαι καλά!!!! -:)))
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα στην Κικίτσα μου..που τα ίδια έχω να σου πω..ότι είπα και στη Ζαμπίτσα μου..ζωγραφίζετε στις κουζίνες σας,,μας μαθαίνετε..μας διδάσκετε..μας λύνετε τα χέρια..και οι αναρτήσεις σας υπέροχες μαγευτικές,,με συγκινείς πολύ κορίτσι μου με όσα μου γράφεις και με τιμάς πολύ,,ευχαριστώ και λίγο είναι..είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε ο Καθρέφτης μου..να είσαι καλά ματάκια μου..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  34. Καλησπέρα Καίτη μου!!! Εθίστηκα στα ποιήματά σου... κι αυτό είναι τόσο όμορφο κι ελπιδοφόρο.
    Μια οπτασία αναγέννησης χορεύει στη βροχή... Ένας ήλιος που τον γέννησε η βροχή ανατέλλει μια νέα σελίδα... φράσεις που μου φέρνουν αισιοδοξία και μου ανεβάζουν τη διάθεση!!!!
    Να είσαι καλά!!!! -:)))
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπα εδώ έχει δεύτερο και απο κάτω τρίτο..κάτι πάτησες και βγήκαν τριπλά..

      Διαγραφή
  35. Καλησπέρα Καίτη μου!!! Εθίστηκα στα ποιήματά σου... κι αυτό είναι τόσο όμορφο κι ελπιδοφόρο.
    Μια οπτασία αναγέννησης χορεύει στη βροχή... Ένας ήλιος που τον γέννησε η βροχή ανατέλλει μια νέα σελίδα... φράσεις που μου φέρνουν αισιοδοξία και μου ανεβάζουν τη διάθεση!!!!
    Να είσαι καλά!!!! -:)))
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάλι ανατρίχιασα διαβάζοντάς σε... ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου με κάνεις πάντα πολύ χαρούμενη με όσα μου γράφεις..σ'ευχαριστώ κορίτσι μου..

      Διαγραφή
  37. Χάρηκα πολύ που σου άρεσε Μαρία Ελενά μου η ανάρτηση!!φιλάκια και ευχαριστώ θερμά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Είναι υπέροχο το ποίημα σου!!!Είναι τόσα τα συναισθήματα που ένιωσα όταν το διάβασα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου,,χάρηκα που σε άγγιξε ο Καθρέφτης μου..

      Διαγραφή
  39. Καλημέρα αγαπημένη φίλη
    Καίτη μας τι θα γίνει;
    μας...κατέστρεψες.. την.. προτεραιότητα
    στα.. βραβεία...χά..χα.. μυριζόμαστε τους
    αληθινούς φίλους(Νάσια)..
    ΆΝΤΕ ΤΡΈΞΕ ΓΡΉΓΟΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΆΒΕΙΣ
    ΤΟ ΝΕΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!

    http://nasiasblog2012.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα πολύ σημαντικό είναι οι φίλοι που έχω κάνει μέσα απο το ιστολόγιό μου Παύλο μου και το ξέρεις..τα βραβεία έπονται..μου τα δίνουν φίλοι όμως κι αυτό μετράει..το παίρνω σαν παιχνίδι και σαν χαμόγελο στο μαύρο και στο γκρίζο που ζούμε!

      Διαγραφή
  40. Καλημέρα!!! Το ποίημα σου υπέροχο!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σπυριδούλα μου για τα εγκάρδια σχόλιά σου..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  41. Αναγέννηση εκ των έσω, αυτό χρειάζεται!!
    Υπέροχο,καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναγέννηση εκ των έσω Κατερινάκι μου για τον καθένα απο εμάς...όσο για τη χώρα αργεί το καράβι να ξεκινήσε..αργεί πολύ..ευχαριστώ κορίτσι μου..

      Διαγραφή
  42. Μέσα από το σπασμένο καθρέφτη, ένα χαμόγελο για το αύριο!!
    Τί όμορφο το ποίημά σου, Καιτούλα !!
    Πολλα φιλάκια, καλή μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμόγελο που χρειαζόμαστε άμεσα όλοι μας να λες Μαριαννίτσα μου..ευχαριστώ να πω λίγο είναι..φιλάκια πολλά πολλά..

      Διαγραφή
  43. "Κι ένας καθρέφτης σπασμένος εκ των έσω..
    Αυτός που πήρε μαζί του θρύψαλα κι αθωότητα.."

    και ναι μεν παίρνει μαζί του την αθωότητα όμως δίνει την ποιητική ενόραση και την ετοιμότητα που χαρακτηρίζει τη γραφή σου και το βλέμμα σου... βαθιά στοχαστικό, αυτή την ανάγνωση κάνω εγώ για τούτο το πόνημά σου αγαπημένη μου φίλη καθώς ο καθρέφτης και δη ο σπασμένος είναι μια κίνηση προς την ρηγμάτωση και του ίδιου του φίλαυτου εγώ... τίθεται ο εαυτός ρηγματωμένος εκτός συνέχειας; όχι είναι η απάντησή μου μέσα από τις δικές σου λέξεις..."Νίκη μπροστά στην υπεροψία..
    Αναγέννηση εκ των έσω.."
    και θα μπορούσα να πω και πολλά ακόμα όμως δεν είναι αναγκαία... η ποίηση είναι πάνω από τις αναλύσεις και τους υπομνηματισμούς... να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τι να πω για σένα γλυκέ μου φίλε..με όσα μας χαρίζεις με τα συναρπαστικά σου κείμενα..ευχαριστώ που με τιμάς με όσα μου γράφεις πάντα.

      Διαγραφή
  44. H αλήθεια είναι πως οι σπασμένοι καθρέφτες δεν με φοβίζουν...
    αντίθετα με φοβίζουν τα σπασμένα συναισθήματα που θέλουν συναρμολόγηση... οι σπασμένες ελπίδες, τα σπασμένα όνειρα, οι σπασμένες ψυχές....μα και πάλι επάνω σε σπασμένο δεν στηρίζεις
    τίποτα... Διαισθάνομαι πως είχες πολλά κομμάτια μέσα σου όταν το
    έγραφες αυτό ...κρατάω την αναγέννηση !
    Σε φιλώ γλυκιά μου Καίτη
    να είσαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα Λεβινάκι μου γλυκό κομμάτια θρύψαλα μέσα μου..απλά έτσι μου βγήκε..συνήθως εμπνέομαι απο τη φύση και απο κάποιες ιστορίες που θα ακούσω ή απο κάποι γεγονός..κι εγώ δεν φοβάμαι τους σπασμένους καθρέφτες..ξέρεις τι με φοβίζει μόνο?το μέλλον των παιδιών μου και φυσικά το μέλλον της χώρας μου..αυτό με θλίβει καθημερινά..την αναγέννηση κράτα σαν λέξη..είναι μιά λέξη που αν μη τι άλλο μας φέρνει αισιοδοξία..φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου..

      Διαγραφή
  45. Τι όμορφα που γράφεις, Kate μου !!!!Μου αρέσει που στο τέλος μας δίνεις το αισιόδοξο μήνυμα της αναγέννησης !!!! Μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό απάντησα τώρα και στο Λεβινάκι μας Νίκη μου..η αναγέννηση που χρειαζόμαστε όλοι..λέξη αισιόδοξη και λαχτάρας για καλύτερες μέρες..ευχαριστώ πολύ και φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  46. Τι όμορφα που γράφεις, Kate μου !!!!Μου αρέσει που στο τέλος μας δίνεις το αισιόδοξο μήνυμα της αναγέννησης !!!! Μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πειραζει ν'αρνηθω τα καινουρια?
    Λιγο ακομα στη σαπισμενη μου αναμνηση μπορω?
    Να....μεχρι ν'αεριστει το εσω.
    Η αναγεννηση ειναι ,ουτως ή αλλως αναποφευκτη
    και αναγκαια...
    Εγωισμος δεν υπαρχει ...με τις χουφτες τρωω υπεροψιες
    και ακαρπους αναστεναγμους των.

    Καλησπεραταξιδεμενημεκαραβιριμαγμενουκαθρεπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναγκαία η αναγέννηση Μελάκι..για μας δεν ξέρω να σου πω..εξαρτάται τι βιώνει ο καθένας..για τη χώρα όμως καραβάκι στο πέλαγος εν μέσω θυέλλης το βλέπω..καλησπερολουλουδομονογιασενα..

      Διαγραφή
  48. Ομορφη και γλυκιά η γραφή σου Καιτη μου! Καλό βράδυ να έχεις και ενα γλυκό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου για τα καλά σου λόγια..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  49. Καλό βράδυ Καίτη μου!! :))
    Γράφεις υπέροχα και η μουσική επένδυση είναι κορυφαία! Το νόημα του ποιήματός σου, μου θύμισε ένα ποίημα που είχα γράψει δύο χρόνια πριν..
    Η αναγέννηση είναι πάντοτε καλύτερα να προέρχεται εκ των έσω..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κωνσταντίνα μου..χάρηκα πολύ που σε άγγιξε ο Καθρέφτης μου και η μουσική που επέλεξα..ευχαριστώ κορίτσι μου για τα καλά σου λόγια..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  50. Άντε να δούμε πότε και πώς θα επανορθώσουμε όλα τα σπασμένα που έχουμε σ' αυτή τη χώρα. Δεν έχει μείνει και τίποτα όρθιο... Καταπληκτικοί οι linkin park, κομματάρα το συγκεκριμένο.. Καλό μεσημέρι και τα ξαναλέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου..δύσκολα επανορθώνονται τα..σπασμένα στη χώρα..δεν έχω καθόλου αισιοδοξία..το ξέρω ότι σου αρέσουν και σένα οι αγαπημένοι μου Linkin Park..το numb είναι απο τα αγαπημένα μου..καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι..

      Διαγραφή
  51. Τι υπεροχη ανάρτηση! Μελαγχολία αλλά και αισιοδοξία... Μπράβο κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλησπέρα! Πολύ πολύ όμορφο, μελαγχολικά αισιόδοξο! Αν και ο καθρέφτης όταν σπάσει, δεν ξανακολλάει...! Ίσως παίρνεις καινούριο...!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ginny μου..όταν σπάσει παίρνεις καινούριο..τον πετάς μαζί με τις εμμονές..φιλάκια κορίτσι μου..

      Διαγραφή
  53. Όπως ακριβώς σκορπά, η άμμος που 'ναι η φύση του καθρέπτη καθώς σπάει...έτσι απλώνει κι η δική σου φύση, η ποίηση, τα κομμάτια της ψυχής σου μοναδικά κι αέρινα, συνεπαίρνoντας τον λογισμό.
    Να είσαι καλά γλυκιά μου Kate.
    Και να έχεις ένα ακόμη, "γόνιμο ποιητικά" βράδυ.


    Υ.Γ.Η φροντίδα της υπό ανάρρωσης (μετεγχειρητικά) μητρός μου, και μία "αλλαγή" (συνοδευμένη με μια μίνι εκπαίδευση) των εργασιακών συνθηκών, μου στέρησε την διαδικτυακή επικοινωνία, δυστυχώς με όλους τους φίλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου πάντα με συγκινείς με τα όσα μου γράφεις..σ'ευχαριστώ και θα τα πούμε και απο σένα..περαστικά στη μητέρα σου να πάνε όλα καλά κορίτσι μου..

      Διαγραφή
  54. Γεια σου Kate, πολύ μου άρεσαν τα λόγια σου αλλά και το τραγούδι που έβαλες από κάτω, αυτό ακούω τώρα :) Σου στέλνω τα φιλιά μου από μακριάαα και καλή σου μέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλη μου..να με συγχωρείς..δεν είχα δεί το σχόλιό σου..σ'ευχαριστώ θερμά,,φιλάκια άπειρα,,

      Διαγραφή
  55. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελμιράκι μου για τα καλά σου λόγια..πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  56. Kate μου με συγκινούν τόσο πολύ τα ποιήματά σου, που πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να τα σκέφτομαι ώρες μετά!!!!! Είναι μεγάλο χάρισμα αυτό που έχεις!!!!!!
    Τα συγχαρτήριά μου φιλενάδα!!!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσο χαρούμενη με κάνεις Σιλενάκι μου..δεν φαντάζεσαι πόσο..μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω να γράφω..ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκιά μου φίλη..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  57. Φοβάμαι τον ραγισμένο και τον σπασμένο καθρέπτη αλλά έλκομαι από την εσωτερική αναγέννηση,είναι η ελπίδα για κάτι καλύτερο......Φιλάκια βραδυνα και βροχερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα μου στείλε και μιά βροχούλα στην Αθήνα!την έχουμε πολύ ανάγκη..χαίρομαι που σε άγγιξε ο Καθρέφτης μου..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  58. Πολύ όμορφο το ποίημα σου, Kate μου! Συγκινητικό! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου Αναστασία..περιμένω ανάρτησή σου την Κυριακή..

      Διαγραφή
  59. Τι όμορφο ποίημα Kate μου!! Μαγευτικό! Αλλά και η 2η εικόνα που έβαλες που λέει broken mirror πάνω μου άρεσε αφού πίσω είναι οι ηθοποιοί του vampire diaries(έχω κόλλημα) Ένα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου! Καλή συνέχεια εύχομαι!Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα κόλλημα το έχω κι εγώ με το vampire diaries γιαυτό και το έβαλα συνοδευτικό..κι αλλο βραβείο??θα με πάρει στο ψιλό ο Παύλος τώρα..ευχαριστώ κοριτσάκι μου..πάρα πολλά φιλούθκια..

      Διαγραφή
  60. Άλλο ένα ποίημα που φανερώνει το βάθος της ψυχής σου Καιτούλα μου!!!
    Πολύ όμορφο!!!
    Σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο ηλ. μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς όπως πάντα Ροδουλίνι μου..σέυχαριστώ ματάκια μου..χαίρομαι που σου άρεσε..πάρα πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  61. ίσως και λανθασμένα,
    μου έβγαλε μια αισιοδοξία.
    σε φιλώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλησπέρα Καίτη!!!Από τους τελευταίους αλλά ήθελα να έχω ηρεμία για να σε διαβάσω και να σε απολαύσω.
    Για να επέλθει η εκ των έσω αναγέννηση απαιτείται να υπάρχει το ψυχικό υπόβαθρο,η εσωτερική καλλιεργεια,το χαμόγελο της ψυχής και η θετική στάση για την ίδια την ζωή.Εσύ τα έχεις όλα αυτά!!
    Νιώθω άλλη μια φορά μαγεμένος απο την ποίησή σου και κυρίως απο τη σπάνια ευαισθησία σου!!
    Καλό βράδυ φίλη μου Καίτη!!!Σε ευχαριστώ για όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα δεί το σχόλιό σου φίλε μου..σ'ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου..με κάνεις κι εσύ να χαίρομαι πολύ με όσα μου γράφεις κάθε φορά..δεν έχω λόγια..με συγκίνησες πολύ..μη μέυχαριστείς φίλε μου..

      Διαγραφή
  63. Το διάστημα που έλειψα απ' τη μπλογκοσφαιρα παραλίγο να ξεχάσω το πανέμορφο ιστολόγιο σου.. :(

    Υπέροχη ανάρτηση, μαγική. Τα λόγια σου μοναδικά στην απλότητα τους. Η μελαγχολική του ατμόσφαιρα "εισέβαλε" στην καρδιά μου. Ταξίδεψα σ' εκείνο το δωμάτιο με το σπασμένο καθρέφτη, τα δάχτυλα μου σχεδόν άγγιξαν τα πληκτρα του πιάνου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λίζα μου..δεν είχα δεί τα τελευταία σχόλια..πολύ χαρούμενη με έκανες με όσα μου έγραψες..

      Διαγραφή
  64. Ο σπασμένος καθρέφτης τι να κρύβει στ' αλήθεια; Πιο πολύ ο φόβος στο αντίκρισμά του. Καινούργια αρχή είναι. Από πιο χαμηλά, και όπως λες πολύ σωστά και με τρυφερότητα, ό,τι είναι να γίνει πρέπει να γίνει εκ των έσω...
    Σε ευχαριστώ για την τονωτική σου πένα... να είσαι καλά,
    Καλή σου εβδομάδα και πολλά φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γλυκιά μου Μαρώ δεν είχα δεί τα τελευταία σχόλια..εγώ σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή