Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ..




 Περνώ τη γέφυρα της ματαιότητας
μένα περιστέρι λευκό,
δειλά να συντροφεύει τη μοναξιά μου..
Δυο χέρια απλώνονται στο μισοσκόταδο..
Ποιος νάναι τάχα....
Ακούω βήματα..
Νομίζω πλησιάζουν..
Μυστήριο..
Μυστήριο και σκοτάδι
στο μαγεμένο δάσος με τα ξωτικά..
Στην άκρη της γέφυρας
δυο χέρια απλώνονται..
Μα είμαι μακριά..
Τώρα τρέχω..
Απομακρύνομαι..
Επιθυμίες..
Πάθη..
Φαντασία..
'Ονειρα..
Θες να με φτάσεις..
μα ειν'αργά..
Δε συγχωρώ τις θύμησες..
Τα ξωτικά του δάσους μαζεύτηκαν
για κουβεντούλα και παιχνίδι..
Περνάω τη γέφυρα της ματαιότητας
με το κεφάλι ψηλά..
'Ενα νέο φεγγάρι με συντροφεύει..
Υγρό..
θολό και γκρίζο..
Σκοτάδι στη γέφυρα της ματαιότητας..
Μα δε φοβάμαι το σκοτάδι..
τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι..(By Kate)

ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ PHOTOBUCKET.
ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΟΙ NICKELBACK..

113 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς. "Δεν φοβάμαι το σκοτάδι, τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι"... Πιο τέλεια απόδοση δεν υπάρχει.
    Πάρα πολύ όμορφο Kate μου. Να είσαι πάντα καλά. Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε Πηνελόπη μου..κι εσύ νάσαι καλά πάντα..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφη αναρτηση!!! θεοφωτεινη μεσα στο σκοταδι!!! υπεροχο! συγχαρητηρια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ συναισθηματικό και όμορφο.
    σε φιλώ!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τη γέφυρα αυτή του φεγγαριού
    θα ήθελα πολύ να τη διαβώ.
    Τα λόγια σου με μάγεψαν....
    και ονειρεύομαι τη διαδρομή πάνω στη γέφυρα...
    Κι εκεί στο τέλος περιμένει μάλλον το συμπέρασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με συγκίνησαν τα δικά σου λόγια γλυκιά μου Φλώρα..

      Διαγραφή
  5. Μακριά από πεθαμένους ήλιους, κούκλα μου!
    Δεν έχουν τίποτα να σου προσφέρουν!
    Φιλάκια πολλά-πολλά και παιχνιδιάρικα (σαν τη διάθεση των ξωτικών!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κοριτσάκι μου...χαίρομαι που σου άρεσε ματάκια μου..δεν γράφω για μένα...απο τη φύση εμπνέομαι..φιλάκια Γιάννα μου..να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  6. Ομορφοι στίχοι, γεμάτοι δυνατά συναισθήματα!
    Καλό βράδυ Καίτη μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τους πεθαμένους ήλιους τους φοβάμαι...
    Υπέροχοι οι στίχοι.. Πάρα πολύ όμορφο και ονειρικό ΚΑΙ αυτό το ποίημά σου Kate μου όπως και όλα, πάντοτε!
    Να'σαι καλά! Πολλά φιλιάαααααααα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε Αναστασουλίνι μου??ευχαριστώ Αγγελουδάκι μου...άπειρα φιλάκια.....κι εσύ να είσαι καλά γλυκούλα μου..

      Διαγραφή
  8. Πολύ πολύ όμορφο.Ότι πρέπει για μελαγχολικά φθινοπωρινά βράδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι..." Τι όμορφος στίχος! Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σίνα μου..ευχαριστώ για τα γλυκά σχόλια..

      Διαγραφή

  10. Πολύ όμορφη γραφή!
    Πολύ όμορφο κείμενο γεμάτο εικόνες!
    Μου άρεσε πολύ η εικόνα του περιστεριού που συντροφεύει την μοναξιά της κοπέλας! Δεν είναι μόνη της τελικά!
    έχει συνοδοιπόρο στην "μοναξιά" της!

    Ένα όμορφο βράδυ σας εύχομαι! :))
    Να είστε πολύ πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λία μου..με συγκίνησες με τα γλυκά σου σχόλια..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  11. Ένταση, Πάθος και Μυστήριο!

    Καλησπέρα Καίτη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...Μα δε φοβάμαι το σκοτάδι
    τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι...
    Και εγώ επίσης Καίτη μου, καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Κατερίνα μου,,έχεις την αγάπη μου..και καλό Σ/Κ να έχεις!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο φιλενάδα, όπως πάντα!!!!
    Μπράβο σου και πάλι... <3
    Σε φιλώ γλυκά. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που σου άρεσε Ρουλίτσα μου...γλυκά φιλάκια κι από μένα..

      Διαγραφή
  14. "Τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι"...με αποτελείωσες!!...το σκοτάδι δεν είναι ποτέ τόσο τρομακτικό όσο οι πεθαμένοι ήλιοι!
    Πραγματικά υπέροχο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ ε κ΄νεις πολύ χαρούμενη Μαράκι μου..με τιμάς πάντα με τα σχόλιά σου..άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  15. Καίτη μου λάτρεψα τους σημερινούς σου στίχους , μα κυρίως αυτό που έγραψα και οι προλαλήσαντες ! ΄΄Μα δε φοβάμαι το σκοτάγι , τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι΄΄.
    Μου επιτρέπεις να τους βάλω στο μπλόγκ μου , με την υπογραφή σου βεβαίως!
    Σε φιλώ , με τη συγκίνηση των στίχων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου γλυκιά μου φίλη..με κάνεις πολύ χαρούμενη και με συγκινείς με τέτοια σχόλια απο καρδιάς..φυσικά Νικόλ μου,μπορείς να βάλεις τους στίχους μου..φιλάκια πάρα πολλά.

      Διαγραφή
  16. Οι θυμησες
    δεν χωρουν πια στον πονο.
    "Ειμαστε" πληρεις!

    Καλημερολουλουδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά τι να πω καλή μου Kate... έσκισε το ποίημά σου!Μ΄ έστειλες αδιάβαστο μ΄ αυτά τα ξωτικά που μας κατατρώνε.Δεν υπάρχει τίποτα για πέταμα στη ζωή.Κι οι πεθαμένοι ήλιοι είναι κι αυτοί χρήσιμοι(αν και δε θα τους προτιμούσα).Όταν όμως εμφανίζονται, ας μαθαίνουμε ποιοι είμαστε και τι πρέπει να γίνουμε.
    Το ποίημά σου υπέροχο... μιλάει κατευθείαν στην ψυχή.Έχεις μεγάλο χάρισμα στο γράψιμο.Συνέχισε να ονειρεύεσαι καλή μου, γιατί που ξέρεις... αυτές οι γέφυρες να μην είναι τελικά τόσο μάταιες!
    Έχεις την καλημέρα με την αγάπη μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τι να πω εγώ για σένα αγαπημένε φίλε Νικόλα που προσφέρεις άπειρες συγκινήσεις με τις αναρτήσεις που μας κάνεις...σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για όσα μου γράφεις κάθε φορά..για ορισμένους μπορεί να είναι εντελώς μάταιες οι γέφυρες..δεν αφορά προσωπικά βιώματα η έμπνευσή μου..συνήθως εμπνέομαι απο τη φύση..σου στέλνω κι εγώ την αγάπη μου γλυκέ μου φίλε..

      Διαγραφή
    2. Κι επειδή Kate χαρίζεις μέσα απ΄ την ψυχή σου τόσες όμορφες σκέψεις με τις δημοσιεύσεις σου, πέρασε κι απ΄ το δικό μου να παραλάβεις-εφόσον θέλεις φυσικά-καλή μου φίλη κι ένα βραβειάκι, χαρισμένο ολόψυχα από μένα!Τ΄ αξίζεις πραγματικά!
      Να περνάς πάντα καλά με την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  18. Δυνατοί στίχοι, βγαλμένοι μέσα από τα βάθη της ψυχής!
    Μια ζεστή καλημέρα με ένα δάκρυ από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αποτελείωσες τώρα Πεπουλίνι..με συγκίνησες πολύ κοριτσάκι μου με τα λόγια σου..φιλάκια πολλά κορίτσι μου..χαίρομαι που σε άγγιξε η γέφυρα του φεγγαριού μου..

      Διαγραφή
  19. Όμορφο το ποίημα σου....να έχεις ένα όμορφο παρασκευοσαββατοκύριακο :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν φοβάσαι το σκοτάδι όταν έχεις τον ήλιο μέσα σου!
    Να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου..δεν γράφω όμως αυτοβιογραφικά..εμπνέομαι απο τη φύση..καλό και ξένοιαστο Σαββατοκύριακο καλή μου φίλη..

      Διαγραφή
  21. Εξαιρετικό,αισθαντικο!!!Διασχίζεις τη γέφυρα της ματαιότητας λίγο πριν το γλυκοχάραμα,που είναι και το πιο σκοτεινό της νύχτας...Στο χρονικό διάστημα της διάβασής σου αυτής χαράζει και όλα αλλάζουν και γίνονται φωτεινά και αισιόδοξα και οι θύμησες δεν θα έχουν βάρος και ο πεθαμένος ήλιος θα γίνει χαμόγελο στην ψυχή σου.
    Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμάς με τα εγκάρδιά σου σχόλια φίλε μου..με συγκίνησες πολύ με όσα μου έγραψες..εγώ σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..

      Διαγραφή
  22. Υπέροχο Kate μου.Τα συγχαρητήριά μου για άλλη μία φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχο κείμενο, συγχαρητήρια! Και η τελευταία φράση του... πόσο απίστευτα δοσμένη!! Να είσαι καλά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Ελλάκι μου και σ'ευχαριστώ..χαίρομαι που σε άγγιξε!Νάσαι καλά πάντα!

      Διαγραφή
    2. Γλυκιά μου ποιήτρια, σε περιμένω από το μπλογκ μου, όπου σου έχω κάτι! :))
      Φιλάκια και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  24. μη φοβάσαι τους πεθαμένους........
    Υπέροχα γραμμένο,μπράβο!!!!Και το μπλοκ σου είναι πιο ελαφρύ τώρα-))))
    Πολλά φιλιά κ καλό ΣΚ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πραγματικά,Καιτούλα μου,είσαι μία όαση,μέ τά πανέμορφα ποιήματά σου,πού μιλάνε μέσα στήν ψυχή μας!!!Καταπληκτικό τό ποιήμα σου!!Κράτησα τούς τελευταίους στίχους "Δεν φοβάμαι το σκοτάδι, τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι" Τό τραγούδι,φοβερό!!!Συγχαρητήρια φίλη μου!!(Εχουμε τά ίδια μουσικά γούστα!!!)Καλό Σ/Κ!!!Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω προσέξει Dimi μου πως έχουμε κοινό γούστο στη μουσική..με συγκίνησες πολύ με όσα μου γράφεις και σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..

      Διαγραφή
  26. Μαγική εικόνα!
    Φιλιά και καληνύχτες!
    Μ'αρέσει να ταξιδεύω στη σκέψη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Κορινάκι μου!!σ'ευχαριστώ και απο μένα φιλάκια..

      Διαγραφή
  27. Υπέροχοι στίχοι! Οι πεθαμένοι ήλιοι είναι αυτοί που δημιουργούν τα σκοτάδια...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ Ελενάκι μου που σου άρεσε η ''Γέφυρα''και σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου!φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  28. Κι εγώ μένω στο* δεν φοβάμαι το σκοτάδι τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι* αλλά όλο το ποίημα έχει δυνατούς στίχους και αλληγορική σημασία!!! Εντυπωσιάστηκα!!! Καληνύχτα με όμορφα και ταξιδιάρικα όνειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Εφούλα μου..έχει αλληγορίες και το περιστέρι να φέρνει την ελπίδα εκεί που δεν υπάρχει φως..σ'ευχαριστώ για τα εγκάρδιά σχόλια..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  29. Το λευκό περιστέρι που συντροφεύει την μοναξιά πάνω στην γέφυρα της ματαιότητας ήταν ένδειξη πως η ψυχή που γράφει και τα υπόλοιπα δεν έχει λόγο να φοβάται τα σκοτάδια!! Τους πεθαμένους ήλιους θα τους αναστήσει σε επόμενους στίχους παρέα με το ολόγιομο καθάριο φεγγάρι να της χαιδεύει τα μαλλιά!! Δεν την φοβάμαι!! Την ακολουθήσω πάνω στην γέφυρα με το κεφάλι ψηλά!
    Καλό ξημέρωμα Καίτη μου!! Σε φιλώ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα kate μου και καλό σ/κ!! Τελικά αυτή η ματαιότητα θα μας φάει όλους... Κι είναι μεγάλο ζήτημα να την περάσουμε αυτή την γέφυρα όπως λες, να την αφήσουμε πίσω μας και να μη στεκόμαστε ακριβώς στη μέση της, αποχαυνωμένοι, φοβισμένοι και μη ξέροντας πού να πάμε. Αλλά μας δίνεις εδώ και τον τρόπο, το πώς θα την περάσουμε τη γέφυρα αυτή! Το λευκό περιστέρι, ως γνωστόν, συμβολίζει την ελπίδα (με ελπίδα βαδίζεις στα σκοτάδια της ματαιότητας και με ελπίδα μόνο έχεις προοπτική να βγεις απ' αυτήν). Και τα δυο χέρια που σε τραβάνε απ' την άλλη όχθη μήπως είναι ο άλλος άνθρωπος, η άλλη ψυχή που έχει ο καθένας ανάγκη για να κάνει το μεγάλο βήμα;;! Λέω εγώ τώρα..! Πάντως όσοι έχετε βρει αυτόν τον άλλο άνθρωπο βιώνετε και την ανάλογη λύτρωση!! Εμείς οι υπόλοιποι... περιμένουμε ακόμα με το "λευκό περιστέρι" στο χέρι! Φοβεροί κι οι nickelback, απ' τους κλασικούς, θα έλεγα ;) Να σαι καλά kate, σου εύχομαι ένα ήσυχο και ξεκούραστο σ/κ, και τα ξαναλέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπες όλα Γιάννη μου..έκανες και την λογοτεχνική ανάλυση και με τίμησες για άλλη μιά φορά με τα σχόλιά σου!!τα υπόλοιπα θα τα πούμε απο το χώρο σου..με συγκίνησες όπως πάντα γλυκέ μου φίλε,,καλή βδομάδα σου εύχομαι..

      Διαγραφή
  31. Πόσο όμορφια ψυχής μέσα από τα ποιήματα σου!!! "Μα δε φοβάμαι το σκοτάδι..τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι...." πόσο με αντιπροσωπευει!!!! Γιαυτό μαζί με το "περιστέρι" μου ελπίζω και κρατάω τον "ήλιο" μου φωτεινό!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι πάντα Κατερινάκι μου ένα ενπιδοφόρο να σε συντροφεύει και να γεμίζει τη ζωή σου φως!φιλάκια άπειρα και πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  32. Tσά!!!!να μαι και εγώ ,που με έξαχνες!πήγα Σκύρο το νησί καταγωγής του άντρα μου...και ναι γέμισαν οι μπαταρίες!μαγεύτικα πάλι από την αναρτησή σου!ποιήμα και φώτο υπέροχα όπως πάντα άλλωστε.!σκέφτομαι.....το γνώριμο το οικείο κανείς δεν το φοβάται μα την αλλαγή , το άγνωστο ,μας κάνει να δειλιάζουμε....Καλό Φθινόπωρο Kate και πάντα να ξετυλίγεις μικρά κομμάτια σου και να μας αφήνεις να κρυφοκοιτάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ξένια μου..στη Σκύρο??πήγαινα μικρή συχνά στο πανέμορφο αυτό νησάκι μας με την απέραντη παραλία...με συγκίνησες πολύ ματάκια μου με τα γλυκά σου σχόλια!γλυκό φθινόπωρο να έχεις και πάντα με σούπερ δημιουργίες!

      Διαγραφή
  33. Οι πεθαμένοι Ηλιοι κρυβουν ίσως τη λύπη η το φόβο μας για τις καποιες καταστασεις της ζωης μας.Όμορφο όπως παντα,φιλια πολλα,καλη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πεθαμένοι ήλιοι κρύβουν βαθιά κρυμμένα συναισθήματα που μας σκιάζουν τη ζωή μας..και κάποια στγμή έρχεται η λύτρωση και η ελπίδα επανέρχεται για μιά νέα ζωή χωρίς τις εμμονές του παρελθόντος..φιλάκια άπειρα και σ'ευχαριστώ Νελλίτσα μου!

      Διαγραφή
  34. Πόσο μ' αρέσει ο τρόπος που εκφράζεσαι Καιτούλα μου!!!! Πόσο πολύ μ' αρέσει ο ποιητικός τρόπος με τον οποίο εκφράζεις τους προβληματισμούς σου, καταθέτεις την ψυχή σου!!!
    Πολύ όμορφο ποίημα!!!
    Να έχεις ένα γλυκό και χαρούμενο φθινόπωρο ηλ. μου φίλη!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έλειψες πολύ φιλενάδα!!σ'ευχαριστώ Ροδούλα μου..με συγκινείς όπως πάντα!άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  35. Υπέροχο ποίημα με δυνατή έκφραση και περιεχόμενο Καίτη μου!
    Οι απροσκάλεστες μνήμες δονούν τις σκέψεις μας καμιά φορά κι ανατρέπουν το σκοτεινό ή το γκρίζο μας, σε Φως!
    Εύχομαι να συναντάς μόνο λαμπερούς ήλιους στη ζωή σου γλυκιά μου! Φιλάκια με αγκαλιά♥ και να έχεις ένα φωτεινό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι απροσκάλεστες μνήμες μας ξυπνάνε παλιά συναισθήματα που μας έχουν σημαδέψει με κάποιες ίσως εμμονές..κάποτε όμως
























      Σ'ευχαριστώ Κατερινάκι μου!!οι απροσκάλεστες μνήμες μας ξυπνάμε συναισθήματα..που μας έπνιγαν κάποτε..όταν έρχεται η λύτρωση και φεύγουν και οι εμμονές τότε κάνουμε μιά νέα αρχή και σβήνονται οι σκιές...φιλάκια με αγκαλίτσα και πολλά ευχαριστώ!!















      Διαγραφή
  36. ..Καλως το μου..Λατρευω το Σκοταδι..το Φεγγαρι μου φωτιζει το Δρομο της..μου φωτι ζει την Ψυχη της..Καρτερω τους Πεθαμενους Ηλιους..τους ακουω..τους γευτηκα..σιωπη..μα η Ψυχη χορευει στο ρυθμο της..ειναι κοντα..να σαι καλα ματια μου..Παντα ακολουθω τα λογια σου..και μου δινεται η ευκαιρια μεσα απο το Σπιτακι σου να κριφακουω τις λεξεις απο τις ψυχες ολων μας..μαζι και την δικη μου..χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω..σ'ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκές σκέψεις..πόσο με συγκίνησες Μαράκι μου..μέσα απο την καρδιά μου σέυχαριστώ μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω να γράφω....εγώ σ'ευχαριστώ ματάκια μου!!φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  37. Συνήθως κάτι βιωματικό κρύβει ότι γράφει κάποιος... μια εικόνα, ένα συναίσθημα που γεννήθηκε σε κάποια ανύποπτη στιγμή και βγαίνει παραλαγμένο πια ...
    Καλά κάνουν οι θύμησες και μένουν στην απέναντι όχθη... δεν χάνονται αλλά και δεν τις αφήνει Εκείνη να την ακολουθήσουν καθορίζοντας και στο μέλλον την πορεία της...
    Όσο για τους Ήλιους , αν έχουν χάσει την λάμψη τους γλυκιά μου Kate μόνο παγωνιά νοιώθεις σαν σε πλησιάζουν... μακριά λοιπόν ...
    Κρύβουν πολλά τα λόγια σου κι εύχομαι να ακολουθεί Εκείνη τον φωτεινό δρόμο του φεγγαριού :-)

    Τα φιλιά μου
    καλό βράδυ και.... μακριά από ήλιους που φέρνουν σκοτάδι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λεβινάκι μου..καλά κατάλαβες..οι πεθαμένοι ήλιοι είναι οι εμμονές μας..που όταν κατασπαράζουν τις ψυχές μας τότε γίνονται άσχημα βιώματα..πάντα όμως υπάρχει ένα φως..ενα φως που προέρχεται απο την ελπίδα μας για νέα αρχή..για ένα καινούριο ξεκίνημα στη ζωή..αυτό που διώχνει μακριά το σκοτάδι...φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  38. Μην αφήσεις ποτέ να πεθάνουν οι ήλιοι σου.. και να μην τους φοβάσαι.. δώσε τους το δικό σου ...θα ξαναγίνουν φωτεινοί... γραφεις υπέροχα... οπως και το βίντεο..το τελος του καταπληκτικό... ωραια μουσική..οποτε ερχομαι εδώ θαυμαζω τις φωτό που βαζεις.. φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα πάντα γλυκά σου σχόλια..με τιμάς με τα λόγια σου..χαίρομαι που σου άρεσε και σε συγκίνησε η ανάρτηση...φιλάκια πάρα πολλά..

      Διαγραφή
  39. Μην αφήσεις ποτέ να πεθάνουν οι ήλιοι σου.. και να μην τους φοβάσαι.. δώσε τους το δικό σου ...θα ξαναγίνουν φωτεινοί... γραφεις υπέροχα... οπως και το βίντεο..το τελος του καταπληκτικό... ωραια μουσική..οποτε ερχομαι εδώ θαυμαζω τις φωτό που βαζεις.. φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κάπου άκουσα ότι το φεγγάρι φυλάει τις όμορφές σου θύμησες και σε λούζει μ' αυτές κάθε φορά που μια αχτίδα πεθαμένου ήλιου προσπαθεί να σ' αγγίξει...
    Διάβηκα νοσταλγώντας τούτη τη γέφυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλη μου..χαίρομαι που σε άγγιξε..

      Διαγραφή
  41. "τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι"
    όσοι έχουν ζήσει,
    με όλη την έννοια του ζω
    αυτό φοβούνται μονάχα...
    πολύ όμορφη η περιγραφή της ψυχολογίας
    που έχει φτάσει στην ματαιότητα,
    κι αρχίζει να βλέπει
    πιο καθαρά πλέον
    στο σκοτάδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ πολύ Ανδρέα μου για τα εγκάρδιά σου σχόλια..ναί πολύ σωστό..καμμιά φορά στο σκοτάδι"βλέπουμε πιό καθαρά"απομονώνουμε τα συναισθήματα και έτσι αντιμετωπίζουμε τις εμμονές..

      Διαγραφή
  42. πολύ πεσιμιστικό ποστ!
    λατρεύω την απαισιοδοξία στο γραπτό λόγο.
    όσο για το συναίσθημα δεν μπορώ να πω..απλά εύχομαι ακτίνες αληθινού ήλιου!
    σε φιλώ.
    υ.γ γύρισα..
    ελπίζω να μην έχεις παράπονο.
    σχολίασα αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μας..χάρηκα που σου άρεσε και σε άγγιξε η μελαγχολική μου..γέφυρα..κανένα παράπονο..θα τα λέμε τώρα πιά..φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  43. είναι σημαντικό -και ως μηχανικός το λέω - όταν βρεθεί κανείς σε μια γέφυρα να την διαβεί... να μην σταθεί ανάμεσα στις δυο όχθες που γεφυρώνει, να μην θεωρήσει τη γέφυρα παρά μονάχα ως αυτό που είναι... και αν είναι μάλιστα γέφυρα της ματαιότητας, αισθάνομαι πως με ενάργεια αποκαλύπτεις στη συνέχεια το όλο σκηνικό, εσωτερικό και εξωτερικό σε μια θαυμαστή συνάφεια και αρμονία... και η γέφυρα που είναι πάντα και σημείο στάσης και στοχασμού πριν ολοκληρωθεί το πέρασμα, ενισχύει αυτό το γκόθικ σκηνικό που γεωδαιτείται θαυμαστά από τη γραφίδα σου... (εξαιρετική βρήκα και την διαλεκτική φεγγαριού - ήλιων)
    όμορφη η γραφή σου... να'σαι καλά φίλη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γέφυρα σωστά παρατήρησες φίλε μου είναι σημείο στάσης και στοχασμού και απομόνωσης των συναισθημάτων μέσα στο σκοτάδι που διώχνει τις εμμονές μετά κάποιες νωπές ακόμα θύμησες..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..τα λόγια σου με τιμούν πάντα..να είσαι καλά κι εσύ και να μας χαρίζεις πάντα τέτοιες εξαιρετικές αναρτήσεις στο χώρο σου..

      Διαγραφή
  44. Οι θύμησες ... δεν συγχωρούνται.Σου λούζουν το νου, με το καθάριο νερό της μνημοσύνης, καθαρίζοντάς τον απ' αυτή τη "βρώμικη πραγματικότητα" που λερώνει τη ψυχή και σκοτώνει τους ήλιους που σου δίνουν φως, για ν' ανασαίνεις.
    Ακούμπησε τα χέρια σου στην κουπαστή της γέφυρας, και τις υπέροχες σκέψεις σου εδώ μπροστά μας.
    Καλό ξημέρωμα γλυκιά Kate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες Χριστίνα μου πολύ με τα σχόλιά σου..ένα μεγάλο ευχαριστώ απο καρδιάς..χαίρομαι πολύ που σου άρεσε..φιλιά πολλά..

      Διαγραφή
  45. Φοβερή φωτογραφία και ποίημα... "οι πεθαμένοι ήλιοι" με φοβίζουν ...όσο και το πέρασμα της γέφυρας που με στέλνει μακριά...
    Υπέροχα λόγια ψυχής που με άγγιξαν!!! Να είσαι καλά!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου για τα γλυκά σου σχόλια..φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  46. Τους πεθαμένους ήλιους φοβάμαι...
    Συγκλονιστικό κείμενο! Απίστευτα καλογραμμένο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια κι από μένα κορίτσι μου..χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η "Γέφυρα"..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..

      Διαγραφή
  47. Με την πανσέληνο να πλησιάζει και τα γεμάτα ένταση και δύναμη στιχάκια σου ταξίδεψα για άλλη μια φορά στα βάθη της ψυχής μου και στις δικές μου μνήμες. Αυτό σημαίνει ότι πέτυχες τον σκοπό σου και... είσαι υποχρεωμένη να συνεχίσεις να μας χαρίζεις την ευαισθησία σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου..με συγκίνησες με τα γλυκά σου σχόλια..όσα μου γράφετε μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω να γράφω..πάρα πολλά φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  48. Αχ Κατερινάκι μου πόσο μ' αρέσει η γραφή σου, πόσο με ταξιδέυει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πάντα με αγγίζεις με τη γραφή σου τόσο που σε διαβάζω και ανατριχιάζω..! Σε ευχαριστώ που μου γεννάς αυτό το συναίσθημα και συγχαρητήρια που το καταφέρνεις! Πολλά φιλιά από καρδιάς! ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ..με συγκινείς πάντα όχι μόνο για τα καλά σου λόγια αλλά και για τον αγώνα που δίνεις για τα αδέσποτα ζώα μέσα απο το χώρο σου και το εκτιμώ αφάνταστα!φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
    2. Δε κάνω τίποτα σπουδαίο φίλη μου, άλλοι τα κάνουν, εγώ απλά προσπαθώ να στηρίζω την προσπάθειά τους και χαίρομαι πολύ γιατί έχω εσάς στο πλάι μου! Πολλά πολλά φιλιά! ♡♡♡♡♡♡♡♡

      Διαγραφή
  50. Τι να πω κι εγώ!!!!!! Κάθε φορά με συγκλονίζουν τα γραφόμενά σου!!!!!! Και τα συνδυάζεις τόσο όμορφα με την εικόνα που σου δίνει την αίσθηση ότι είναι προσωπικό βίωμα!!!!!!!!!
    Φοβερό συναίσθημα!!!!
    Καλό βράδυ Kate μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιλενάκι μου σ'ευχαριστώ απο καρδιάς..με τιμάς με όσα μου γράφεις..πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  51. Καλημέρα...τι όμορφο...τι ωραίοι στίχοι...Μπράβο Καίτη μου έχεις ταλέντο..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αγαπημένη Καίτη μας
    Θαυμάζουμε τον τρόπο....
    γραφικής καλλιτεχνικής
    Ποίησης ...ξεδιπλώνοντας
    μέσα από την ποίηση της
    ....χορδές της σκέψεις σου
    και της αρετές του χαρακτήρα
    σου!!
    Να σε χαίρετε ο Πάνο σου
    τα παιδιά σου και η οικογένεια
    σου!!!
    Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο σου
    έχω επιλέξει.. επίτιμο μέλος του
    blog μας και παρακαλώ να το
    επισκεφτείς και να παραλάβεις
    το βραβείο:
    "ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΦΙΛΙΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τώρα να πω ευχαριστώ..το νιώθω πολύ λίγο για όσα γράφετε για μένα και κάνετε μέσα απο το χώρο σας!!Σας έχω συμπαθήσει και αγαπήσει απο την πρώτη στιγμή που μπήκα στο ιστολόγιό σας για την ευαίσθητη ευγενική σας ψυχή για όσα κάνετε για τους συνανθρώπους μας και για την μαχητικότητά σας και για τόσα άλλα που θα χρειαστώ ώρες στο πληκτρολόγιο..σας ευχαριστώ για το βραβείο..με τιμάτε φίλοι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Με περισσή ευαισθησία και μαγικό λόγο...
    Πάντα εμπνεύσεις εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή