Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ

ΕΝΑ 16ΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ!





Πρόκειται για την Ελένη Σοφού του Γεωργίου 16 ετών, η οποία νοσηλεύεται με οξεία λευχαιμία, στην Αιματολογική Κλινική του Ευαγγελισμού.Όσοι θέλουν και μπορούν καλούνται να προσφέρουν αιμοπετάλια σαν δώρο ζωής σ΄αυτό το νέο κορίτσι...

Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες:
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΝΕΤΕ ΔΕΙΓΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ, ΣΑΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ.ΟΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΑΙΜΑ.

ΑΠΛΩΣ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΕ ΣΑΣ .

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΓΕΙΕΙΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟ, ΟΥΤΕ ΑΣΠΙΡΙΝΗ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΓΓΥΜΟΣΥΝΕΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΓΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΑΙΜΑΤΟΚΡΙΤΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΄Η ΕΞΩΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.

ΑΠΟΚΛΕΙΕΣΤΕ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΣΤΙΓΜΑ  Ή ΘΥΡΟΕΙΔΟΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΓΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ ΚΑΘΕ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΄ΧΕΤΕ  ΦΑΕΙ ΚΑΛΑ.

ΔΕΝ ΠΟΝΑΕΙ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΖΩΗΣ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ…

Πηγή:ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ



Είμαστε πολύ περήφανοι που η ομάδα μας μεγαλώνει..οι ανάγκες των συνανθρώπων μας είναι πολλές..στόμα με στόμα μια είδηση μεταδίδεται πιό γρήγορα..μιά είδηση που μπορεί να σώσει μιά ζωή..Ευχαριστούμε θερμά όλους τους φίλους που έχουν δραστηριοποιηθεί και με τις αναδημοσιεύσεις τους στο Facebook αλλά και στα ιστολόγιά τους..

24 σχόλια:

  1. Πολλές πληροφορίες που δεν τις γνωρίζει ο κόσμος! Μακάρι να δώσει κίνητρο σε όσους μπορούν να γίνουν δότες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εθελοντική αιμοδοσία σώζει ζωές..ότι καλύτερο για τον συνάνθρωπό μας..

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Καίτη μου!Εύχομαι να πάνε όλα καλά!Ελπίζω στην ανταπόκριση του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Νικόλα μου να πάνε όλα καλά για το 16χρονο κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω...εύχομαι να βρεθούν άνθρωποι που μπορούν και να το κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο πραγματικά ελπίζω να βρεθεί κόσμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να βρεθεί κόσμος και να πάει καλύτερα η πορεία του παιδιού..

      Διαγραφή
  5. Μπράβο σου, Καίτη! Εύχομαι να βρεθούν πολλοί και γρήγορα, διότι οι περιορισμοί είναι πολλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνω κάτι απο μόνη μου για να παίρνω μπράβο Ελενάκι μου..όλοι μαζί μπορούμε..

      Διαγραφή
  6. σε ευχαριστουμε πολυ για την πληροφορια Καιτη μου θα προσπαθησουμε να βοηθησουμε φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε ευχαριστουμε πολυ για την πληροφορια Καιτη μου θα προσπαθησουμε να βοηθησουμε φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ..Ο θεος να βαλει το χερι του..ολα να πανε καλα..σε φιλω ματια μου..ολα του να Θεου να γινουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύχομαι όλα να πάνε καλά για το κοριτσάκι!
    Καλό απόγευμα Καίτη μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙΤΗ ΜΟΥ!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΦΙΛΗ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι μου..μακάρι να πάνε όλα καλά΄΄καλή βδομάδα να έχουμε..

      Διαγραφή
  11. Μακάρι να πάνε όλα καλά!!!!
    Καλή εβδομάδα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μακάρι να πάνε όλα καλά!!!!
    Καλή εβδομάδα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέrα Kate!!Kαλή εβδομάδα,όσο μπορεί να είναι!!Θα ήθελα να περάσεις λίγο από τον ιστότοπό μου.Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή