Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΠΕΤΡΙΝΗ ΠΟΛΗ.




Μια πόλη πέτρινη
περιμένει επισκέψεις..
επισκέψεις από μακριά..
Μολυσμένη απ' τις αναμνήσεις της
τακτοποιεί που και που τα αισθήματά της..
Μια πόλη πέτρινη
περιμένει να δει τους ήρωες  που δεν φανήκανε.
τους ήλιους που ποτέ δεν ξημέρωσαν.
Μια πόλη φοβισμένη
ψάχνει κάπου για να κρυφτεί..
Να κρυφτεί για λίγο..
Αυτοσυγκέντρωση πριν τις επισκέψεις..
Τι θα γίνει..απορεί..
προφταίνω να προετοιμαστώ;
...........................................
Περπατώντας
στην πόλη με τα γκρίζα σύννεφα
ανακάλυψα τη θλίψη που κρύβει μέσα της...(By Kate)


Η  ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΜΑΣ ΠΙΚΡΑΙΝΕΙ.ΟΧΙ..ΟΧΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΑ..ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΆΥΤΗΝ...ΟΧΙ..ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..ΚΑΠΟΙΟΙ  ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ....ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ,ΠΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΣΑΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ,,ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΨΕΜΜΑΤΑ..ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ..ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗN  ΠΟΛΗ...

109 σχόλια:

  1. Πόλη πέτρινη...
    Οι καρδιές των ανθρώπων όμως???
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το σβήνω το σχόλιό μου, μόνο και μόνο για να έχουμε κάτι να γελάμε οι δυο μας!!! (Ξέρεις εσύ!!!)
      ;-)
      χαχα!!!
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
    2. Βιάστηκες Γιάννα μου...κάτσε να μπεί και το ποίημα και η μουσική και μετα βλέπουμε τι βγάλαμε!!!βράχνιασα απόψε!!τρελό γέλιο μετα απο ένα ποίημα που μόνο χαρολυμενο δεν είναι!!σε καλό μας!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Kate μου!!Πέτρινη πόλη!!Δέν θά άντεχα νά ξαναζήσω,μετά από 31 χρόνια στό Λαγονήσι!Καλό βράδυ φίλη μου!!Πολλά φιλάκια!!(ξέχασες καί δέν έχης γίνη μέλος στό μπλόγκ μου!!Υπάρχη λόγος πού στό λέω)!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθα γλυκειά μου!!Πρίν ήταν μόνο η φωτό!!Ο παραλληλισμός τής πέτρινης πόλης μέ τήν πατρίδα μας καί τόν λαό της,ταιριάζη στόν όμορφο στίχο σου" περιμένει να δει τους ήρωες που δεν φανήκανε".Καί ούτε προκειται νά φανούν!Δέν υπάρχουν ήρωες καί ηγέτες!Καί λυπάμαι καί πονάω πολύ γιατί είδα τό παιδί μου νά ξενιτεύται γιά κάτι καλύτερο!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. είμαστε άξιοι της μοίρας μας κορίτσι, εμείς την φτιάχνουμε, εμείς την αλλάζουμε, εμείς την χαλάμε1
    φιλιά καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μαριάνθη μου!!σ'εύχαριστώ για το σχόλιό σου!!καλό βραδάκι!!

      Διαγραφή
  4. αχαχαχα! Συγγνώμη που γελάω. Καθόλου δεν γελώ με το υπέροχο ποίημα ! Με τη Γιάννα γελάω! Γιατί πρόλαβα κι εγώ την αρχική ανάρτηση μόνο με τη φωτό και δεν είχα να γράψω κάτι! Ενώ η Γιάννα ε; Άψογη!
    Φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός κορίτσια να γελάσουμε και λίγο..έχω βραχνιάσει απο το γέλιο απόψε!!βιάζεστε βρε κορίτσια κι εσείς να με διαβάσετε..περιμένετε και λίγο να κάνω και μία πρόβα!!είμαι και ολίγον τελειομανής-Ωστε να ταιριάζουν οι φωτο με το ποίημα-κυρίως..θα τα ξαναπούμε!γράψαμε απόψε!!φιλιά και στις δύο και απο μένα!!

      Διαγραφή
  5. Ίσως πρέπει να γίνουμε εμείς οι ήρωες που θα φτιάξουμε την πόλη όπως της αξίζει, γιατί είναι στο χέρι μας να διώξουμε και τη θλίψη και τον φόβο.Εξάλλου μετά το πιο βαθύ σκοτάδι έρχεται το ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με καθήλωσαν οι στίχοι σου για την πέτρινη πόλη!Η Πόλη που κουβαλάει ιστορία χρόνων , η πόλη είναι όμορφη , τα πέτρινα σκληρά συναισθήματα κάνουν τη διαφορά.
    Καις εμείς που δεν αντιδρούμε κάτοικοι των πέτρινων πόλεων είμαστε .
    Καλό βράδυ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. από που άραγε έρχονται αυτοί οι ήρωες; ζουν τώρα ανάμεσα μας ή δεν έχουν γεννηθεί ακόμα; H έξοδος από τη θλίψη θέλει μπούνια στο μαχαίρι ,δηλ. να απωλέσουν όλοι, πόσο πραγματικά είμαστε έτοιμοι για αυτό; Γιάτι ακόμα περιγράφουμε το πρόβλημα αντι να προσπαθούμε να το λύσουμε; η πόλη είναι εθισμένη στο φόβο,το συνιθήσαμε... και αυτό είναι που με φοβίζει πιο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πάρα πολύ ωραίοι στίχοι με εξαιρετικό νόημα.....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρετε... :) Ανταποδίδω την επίσκεψη και το σχόλιο.

    Πέτρινη πόλη, πόλη φοβισμένη, που ψάχνει για ήρωες... Κάθε πόλη όμως είναι/είμαστε οι κάτοικοι της... Καληνυχτίζω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Αθήνα φίλε μου είναι μιά πόλη που κανείς δεν σεβάστηκε..και γενικότερα η Ελλάδα!και δεν μιλάω για τον απλό λαό άλλά για όσους κατα καιρούς έταξαν κάποια πράγματα,και ποτέ δεν τα έκαναν..ο στίχος-περιμένει να δει τους ήρωες που δεν φανήκανε-είναι συμβολικός..και μιλάει για τους δήθεν υποστηρικτές,τους δηθεν φίλους,τους ψεύτες που οδήγησαν στο χάος αυτόν τον τόπο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απάντησα μόλις και στο blog μου - μου έκανε εντύπωση που σχολίασες εκεί για την ανάρτηση σου εδώ, χα! :P

      Όπως λέω και εκεί, καταλαβαίνω απόλυτα τι θες να πεις και ο συμβολισμός είναι ολοφάνερος. Απλά έκανα μια σκέψη με αφορμή τους στίχους σου: Κάθε πόλη, σε τελική ανάλυση, είμαστε όλοι εμείς που ζούμε σε αυτήν. Που αναζητούμε κάπου "έξω" την ελπίδα και το χρώμα, με το οποίο θα βάψουμε το γκρίζο σκηνικό γύρω μας, ενώ στην πραγματικότητα, εξαρτάται από τον κάθε έναν από μας ξεχωριστά... :)

      Διαγραφή
    2. Ναί,κατάλαβα τι θες να πείς...συμφωνώ φίλε μου εν μέρει μαζί σου..εκεί που έχω τις αμφιβολίες μου είναι για αυτούς που κυβερνάνε αυτή την πόλη..δεν βλεπω νάλλάζει κάτι απο την ηγεσία,περιμένω μόνο κάτι απο τον περήφανο λαό μας που όπως έχει δείξει η ιστορία μας στους δύσκολους καιρούς γίνεται ποτάμι...και δεν αφηνει τίποτα πίσω του!ας ελπίσουμε ότι όσως κάποτε και να επαναληφθεί η ιστορία...χάρηκα που το συζητήσαμε..

      Διαγραφή
    3. Με το "εμείς" δεν εννοώ τις ηγεσίες...

      Διαγραφή
    4. Το κατάλαβα ότι δεν εννοείς τις ηγεσίες..Εκείνο που σκέφτηκα τώρα μπαίνοντας γιά άλλη μιά φορά στο blog σου απόψε είναι ότι-τι καλά που θα ήτανε,ο Μίκης μας να ητανε 20 χρόνια νεώτερος...

      Διαγραφή
    5. Είδες που καταφέραμε να συννενοηθούμε στο τέλος?Μίκης και κάποιοι άλλοι Μίκηδες ίδιοι έαν βρεθούν στην πορεία τότε που ξέρεις...κάτι καλό μπορεί να ξημερώσει και για μας..να το πω και ποιητικά να μη ξεφύγω κι απο τα πλαίσια του μπλόγκ μου που προσπαθώ να το κρατάω εντός μουσικο-ποιητικού περιεχομένου!!

      Διαγραφή
  11. Πέτρινη ??Μακάρι να ήταν πέτρινη!Η πέτρα παρά την σκληρότητά της αναδύει γλυκύτητα,ηρεμία!Τσιμεντένια είναι ,με την ασχήμια και την κακουγουστιά ξέχυλη από παντού!!Δυστυχώς ακολούθησαν και όλες οι υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδος!!!!!!!Η λέξη κάλος έπαψε να υπάρχει στο λεξιλόγιό μας!Διαγράφηκε και από την μνήμη μας!!Το τσιμέντο ,σαν χημικό υλικό διάβρωσε και τα ανθρώπινα συναισθήματα!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα!!!!!! Ήρθα , κι ας άργησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάσια μου!!στο παλατάκι μου υπάρχει ελετθερία εισόδου!!όποια ώρα θέλεις εισέρχεσαι!!Καλωσόρισες λοιπόν!!

      Διαγραφή
  13. Εγω λυπαμαι
    για την γκριζα πετρινη πολη
    που κουβαλαει ο καθενας μεσα του
    (της θελησης του δημιουργημα)
    ...........................
    γιατι απο εκει ξεκιναει τελικα
    και πετρωνουν ολα.

    Καλημερολουλουδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσι μου,σέυχαριστώ για την επίσκεψη και για τα σχόλιά σου στο μπλόγκ μου!!

      Διαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στο μπλογκ μου. Πέρασα και εγώ από εδώ λοιπόν να σου πω ένα γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες και θα τα λέμε μέσα απο τα μπλόγκ μας!!καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  15. Για όλα φταίνε οι άνθρωποι που ζούν στις πόλεις είτε είναι μεγάλες είτε μικρές, δυστυχώς είναι θέμα παιδείας (και συμφερόντων βέβαια). Τι κρίμα!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαριάννα μου!!ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου..

      Διαγραφή
  16. Σ' εμένα πάντως οι πέτρινες πόλεις ασκούσαν πάντα μια γοητεία!
    Ενα σωρό άνθρωποι και καθένας να κουβαλάει μια διαφορετική ιστορία.
    Και κάθε ιστορία, έχει κάτι να μας διδάξει.
    Δεν είναι ενδιαφέρον??
    Οι στίχοι σου όπως πάντα υπέροχοι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενά μου!!νάχεις μιά όμορφη μέρα!σέυχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφοι οι στοίχοι σου και αληθινοί μα πόσο θα ήθελα να ήταν αλλιώς τα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ΄θελα κι εγώ Σπυριδούλα μου να ήταν αλλώς τα πράγματα,όμως δυστυχώς βιώνουμε όλοι οι Έλληνες μιά σκληρή πραγματικότητα!σέυχαριστώ!!

      Διαγραφή
  18. Καλώς σε βρίσκω κι εδώ λοιπόν!Πολύ καλοί οι στίχοι σου και απίστευτα, δυστυχώς, αληθινοί!όμως σε αυτή τη πόλη, έχει θέση και το φως.Φιλιά! (...μένω ευτυχώς, στο "..όχι αυτή η πόλη ...& όχι όλοι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες φίλη μου στο μπλόγκ μου..Χαίρομαι που σε άγγιξε η πέτρινη πόλη μου..φιλάκια και απο μένα!

      Διαγραφή
  19. Καμιά πόλη δεν είναι απρόσωπη, γκρίζα, ή πέτρινη για μένα, αν και καταλαβαίνω πώς το εννοείς. Εμείς έχουμε γίνει γκρίζοι, πέτρινοι και απρόσωποι και δε θέλουμε να βλέπουμε την πόλη γύρω μας διαφορετική από εμάς, γιατί η διαφορά μεταξύ μας έπειτα φαίνεται πολύ και δεν μας αρέσει. Έτσι, φροντίζουμε να την κάνουμε ίδια με αυτό που είμαστε εμείς... ένα αντιπροσωπευτικό μας δείγμα.
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει ίσως να το ξαναδιαβάσεις φίλη μου..το ποίημα εχει κάποιο κοινωνικο-πολιτικό μήνυμα...

      Διαγραφή
    2. Το έπιασα και πριν το κοινωνικο-πολιτικό σου μήνυμα, Kate μου. Απλά δεν πιστεύω ότι την ευθύνη την έχουν Μερικοί - την έχουμε Όλοι. Δε βγήκαν μόνοι τους όλοι αυτοί να αλωνίζουν... και η πόλη δεν έγινε έτσι από μόνη της, βοηθήσαμε και όλοι εμείς.
      Συναινέσαμε, δε συναινέσαμε;
      Ή τέλος πάντων, αδιαφορήσαμε και αδιαφορούμε;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Δεν συναινέσαμε όλοι μας καλή μου φίλη ούτε στη διαφθορά ούτε στην κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος.Και αν μη τι άλλο τις πληγές αυτές θα τις βρούν μπροστά μας τα παιδιά μας που δεν φταίνε σε τίποτα να πληρώνουν τα σπασμένα όλων αυτών που έχουν εκτελέσει ηθικά τον ελληνικό λαό!Αυτό λέω και πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις..Θα χαρώ να τα ξαναπούμε!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    4. Θα συμφωνήσω, κορίτσι μου. Απλώς τώρα τελευταία προσπαθώ να το σκεφτώ κάπως πιο σφαιρικά. Δεν ψήφισα κανέναν, δε συναίνεσα σε νυχτερινές αποφάσεις/νόμους-καταπέλτες και έχω πληγεί αρκετά ήδη από όσα έχουν συμβεί.
      Όμως... δε φώναξα πέντε ή δέκα χρόνια πριν, όταν έβλεπα από τότε την κατασπατάληση. Γιατί την έβλεπα, όπως όλοι μας. Όλοι μας ξέραμε τι γινόταν.
      Οδηγούσα σε δρόμους υπό κατασκευή, για παράδειγμα, όπου το ένα μέτρο κόστιζε 10.000 ευρώ. Καθόμουν και το υπολόγιζα από τις ταμπέλες με τον προϋπολογισμό του έργου. Δε μίλησα. Ήμουν καλά τότε και γι΄αυτό; Ήμουν μικρή; Δεν έχω απάντηση να σου δώσω. Όμως αισθάνομαι πως έχω κι εγώ την ευθύνη, καταλαβαίνεις πώς το εννοώ;
      Σ' ευχαριστώ για την ανταλλαγή απόψεων και τη συζήτηση. Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραίοι στίχοι με βαθύ νόημα! Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά πάντα φίλη μου για τα εγκάρδιά σου σχόλια!

      Διαγραφή
  22. ειχα γραψει παληοτερα οτι στα μπλογκε ζουν οι ποητες του σημερα
    αυτο εννοούσα, αυτο που διαβασα εδώ
    σ ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ και σένα φίλε μου..Με τιμάς ιδιαίτερα με τα σχόλιά σου..Εγω σέυχαριστώ!Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  23. Καλά τι θύμισες τώρα με linkin park...! :) Και αν μου επιτρέπεται να συμπληρώσω...: Μια πέτρινη πόλη που θέλει να ξεχάσει, θέλει να αλλάξει το παρελθόν της και δεν μπορεί. Μια πόλη που δεν αναγνωρίζει πλέον τον εαυτό της ούτε στα όνειρά της... Ευχαριστώ και καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ σ'ευχαριστώ φίλε Γιάννη που με τιμάς πάντα με τα σχόλιά σου στο μπλόγκ μου!Όντως αυτή η πέτρινη πόλη προσπαθεί να γιατρέψει τις πληγές της..αναρωτιέμαι αν θα κλείσουν ποτέ αυτές τις πληγές..χίλια ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!Καλό σου βραδάκι και θα τα πούμε και στο δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να μαι κι εγώ!Ευαίσθητη μου και ρομαντική μου Καίτη..χαίρομαι που γνω΄ρισα εσενα και το σπιτάκι σου..έχεις ταλέντο, γράφεις όμορφα ποιήματα.. μου αρέσουν και τα σχόλια που κάνεις με τα κεφαλαία γράμματα...
    υγ-σε είχα ρωτήσει αλλά δε μου απάντησες , σε ένα σχόλιο σου κάτι γράψατε με τον διαχειριστή του μπλοκ εφτάνησα...είσαι από τα εφτάνησα; δε ρωτώ από περιέργεια..
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σέυχαριστώ γλυκό μου Δελφινάκι για τα πάντα γλυκά σου σχόλια!είναι αμοιβαία η συμπάθεια και το ξέρεις..Είμαι γεννημένη στην Αθήνα με μαμά απο Κέρκυρα και ο σύζυγος απο Ζάκυνθο..Ξέρεις!Το φιόρο του Λεβάντε!δεν είχα δεί την ερώτησή σου..θα σου απαντούσα αμέσως!!εσυ μόνο απο τη λατρεμένη Κύπρο κατάγεσαι απ΄΄οτι κατάλαβα...φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερούδια...μην ξεχάσεις να περάσεις αύριο από το φτωχικό μου .. μια έκπληξη περίμενει όσους έγραψαν ευχούλα στο λεύκωμα μου.. Αυτός ήταν ο λόγος που ρώτησα αν είστε από εφτάνησα, όχι από περιέργεια..αν προσέξατε στην αρχική φώτο του μπλογκ μου πάνω πάνω υπάρχει η Ελλάδα και η Κϋπρος..ειμαι μιση , μισή.. μαμά κυπραία μπαμπάς ελλαδίτης, από τα όμορφα εφτάνησα, από την όμορφη Κεφαλλονιά!!!!! κυπριακά φιλούθκια και ελληνικά φιλάκια :))

      Διαγραφή
    2. Πέρασα δελφινάκι μου και είδα την πολύ συγκινητική έκπληξή σου που μα άγγιξα βαθιά στην ψυχή!

      Διαγραφή
  27. Σωστό... Δεν είναι η πόλη που μας πικραίνει. Ίσως και να μας αγαπάει, αλλά να μην το έχουμε σκεφτεί ποτέ.
    Αφιερωμένο Kate μου. http://www.youtube.com/watch?v=fu-12GUbasM
    Πολλά φιλάκια και πολλές όμορφες καληνύχτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Sel μου για τα σχόλιά σου ,αλλά και για το κομμάτι που μου αφιέρωσες γλυκούλα μου!!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  28. Οι πόλεις ποτέ δε φταίνε οι πέτρινοι άνθρωποι είναι αυτοί που τις χαλανε,αυτοί που πετρώνουν τα κάθε λογής συναισθήματα,αυτοί θα μπορούσαν να λείψουν απο τις ζωές μας?Αλλη μια φορά το χάρηκα και το θαύμασα αυτό που διάβασα πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Eίμαστε όλοι υπεύθυνοι για την πέτρινη πόλη στην οποία ζούμε... Εμείς την καταντήσαμε έτσι. Άψογο το ποίημά σου για μια ακόμα φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η πόλη μπορεί να είναι πέτρινη, αλλά όσο υπάρχουν ζεστές καρδιές , υπάρχει ελπίδα!! ¨ομορφο το ποίημα μου!! να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πόσο δίκιο έχεις ...δεν φταίει η πόλη που είναι πέτρινη αλλά οι άνθρωποι που την κατάντησαν έτσι και κυρίως αυτοί οι γνωστοί σε όλους που βύθισαν την χώρα στη διαφθορά και την μιζέρια!!! Υπέροχο το ποίημά σου!!! Μπράβο!!!!
    Καλό ΣΚ και καλό καλοκαίρι!!!
    Ας κρατήσουμε μιαν ελπίδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ε΄υχαριστώ Κική μου για τα γλυκά σου σχόλια,καλό καλοκαίρι να έχουμε!!και φυσικά κρατάμε ελπίδα,πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι οτι ίσως κάποτε αλλάξει κάτι!Καλό μας καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  32. Καλώς σε βρήκα!

    Ευαισθησία και τρυφερότητα στις σκέψεις που καταθέτεις έτσι ποιητικά... Ειλικρινά χάρηκα!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχαριστώ Μαίρη μου..κι εγώ χάρηκα που σε άγγιξε το νέο μου ποίημα..φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  33. Παρά του ότι με μελαγχολεί το ποίημά σου, το βρίσκω εξαιρετικό!
    Καλή δύναμη για όλους εμάς τους κατοίκους αυτής της "πέτρινης πόλης"!

    Καλό Σ/Κ γλυκιά μου ποιήτρια!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πρέπει να οπλιστούμε με φοβερή θέληση και με σημαία την ελπίδα να πολεμήσουμε αυτούς που συνεχίζουν να μας κάνουν επιθέσεις προς ίδιο όφελος Είναι το ιδιο δύσκολο να ζούμε με τους ανθρώπους της *πέτρινης πόλης*... φιλάκια και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έφη μου χαίρομαι που σε άγγξε η πέτρινη πόλη μου!!φιλάκια και καλό μας μήνα!!

      Διαγραφή
  35. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου!!και σε σένα καλό μήνα και καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  36. Μια μεγαλη αληθεια!!!!!!Ποσο ποναει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλό μήνα Κατερίνα! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια. Καλό βρεθήκαμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ.. ΗΡΘΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΣΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ντόρα μου,μέσα απο την καρδιά μου!Καλό μήνα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  39. Πόσο αληθινό το ποίημά σου γλυκιά μου!! Και γραμμένο υπέροχα ποιήτριά μου!! Καλό σου μήνα!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα γλυκιά μου Φανή..ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  40. ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα μάγε μου..προθεσή μου είναι να ζωντανέψουν πολλά παραμύθια μέσα απο την ποίησή μου και απο το ιστολόγιό μου!!

      Διαγραφή
  41. Χαίρομαι που η επίσκεψη και το καλό σου σχόλιο έγιναν η αιτία να γνωρίζω τον όμορφο ποιητικό σου κόσμο. Επίσης σε ευχαριστώ πολύ που σε έχω συνοδοιπόρο στα "Εικαστικά Μονοπάτια" μου !!!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου ταξιδευτή μου,καλέ μου φίλε για τα εγκάρδια σχόλιά σου!Και φυσικά θα είμαι συνοδοιπόρος σου στα"Εικαστικά Μονοπάτια"σου!!Επίσης καλό μήνα και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  42. καλημέρα Κατερίνα
    πρώτα να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψή σου,και για τα όμορφα σχόλια που άφησες-))))
    Γράφεις πολύ μελετημένα,και συνήθως τα ποιήματα είναι μελαγχολικά αλλά με την καλή έννοια.Εγώ έφυγα από την πέτρινη πόλη και είμαι ευτυχισμένη-))
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια στο ενδιαφέρον μπλοκ σου,και αν θέλεις ρίξε μιά ματιά εδώ......σας μαζεύω-))
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/

    πολλά φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πέτρινη πόλη, πέτρινοι άνθρωποι!
    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πιγκουίνε μου γλυκέ!ευχαριστώ για το σχόλιό σου!φιλάκια!

      Διαγραφή
  44. Καλώς σε βρίσκω Kate, χαίρομαι που η επίσκεψή σου στο blog μου έγινε η αιτία να γνωρίσω το δικό σου ποιητικό ιστολόγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μαρία μου στο μπλόγκ μου και ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σχόλιά σου!

      Διαγραφή

  45. Καλό μήνα Κατερίνα!Όμορφο,γλυκό και πολύ δημιουργικό να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'εύχαριστώ πολυ για τις ευχές σου γλυκιά μου φίλη!επίσης εύχομαι καλό μήνα,δροσερό,χαρούμενο και δημιουργικό!

      Διαγραφή
  46. Εξαιρετικό ποίημα που αγγίζει αλήθειες.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ελένη μου!!χαίρομαι που σε άγγιξε η πέτρινη πόλη μου..σέυχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  47. Είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε η πέτρινη πόλη μου γλυκιά μου φίλη!!πάρα πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μολυσμένη απ'την απληστεία σκεφτόμουν εγώ το πρωί ....
    πολύ με πληγώνει χρόνια τώρα αυτή μα και οι άλλες πολεις μας το ίδιο......
    Και πέρα απ'αυτούς που λές με πληγώνουν κι όλοι αυτοί οι νέοι άνθρωποι που πλάστηκαν μέσα σ'αυτήν και έμαθαν να μιλάνε μουντζουρώνοντας τα πάντα και πιο πολύ όποιο όμορφο και καθαρό σημείο βρούν και φαίνεται να πιστεύουν πως κάτι κάνουν καταστρέφοντας και αυτοκαταστρεφόμενοι....
    Ντρέπομαι πολύ που ανήκω στην κοινωνία που τους διαμόρφωσε....
    Καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ για το σχόλιό σου ξωτικό μου!!χαίρομαι που σε προβλημάτισε η πέτρινη πόλη μου!!καλή βδομάδα και καλό βραδάκι!!

      Διαγραφή
  49. ...μετά από ωριμότερη σκέψη...το ποίημα αφορά και την ΠΟΛΗ; Ρωτώ, αφού με δεύτερη ανάγνωση και προσοχή στην ημερομηνία το μυαλό μου πήγε σ΄αυτήν.

    Γεια σου Καίτη μου, με το τόσο σπουδαίο ταλέντο!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Ζαμπία μου καλά κατάλαβες!την πόλη αφορά και συγκεκριμένα την χ΄ρα μας που οι εκάστοτε ηγεσίες της την οδήγησαν στην καταστροφη και την κύλησαν στην διαφθορά με την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και εφτασαν τον λαό μας σε ηθική ταπείνωση και οικονομική εξαθλίωση...με τιμάς με τα σχόλιά σου και σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για άλλη μια φορά!!

      Διαγραφή
  50. Γεια σου Kate!!!
    Δυνατός ο στίχος σου!!! Με ξαλαφρώνει, όταν βλέπω ότι γύρω μου, υπάρχουν συνάνθρωποί μου, που "κλαίει" η ψυχή τους για την άθλια πνευματική κατάσταση που επικρατεί στην ιερή μας πόλη. Είδες λοιπόν, που μια φλογίτσα σιγοκαίει; Άρα υπάρχει ελπίδα!!! Και τότε η πόλη μας, θα ξαναφωτιστεί!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ροδούλα μου..ευχαριστώ για τα θερμά σου σχόλια..και καλά και κάνεις κι έχεις αισιοδοξία...ας περιμένουμε νάλλάξει κάτι...με αισιοδοξία και ελπίδα μήπως ξανακερδίσουμε σαν χώρα όλα αυτά που μας στέρησαν και που ανέτρεψαν τις ζωές μας...φιλάκια άπειρα!!

      Διαγραφή
  51. Τι όμορφα που γράφεις Καιτη μου, τι ωραιο ταλέντο έχεις και μπορείς να εκδηλώνεις σκέψεις και αισθήματα !!!!

    Εγώ γεννημένη μετά την κατοχή είδα τις αλλαγές της πόλης που άλλαζε σε τσιμεντούπολη από τους εσωτερικούς μετανάστες. Δυστυχώς κανείς δεν είχε όραμα για αυτή την Πόλη, πόσο μάλλον σε μεγαλύτερη κλίμακα. Όλους τους θεωρώ υπεύθυνους κι όχι μόνο την τελευταία διοίκηση η τα τελευταία 30 χρόνια, έχει αρχίσει από το "50".

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΣΕ ΦΙΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Kate ήρθα για να σε γνωρίσω...και χάρηκα που βρέθηκα εδώ!
    Θα ξημερώσει ο ήλιος Kate μου...είμαι σίγουρη γι`αυτό..δεν μπορεί να γίνει αλλιώς...
    Γράφεις πολύ όμορφα!..Μπράβο σου!
    Όμορφη μέρα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Την πόλη νομίζω την κάνουν οι άνθρωποι και για εμας που ζούμε σε συτή την πόλη δεν έχω να πω και τα καλύτερα λόγια!
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ο ήλιος θα ανατείλει. Είμαι σίγουρη.

    Όμορφο ποίημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Κοριτσάκι, μη μου αγχώνεσαι, κατάλαβα τι λες και ότι συμφωνώ εννοούσα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Με τόσα ψέμματα πια, έχουμε μάθει να τα ξεχωρίζουμε ευτυχώς. Πάντα υπάρχει ελπίδα. Δεν χάνουμε το κουράγιο μας.
    Πολύ όμορφο ποίημα Kate.
    Καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Kate καλησπέρα. Είμαι η Μαριέτα από το dimiourgia-epikinonia. Οι στίχοι σου είναι ιδιαίτεροι,μου θυμίζουν άγγιγμα της καρδιάς. Εκφραστικοί σαν τα θέλω ενός παιδιού και ποιητικοί ταυτόχρονα. Είσαι για μας, το καλύτερο της εβδομάδας που πέρασε. Καλό ξημέρωμα... Μαριέτα-Παύλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΛΗΜΕΡΑ KATE ΜΟΥ! ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΒΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ....ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ.
    ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΗΡΩΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ......ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ Η ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ, ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΕΣΑΕΙ....ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ "ΟΚ" ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΟΥΝ!!!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή