Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ..

Φύσηξ' ο μπάτης
κι η μυρωδιά της θάλασσας
λαθρεπιβάτης στο δωμάτιο..
Γκρίζο το πέλαγο,
στέλνει τους γλάρους του πίσω στα στέκια τους..
Ένα καραβάκι ξανοίχτηκε
στο βαθύ το γαλάζιο,το απέραντο..
Αγνάντεψα για να σε βρω..
μα τ' αγέρι μήνυσε
να μη προδώσω  τη νέα αυγή..
Αμηχανία..ίσως κι οφθαλμαπάτη..
Το κυματάκι σάλευε κι αυτό αργό
σαν να μην ήθελε να ταράξει τη μαγεία..
Αγνάντεψα για να σε βρω
με μια  πεταλούδα στο στέρνο μου..
Ελπίδα μαζί και χαρά
καθώς ερχόσουν..
Γκρίζο το πέλαγο,
στέλνει τους γλάρους του πίσω στα στέκια τους..
Γύρισε κι εμένα ο γλάρος μου..
Λαθρεπιβάτης στο δωμάτιο..
με μια αγκαλιά φωτιά..
και μ' ένα δάκρυ ωκεανό..
κι η πεταλούδα, λαθρεπιβάτης στ'όνειρο
γλυκά κοιμήθηκε κι αυτή..(By Kate)

ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ,ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ..ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΜΟΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ..Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ....ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ...ΓΙΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΝΙΩΣΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΝΑ ΣΕ ΤΡΩΕΙ, ΓΙΝΕ ΜΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΚΙ ΕΣΥ..ΚΑΙ ΓΙΝΕ ΝΟΕΡΑ ΕΝΑΣ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ...

 

144 σχόλια:

  1. Κατέ δεν ξέρω τι να γράψω το βρίσκω υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Κυκλαμινάκι μου..και μένα άφωνη μέ άφησες με τα όπως πάντα υπέροχα λόγια σου!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο ποίημα, υπέροχη ανάρτηση, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ..χαίρομαι απίστευτα που σε άγγιξε..φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα! Ήρθα για να σου απαντήσω στο σχόλιο που μου άφησες στο μπλογκ: δεν είμαι από την Κέρκυρα, απλώς πέρασα εκεί το Πάσχα μου φέτος, γι' αυτό και οι σχετικές αναρτήσεις! Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. "Αγνάντεψα για να σε βρω
    με μια πεταλούδα στο στέρνο μου.."
    Αυτός ο στίχος δείχνει με πόση ανυπομονησία καρτερείς... Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Αναστασούλα μου, το μικρό μου κοριτσάκι!!πολύ χαρούμενη μέ έκανες με όσα μου έγραψες!!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει η πεταλούδα που γίνεται λαθρεπιβάτης στα όνειρα...
    Υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηπεταλούδα κρυμένη στο στέρνο σαν λαθρεπιβάτης,γίνεται ο προάγγελος του ερχομου του αγαπημένου μας,και ηρεμεί και αυτή επιτέλους όταν το όνειρο της γλυκιάς προσμονής γίνεται πραγματικότητα..Σέυχαριστώ πολυ κοριτσάκι μου για τα πολύ γλυκά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  5. Οι στίχοι σου τόσο τρυφεροί, με την αισιόδοξη πεταλούδα να φέρνει την Ανοιξη!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Ελενά μου...απαραίτητη η αισιοδοξία σε τέτοιους καιρούς!!φιλιά πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ...ΤΟΣΟ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΜΟΝΗΣ....ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΑΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ...ΣΑΝ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ....ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηπροσμονή είναι πάντα γλυκιά όταν περιμένουμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα..και καμμιά φορά τυρρανική όταν αργούν να μας έρθουν!!Εγώ δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω γλυκιά μου Φένια με τα πάντα θερμά σου σχόλια..μέσα απο την καρδιά μου πολλά πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Το παίρνω φυλαχτό μήπως και με βοηθήσει...
    Φιλιά,μικρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να σε βοηθήσει και να πραγματοποιηθεί άμεσα ότι προσμένεις!Οτι και να είναι!!Φιλάκια άπειρα Κυριακή μου!!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ράνια μου,χαίρομαι πολύ που με διαβάζεις και σου αρέσουν τα ποιήματά μου!

      Διαγραφή
  9. Πόσα συναισθήματαα έκανες να φτερουγίσουν σαν την δικιά σου πεταλούδα μέσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμάς πολυ με τέτοια σχόλια γλυκιά μου Τζίνα,,πολλά ευχαριστώ μέσα απο την ψυχή μου!!

      Διαγραφή
  10. ΥΠΈΡΟΧΟ το ποιημα σου!!!!!!!!!!!!!!!!..έτσι κι αλλιώς μια πεταλούδα ειναι η σκεψη,δεν τη φυλακιζεις,και πολλές φορες πεταει και μας παει σε μερη όμορφα άγνωστα και μακρινά,ταξιδια του νου και της ψυχης πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νέλη μου για τα πολύ εγκάρδια σχόλια που μου έκανες και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε ο λαθρεπιβάτης μου!!

      Διαγραφή
  11. Όταν περιμένουμε κάποιον με μια πεταλούδα στο στέρνο είναι ότι πιο όμορφο μπορεί να μας συμβεί.
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πεταλούδα στο στέρνο είναι ο προάγγελος της χαράς μας την γλυκιά ώρα της αναμονής!!το πιο γλυκό συναίσθημα!!καλώς σε βρήκα και σέυχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!

      Διαγραφή
  12. Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου και για την ευκαιρία που μου έδωσες να γνωριστούμε!!! Το ποίημά σου είναι πολύ όμορφο...με άγγιξε... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σέυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Χάρηκα πολύ που γνωριστήκαμε!!πολλά φιλιά κι απο μένα!!

      Διαγραφή
  13. This is just lovely, very poetic, with feelings and sensations which toch the heart. I love the image of the butterfly, free and beautiful, witness of the feelings and beautiful images you shared with us!

    I just, as always, wish I could appreciate your poem in its original language. It takes a special soul and heart to translate deep feelings into words to share with the readers!

    Well done and "THANK YOU!"

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Buongiorno Anna,Wellcome here again..I am very happy for your reply about my poem..i came from your blog before to thank you and here..keep in touch my sweet friend!!Kisses and hugs!!

      Διαγραφή
  14. Γράφεις πολύ όμορφα!Χαίρομαι που σε βρήκα!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγω είμαι πολύ χαρούμενη που βρεθήκαμε!!σέυχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα! Αν και το όνομα του blog σου με παραπέμπει σε άλλο είδος, νόστιμες συνταγές μάλλον, βρήκα άλλα "νόστιμα"! Καλώς σε βρήκα και ευχαριστώ που πέρασες! Θα τα λέμε... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είναι τα γλυκά και μή αναλώσιμα Μαρίνα μου!!καλωσόρισες και φυσικά θα τα λέμε!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Ήρθα και εγώ η μπλοκοπορτογύρα και πίστευα ότι θα μπω σε ένα μπλοκάκι με συνταγές και είδα πόσο γλυκά και υπέροχα γράφεις! Τα ονειρά μας μακάρι να έχουν λαθρεπιβάτες για ελπίδα και κάθε τι καλό! Η προσμονή αν δεν είναι ενός αγαπημένου προσώπου ας είναι προσμονή ελπίδας! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Καιτούλα μου..ευχαριστώ για την ενημερωση..πως μου ξεφυγε αυτή σου η ανάρτηση, δε ξέρω..χθες έκανα τη βόλτα μου στη γειτονιά.. με συγκίνησε πολύ το ποιημα σου και το κείμενο στο τέλος..γράφεις όμορφα,ρομαντικά,ευαισθητα ποιηματάκια ... υπάρχει και η θάλασσα..το αγαπησα πιο πολύ....χαίρομαι που σου αρέσουν τα παζολ..και σου εφερα ομορφες αναμνήσεις με την έκθεση λουλουδιών..ευχαριστώ για τα φουστανάκια μου..ειμαι πολύ χαρούμενη που το κάθε μπλογκ έχει να μας δώσει και κάτι διαφορετικό την ταυτότητα του όπως ο κάθε ανθρωπος έχει κάτι ξεχωριστό ενώ όλοι κατα βάση είμαστε οι ιδιοι έτσι και τα μπλογκς...δελφινοφιλούθκια
    υγ-μείνε συντονισμένη στο δελφινοσπιτάκι μου , ετοιμάζω μια ανάρτηση-έκπληξη (θελω να πιστευω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tί υπέροχο ποίημα!!Καί τί πανέμορφα λόγια!!Μέ άγγιξαν!!Μπράβο Καιτούλα!!Είσαι ρομαντική ψυχή!!Καλό απογεύμα!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι θυμήθηκα κι εγώ... Όμορφες εποχές, πανέμορφες... γεμάτες έρωτα κι ευτυχία και γλυκιά προσμονή και δάκρυα από αγάπη που μόνο την πότιζαν κι αυτή μεγάλωνε και μεγάλωνε... Έχω νιώσει στην ψυχή μου μέσα τι σημαίνει να περιμένεις να επιστρέψει εκείνος που αγαπάς. Και μέσα στο δέρμα μου έμαθα πόση χαρά γεννιέται μέσα σε εκείνη την αγκαλιά, την πρώτη που κάνει ένα ζευγάρι μετά από καιρό! Απερίγραπτο συναίσθημα, απλά.

    Υπέροχοι στίχοι... υπέροχη ανάρτηση γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφα που γράφεις;
    Γεμάτος λυρισμό ο λόγος σου!
    Χαίρομαι πολύ που ήρθα από τα μέρη σου!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφα λόγια ελπίδας!
    Απ΄ αυτά που με κάνουν να ξαναθυμηθώ πως υπάρχουν ακόμα όνειρα!
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν στον ονειροχώρο σου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εξαιρετικό θα πω ...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά για τα γλυκά σου σχόλια!!ευχαριστώ απο καρδιάς!!

      Διαγραφή
  23. Όμορφοι στίχοι από καρδιάς φίλη μου.όσο για τις αποστάσεςι..όταν έχουμε κάποιο στη καρδιά μας δεν λείπει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά γλυκιά μου Αχτίδα,σέυχαριστώ πολυ για τα καλά σου λόγια..ο λαθρεπιβάτης μου μιλάει για την γλυκιά αναμονή που έχουμε στην ψυχή μας περιμένοντας κάποιον αγαπημένο μας..μιλάει για έρωτα και όχι για κάποιο φίλο!!η καρδιά που χτυπά τρελλά όταν σμίγουμε με τον αγαπημένο μας!!φιλάκια άπειρα!!

      Διαγραφή
  24. καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου! θα χαρώ πολύ να γνωρίσω και να μάθω για σένα.Αν έχω καταλάβει είσαι άνθρωπος με ευαισθησίες που μιλάει με την ποιήση!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μαρία μου!!σέυχαριστώ για τα τρυφερά σου σχόλια..και ναι!!Καλά κατάλαβες..έχω πολλές ευαισθησίες και με την ποίηση εκφράζω τα συναισθήματά μου,τις σκέψεις μου,τις ανησυχίες μου και τα όνειρά μου!!φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Kate τι καλά που με προσκάλεσες εδώ στον ποιητικό σου χώρο , με το φτερούγισμα της πεταλούδας , που έχουν οι ερωτευμένες καρδιές !
    Μου αρέσει και θα μείνω
    Σε φιλώ τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου ήρθες Νικόλ μου!!χαίρομαι που θα μείνεις κοντά μου και θα ταξιδεύουμε μαζί στό όνειρο με λαθρεπιβάτες πανέμορφες πεταλούδες!!σε φιλώ κι εγώ τρυφερά γλυκιά μου Νικόλ!!

      Διαγραφή
  26. Η πρόσκληση σου ηταν μήπως κάποιο μήνυμα πως πρέπει να αρχίσω να κάνω όνειρα ξανά....Καλώς σε βρήκα στον όμορφο και ελπιδοφόρο χώρο σου!!!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηπως χρειάζεσαι Έφη μου κι εσύ κάποιον λαθρεπιβάτη για νάρχίσεις να κάνεις πάλι όνειρα???καλωσόρισεςστο μπλόγκ μου και σέυχαριστώ πολύ!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Μαράκι μου!!ευχαρστώ πολύ για το σχολιό σου!

      Διαγραφή
  28. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και "μπράβο" kates cakebox: ένα αληθινό εργαστήρι ζωντανής και αυθεντικής ποίησης και λογοτεχνίας! Εκπέμπει και εμπνέει ομορφιά και ελπίδα!! εδώ θα 'μαστε λοιπόν! Εύχομαι καλή συνέχεια και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πως να σας ευχαριστήσω για τα εγκάρδιά σας σχόλια!Ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!χαίρομαι που ήρθατε απο το μπλόγκ μου και που σας άρεσε ο"λαθρεπιβάτης"μου!καλή συνέχεια και σέσας!καλό απογευματάκι!

      Διαγραφή
  29. Πολύ όμορφα και τρυφερά τα λόγια σου!Να είσαι καλά!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σπυριδούλα μου για τα καλά σου λόγια!!Φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  30. Όμορφες οι λέξεις σου..
    Φυσικά και είναι δυνατόν να γίνουμε πεταλούδες και να χρωματίσουμε τα όνειρά μας. Είναι δύσκολη η απόφαση!
    Επιπλέον, όσο μακριά κι αν είναι οι αγαπημένοι από τη στιγμή που ζούνε μέσα μας είναι πιο κοντά από ό,τι φανταζόμαστε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Ειρήνη μου για το γλυκό σου σχόλιο..Ο "λαθρεπιβάτης" μου είναι καθαρά ερωτικό ποίημα..όσο και οι αγαπημένοι μας να ζούνε μέσα μας,δεν είναι το ίδιο όταν μετά το χωρισμό επιστέφει πίσω στο στέκι του με δάκρυ ωκεανό και με αγκαλιά φωτιά!!η πεταλούδα είναι ο προάγγελος της επιστροφής που μέχρι πριν λίγο ήταν αμφίβολη..θα χαρώ να τα λέμε και απο τα δύο μπλόγκ μας...καλό απογευματάκι!!

      Διαγραφή
  31. Υπέροχοι στίχοι!!!!!
    Όταν κάποιος που αγαπάμε είναι μακρυά μας σε απόσταση, μένει πάντα μέσα στην καρδιά και στην ψυχή μας!!!Εύχομαι η πεταλούδα να φέρει την Άνοιξη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου για τα γλυκά σχόλιά σου..θα τα πούμε και από σένα!φιλάκια πολλά.καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  32. Οχι δεν είμαι οφθαλμαπάτη,είμαι εγω! Αργησα λίγο γιατί έπρεπε να πάω να εγκαινιάσω το νέο μας Νοσοκομείο,αλλά τους άρεσα και με κράτησαν...αρμένικη βίζιτα την έκανα, η δικιά σου!Τώρα όμως επέστρεψα και δεν διανοούμαι να σας ξαναφήσω.
    Θαύμασα το ωραίο σου ποίημα,κάπου με βρήκα.
    Φιλάκια πολλά Κάτε μου και σ ευχαριστώ που μ αναζήτησες, δυστυχώς δεν ήταν επιλογή μου η απουσία.Τώρα όμως θα τα λέμε...
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανησύχησα τρελλά μιλάμε,,σε έψαχνα κάθε μέρα!!ευχαριστώ κοπιτσάκι μου για τα γλυκά σου λόγια!χάρηκα που σου άρεσε ο λαθρεπιβάτης μου και που σε άγγιξε!μη διανοηθείς όντως να μας ξαναφήσεις,,,την αγάπη μου και απο μένα! καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Eίναι αργά το βράδυ. Ήρθα ως εδώ και μαγεύτηκα με το ποίημα σου. Αύριο το πρωί με ησυχία θα περιηγηθώ και σε προηγούμενες αναρτήσεις σου.
    Γίνομαι μέλος σου και γίνεσαι αγαπημένο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Φλώρα μου..χάρηκα πολύ που σε άγγιξαν τα ποιήματά μου..και ενα ιδιαίτερο ευχαριστώ που με έκανες το αγαπημένο σου μπλόγκ..φιλάκια άπειρα!!

      Διαγραφή
  35. Χαίρομαι να συναντώ ανθρώπους με τέτοιες ευαισθησίες και ταλέντο να αποτυπώνουν δυνατά συναισθήματα με λέξεις και εικόνες. Όταν θα πλέκω την επόμενη πεταλούδα μου θα σκέφτομαι σίγουρα αυτό το ποίημα.
    Ευχαριστώ για την είσοδο σου στα μέλη μου, πλουτίζει τη συλλογή μου αλλά και την διαδικτυακή παρέα!
    Καλό ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμάς με τόσο εγκάρδια λόγια γλυκιά μου φίλη!!έχουμε πολλές πεταλούδες να μας συνοδεύουν στα μπλόγκ μας που μαζί μας θα κυνηγούν τα όνειρά μας!!

      Διαγραφή
  36. Καλημέρα και καλό Σάββατο καλή μου Καίτη
    κόπιασε στο σπιτάκι μου όποτε μπορείς και θέλεις
    δυο εκπλήξεις / αναρτήσεις ετοίμασα με πολύ αγάπη
    ευχαριστώ
    «ΛΕΥΚΩΜΑ ΕΥΧΩΝ BLOGOΠΑΡΕΟΥΛΑΣ»
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/05/blogo-blogo.html

    ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/05/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθα στα υπέροχά σου ταξίδια μόλις πήρα το μήνυμα γλυκό μου Δελφινάκι!!

      Διαγραφή
    2. Σ ευχαριστώ πολύ καλή μου Καίτη

      Διαγραφή
  37. kalimera glikia moy poli omwrfos laurepibaths singginitiko to periexwmeno ths anartishs soy polla filakia kalo sabatokirgiako filia......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες πάρα πολύ!ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!φιλάκια και επίσης καλό Σ/Κ..

      Διαγραφή
  38. Έχουμε να κάνουμε πολλά ταξίδια μαζί μέσα απο τα μπλόγκ μας κοριτσάκι μου!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ομορφη πολυ ομορφη αναρτηση!!!!Να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Κατερίνα μου για τα γλυκά σου λόγια και καλωσόρισες εδώ!!!Να είσαι καλά!!φιλιά!!

      Διαγραφή
  40. Ακολούθησα την συμβουλή σου!!Μια και η προσμονή είναι αβάσταχτη και η επιστροφή απρόσμενη μεταλλάχθηκα σε πεταλούδα για να φτερουγίζω απαλά στα όνειρά του!!
    Χαίρομαι που ανταμώσαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ευχαριστώ Χρυσάνθη μου για τα γλυκά σου σχόλια..και ναί να την ακολουθήσεις την συμβουλή μου και γίνε λαθρεπιβάτης στα όνειρά του!!χα΄ρομε πάρα πολυ που βρεθήκαμε και θα τα λέμε!!φιλακια Χρυσανθούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. thank you for finding my blog today and leaving a comment. really appreciate it. good luck in your writings!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το ποίημα σου, γεμάτο ευαισθησία και συναισθήματα. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .Καλώς μου ήρθες Αναστασία μου και σέυχαριστώ για τα θερμά σου σχόλια!!
      Νάσαι καλά κι εσύ Αναστασία μου!!

      Διαγραφή
  44. Καλημέρα Πατρίδα!έστω και μισή...πάλι Πατρίδα είναι!χαχαχα
    Σήμερα θάθελα νάμαι λαθρεπιβάτης στις αποσκευές του συζύγου που πάει Κέρκυρα για μια εβδομάδα!Εγω το επιθυμούσα διακαώς,εκείνος πάει και χωρίς εμένααααααααα,κλαψ,κλαψ (και σταματημό δεν έχει το κλάμα)Δε μπορεί νάμαι τόόόσο άτυχη!
    Φιλάκια Κυριακάτικα,τώρα που είπα τον πόνο μου σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'ελα Χαρούλα μου..Κέρκυρα παει????φωτιες μας άναψες τώρα...κι εγω κλαψ κλαψ και λυγμ λυγμ..τι μας έτυχε....να φεύγουν εσένα για Κέρκυρα εμένα για Τζάντε-το πάσχα πήγε-κι εμεις τίποτσι....μπου χου χουουουουουου...φιλάκια !!!επίσης κυριακάτικα!!!!φιλάκια άπειρα ματάκια μου!!!

      Διαγραφή
  45. Καλώς σε βρήκα φίλη μου!!!!!!τι όμορφο ποίημα!!!!!!να σαι καλά!!!!!καλή Κυριακή σου εύχομαι!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Δέσποινα!!χαίρομαι που σου άρεσε ο λαθρεπιβάτης μου!!καλή βδομάδα να έχουμε!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  46. Ευχομαι το πελαγος να ειναι μόνο γαλάζιο και ποτε γκρι...

    Χαρηκα που περασες απο το blog μου, σε ευχαριστω για το ομορφο σχολιο σου!

    Να εχεις μια υπεροχα νωχελικη Κυριακη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ποίηση κορίτσι μου το πέλαγος και γκρι και μαύρο θα το δείς..ακόμακαι κόκκινο!σέυχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  47. μακαρι να μπορουσα να εκφραστω με τον τροπο σου!υπεροχο το ποιημα σου και χαιρομαι ιδιαιτερα που σε γνωριζω!σ'ευχαριστω για την επισκεψη στο μπλογκ μου!!!!καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες μπισκοτάκι μου!!χάρηκα κι εγώ που σε βρήκα στο παλατάκι μου και ευχαριστώ για τα εγκάρδιά σου σχόλια!

      Διαγραφή
  48. Καλώς σε βρήκα τι υπέροχο ποίημα και πόσο αληθινή η σκέψη του πεταλουδονειρου ..... χίλιες φορές το ευχηθηκα ναμουνα μια μικρή πεταλούδα να χωθω μέσα σε μια τσέπη και να αρπαξω τις στιγμές του ταξιδιού σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ ρομανική κι εσύ Μαριλίζ μου για μου γράφεις τέτοια σχόλια ρομαντικά γεμάτα ευαισθησία11σε φιλώ πολύ!

      Διαγραφή
  49. "..Αγνάντεψα για να σε βρω
    με μια πεταλούδα στο στέρνο μου..", βρίσκω εξαίσια αυτή ειδικά τη φράση Kate μου, και λέω να πετάξω σε χαμηλές πτήσεις και σ απάτητες κορφές, πάνω στην ευαίσθητη πεταλούδα σου. Καλώς σε βρήκα, και ΔΕν ήταν οφθαλμαπάτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τατιάνα μου πολύ χάρηκα που βρεθήκαμε και απο έδώ!!χαίρομαι που σε άγγιξε ο λαθρεπιβάτης μου..σέτχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  50. Moυ αγγίζουν την καρδιά τα υπέροχα λόγια σου και μου ξυπνούν όμορφα συναισθήματα... Να'σαι καλά Kate μου, συνέχισε έτσι!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου για τα θερμά σου σχόλια!θα συνεχίσω έτσι΄γιατι αυτό ειναι το στυλ που γράφω!θα τα πούμε και απο το δικό σουμπλόγκ!!φιλιά!!

      Διαγραφή
  51. Πολυ όμορφα γράφεις! Είναι υπεροχο!
    Χαιρομαι που σε βρίσκω.
    θα τα λέμε!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μίκα στο μπλόγκ μου..χάρηκα πολύ που μου ήρθες απο εδώ!!φυσικά και θα τα λέμε!!

      Διαγραφή
  52. Δεν ξέρω... Μοναξιά δεν νιώθω ποτέ άλλοτε πέρα των Χριστουγέννων που μου λείπει ένας πολύ συγκεκριμένος άνθρωπος.
    "Ένα καραβάκι ξανοίχτηκε στο βαθύ το γαλάζιο,το απέραντο..." Σ' αυτό το καραβάκι θα ήθελα να κάνω ένα ταξίδι μόνη μου. Χρειάζομαι γαλήνη.
    Να είσαι καλά Kate μου. Με τα ποιήματά σου μου βγάζεις συναισθήματα.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'εύχαριστώ Σελ μου..Πάντα με συγκινείς με τα σχόλια που μου γράφεις..Σου εύχομαι να το πραγμαοποιήσεις αυτό το ταξίδι που ονειρεύεσαι και να είσαι πάντα καλά!!καλή σου βδομάδα και απο μένα πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  53. Υπέροχο και συγκινητικό, αγαπητή μου Κάτε το ποιήμα σου.
    Ζωγραφιά τα λόγια σου στην προσμονή του γυρισμού αυτού που τόσο μας λείπει.
    Μπορείς και καταφέρνεις με λόγια να φτιάχνεις εικόνες τις στιγμές της ζωής μας.
    Νάσαι καλά πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε Ντένη σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα θερμά σου σχόλια!!νάσαι καλά κι εσύ που πάντα με τιμάς σε κάθε σου επίσκεξη!!

      Διαγραφή
  54. Πολύ ωραία ανάρτηση...μου άρεσε και το κείμενο και η επιλογή των εικόνων....Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'εύχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Καλή βδομάδα,επίσης φίλη μου!

      Διαγραφή
  55. Καλή εβδομάδα, ωραίο ποίημα, φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'εύχαριστώ Πέγκυ μου,χάρηκα που σου άρεσε..καλή βδομάδα ,φιλάκια και απο μένα!

      Διαγραφή
  56. Πολύ όμορφο ποίημα Kate. Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ όμορφο και αισθαντικό ποίημα. Πονάμε όταν είμαστε μακριά από αυτούς που αγαπάμε, νομίζω ότι κάτι μου θυμίζει αυτό...η πεταλούδα είναι η ελπίδα και πόνος μεταμορφώνεται μεμιάς σε προσμονή. Σε έχω επισκεφτεί αρκετές φορές, αλλά δεν είχα αφήσει σχόλιο. Μου αρέσουν τα ποιήματα που μιλούν στην καρδιά. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σε ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο..Χάρηκα πάρα πολύ που με διαβάζεις,και που σε άγγιξαν τα ποιήματά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Επανέρχομαι στο λαθρεπιβάτη που ποιός δεν θέλει να γίνει ...έστω μια φορά!!!!
    Σε φιλώ , καλή συνέχεια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ επανήλθες Νικόλ μου,διπλή βόλτα απόψε κάναμε!!θα σου επανέλθω με νέα προσεχώς!!!φιλάκια διπλά γιάπόψε!!

      Διαγραφή
  60. Χαίρομαι που βρεθήκαμε γλυκιά μου!!Υπέροχο μπλογκ!! Υπέροχο ποίημα και τώρα σε παρακολουθώ και γώ!!!Έγινα αναγνώστης σου!! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!φιλάκια και θα τα λέμε γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Φανή σέυχαριστώ απο καρδιάς!!χαίρομαι που ήρθες!!θα τα λέμε συχνά!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  61. Χάρηκα πολύ που πέρασες από το σπιτάκι μου.Νά ' μαι και εγώ στο δικό σου. Με μάγεψες με τις όμορφες φωτογραφίες σου και τα περίφημα λόγια σου. Φιλάκια πολλά θα τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚαλωσόρισεςΓιούλα μου!!χαίρομαι που σε άγγιξε η ανάρτησή μου!!θα τα λέμε μέσα απο τα μπλόγκ μας!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  62. καλή μου
    Cate... με το υπέροχο μπλογκ σου... σίγουρα θα λέμε πολλά.. μου αρέσει το μπλογκ σου! νασαι καλά! καλώς ώρισες στο δικό μου!
    Λαμπρινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Λαμπρινή μου!!ευχαριστώ για τα θερμά σου σχόλια!!φυσικά και θα τα λέμε!Νασαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  63. Καλημερα ενα βραβειο σε περιμενει σπιτακι μου!!!!
    φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'εύχαριστώ γλυκιά μου Ελένα μέσα απο την καρδιά μου για το βραβειάκι που μου χάρισες.είναι πολύ τιμητικό γιά μένα!!δεν έχω λόγια!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  64. Ομολογώ πως γράφεις πάρα πολύ όμορφα και εσύ!
    Πολύ μου αρέσουν τα ταξίδια του νου,
    τα καλοκαίρια...
    το παράθυρο,
    το θαλασσινό αεράκι,
    το ηλιοβασίλεμα
    με τη χρυσίζουσα θάλασσα...
    Εκείνες τις στιγμές,
    του καλοκαιριού,
    νιώθω πιο κοντά σε όλους τους δικούς μου,
    αλλά ταυτόχρονα
    και πιο μακριά από ποτέ...
    Αλλά μου θύμησες κι αυτό:
    http://www.youtube.com/watch?v=3KDQGUf179o
    αγαπημένο τραγούδι...
    ...
    Μια όμορφη μέρα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλέ μου φίλε!Με τιμάς με τα εγκάρδιά σου σχόλια..Χάρηκα αφάνταστα που ήρθες απο μένα και που σε άγγιξε η ποιήσή μου!!-Άκουσα το τραγούδι που μου έστειλες-είναι απο τα αγαπημένα μου-το σχόλιό σου,ποιητικό κι αυτό!!να μη χαθούμε!να τα λέμε!Νάσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  65. Καλώς σε βρίσκω Kate. Γράφεις πάρα πολύ όμορφα. Εσύ την λεπτοδουλειά σου τη δείχνεις στους στίχους σου. Ευχαριστώ και για τα καλά σου σχόλια που άφησες στο μπλοκ μου. Γράφτηκα στα μέλη σου για να μην είμαι... λαθρεπιβάτης. Καλή συνέχεια στις όμορφες σκέψεις σου.Δάφνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες καλή μου φίλη Δάφνη και σέυχαριστώ θερμά!!Όμως δέχομαι και λαθρεπιβάτες στο μπλόγκ μου...όταν βέβαια έχουν κάποια γοητεία επάνω τους!!θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  66. Για σου Κατερίνα μου!!! (Το προτιμώ από το Kate αν δε σε πειράζει. Πάει πιο πολύ στην ευαίσθητη και καλλιτεχνική φύση σου. Αν όχι θα το σεβαστώ)
    Οι σκέψεις σου, οι τόσο τρυφερές και βαθιές, με συγκίνησαν, μου δημιούργησαν εικόνες, μου άρεσαν πολύ. Έτσι είναι. Οι δοκιμασίες, μας χαρίζουν θησαυρούς. Μας βοηθούν να ανακαλύψουμε εμάς!!!
    Χαίρομαι που συναντηθήκαμε.
    Πολλά φιλιά!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλησπέρα. Ευχαριστούμε για την επίσκεψη. Τώρα θα τα λέμε πιο συχνά... μπαίνω να σε εξερευνήσω! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσορίσατε κορίσια!!ευχαριστώ κι εγώ για την επίσκεψη Κάλη μου.Θα χαρώ πολύ να τα λέμε!

      Διαγραφή
  68. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ!!!!
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου πολυ σέυχαριστώ,,κοίτα σύμπτωση!!μόλις πέρασα απο το μπλόγκ σου και γέλασα με την άλληKate!!!Χάρηκα που σου άρεσε ο λαθρεπιβάτης μου!!Νάσαι καλά κι εσύ!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  69. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα! Γράφεις πολύ όμορφα και με έντονα συναισθήματα! Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Κατερίνα μου στην παρέα μας!!σ'εύχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!Νάσαι καλά πάντα!!

      Διαγραφή
  70. Καλησπέρα κι από μένα!Δεν υπάρχει απόσταση υπάρχουν άνθρωποι που δεν έμαθαν να ταξιδεύουν με την σκέψη!Δεν υπάρχει πιο όμορφο ταξίδι από αυτό τον 20 δευτερολέπτων όταν με κλειστά μάτια γυρνάς και ξαναζείς μια όμορφη στιγμή με κάποιο που είναι μακριά σου!Δεν ξέρω αν είσαι λαθρεπιβάτης ή ταξιδευτής! Πολύ ωραία τα όσα γράφεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίναμου,καλωσόρισες και σ'εύχαριστώ κι εσένα για τα πολύ όμορφα σχόλια που μου έγραψες!!

      Διαγραφή
  71. Γειά σου Κατερίνα και καλώς σε βρήκα!Πάρα πολύ όμορφο το blogaki σου, θα το επισκέπτομαι συχνά να ταξιδεύω με τις σκέψεις σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Δήμητρα!Χαίρομαι που σου άρεσε εδώ..καλωσόρισες και ναι.έχουμε να κάνουμε πολλά ταξίδια,ονειρεμένα με η χωρις λαθρεπιβάτες και σίγουρα με μιά πεταλούδα στην καρδιά!!

      Διαγραφή
  72. σε ευχαριστω πολυ για ολα τα καλα σου λογια,καλο καλοκαιρι,καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Βασιλική μου κι εσένα!!νάχεις ένα όμορφο και ξένοιαστο καλοκαίρι!!

      Διαγραφή
  73. Καλό σας απόγευμα φίλε μου!Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά που με τιμάτε με τα εγκάρδια σχόλιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Είσαι μεγάλο ταλέντο αυτό είναι σίγουρο!.. έχουμε απορήσει με την ανεξάντλητη έμπνευσή σου!!Συγχαρητήρια πολλά μακάρι το έργο σου εδώ να ταξιδέψει παντού, χωρίς σύνορα, να ξυπνήσει σε όλους συναισθήματα.. Χαρήκαμε πολύ που σε γνωρίσαμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμάτε κορίτσια με αυτά που μου γράφετε!!σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!

      Διαγραφή
  75. ταξιδιάρικο μπλογκ :)
    περίμενα να βρω κέηκ και βρήκα ποιήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή