Κυριακή 12 Μαΐου 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!!

Μανούλα μου..μαμά μου..
Εσύ που λάμπεις σαν φως κι η νύχτα χάνεται,
εσύ που δίνεις χάδια μόνο απ΄τον ήλιο
εσύ που ομορφαίνεις τα μεσημέρια μου
και με σκεπάζεις νοερά για καληνύχτα..
Αυτή είσαι εσύ..Η μανούλα μου..
Εσύ που με έκανες γλυκά να κοιμάμαι με παραμύθια,
με παραμύθια για ιππότες και πριγκίπισσες
με ξωτικά και με κρινένιους παραδείσους
αυτή είσαι εσύ..Η μητέρα μου..
Εσύ που μ' έκανες να μη φοβάμαι τα σκοτάδια
γιατί φρόντιζες δεν ξέρω,μαγικά
 και με συντρόφευαν νεράιδες τα βράδια..
εσύ τις έφερνες κρυφά πριν κοιμηθώ
μ' ένα νανούρισμα γλυκό σαν νάταν μέλι..
Εσύ που αναπλήρωνες τόσο γλυκά την απουσία του
και σκόρπιζες τις στάχτες στους ανέμους..
Εσύ που έδιωχνες τον βοριά απ' το παράθυρο
και μένα νεύμα σου φεύγανε τα σύννεφα
που καλωσόριζες την κάθε μου άνοιξη
με χαμόγελα ανθένια..
Αυτή είσαι εσύ..
Εσύ που μου κράταγες σφικτά το χέρι
σαν περνούσαμε το δρόμο
εσύ που έσβηνες τα δάκρυα από τα μάτια
και γέλια ακούγονταν στα ξαφνικά..
Αυτή είσαι εσύ..
Η μάνα μου η μανούλα μου η χρυσή!!(By Kate)(To Angela)

Όσα ποιήματα και τραγούδια να σου γράψω μαμά μου δεν θα φτάσουν ποτέ..όσες σελίδες και να γεμίσω δεν θα  φτάσουν για να σου πω ευχαριστώ για όσα μου έδωσες.για την αγάπη σου,για τη στοργή σου και για τους κόπους σου...Δεν θα πάψω ποτέ να είμαι το μικρό σου κοριτσάκι,γιαυτό συγχώρεσέ με όταν καμιά φορά σου μιλάω απότομα η στριφνιάζω από κάτι..είναι επειδή με έχεις κακομάθει η καλομάθει-δεν ξέρω πως να στο πω-..Σημασία έχει οτι Σ'ΑΓΑΠΑΩ μαμά μου..Και είμαι για σένα πάντα εδώ!!Εγω που θα σου κρατώ το χέρι να περνάμε το δρόμο,εγώ που θα σε σκεπάζω νοερά γιά καληνύχτα!!Εγώ ειμαι αυτη!

ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ!




ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ, ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΜΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΠΕΘΕΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΥΧΕΡΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΟ ΓΙΟ ΤΗΣ ,ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΗΠΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΟΥ..ΣΆΥΤΗ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ-ΗΡΩΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΑΘΡΕΨΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΛΥΚΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΗΣ, Σ'ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΚΑΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΑΔΕΡΦΙΑ- ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ- ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΧΑΡΙΣ Σ'ΑΥΤΗΝ..








ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ,ΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΆΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ..ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ..Σ'ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΓΑΠΗ,ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ!!ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΕΔΩΣΑΝ ΜΕ ΘΕΡΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΡΓΗ..ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ,ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΛΙ..ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ..ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ..ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑ!!ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ...ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΝΕΣ ΜΑΣ,ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΜΑΣ,ΟΙ ΓΛΥΚΕΣ ΜΑΣ ΜΑΝΟΥΛΙΤΣΕΣ..


63 σχόλια:

  1. Κάτε μου γλυκειά και τρυφερή
    σου εύχομαι να χαίρεσια για πολλά-πολλά χρόνια και τις δυο σου μανούλες κι εσένα να σε χαίρονται τα δικά σου παιδιά και νάναι η αγκαλιά σου πάντα γεμάτη απο τα χαμόγελα και την αγάπη τους!
    Σε φιλώ με αγάπη,
    ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ,Χρόνια ΤΟΥΣ πολλά!!! το φωτεινό σημείο αναφοράς μας,το κέντρο του κόσμου, οι ρίζες της ζωής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι απο εδώ γλυκιά μου Χαρούλα που πάντα με συγκινείς...Χρόνια μας πολλά και πάλι,να τις χαιρόμαστε και να μας χαίρονται με αγάπη,φροντίδα και αμέριστη στοργή,φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη ανάρτηση! Τι γλυκούλα που είσαι!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκό μου Μαράκι..Εσυ κοριτσάκι μου είσαι γλυκούλα!!πολύ γλυκούλα!!σε όλα σου!!χρόνια τους πολλά!!τους αξίζουν πολλά!!πολλά ποιήματα και τραγούδια για να τους γράφεις..και αγάπη αμέριστη..γλυκά πολύ γλυκά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στις μανούλες. Ένα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά κι απο μένα γλυκό μου κυκλαμινάκι..να μας ζήσουν όλες οι μανούλες του κόσμου και για μας χρόνια πολλά να μας χαίρονται τ'αγόρια μας..και να είναι γερά και τυχερά στη ζωή τους!Σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για το βραβειάκι.το χάρηκα αφάνταστα..σ'ευχαριστώ επίσης και για την πρότασή σου να με διαβάσουν και άλλοι φίλοι..φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστος Ανεστη και Χρονια πολλα σε όλες τις μαναδες του κοσμου.
    Σημερα που ειμαι με αδεια(παρουσιαστηκα στον στρατο ) ειπα να κανω μια βολτα στην μπλοκογειτονια και τυχαια σε βρηκα.Καλως σε βρηκα λοιπον στο ομορφο σπιτικο σου.Να εισαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστος Ανέστη και χρόνια πολλά Σκρουτζάκο μου μοναδικέ!!Είμαι πολύ χαρούμενη που έγινες μέλος του μπλόγκ μου και που επιτέλους σε βρήκα!!έχω να σου ευχηθώ "καλός πολίτης" και όλα καλά στη ζωή σου!!Γρήγορα περνάει ο καιρός.Ο δικός μου υπηρετεί εδώ και πέντε μήνες..θα χαρεί όταν του πώ ότι με βρήκες στο αχανές διαδίκτυο.θα είμαστε νοερά κοντά σου..φιλάκια και να προσέχεις τον εαυτό σου!θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  6. πολύ γλυκειά η αναρτηση σου χρόνια πολλά. Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλαμινάκι μου σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου...και για τα γλυκά σου λόγια και για το βραβείο που με έκανε πολύ χαρούμενη!!φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. καλησπέρα Κέιτ.πολυ όμορφη η ανάρτησή σου για τη μέρα της μητέρας.Χρόνια πολλά στη δική σου σε σένα και σε ολες τις μαμάδες!σε βρήκα σήμερα τυχαία.τα λέμε!ΦΩΤΕΙΝΉ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Φωτεινή μου και σε σένα χρόνια πολλά..Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!Να περνάς να τα λέμε!Καλώς σε βρήκα στο μπλόγκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρυφερή ανάρτηση! Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ Σίνα μου..Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!Στις μαμάδες μόνο τρυφερές σκέψεις και πράξεις κάνουμε!!να μη τους κάνουμε και μια ανάρτηση να καταλάβουν πόσο τις αγαπάμε?Καλώς σε βρήκα!!χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφη ανάρτηση ,τι ωραιο μπλόγκ τι γλυκά λόγια και για τις δυό μαμαδες σου,πολλα φιλια και να χαίρεσαι όσους αγαπάς,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νέλλη μου,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχούλες σου.πολλά φιλιά και από μένα!στα λέω και στο μπλόγκ σου..να χαίρεσαι κι εσύ όσους αγαπάς κ να σάγαπούν κι αυτοί κορίτσι μου.Καλη βδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. ΄Ηρθα εδώ και πολύ μου άρεσε !!!!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου,χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το μπλόγκ μου και σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!καλή βδομάδα και θα τα λέμε!!!

      Διαγραφή
  13. Είσαι πολύ τρυφερή και ευαίσθητη! Να χαίρεσαι τις μανούλες σου και όλη σου την οικογένεια. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Καίτη μου για τα καλά σου λόγια και για τις ετχούλες σου..Κι εσύ να χαίρεσαι όσους αγαπάς και σάγαπάνε..Φιλάκια και καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Σ' ευχαριστώ που επισκέφτηκες το μπλογκ μου και για τα πολύ όμορφα λόγια σου. Το κείμενο που έγραψες για τις μανούλες στάζει μέλι!!!
    Σ' ακολουθώ και εύχομαι να τα λέμε συχνά!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου Ίρμα και καλή βδομάδαΚι εγώ 'ευχαριστώ για την επίσκεψη και την εγγραφή σου στο μπλόγκ.Ενα μεγάλο ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!Χάρηκα που σου άρεσε η ανάρτηση για τις μαμάδες!!Φυσικά και θα τα λ΄εμε συχνά.Φιλάκια πολλά Ίρμα μου.

      Διαγραφή
  15. Καλώς ήρθα κι εγώ λοιπόν!!!! :))
    Τι όμορφο κείμενο!! Τι όμορφες εικόνες δείχνεις για τη μαμά σου, αλλά και για την πεθερά σου! :))
    Να τις χαίρεσαι! Πάντα να'ναι καλά, υγιείς και δυνατές!!!
    Φιλιά πολλά για καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς ήρθες στο μπλόγκ μου κορίτσι μου και σ'ευχαριστώ..πολύ χάρηκα που σου άρεσε το κείμενό μου για την ημέρα της μητέρας!!ανταποδίδω τις ευχές..να χαίρεσαι όσους αγαπάς..φιλάκια και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήταν δίχως δεύτερη σκέψη, η πιο τρυφερή και συναισθηματική ανάρτηση για τη γιορτή της μητέρας που διάβασα από χθες... Απλά υπέροχη!

    Να είσαι πάντα καλά να λατρεύεις τη μανούλα σου και να εκτιμάς και να ευγνωμονείς την πεθερά σου που έφερε στον κόσμο τον άντρα που αγαπάς.

    Καλό μεσημέρι.
    Μου έκανε το καλύτερο ποδαρικό αυτή η ανάρτηση, μιας και πρώτη φορά σου έρχομαι. Γλυκάθηκα! Φιλιά πολλά :****:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα καλή μου φίλη Μαρία πολύ χαίρομαι που σε γνωρίζω και πού σου άρεσε το κείμενό μου για την ημέρα της μητέρας..τα λόγια σου γλυκά σαν καραμέλα..θα σε επισκεφθώ να σε γνωρίσω και μέσα απο το μπλόγκ σου!!Γέλασα που είπες για το ποδαρικό!!φιλάκια πολλά και από μένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Καίτη..Καλωσόρισες στο ταπεινό σπιτάκι μου..Ευχομαι να βρίσκεις ενδιαφέροντα θέματα εκεί μέσα..Θα χαρώ να τα λέμε..Πάω να γνωρίσω το δικό σου σπιτάκι..

    τι τρυφερή ανάρτηση...τι τρυφερά λόγια..με συγκίνησαν.. Χρόνια Πολλά στις μανούλες μας και στις μανούλες όλου του κόσμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς το δελφινάκι..καλωσόρισες κι εσύ στο δικό μου..σ'ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα λόγια σου..θα γνωριστούμε σιγα-σιγά και θα τα λέμε και απο τα δύο σπιτάκια δελφινάκι μου..φιλάκια πάρα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Καίτη μου..Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ και ΤΟ ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΑΓΙΩΝ στηρίζονται σε αντίστοιχα βιβλία που έχω σπίτι και τα γράφω στα μπλογκ αυτά..Μικρές αναδημοσιεύσεις από άλλα μπλογκς γίνονται στα δυο τελευταία μπλογκς.. Χαίρομαι που σου αρέσει το γιαούρτι μου αρέσει και μένα πολύ :) Καλωσόρισες λοιπόν και στο άλλο σπιτάκι μου

      Διαγραφή
    2. Δεν σε προλαβαίνω Δελφινάκι μου με τόσα σπιτικά που έχεις!!πλάκα κάνω!και το δεύτερο που επισκέφτηκα σήμερα πάλι μου άρεσε γιατι διαβάζω αρκετά περι διατροφής σωστής..

      Διαγραφή
    3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΑΝΑΡΤΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ..ΣΤΑ ΑΛΛΑ 3 ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΓΡΑΨΩ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα δελφινάκι μου..το κατάλαβα ατό που λες γιατι επισκέφτηκα όλα σου τα σπιτάκι και ειδα ΄΄οτι το "δελφινάκι" είναι το καθημερινό σου μπλόγκ..φιλάκια.

      Διαγραφή
    5. ένα βραβείο σε περιμένει εδώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/05/blog-post_15.html

      Διαγραφή
  21. Καλως σε βρήκα, Καίτη μου! Να'σαι καλά για τα ζεστά σου λόγια! Το blogάκι το βρίσκω πολύ καλαίσθητο κα ζεστό! Απ'ότι κατάλαβα, είσαι από τη Ζάκυνθο! Ετσι εξηγείται και η μελωδική καντάδα!! Τα φιλιά μου!
    ΥΓ Μόνο σε παρακαλώ, όχι πληθυντικό, είμαι ήδη αρκετά μεγάλη!! χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Πεπούλα μου..καλώς μου ήρθες..μέκανες και γέλασα γιατί δεν σε περνούσα για μεγάλη!!δεν παίζει ρόλο η ηλικία για μένα..δεν είμαι απο την Ζάκυνθο,αλλά την θεωρώ πατρίδα γιατι είναι ο συζυγός μου απο εκεί..εγω μένω Αθήνα με ρίζες Κερκυρα..σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη..χάρηκα που βρεθήκαμε..και θα ξαναβρεθούμε φυσικά!!καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σέ βρήσκω Κατε!!Καί εγώ Επτανήσια,μέ καταγωγή από Ζάκυνθο!!!Τί όμορφη καί τρυφερή ανάρτηση! Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!!Καλή εβδομάδα νά έχης!Φιλιά! http://decdimisaussi.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες DIMI στο μπλόγκ μου..αυξανόμαστε βλέπω οι επτανήσιοι και χαίρομαι ιδιαίτερα!!χάρηκα επίσης που σου άρεσε η ανάρτησή μου!!σ'ευχαριστώ για την εγγραφή σου και τη γλυκιά σου επίσκεψη!!Φιλιά,Κλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  24. Καλώ σε βρήκα Κέιτ-τι όμορφο σπιτάκι!

    Υπέροχο,γλυκό,τρυφερό αφιέρωμα στη μαμά σου μα μ΄αρέσει,που αφιέρωσες και στη μαμά του συντρό φου σου!
    Χρόνια πολλά και στις δυο μανούλες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου..ευχαριστω μέσα απο την καρδιά μου για τα γλυκά σου λόγια και τις ευχούλες σου!!φιλιά και καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  25. Γειά σου!!! Τι όμορφα που έγραψες για την μανούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου και σε σένα..χίλια ευχαριστώ κορίτσι μου για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!!ααα και φυσικά για την εγγραφή σου στο σπιτάκι μου!καλό βραδάκι.

      Διαγραφή
  26. Hello! Very nice blog and interesting posts, great atmosphere.
      Have a nice day. :)
    Welcome to our blog about photography. +
    I hope you also enjoy it with us.

    Greetings!

    "Do what you love is not even that, but anyway"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hello Patrycja..Greetings from Greece..thank you for your sweet words!!I;ll come to visit your blog as soon as i can.Thanks.thanks..Have a nice day too!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωραίο το σπιτάκι σου (ή παλατάκι σου) κατ αρχάς. Με τράταρες τρυφερότητα και ευαισθησία, τα αγαπημένα μου γλυκίσματα. Να είσαι πάντα καλά. Εσύ, και οι μαμάδες σου.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σ'ευχαριστώ φίλε Στέλιο για τα καλά σου λόγια..προσπαθώ το παλατάκι μου όπως το λες να προσφέρει ποιότητα,ψυχαγωγία και στιγμές απο τη ζωή μας που όλοι μας βιώνουμε με κάποιο τρόπο!Νάσαι καλά για τις ευχές σου..με συγκίνησαν..και φυσικά θα τα λέμε απο τα μπλόγκ μας..φιακια και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σου Kate!!!Χαίρομαι που σε βρήκα πολύ όμορφο το μπλογκ σου!!!Εύχομαι να τα λέμε!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Sophie μου!καλώς μου ήρθες στο μπλόγκ μου..χαίρομαι που σου αρέσει εδώ..ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Φυσικά και θα τα λέμε..Φιλάκια πολλά και από μένα!!!

      Διαγραφή
  31. πολυ συγκινητικα τα λογια σου!
    καλως σε βρηκα κι εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νάσαι καλά επίσης..καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σου Cate ή Καίτη όπως διάβασα:) Καλώς σε βρίσκω στο πολύ τρυφερό και ποιητικό σπιτάκι σου!!!
    Να χαίρεστε και να καμαρώνετε την μαμά Αγγέλα και τη μαμά Αναστασία για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!! Χρόνια πολλά και σε σένα αν γιορτάζεις!!!! Πόσο τρυφερά μας τα είπες...
    Θα τα λέμε λοιπόν Καίτη στη μπλογκόσφαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γειά σου Δήμητρα,καλώς σε βρήκα κορίτσι μου.πολύ χάρηκα με τα γλυκά σου λόγια και δεν είναι απλά ανταποδωτικά όσα λέω...στους σημερινούς γκρίζους καιρούς που περνάμε είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε φίλους έστω απο μακριά που μας παρακολουθούν και μας διαβάζουν..φυσικά και θα τα λέμε!ανταποδίδω τις ευχές και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλή μου Κate, χρόνια πολλά σε σένα, στις δύο μαμάδες σου αλλά και σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
    Η ανάρτησή σου είναι τόσο γλυκιά, γεμάτη συναίσθημα και μεγάλες αλήθειες! Υπέροχα τα όσα γράφεις και μοιράζεσαι μαζί μας! Έτσι γλυκιά να είσαι πάντα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα Αναστασία μου γλυκιά χρόνια πολλά και από μένα...σέυχαριστώ κοριτσάκι μου..πάντα μέλι με κερνάς εσύ με τα τρυφερά σου σχόλια!!σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου κοριτσάκι μου..φιλάκια αμέτρητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα!Καλώς βρεθήκαμε!Χρόνια πολλά και καλά στις δύο μανούλες σου,σε εσένα αν γιορτάζεις και σε όλες τις μανούλες του κόσμου!Τα λόγια σου πολύ τρυφερά και συγκινητικά,γεμάτα ομορφιά!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Σπυριδούλα μου..θα τα πούμε απο το μπλόγκ σου..ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  38. Καλώς σε βρηκα!!!!! Χρονια πολλα!!!!
    Τι ομορφα ποιηματα, συγκινήθηκα πραγματικα πολυ ομορφα, πολλα πολλα συγχαρητήρια!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλωσόρισες στο σπτάκι μου Ελένα!!!Χρόνια πολλά και σε σένα!Ευχαριστώ για τα λόγια σου τα γλυκά!και μένα με συγκίνησες..θα χαρώ να έρχεσαι και να με διαβάζεις!Επίσης πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλώ σε βρήκα!!!!!!Τι όμορφα που γράφεις!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλωσόρισες!!Σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλως σε βρήκα Kate , σε ευχαριστώ πολύ που έγινες μέλος στο blog μου και είχα και εγώ την ευκαιρία να γνωρίσω το δικό σου blog που πραγματικά είναι υπέροχο και σε ταξιδεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κατερίνα μου, δεν άντεξα να μη σχολιάσω κι εδώ!!!
    Πόση ομορφιά ψυχής!!!!! Ο εσωτερικός σου κόσμος είναι ολόφωτος, και κατάλευκος, γεμάτος αγάπη!!!!
    Να είσαι πάντα καλά!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. είσαι πολύ τυχερή που έχεις μια τόσο καλή πεθερά!!σπάνιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι να σας γράψω Kate και Πάνο;
    Κate μου έχεις κατά συγκίνησή...
    καλή μου...ποιήτρια του..δύσκολου
    μέτρου στον καταπληκτικό σου στίχο!!!
    Τον πατέρα μου τον έχασα μόλις..42 χρόνων
    και την μανούλα...68
    Σου εύχομαι πάντα τα καλύτερα με το Πάνο σου
    και σε όλες της μανούλες έστω και ετεροχρονισμένα !!!
    Οι ..αναρτήσεις φεύγουν..και δίνουν τη θέση τους
    σε άλλες μα η..αγάπη και η καλοσύνη πάντα μένει
    Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή