Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΑΙΜΑ.(ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ)

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΑΣ ΦΙΛΟΙ Η ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ-ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ-ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ.ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΝΟΣ.ΑΓΛΑΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΟΣΙΑ ΕΥΧΗ"ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.Ένα αγγελούδι μόλις 3,5 χρονών χρειάζεται αίμα και αιμοπετάλια!

Ένα αγγελούδι μόλις 3,5 χρονών, η Ευαγγελία-Λυδία Σιδέρη, χρειάζεται αίμα και αιμοπετάλια.

10 λεπτά από το χρόνο μας δεν είναι πολλά...

Παρακαλώ όσοι μπορείτε να βοηθήσετε!!!


Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, Ογκολογικό "Ελπίδα"

Read more: http://www.osiaefxi.com/2013/09/35.html#ixzz2fJwBdj9p



ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ 210-7452036
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΓΛΑΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ 210-7785105

27 σχόλια:

  1. Μακάρι να βρεί ανταπόκριση η εκκληση ,είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση,εύχομαι ολα καλά να πανε για το μικράκι,φιλια πολλά και μπράβο γι αυτο που κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις το έκανα αναδημοσίευση Kate!
    Εύχομαι κι ελπίζω να πάνε όλα καλά με τη μικρούλα!
    Τρέμω και που το σκέφτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Νικόλα μου!!μεγαλώνει δυναμικά η ομάδα μας..όλο και περισσότεροι γινόμαστε που διακόπτουμε τη ροή του ιστολόγίου μας για θέματα τέτοια ευαίσθητα που αφορούν τον συνάνθρωπό μας..θα πάνε όλα καλά και με τη βοήθειά Του..

      Διαγραφή
  3. Kate αναδημοσιεύω άμεσα. Επίσης σου έχω και βραβειάκι! Είναι βέβαια το ίδιο με του Νίκου, αλλά επειδή σου χρώσταγα ένα είπα να στο δώσω τώρα! :D :D Καλό απόγεμα και ο Θεός να φυλάξει το κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γιάννη μου..είσαι θησαυρός!θα ψάξω να βρώ και τα τηλέφωνα να τα προσθέσω στην ανάρτηση..ευχαριστώ για το βραβειάκι..δεν μου χρωστάς τίποτα!απο την καρδιά μου κάνω ότι κάνω..και υπολογίζω πολύ σε σένα.στον Παύλο και τον Νικόλα-για τις αναδημοσιεύσεις- γιατί είστε οι αγαπημένοι μου φίλοι!ας προσευχηθούμε για το μικρό κοριτσάκι να γίνει άμεσα καλά,,καλό βραδάκι φίλε μου..

      Διαγραφή
  4. ειχαμε καποια θετικη ανταποκριση; μαθατε κατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εύχομαι το καλύτερο!
    ας βοηθήσει ο Κύριος..
    ας προσευχηθούμε και ας δράσουμε όλοι!
    εκπληκτική κίνηση εκ μέρους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου φίλη για την άμεση ανταπόκριση!!ότι μπορώ θα κάνω μαζί σας..βιώνουμε δύσκολες εποχές και πολλοί συνάνθρωποί μας μας έχουν ανάγκη..τα ποιήματα έπονται..τώρα προηγούνται άλλα πράγματα..

      Διαγραφή
  6. Εύχομαι τα καλύτερα για το μικρό αγγελούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι τα καλύτερα για το κοριτσάκι!! Έγινε αναδημοσίευση και στο facebook από το πρωί!! Να σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί Παρασκευή μου..το έμαθα για το Facebook..Εγώ βέβαια πρώτα το είδα στο φιλικό μου ιστολόγιο ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ και το αναδημοσίευσα..Υπάρχουν όπως λέει κι ο Νικόλας(ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΚΟΣΜΟΙ)και (ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ) άνθρωποι με το Α κεφαλαίο..Να είσαι καλά κι εσύ φίλη μου!καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
    2. Kate να σε ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου για την ευαισθησία που έδειξες!!Ό,τι χρειαστείς να στείλεις μαιλ στη διεύθυνση που έχω στο προφιλ!!!

      Διαγραφή
    3. Σου έχω στείλει mail φίλε μου..εγώ σ'ευχαριστώ..ότι και να σου πω είναι λίγο..ας περιμένουμε να ακούσουμε μόνο ευχάριστα απο αυτό το θέμα..

      Διαγραφή
  8. Πόσο ραγίζει η καρδιά , όταν πρόκειται για μικρό παιδάκι!
    Ενώνω και εγώ την προσευχή μου και την θετική μου ενέργεια για το κοριτσάκι!
    Φιλάκια Καίτη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου να είσαι καλά..όλοι αυτό θα κάνουμε..προσευχή για να γίνει άμεσα καλά..φιλάκια γλυκιά μου φίλη.

      Διαγραφή
  9. καλημέρα αγαπητέ μου Καίτη -Νίκο -Niikol-Γιάννη και φίλοι στα σχόλια
    σήμερα πρωί έλαβα γνώση....
    Καλημέρα σας και καλός σας βρήκα
    αγαπητοί μου φίλοι από την Θεσσαλονίκη
    στην blogoπαρέα σας..
    άμεσα έκανα την ανάρτηση μόλις έλαβα γνώση για
    την μικρή Ευαγγελία-Λυδία...
    Τί σύμπτωση Ευαγγελία και καλή μας φίλη
    από Θεσσαλονίκη που είχε άμεση ανάγκη αίματος!!!
    Έκανα την ανάρτηση παιδιά και ευχόμαστε να
    πάνε όλα καλά.
    Με εκτίμηση
    Παύλος
    dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν α είσαι καλά Παύλο μου..Εσύ πρώτος στον αγώνα το ξέρουμε πλέον όλοι..θα περιμένουμε νέα..ότι μαθαίνω θα το γράφω στην ανάρτηση..σου έστειλα και mail..

      Διαγραφή
  10. Γεια! :)
    Ήρθα να πω μια καλημέρα και βλέπω αυτό!.. :(
    Το καημενούλι, μακάρι να συγκινηθεί ο κόσμος και να γίνει γρήγορα καλά. Τι να πω, ευχές για τα καλύτερα για τη μικρή και ο Θεός βοηθός. Και άμα μάθεις νεότερα να μας πεις.

    Καλή σου μέρα παρόλα αυτά.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε μου..ότι νέο υπάρχει θα το γράφω στην ίδια ανάρτηση..να πάνε όλα καλά με το μικρό κοριτσάκι..

      Διαγραφή
  11. Ελπίζω και εύχομαι να πάνε όλα καλά για το μικρό αγγελούδι!!!
    Ο θεός είναι μεγάλος Καιτούλα μου.
    Πολλά φιλιά ψυχούλα. <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πάνε όλα καλά Ρουλίτσα μου..κι απο μένα φιλάκια κοριτσάκι μου..

      Διαγραφή
  12. Καλησπερα! Το ειδα κι εγω!
    Εχουμε νεοτερα; Μαζευτηκε το αιμα που χρειαζεται;
    Ειδα οτι γενικα ανεβαζετε τετοιες αναρτησεις, θα ηθελα να συμμετεχω κι εγω σε αυτο. Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα καλή μου φίλη..για την υγεία του παιδιού δεν έχουμε νέα γιατί όταν ρωτάμε για την εξέλιξη της υγείας του επικαλούνται το ιατρικό απόρρητο και έχουν δίκιο..εαν μάθει κάποιος θα ενημερώσει και τους υπόλοιπους..κι εγώ ευχαριστώ..θα τα πούμε σύντομα.και όταν χρειαστεί θα σε ειδοποιήσω άμεσα...να μην χρειαστεί να λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Καιτούλα στέλνουμε όλη μας τη θετική ενέργεια και τις προσεύχες μας στον Ύψιστο να σώσει την μικρή ψυχούλα!!!
    Καλή δύναμη στους γονείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή