Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ..ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤ'ΑΣΤΡΑ..



 'Ανοιξα το παράθυρο
στο νεογέννητο φθινόπωρο
που ήρθε δυναμικά να ξυπνήσει τις αισθήσεις..
Σσσσς..μη μιλάς..
άκου το θρόισμα
απ' τα φύλλα της καστανιάς
που ανασαίνει δροσιά και μύρτιλλα..
Μια λεύκα περήφανη ψηλή
μιλάει με τ' αστέρια της νύχτας..
Καλωσόρισμα του Σεπτέμβρη
με αστροφεγγιά και ποίηση..
Θύμησες καλοκαιρινές και κοχύλια..
'Ονειρα..
όνειρα πού ξυπνάνε απ' το θρόισμα των φύλλων..
Δροσιά και μύρτιλλα..
ευωδιά και γαλήνη..
Και τ' αστέρια λάμπουν μέσα απ' τις καστανιές
χαϊδεύοντας το νέο φεγγάρι..
Σκόρπιες λέξεις
κινητοποιούν τις αισθήσεις..
Γραμμένες στ'άστρα..
Στην καρδιά..
Στη νέα αυγή που έρχεται.. (By Kate)




ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ PHOTOBUCKET
ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ Η LOREENA MC KENNITT.

164 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και από μένα,,χαίρομαι που σου άρεσε..καλό σου μήνα..

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα!!!
    Να έχουμε ένα όμορφο φθινόπωρο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φθινοπωρινό το όμορφο ποιημα σου-οι εικόνες και το τραγούδι "δένουν" απόλυτα μαζί του !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσόρισες Σεπτέμβρη λοιπόν ... καλό, ζεστό και γλυκό μήνα εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω ομορφο ποστ! λογια φωτο ηχος! τελεια ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στην νέα αυγη λοιπον , νέες αισθησεις και γλυκες παραισθησεις ας φέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφοι στίχοι! Υπέροχες εικόνες!!
    Καλό και γλυκό φθινόπωρο να'χεις, καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπουλίνι μου κι απο μένα γλυκό φθινόπωρο με όμορφες δημιουργίες..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..

      Διαγραφή
  8. Έχεις δίκιο,αυτό είναι το φθινόπωρο,γλυκό,μελαγχολικό,γεμάτο χρώματα και αρώματα!!!!!!Καλό φθινόπωρο λοιπόν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ θερμά κορίτσι μου..καλό φθινόπωρο και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  9. όμορφο φθινόπωρο καλώς ήρθες και ένα όμορφο ποίημα το υμνεί και το καλωσορίζει!!!!
    τα φιλιά μου γλυκιά μου Καίτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκό μου Μαράκι για τα πάντα εγκάρδια σχόλιά σου..άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Εδεσες πάλι υπέροχα τις εικόνες με τους στίχους σου!
    Καλό Φθινόπωρο Καίτη μου, καλή νέα αρχή!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου με συγκινείς πάντα με τα γλυκά σου σχόλια..γλυκό φθινόπωρο και καλή συνέχεια..φιλάκια..

      Διαγραφή
  11. Το φθινόπωρο πήρε άλλη εικόνα χάρη στους στίχους σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Φλώρα μου μέσα απο την καρδιά μου...άπειρα φιλιά..

      Διαγραφή
  12. Και τι όμορφα συνδυασμένα, με έντονη τη Φθινοπωρινή παρουσία σε μοναδικούς στίχους και όμορφες εικόνες!

    Καίτη μου μάς ήρθες ξεκούραστη γεμάτη έμπνευση!
    Καλό μήνα Σεπτέμβρη κι από ΄δω γλυκιά μου.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να σ'ευχαριστήσω γλυκιά μου Ζαμπίτσα για τα γλυκά σου σχόλια..νάσαι καλά φίλη μου καιγλυκό φθινόπωρο να έχουμε..

      Διαγραφή
  13. Καλό Φθινόπωρο, Καίτη! Μπορεί οι περισσότεροι να αγαπούν πιο πολύ το Καλοκαίρι, όμως το Φθινόπωρο έχει την δική του ιδιαίτερη ομορφιά, με τα χρώματα και τα αρώματα της νοτισμένης από την βροχή, γης. Η Loreena McKennitt, εκπληκτική όπως πάντα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου χαίρομαι αφάνταστα που σου άρεσε και άκουσες και την Loreena μου την αγαπημένη που κατάλαβα ότι την αγαπάς κι εσύ..σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου..καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Άντε πάλι τα κατάφερες! Αυτή τη φορά με το ποίημά σου μου απάλυνες τον "πόνο" για το καλοκαίρι που φεύγει και τη "μαυρίλα" για το φθινόπωρο που έφτασε κιόλας...
    Να είσαι καλά Kate μου! Σε φιλώ γλυκά κι εύχομαι να έχεις ένα ήρεμο και ξεκούραστο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα αφάνταστα που σου άρεσε Πηνελόπη μου..και που συνετέλεσα να σου φύγει η μαυρίλα κοριτσάκι μου..σ'ευχαριστώ και σου στέλνω τηναγάπη μου και άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  15. Πάντα μου άρεσε το φθινόπωρο, αλλά με το ποίημά σου το εκτίμησα ακόμα περισσότερο!!!
    Καλό μήνα, κορίτσι μου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Γιάννα πολύ σ'ευχαριστώ για τα πάντα γλυκά σχόλιά σου..καλό μήνα κι απο μένα!φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  16. Πολύ φθινοπωρινή δημοσίευση!Σαν ωδή φθινοπώρου!Ορίστε, γύρισες και το ΄φερες μαζί σου!αχαχα!Τώρα εσύ το ΄φερες ή αυτό σε ακολούθησε;
    Πολύ όμορφο ποίημα πάντως αφιέρωσες στην πιο άσχημη-κατά πολλούς-εποχή.Να σου πω την αλήθεια αυτές τις ζέστες δεν τις αντέχω κι ευτυχώς που γύρισε ο καιρός.Κι αυτή η εποχή είναι μια χαρά... να δεις τι σου ΄χω για μετά!Σταματώ την πολυλογία εδώ, για ν΄ ακούσω και το υπέροχο αυτό κομμάτι της φωνάρας Loreen.
    Να ΄σαι καλά Kate μου και να χαμογελάς-όλοι δηλαδή-μήπως και καταφέρουμε να διώξουμε γρήγορα το φθινόπωρο!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα μου,αγαπημένε φίλε πόσο με συγκινείς κάθε φορά να ήξερες με τα σχόλιά σου απο καρδιάς!!Χαίρομαι που σου άρεσε το κομάτι της Loreena McKennitt..κατάλαβα πόσο την αγαπάς κι εσύ..θα χαμογελώ αγόρι μου όσο υπάρχουν φίλοι σαν κι εσένα!!!με χρυσή καρδούλα!!!

      Διαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα!!!! Άκρως φθινοπωρινή και η δική σου διάθεση...και το τραγουδι είναι το αγαπημένο μου της Λορένα...φανταστικό όλο το cd!!! Θα ευχηθώ έμπνευση και τέχνη για τη σεζόν....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Despy...χάρηκα πολύ που σε άγγιξε το ποίημά μου και ο χώρος μου..σ'ευχαριστώ θερμά.

      Διαγραφή
  18. Ας είναι το Φθινόπωρο αυτό η νέα αυγή που περιμένουμε όλοι μας να μας βρει.Πόλύ παραστατικό και με ποικίλλες μυρωδίες.
    Το τραγούδι επίσης έντυσε τόσα όμορφα τα λόγια σου!!
    Ανάταση κι ελπίδα.Σ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκά λόγια..σ'ευχαριστώ φίλε μου μέσα απο την καρδιά μου..με τιμάς με τα σχόλιά σου..και με συγκίνησες απίστευτα..

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφο! Γεμάτο εικόνες!
    Γράφε, γράφε, μη σταματάς!
    Καλό φθινόπωρο!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε Αναστασουλίνι μου..αυτό κάνω...γράφω..γράφω και εκτονώνομαι..καλό σου φθινόπωρο..

      Διαγραφή
  20. Εμένα το φθινόπωρο μου αρέσει πολύ, γιατί έχει όλα αυτά που τόσο όμορφα μας παρουσιάζεις!!!!!!!!!!
    υπέροχο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε άγγιξε Ράνια μου...πόσο σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου..με συγκινείς με όσα μου γράφεις..

      Διαγραφή
  21. Ενα τέτοιο Φθινόπωρο βγαλμένο μέσα από τα όμορφα λόγια της ψυχής σου επιθυμώ!Το Ρομαντικό Φθινόπωρο.Οι μυρωδιές του να χαιδεύουν την ανάσα μου και τα χρώματά του το οπτικό μου πεδίο !Αντε!!!δίχως να το θέλω παρασύρομαι σε ξένα χωράφια, δεν εχω και την ικανότητα... κρατήστε με!! Φιλάκια με γεύση καλοκαιρινού φθινοπώρου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ικανότητα την έχεις με το παραπάνω γιατί με συγκίνησες πολύ και τόσοι φίλοι αγαπημένοι απόψε με τα σχόλιά σας Εφούλα μου..νάσαι καλά πάντα γλυκιά μου φίλη κι απο μένα έχεις άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  22. Άργησα, αλλά ήρθα κι εγώ στο κουτάκι σου με τις υπέροχες εικόνες! Και θα ξανάρθω, δεν θα μπορούσα να κάνω αλλιώς!!!!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν άργησες καλή μου φίλη..ποτέ δεν είναι αργά..το κουτάκι μου χωράει πολλούς καλούς φίλους και είμαι πολύ περήφανη που είστε όλοι ευαίσθητοι ρομαντικοί και καλοπροαίρητοι..και πάνω απ'όλα αληθινοί....γλυκό φθινόπωρο και σε σένα!

      Διαγραφή
  23. Φθινοπωρομουρμουρα της φυσης διακρινω.
    Οι πρωτες δροσιες φερνουν κινητικοτητα.
    Να γιατι η μπιχλα του καλοκαιριου
    με κανει να θελω να συναντησω
    μια πολικη αρκουδα.

    :)

    Φιλια με γλυκα αγριου μελιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αγριομελάκι μου γλυκό μου πλάσμα..νάξερες πόσο λατρεύω τις πολικές αρκούδες..δεν μου πάει το καλοκαιράκι..φιλάκια άπειρα με καληνύχτα καραμελένια..

      Διαγραφή
  24. Στη νέα αυγή που έρχεται και στα όμορφα που θα φέρει...
    Όμορφο και δροσερό σαν το φθινοπωράκι το ποίημά σου..
    Καλό μήνα...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα γλυκό μου Μαράκι..χαίρομαι που σε άγγιξε το ποιήμά μου..τι γλυκά λόγια..πολλά ευχαριστώ και φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  25. "Σσσσςς μην μιλάς
    κοίτα μόνο τα αμέτρητα λαμπιόνια
    του ξάστερου απόψε φθινοπωρινού ουρανού!
    Ταξίδεψε, ονειρέψου,
    γράψε τις αμέτρητες σκόρπιες λέξεις που έρχονται στον νου!!"
    Και το έκανες με τόσο υπέροχο τρόπο που με παρέσυρες στην όμορφη σκέψη σου!!! Φιλάκια με ευχές για ένα όμορφο ξημέρωμα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις φίλη μου το έχω πεί και σε άλλα μέλη μου που ξεχωρίζω και συμπαθώ ιδιαίτερα..ότι νιώθω πολύ ευτυχισμένη όταν μέσα στο χάος συναντώ αστεράκια που λάμπουν..καλούς ανθρώπους ευαίσθητους και ρομαντικούς..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου λοιπόν...φιλιά πολλά..

      Διαγραφή
  26. Υπέροχο το νεογέννητο φθινόπωρό σου, Καιτούλα!
    Αγαπημένη και η Loreena !!!!
    Καλό μήνα και Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριαννίτσα μου..χαίρομαι που σου άρεσε και αγαπάς κι εσύ την Loreena!!καλό μήνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  27. ΕΖΗΣΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ1 ΥΠΕΡΟΧΟ1 ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΕΙΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Φένια..πάντα με τον γλυκό σου λόγο!!φιλάκια άπειρα...

      Διαγραφή
  28. Τι όμορφα που τα λες,,, άγγιξες την καρδιά μου, πέρασα ένα δύσκολο καλοκαίρι και λαχτάρισα το φθινόπωρο, θέλω λιγότερο φως με κούρασε,,, μπας και αλλάξει κάτι.
    Καλό μήνα να έχουμε πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ζουζού..χαίρομαι που σου άρεσε κορίτσι μου..καλό μήνα και πολλά φιλιά,.

      Διαγραφή
  29. Υπέροχο ποίημα!!!Γεμάτο εικόνες και ήχους!
    Καλό μήνα,γλυκιά μου!






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σ'εσένα κορίτσι μου..σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σχόλιά σου!!

      Διαγραφή
  30. Καλό μήνα, όμορφο και ποιητικό φθινόπωρο, Kate!
    Πολύ αισθαντικό το ποιήμα σου... Σε φιλώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό φθινόπωρο Μαρώ μου..σ'ευχαριστώ πολύ και απο μένα έχεις πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  31. Ωραία μας έφερες το φθινόπωρο! Αν και δεν είμαι έτοιμη να το καλοσορίσω, με το όμορφο ποιήμα σου, μπορώ να το δεχτώ πιο εύκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!
    Πολύ ωραίο το ποίημά σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό φθινόπωρο Ελλάκι!!ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου σχόλια!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  33. Πόσο γλυκό και όμορφο!!!!
    Καλό φθινόπωρο εύχομαι φίλη μου καλή...
    Σε φιλώ γλυκά. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου φίλη..με συγκινείς πάντα που με θυμάσαι και πάντα με τον γλυκό σου λόγο..όμορφο φθινόπωρο να έχεις και φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  34. υπεροχο αυτο δεν ειναι φθινοπωρο ειναι κατι μοναδικο σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πως να σ'ευχαριστήσω Μαράκι μου..χαίρομαι που σου άρεσε..πολλά φιλάκια και γλυκό φθινόπωρο να έχεις.

      Διαγραφή
  35. Πολυ γλυκο!!!!Καλο φθινοπωρο και καλο μηνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σε άγγιξε Κατερίνα μου...γλυκό φθινόπωρο να έχεις..

      Διαγραφή
  36. Ευχαριστώ Κατερίνα μου..καλό φθινόπωρο!!χαίρομαι που σου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλό μήνα Καιτούλα μου!!Καλό Φθινόπωρο!!
    Οι υπέροχοι στίχοι σου,έδιωξαν τήν μελαγχολία τού Φθινοπώρου,πού μέ κυριεύει αυτές τις ημέρες!!!Νά'σαι καλά γλυκειά μου!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και γλυκό φθινόπωρο Dimi μου..πολύ με συγκίνησαν τα γλυκά σου σχόλια κοριτσάκι μου..να είσαι κι εσύ καλά πάντα..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  38. Όμορφο και δροσερό Καιτη μου σαν το βραδινό αεράκι του Φθινοπώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ γλυκά τα σχόλιά σου Κατερίνα μου.Ευχαριστώ πολύ μέσα απ'την καρδιά μου..

      Διαγραφή
  39. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Καίτη μου!!!
    Πολύ γλυκό ποίημα!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Φωτεινή μου..χαίρομαι που σου άρεσε..καλό μήνα και φιλάκια..

      Διαγραφή
  40. ..Καλημερα..θα αρχισω με την φραση..Στη νέα αυγή που έρχεται..καλη σου συνεχεια..σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να έρθει μιά νέα αυγή γιά όλο τον κόσμο και να μη μείνει στα χαρτιά μου μόνο Μαράκι μου..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα κ καλό μήνα να έχουμε!
    Τι γλυκό ποίημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα Καίτη μας...η φιλία σου
    είναι τόσο δυνατή όπως ο..κυβερνοχώρος!!!!
    όπως βλέπω και από τα σχόλια των φίλων και
    της φίλες σου με....85 τρέχεις!!! και πολλές
    φορές έχεις ξεπεράσει τα 100 με τέτοια λατρεμένα
    ποιήματα που γράφεις και τα ντύνεις πάντα όμορφα
    με εικόνες σαν να είναι παιδιά σου!!!
    Αφού πρόλαβα και απάντησα σε όλα τα σχόλια σου
    (πρέπει να τα δεις)
    Καλός σε βρήκαμε
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε οι κολλητοί μου -να το πω έτσι-και με συγκινείτε πάντα..πολύ σας ευχαριστώ..εγώ τι να πω για το μαγευτικό φωτογραφικό οδοιπορικό της Θάσου που είδα μόλις τώρα που θα το ζήλευε και το καλύτερο ταξιδιωτικο περιοδικό της χώρας???και όχι μόνο..για όλες τις αναρτήσεις σας τις μαχητικές και μή..καλώς σας βρήκα αγαπημένοι μου.

      Διαγραφή
  43. Καλό φθινόπωρο ειπαμε από εδώ;; Κι επειδή σε μπέρδεψα, στο Dream Life Success γράφει μόνο ο αρραβωνιαστικός μου όχι εγώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ξέχασα να πω ότι το υπέροχο ποίημά σου ξυπνάει όλες τις αισθήσεις!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σε άγγιξε Κατερινάκι μου..

      Διαγραφή
  44. υπέροχο δέσιμο οι στίχοι σου με τις εικόνες(να ξέρεις όμως ότι βαραίνουν το μπλοκ σου αυτές που κινούνται)
    Μου άρεσε πάρα πολύ το φθινοπωρινό σου ποίημα,δεν με άφησε αδιάφορη-)))
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα και ΟΛΑ ΚΑΛΑ-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σ'ευχαριστώ Κρίστα μου για τα σχόλιά σου..ναί το ξέρω ότι βάρυνε αυτή τη φορά..ήταν αρκετά τα gifs που συνόδευσαν το ποίημα και βάρυναν το ιστολόγιο..μου το είπαν και τα παιδιά μου..το ίδιο συνέβη και σε ένα άλλο ιστολόγιο που επισκέφτηκα σήμερα..σ'ευχαριστώ..θα τ ο προσέξω την επόμενη φορά αν και μου άρεσαν όλες..δεν ήθελα ν'αφαιρέσω κάποια απο αυτές..πολλά φιλάκια καλό μήνα και θα έρθω και στο χώρο σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Kate μου, τελικά εσένα όλες οι εποχές σε εμπνέουν! Πολύ όμορφο το ποίημά σου! Έτσι δημιουργικά να συνεχίσει το φθινόπωρό σου!
    Πολλά φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι εποχές με εμπνέουν Αναστασουλίνι μου γιατί εμπνέομαι κύρια απο τη φύση..τα δέντρα,τα πουλιά τις πεταλούδες τα λουλούδια τον ήλιο το φεγγάρι..και φυσικά απο διάφορες ιστορίες που ακούω..σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..πολλά..αμέτρητα φιλάκια..

      Διαγραφή
  47. Όλα ένας κύκλος τελικά...
    έρχονται οι μέρες και φεύγουν,
    έρχονται οι μήνες και φεύγουν,
    και ξανά από την αρχή...
    το ίδιο και τα χρόνια,
    κι ο καιρός περνά συνεχώς,
    κι εμείς
    "χορεύουμε, δεχόμαστε τον εμπαιγμό,
    άτονα κοιτώντας, παθητικά, τ' αστέρια."
    όπως θα 'λεγε κι ο Καρυωτάκης...
    ...
    Ή μήπως τελικά ο Χρόνος μένει ο ίδιος,
    και περνάμε εμείς...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου Ανδρέα πολύ χαίρομαι που σε βλέπω εδώ μετα το καλοκαιράκι..Η ζωή μας κύκλους κάνει κι εγώ απλά θα σου πω ότι το πραγματικό νόημα της ζωής για μένα κρύβεται σε απλά πράγματα..Πέντε λεπτά βροχούλας μπορεί να με κάνουν να νιώσω ευτυχισμένη..έτσι απλά..στιγμές..και πάλι απο την αρχή..κι ας περνά ο χρόνος..όχι όμως παθητικά..στη ζωή πρέπει να είμαστε μαχητές..δεν ζούμε στην περίπου αθώα εποχή του Καρυωτάκη..Βιώνουμε μιά σκληρότητα..μιά αθλιότητα θα έλεγα που πρέπει να αντισταθούμε...με ότι μέσον διαθέτει ο καθένας..εμείς όλοι που γράφουμε ποίηση.πεζό κείμενο,αυτοβιογραφικό ή Ιστορία ή ψυχολογία η μουσική ή μουσική κάτι προσφέρουμε στον πολιτισμό..αν μη τι άλλο δεν κάνουμε κακό στον τόπο..και να είσαι περήφανος γιαυτό..και μαχητής ..και γενναίος και να πολεμάς το κακό με την πένα σου..σε ζάλισα αλλά το σχόλιό σου με κέντρισε δυναμικά να εκφράσω κάποια πράγματα..να τα λέμε..να θέτεις θέματα για συζήτηση..είναι σημαντικό..Ας περνάει λοιπόν ο χρόνος....κι εμείς να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι..καλύτεροι Έλληνες για να είμαστε και αντάξιοι έστω και λίγο του Καρυωτάκη μας..

      Διαγραφή
    2. Παρ' ότι δεν συμφωνώ σε όλα όσα έθεσες, συμφωνώ πάρα πολύ με το σκεφτικό σου. Αρχικά πιστεύω πως τα πράγματα δεν είναι ούτε καλύτερα ούτε χειρότερα από παλιά. Κάθε εποχή έχει τα καλά της, έχει και τα άσχημα της. Έτσι και σήμερα.
      Έχεις απόλυτο δίκιο, κι ειλικρινά δεν το είχα σκεφτεί καθόλου, ότι με τα γραπτά μας, όσοι δηλαδή ασχολούμαστε - η Ιστορία θα μας δείξει αν αξίζουμε να λεγόμαστε ποιητές - πως δεν κάνουμε τίποτε κακό, κι ίσα ίσα, έχουμε αναλάβει να σηκώσουμε ένα βάρος που σήκωσαν σπουδαίοι άνθρωποι, και είναι κρίμα να αναφέρω μόνο κάποιους!
      ...
      Όσο για τους ανθρώπους, πιστεύω πως ο καθένας έχει το ρόλο του. Καλοί είναι κι οι μαχητές, κι οι πολεμιστές, μα χρειάζονται και αυτοί που θα χτίσουν, αυτοί που θα οργώσουν, αυτοί που δεν θα φαίνονται, για να φανούν κάποιοι άλλοι. Πες το Θεία Πρόνοια, πες το όπως θέλεις, αλλά ο κόσμος είναι τόσο ακριβής σε όλους, ώστε ο καθένας να κάνει αυτό που πρέπει να γίνει...
      ...
      Το πνεύμα σου, σ' ετούτο το σχόλιο, μου θύμισε ετούτα τα "λόγια":
      Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει
      όμως εγώ δεν παραδέχτηκα την ήττα,
      έβλεπα τώρα πόσα κρυμμένα τιμαλφή έπρεπε να σώσω
      πόσες φωλιές νερού να συντηρήσω μέσα στις φλόγες.

      Μιλάτε, δείχνετε πληγές, αλλόφρονες στους δρόμους.
      Τον πανικό που στραγγαλίζει την καρδιά σας σαν σημαία
      καρφώσατε σ’ εξώστες, με σπουδή φορτώσατε το εμπόρευμα.
      Η πρόγνωσή σας ασφαλής: Θα πέσει η πόλις.

      Εκεί, προσεκτικά σε μια γωνιά μαζεύω με τάξη,
      φράζω με σύνεση το τελευταίο μου φυλάκιο.
      Κρεμώ κομμένα χέρια στους τοίχους, στολίζω
      με τα κομμένα κρανία τα παράθυρα, πλέκω
      με κομμένα μαλλιά το δίχτυ μου και περιμένω
      όρθιος και μόνος σαν και πρώτα περιμένω.
      Αναγνωστάκης.

      Διαγραφή
  48. πολλά συγχαρητήρια για τα υπέροχα ποιήματα σου!!!!!Τόσο όμορφα λόγια και τόσο δυνατά!!!Μπράβο σου!!Χαίρομαι που σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο χώρο μου Ερινάκι..χαίρομαι που σου άρεσε εδώ και που σε άγγιξε η ποίησή μου..Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..

      Διαγραφή
  49. Γραφεις πολυ ομορφα, ζωγραφιζεις με τις λεξεις και οι εικονες τελειες ειδικα αυτη με τα φυλλα που πεφτουν, καλο φθινοπωρο, φιλιά πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου..με τιμάς με τα λόγια σου κορίτσι μου..φιλάκια και καλό φθινόπωρο..

      Διαγραφή
  50. Καιτούλα
    απο τα ωραιότερα κομμάτια σου που έχω διαβάσει. Βγάζει μελαγχολία, αλλά και αισιοδοξία, τρυφερότητα κι ελπίδα!
    Θαύμασα κι απόλαυσα το τραγούδι,σαν να βρισκόμουν σ ένα δάσος καστανιάς και κάπου βρήκα ένα ξέφωτο.
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χαρούλα μου..να είσαι καλά Ζακυνθινιά μου για τα γλυκά σου σχόλια..πολύ χάρηκα που σου άρεσε και το τραγούδι!!

      Διαγραφή
  51. Το αγαπημένο μου κοριτσάκι..το μικρό μου..είσαι εδώ και αυτό μετράει..το ότι μου είσαι χαρούμενη τελευταία..κι αυτό μετράει..κι ότι με αγαπάς κι αυτό μετράει ..μα πάνω απ'όλα μετράει ότι τα αισθήματα είναι αμοιβαία..σ'ευχαριστώ καρδούλα μου..I love you too..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μου έβγαλε μία μελαγχολία όπως το φθινόπωρο...Υπέροχο Kate μου,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Όμορφο, τρυφερό... Καλώς μας ήρθε το φθινόπωρο, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα που σου άρεσε γλυκό μου κοριτσάκι..καλό φθινόπωρο..

      Διαγραφή
  54. Καλώς σε βρίσκω στο πανέμορφο μουσικό κουτί σου!Το καλωσόρισμα σου στο φθινόπωρο ας είναι πηγή έμπνευσης για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μιράντα μου στο κουτί μου στη γωνιά μου στα όνειρά μου..που τα μοιράζομαι μαζί σας..

      Διαγραφή
  55. Αχ πως μ αρεσει το Φθινόπωρο και μ αυτο σου το ποιημα το αγάπησα περισσότερο,να είμαστε καλα να το χαρουμε και γενικά να χαιρομαστε την ιδια τη ζωη αυτο το πολυτιμο δωρο,πολλα φιλια καλη Κυριακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Νελλίτσα μου είναι η εποχή μου...χαίρομαι που σου άρεσε..έχεις την αγάπη μου..

      Διαγραφή
  56. Υπερόχοτατο το ποίημά σου.
    Με έβαλε για τα καλά στο κλίμα.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'έβαλε στο κλίμα Birdy μου?χαίρομαι που σε άγγιξε..κι απο μένα φιλιά..

      Διαγραφή
  57. Ένα γλυκό, φθινοπωρινό ποίημα, γραμμένο μ' ευαισθησία για την υποδοχή μιας εποχής που τόσο αγαπώ!!! Να περνάς όμορφα Καίτη και να ΄χεις πάντα έμπνευση και φαντασία!!!
    Χαρούμενη Κυριακή!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αντώνη φίλε μου για τα εγκάρδια σχόλιά σου..καλή σχολική χρονιά και δημιουργική..

      Διαγραφή
  58. υπέροχο..οπως όλα σου να σαι καλά σε ευχαριστώ.....για όλα...θα τα πούμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παναγιώτη μου..εύχομαι να πάνε όλα καλά..και άμεσα..περιμένω νέα σου..

      Διαγραφή
  59. Κάτε μου γλυκιά μου.
    Ένα πανέμορφο μουσικό καλωσόρισμα στο Φθινόπωρο.
    Το απόλαυσα
    Την αγάπη μου πάντα σε σένα και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκέ μου Ντένη σ'ευχαριστώ καλέ μου φίλε..καλή συνέχεια σε όλα σου!!την αγάπη μου έχεις..χάρηκα που το απόλαυσες..

      Διαγραφή
  60. Καλή μου Καίτη , συγνώμη που ακόμα να περάσω από τα σπιτάκια σας, σήμερα μόλις κάθισα να κάνω τη βόλτα στη γειτονιά για όλα όσα έχασα.. σ ευχαριστώ για την ενημερωση του φθινοπωρινού καλοσωροσίσματος (KatesCakeBox 8/9/13 σε περιμένω απο το χώρο μου που σου έχω φθινοπωρινό καλωσόρισμα και δεν το είδες ακόμα) όπως πάντα τα ποιηματάκια σου γεμάτα αγάπη και ευαισθησία...μου αρέσουν και μου έλειψαν ... καλώς βρεθήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το δελφινοκόριτσο!!!τι ζητάς συγνώμη με τόσα μέλη που έχεις??που να πρωτοπάς?δεν βρήκα το καλωσόρισμα.πες μου που θα το βρώ..χαίρομαι που σου άρεσε και σ'ευχαριστώ ματάκια μου,,καλώς βρεθήκαμε..

      Διαγραφή
    2. μου άφησες σχόλιο στη χθεσινή μου ανάρτηση να περάσω από σένα για το φθινοπωρινό καλωσόρισμα....ένα μήνα άδειες , ανάμεσα τους 3 βδομάδες χωρίς ίντερνετ γι αυτό χάθηκα ... προσπαθω να κανω τη βολτα να δω ολα οσα εχασα...

      Διαγραφή
    3. Το είδα στο χώρο σου...θα κάνεις μέρες βόλτες μέχρι να προλάβεις τόσα μέλη δελφινοκόριτσό μου!!

      Διαγραφή
    4. Ναι...και μέχρι να δω τις παλιοτερες θα χασω τις νεοτερες αναρτησεις :((
      εσυ περασες όμορφα στις διακοπές σου;

      Διαγραφή
    5. Στις 10 Αυγούστου κατάφερα να φύγω μετά τις περιπέτειες που είχα με την υγεία μου..μετα απο επισκέψεις σε ιατρεία και εξετάσεις κάποια στιγμή άρχισε να υποχωρεί η υπόταση..και πήγα στην Εύβοια με την οικογένειά μου για λίγες μέρες..δεν ξέρω,φέτος δεν με ήθελε το καλοκαίρι..εσύ το ήξερες και μερικοί φίλοι,αλλα υπήρξαν και 3,4 που με παρεξήγησαν και στενοχωρήθηκα αρκετά..δεν πειράζει κοριτσάκι μου...αυτοί που με ξέρουν μου έστειλαν συγκινητικά mail και με στήριξαν όλο το καλοκαίρι..και το εκτιμώ αφάνταστα και είμαι τυχερή που μέσα απο εδώ έχω γνωρίσει εξαιρετικά παιδιά ανάμεσά τους κι εσύ φυσικά..

      Διαγραφή
    6. Ευτυχώς στην υγεία σου είσαι καλά..για τα άλλα δεν αξίζει το κόπο να στενοχωριέσαι...και γω στενοχωρηθηκα πολλές φορές από διάφορα στη μπλογκογειτονιά...

      Διαγραφή
    7. Να είσαι καλά κοριτσάκι μου..πολλά φιλάκια για την ώρα..

      Διαγραφή
    8. Φιλούθκια απο εδώ έως την λατρεμένη μας Κύπρο με αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    9. Φιλάκια από την μια μου πατρίδα στην άλλη !!

      Διαγραφή
  61. Ένα ποίημα γεμάτο αγάπη, ευαισθησία και όμορφες στιγμές! Λίγες λέξεις και πόσες εικόνες! Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σε άγγιξε Τέτα μου..ευχαριστώ και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου..

      Διαγραφή
  62. Καλησπέρα kate μου! Μας γαλήνεψε πολύ το φθινοπωρινό ποιηματάκι σου και η ωραία μουσική σου! Ευτυχώς που μας ήρθε νωρίς φέτος το φθινοπωράκι με τη δροσούλα και την ηρεμία του...! Ευχαριστούμε πολύ γιατί πάντα ξεχνιόμαστε και ανασάνουμε εδώ μέσα στο όμορφο μπλογκ σου, από τις πολλές σκοτούρες και στενοχώριες της επικαιρότητας, που δυστυχώς κατακλύζει και το ίντερνετ... Πάντως εσύ μας δίνεις κουράγιο και καλό κουράγιο εύχομαι σε σένα και όλους για την πολύ δύσκολη χρονιά και το χειμώνα που έρχεται φέτος... (winter is coming, που λέει και στο "Παιχνίδι του Στέμματος", μεταφορικά και κυριολεκτικά φέτος...) καλό βραδάκι και τα λέμε! σύντομα κι από τη δική μου γωνιά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκέ μου φίλε Γιάννη..πάντα με συγκινείς με όσα μου γράφεις..κι εγώ σ'ευχαριστώ που είμαστε φίλοι και περιμένω ανάρτησή σου..

      Διαγραφή
  63. Χτες είχαμε τις πρώτες ψιχάλες!!! Δυστυχώς κράτησε πολύ λίγο, αλλά η αίσθηση ήταν μαγική και οι μυρωδιές από το νοτισμένο χώμα ανεπανάληπτες!!!!!
    Μοναδικό το ποίημα σου Kate μου!!!! Με άγγιξε βαθιά!!!!
    Καλή βδομάδα και πολλά φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω κι εγώ να δω βροχούλα Σιλενάκι..την λατρεύω..με συγκίνησες πολύ με τα τρυφερά σου σχόλια..φιλάκια αμέτρητα..

      Διαγραφή
  64. Σας έχω στείλει κάτι!
    Δείτε το σας παρακαλώ!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα κοριτσάκι μου..επιτέλους..δεν ήξερα ότι το ιστολόγιό σου λέγεται 22 footsteps!!όταν εκανα κλικ στο εικονίδιό σου η απάντηση που έπαιρνα ήταν ότι..το ιστολόγιο δεν βρέθηκε..αν δεν μου έστελνες το mail στα τυφλά θα ήμουν ακόμα..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..είχα πολύ αγχωθεί με το δικό σου θέμα..στα λέω και στο χώρο σου..

      Διαγραφή
  65. Τι όμορφα που τα λες Kate μου!! Έχεις ταλέντο!! Καλό Φθινόπωρο εύχομαι και εγώ γεμάτο πολλές χαρές!!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθε το μικρό μας..σ'ευχαριστώ ματάκια μου..καλή αρχή στο σχολείο σου με νέες κατακτήσεις φέτος...φιλάκια καραμελένια..

      Διαγραφή
  66. Μας ταξίδεψες φθινοπωρινά...

    Πολύ όμορφο ποίημα. Το είπα εγώ. Γέμισες μπαταρίες το καλοκαίρι και επέστρεψες κεφάτη για νέες υπέροχες ποιητικές δημιουργίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέμισα μπαταρίες για τον σκληρό χειμώνα που έρχεται...σ'ευχαριστώ και σας στέλνω φιλάκια και στη Δάειρα πάρα πάρα πάρα πολλά...

      Διαγραφή
  67. Πολύ πολύ όμορφο το φθινοπωρινό σου ποίημα!Γεμάτο υπέροχες σκέψεις και εικόνες!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Σπυριδούλα μου..χαίρομαι που σου άρεσε το ποιημά μου για το φθινόπωρο..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  68. Με συνεπηρε το ποιημα σου. Ειπα και εγω να ανοίξω το παραθυρο χθες βραδυ να δω τα αστερια . Μπήκαν μεσα ενα σορο κουνουπια . Δεν μπορεσα να κοιμηθω όλο το βραδυ . Τα αστερια ,τελικα τα είδα ... σημερα το πρωί από την νύστα . :)
    Παω τωρα Ωωωω λα ρια ΩΩωωω λα ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες φίλε μου στο χώρο μου..μου έδωσες μεγάλη χαρά που σου άρεσε εδώ..ναί τ'αστέρια καμμιά φορά λάμπουν και στο καταμεσήμερο..είναι οι ζεστές καρδιές των ανθρώπων που τα κάνει να λάμπουν...έχεις πολύ χιούμορ κι αυτό είναι κάτι που λείπει απο τον σκληρό μας κόσμο τον καθόλου αγγελικά πλασμένο!!!

      Διαγραφή
  69. Πολύ όμορφο και τρυφερό ποίημα!
    Ετσι θα' πρεπε πάντα να αντικρίζουμε τα καινούρια ξεκινήματα!
    Καό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νίκη μου..χαίρομαι που σου άρεσε.γλυκό φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  70. πράγματι είναι πολύ όμορφο τούτο το 'δικό σου' φθινόπωρο φίλη Kate... μα όλος ετούτος ο χώρος είναι όμορφος... με θετική ενέργεια, ανοιχτοσύνη, εύκρατο κλίμα εδώ... να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα απο την καρδιά μου σ'ευχαριστώ φίλε μου για τα καλά σου λόγια..κι εσύ νάσαι καλά πάντα!!

      Διαγραφή
  71. Πολύ ατμοσφαιρική ανάρτηση,μυρίζει φθινόπωρο!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Για μια ακόμη φορά το ποίημά σου με μάγεψε Καίτη μου!!!! Υπέροχο αλλά και οι φωτό σου επίσης!!!!
    Όμορφη και θετική άποψη!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!
    Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κικίτσα..πάντα με τον καλό σου λόγο!!σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..άπειρα φιλάκια και γλυκό φθινόπωρο και απο εδώ!

      Διαγραφή
  73. Είναι η Μαγική Σιγή της προσμονής. Έχεις πολλή Τρυφεράδα στις λέξεις σου.
    Έχουμε ανάγκη του καινούριου κι ας είναι μόνο η δροσιά στα φύλλα.. Ας δροσίσει επιτέλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την συμπατριώτισα..σ'ευχαριστώ Τατιάνα μου..με τιμάς κάθε φορά με όσα μου λες..περιμένω πως και πως να δροσίσει..να μυρίσει λίγο φθινόπωρο..

      Διαγραφή
  74. Πολυ όμορφο κ αυτο. Πολυ καλη επιλογή τραγουδιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..νάσαικαλά..γλυκό φθινόπωρο..

      Διαγραφή
  75. Καλημέρα Καίτη αγαπημένη
    ένας....τυφώνας τρομερός..σχολίων
    σ'ακολουθεί σε κάθε...γραμμοσειρά σου!!!
    και ....ανησυχώ για την πνευματική και..
    σωματική σου..κόπωση!!!
    Τουλάχιστον βοηθάει ο Πάνο σου;
    Οι φίλοι και φίλες ατελείωτοι!!!
    Δέν ζηλεύω..
    Χαίρομαι και εγώ μαζί με τους πολύτιμους
    φίλους σου...αυτοί είναι η...δύναμη του τυφώνα!!
    Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Σ'ευχαριστώ Παύλο μου..σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια..είμαι χαρούμενη που στο blog μου όλοι οι φίλοι μου είναι εξαιρετικά παιδιά και υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον..και στις όμορφες αλλά και στις δύσκολες σιγμές..εδώ θέλω να γίνει στέκι φίλων..που ενωμένοι μπορούμε να κάνουμε θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. GREAT POST :) I really like your blog and I'm happy to follow.

    Check out my new post..cute Swedish balonies:)

    have a great day dear :)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή