Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

ΠΙΣΩ ΑΠ'ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ...




Σαγήνεψες με την γαλάζια σου κορδέλα
χλωμά όνειρα,αγορίστικα.
Η αυλή σου προσκύνημα
για τα παιδικά βήματα
τα γέλια και τις χαρές..
Κι όσο χτύπαγε η καρδιά σου
μάγευες τις νύχτες τους,
με τα χρυσά σου τα μαλλιά
να τα λούζει τα φεγγάρι το αλλόκοτο.
Πίσω απ' το καθρέφτη
μύρια κοριτσίστικα όνειρα..
'Ενας ωκεανός συναισθημάτων
να πλημμυρίζει τη ψυχή..
Σαγήνεψες με τα γαλάζια σου μάτια την πανσέληνο..
την πανσέληνο που άφησε στο μαξιλάρι σου το χάδι της.
Δέος..
Εξομολόγηση βαθιά..
Παρέμβαση στα όνειρα..
Στις σκέψεις σου.
Στα πάντα..(By Kate)






ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ...ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΝΕΙΡΑ...ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΝΤΑΙ..ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΟΜΑΖΕΙ..ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΟΥΝ..ΙΣΩΣ  ΕΠΕΙΔΗ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ..ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΩΡΙΜΑ ΑΚΟΜΑ..ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ  Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΩΣΕ..ΚΥΛΑΕΙ ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΑΚΡΥ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΥΦΕΡΑ ΤΟΥΣ ΜΑΤΑΚΙΑ..ΠΙΣΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΕΝΑ ΚΡΥΦΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ..ΚΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΙ,ΞΕΠΕΤΑΓΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ..ΕΙΣΑΙ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕΙΣ...ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΟΥΛΙ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ...






98 σχόλια:

  1. Είναι σαν να μιλάς σε εμένα...
    Πολύ όμορφο το ποίημα!!!
    Αλλά αλήθεια, γιατί αυτές οι ξαφνικές μελαγχολίες; Δεν ξέρω τι κάνουμε λάθος..
    Κάπου χάνουμε λίγο τα θέλω μας, κάπου ξεχνάμε λίγο τι αξίζουμε και αυτό μας απογοητεύει συχνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου..χαίρομαι που σου άρεσε..είδες μελαγχολίες έτσι? να σου πω κάτι όμως,έτσι είναι και το στυλ που γράφω..και δεν σημαίνει οτι βιωνω κάποια κατάσταση και μετά την γράφω..έτσι είναι η ποίηη μικρή μου..στιγμές έμπνευσης..επηρεάζει βέβαια απόλυτα και η ψυχολογική φόρτηση για κάποια έμπνευση..ίσως είναι και καλό ..αποφορτίζεσαι..θα σου ΄εθω σύντομα απο το σπιτάκι σου..φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα, Kate!
    Υπέροχο το ποίημα, χάρηκα ιδιαίτερα που διάβασα ότι είναι δικό σου. Γράφεις όμορφα!
    Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το όμορφο σχόλιο που μου άφησες. Αν δε σε πειράζει, θα ήθελα να μιλάμε στον ενικό, μου φαίνεται ότι ερχόμαστε πιο κοντά έτσι. Τι λες;
    Θα χαρώ να τα λέμε! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα κορίτσι μου και σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα γλυκά σου λόγια!Χάρηκα που σου άρεσε ότι γράφω..Και φυσικά θα μιλάμε στον ενικό..Θα χαρώ κι εγώ να τα λέμε!καλό απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ποιήτρια! Και τι ποιήτρια! Με λίγα λόγια και άπειρο συναίσθημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ πολυ φίλε Στέλιο για τα γλυκά σου λόγια..χάρηκα πολύ που με διαβάζεις!

      Διαγραφή
  6. Είσαι ρομαντική ψυχή Κate μου!Υπέροχο τό ποιήμα σου,μέ συγκήνησε!!Τό τραγούδι τής Mariah Carey,πολύ αγαπημένο!!Σέ ευχαριστώ γιά τήν επίσκεψή σου!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Δήμητρά μου,,να΄ξερες πόσο χάρηκα που σου άρεσε και το ποιήμά μου αλλα και το κομμάτι της Mariah γιατί είναι και μένα ένα απο τα αγαπημένα μου..καλό βραδάκι..φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ,ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ..ΑΧΧ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΜΟΥ ΨΥΧΟΥΛΑ..ΠΟΣΟ ΑΓΑΠΩ ΚΑΘΕ ΤΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ... (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΠΟΛΥ) ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΑΞΑΝ.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ .. ΟΙ ΦΩΤΟΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΕΠΙΛΟΓΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου γλυκό μου δελφινάκι!!εχεις δίκιο να λες ότι άλλαξαν οι εποχές,οι λίγες εξαιρέσεις όμωσ ανθρώπων με ευαισθησίες και ειδικά των νεων,των πολύ νέων που είναι εικοσάρηδες αποτελεί σημάδι αισιοδοξίας γιά το μέλλον..μέσα στους μπλόγκερς και μόνο αν δείς μερικούς ευαίσθητους νέους που είναι προβληματισμένοι για τα πάντα εκεί τα χάνω..επικοινωνώ με μία κοπέλα πολύ μικρή που η ευαισθησία της,η ωριμότητά της και οι προβληματισμοί της δείχνουν ότι τίποτα δεν πάει χαμένο...και τιποτα δεν θα πάει..καλό βραδάκι..θα τα πουμε σύντομα.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα..ευχαριστώ που περνάς από το σπιτάκι μου και ενδιαφέρεσε για τα θεματάκια μου..είδα και στο σχόλιο σου που μου έγραψες ότι έχεις μουσικο-ποιητικό κοκτέιλ στο δικό σου..έτσι κι αλλιώς θα περνάω από το σπιτάκι σου..μπορεί να αργώ καμια φορά αλλά ποτέ δε ξεχνώ όσους επισκέπτονται διαβαζουν σχολιαζουν το δικό μου , παντα ανταποδιδω και γω με επισκεψεις και διαβασμαα και σχολιασμους..Ευχαριστω που περνας ομως και με ενημερωνεις για το θεμα της αναρτησης σου :) Δελφινοφιλούθκια

      Διαγραφή
    3. Δελφινάκι μου γλυκούλικο καυ υπέροχο!!Αφου το ξέρεις ότι σε συμπαθώ!!φυσικά και θα σε ενημερώνω για τις νέες αναρτήσεις μου!!φιλάκια απειρα κορισάκι!!

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ για τον κόπο να περνάς να με ενημερώνεις..δεν θέλω να το έχεις στην εγνοια σου όμως, εγώ έτσι κι αλλιώς θα περνάω από δω μεσα...
      αλλά όπως νοιώθεις εσύ πιο καλά..σ ευχαριστώ για την αγάπη και τη στήριξη...δελφινοφιλούθκια

      Διαγραφή
    5. Ότι πεί το δελφινάκι μου!Του χαλάω εγώ χατίρι??φιλάκια άπειρα!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο ποίημα υπέροχο τραγούδι..!!! Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν! Θα τα λέμε, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Μαράκι!!σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια..θα τα λέμε..εννοείται..φιλάκια και καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  10. Πολύ μου αρέσει εδώ..καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα Μαράκι.καλωσόρισες και αφου σου άρεσε εδώ,θα σε φιλοξενήσω!!Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια!!Καλό σου βραδάκι!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα λόγια απο μια ευγενική ψυχή.Το γλυκό πουλί της νιότης φεύγει μόνο όταν εμείς θελουμε,δεν έχουν ηλικια οι ψυχές μόνο μνήμες,πολλά φιλιά γλυκό κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς τη Νέλλη μου..Σέυχαριστώ κορίτσι μου..Είσαι πολύ γλυκούλα,,συμφωνώ..η ηλικία δεν έχει ψυχή,,την νιότη την έχουμε μέσα μας...όταν όμως κάποιο νέο κορίτσι απογοητεύεται απο τη ζωή τότε κάποιος μεγαλύτερος πρέπει να τον βοηθήσει..και για τους νέους,εμείς οι μεγαλύτεροι κάπως ήρθε η ,ωρα να τους τονώσουμε ψυχολογικά..δύσκολοι καιροί..Φιλάκια.Καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου άρεσε που πέρασα από εδώ... όσοι γράφουνε.. ειναι ψυχές που έχουν ανησηχίες και τις εκφραζουν μέσα απο την ποίηση ... και το γράψιμο....οσο χρόνια και να περάσουν ... θα γράφουν... είτε για τον εαυτό τους μόνο είτε για να τα διαβάζουμε εμείς και να χαιρόμαστε που ύπάρχουν ακομα άτομα... που ασχολούνται με το γράψιμο....... τι ομορφο..!!!.......διαβασα και μερικα απο τα προηγουμενα σου...γράφεις πολύ ομορφα...θα περαω να τα λεμε.. δεν πειραζει αν αργω καποιες φορές...Κατυ μου.... φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου άρεσε που πέρασα από εδώ... όσοι γράφουνε.. ειναι ψυχές που έχουν ανησηχίες και τις εκφραζουν μέσα απο την ποίηση ... και το γράψιμο....οσο χρόνια και να περάσουν ... θα γράφουν... είτε για τον εαυτό τους μόνο είτε για να τα διαβάζουμε εμείς και να χαιρόμαστε που ύπάρχουν ακομα άτομα... που ασχολούνται με το γράψιμο....... τι ομορφο..!!!.......διαβασα και μερικα απο τα προηγουμενα σου...γράφεις πολύ ομορφα...θα περαω να τα λεμε.. δεν πειραζει αν αργω καποιες φορές...Κατυ μου.... φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου για τα υπέροχα λόγια σου..με συγκίνησες πάρα πολύ για όσα μου γράφεις..Ασχολούμαι με την ποίση και την λογοτεχνία απο παιδί..αυτό είναι κάτι που δεν σβήνει..όσα χρόνια κι αν περάσουν..όποτε και να περνάς απο δώ θα χαίρομαι αφάνταστα που με διαβάζεις..Καλό σου βραδάκι και πάρα πάρα πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλησπέρα αγαπητή μου Κάτε.
    Συγνώμη που χάθηκα αλλά είχα κάτι τρεχάματα έξω από Νέα Υόρκη.
    Υπέροχα, γεμάτα από μια ξεχωριστή ευαισθησία, μελοδικά τα λόγια στο ποιήμα σου. Φανερώνει μια λεπτή ψυχή που γνωρίζει να γράφει ύμνους.
    Ε- μαιλ σου δεν έχω λάβει κανένα.Σου το γράφω πάλι. denniskontarinis@yahoo.com
    Nάσαι καλά και την αγάπη μου σε όλους τους δικούς σου που διαβάζουν τα Εφτάνησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ντένη μου!Χάρηκα πολύ που σε ξαναβρίσκω εδώ..Καί χάρηκα που σου άρεσε και η νέα μου ανάρτηση..Σου έστειλα και το e-mail..μπορεί να έχουμε διαφορά ώρας με τη Ν.Υόρκη αλλά να που συννενοηθήκαμε τελικά!Εχεις χαιρετίσματα απόλη την οικογένεια.θα τα πούμε πολύ σύντομα Ντένη μου.φιλάκια πολλά!Υ,Γ,Με συγκίνησες με τα γλυκά σου λόγια καλέ μου φίλε!

      Διαγραφή
  17. Καλή σου μέρα Kate μου :)Πολύ ρομαντικές οι φωτογραφίες σου, το πολυαγαπημένο "I want to know what love is" και φυσικά τα συναισθήματα μέσα από το ποίημά σου και "Πίσω από τον καθρέφτη"..Ταιριάζουν απόλυτα με τις σταγόνες της βροχής του background..Kαλό Σ/Κ σου εύχομαι, φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χαρούλα μου!χαίρομαι αφάνταστα που σου άρεσαν και οι φωτο που συνοδεύουν το ποιή μά μου και το τραγούδι της Marriah που καίει καρδιές!Όσο για το background νομίζω ότι μου ταιριάζει απόλυτα και γενικότερα γιατι με τρελλαίνει η βροχή!!την λατρεύω..Καλό Σ/Κ..φιλάκια γλυκιά μου Χαρούλα!

      Διαγραφή
  18. Καλώς σε βρήκα Άννα μου..θα χαρώ να τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kate μου γράφεις υπέροχα, μου αγγίζεις την καρδιά. Ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν πρόσεξα στις άλλες αναρτήσεις σου το by Kate, γιαυτό τώρα τις πέρασα πάλι ένα χεράκι. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ κυκλαμινάκι μου!!πάντα με κάνεις και χαιρομαι πάρα πολύ με τα γλυκά σου λόγια!!Ντρέπεσαι???όχι κυκλαμινάκι μου!μη με τρελάνεις!σιγα-σιγα θα γνωριστούμε πολύ καλύτερα μέσα απο τα μπλόγκ μας και σε ότι προτείνουμε να δουν οι φίλοι μας!!Φιλάκια!καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Kate μου!!!Καλώς σε βρήκα και απο εδώ!Τι ωραία που γράφεις!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου γλυκιά!1καλωσόρισες στο μπλόγκ μου..χαίρομαι που με διαβάζεις και σευχαριστώ για τα θερμά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλενα!σέυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!φιλάκια επίσης!

      Διαγραφή
  23. Ρομαντικό κορίτσι, καλώς σε βρήκα στο μπλογκ σου!
    Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα κι εγώ στο μπλόγκ μου Lyriel!Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  24. Βλέπω ότι εδώ υπάρχουν παραμύθια για μικρά και μεγάλα παιδιά και αυτό μου αρέσει. Ήρθα λοιπόν και εγώ και θα μείνω.
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες κοντά μου Ελένη,χαίρομαι που θα είσαι εδώ μαζί μου!σέυχαριστώ κορίτσι μου για τα καλά σου λόγια!Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  25. Υπέροχο... Και νιώθω κι εγώ σαν να μου μιλούσε...
    Είναι κρίμα να βιώνουμε τόση λύπη. Κρίμα να κυλούν δάκρυα από τα μάτια μας. Και κάποτε να ξεχνάμε τη νιότη μας, να ξεχνάμε ότι πρέπει να παλέψουμε. Να ξεχνάμε για τι να παλέψουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Μαράκι με έχεις συγκινήσει αφάνταστα με όσα μου γράφεις πάντα!Βιώνουμε και λύπες και χαρές ταυτόχρονα πολλές φορές..σε όλες τις ηλικίες..οι απογοητεύσεις μας φθείρουν..παλεύουμε συνεχώς..δεν γεννηθήκαμε άφθαρτοι..εγώ απλά πιστεύω ότι την κατάλληλη στιγμή κάποιος φίλος πρέπει να μας κρατήσει το χέρι...γιατί πολλες φορές χρειαζόμαστε φίλους..για αυτές τις στιγμές..τις δύσκολες...κι εγώ για τους φίλους είμαι πάντα εδώ!

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα... πάντοτε κάποιος δεν πρέπει να μας κρατά το χέρι; Ειδικά στα δύσκολα... μόνο αν κάποιος μας κρατά αποφεύγεται μια πιθανή πτώση... :)

      Διαγραφή
  26. Ομορφο το ταξίδι που μας πήγες,το απόλαυσα!!!
    Καλώς βρεθήκαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ρένα μου...χάρηκα πολυ που απόλαυσες το ταξίδι όπως το λες...σέυχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και καλωσόρισες στο μπλόγκ μου!!

      Διαγραφή
  27. εξαιρετικό...χάρηκα πολύ που ήρθα στην σελίδα σου ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο μπλόγκ μου,,κι εγώ σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  28. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλη μου!!Χάρηκα κι εγώ που σε βρήκα εδώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!! ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!! Η ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΓΓΙΖΕΙ...ΛΙΓΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ....ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ. ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα Φένια μου!Καλώς μου ήρθες..Είμαι πολύ χαρούμενη που σου αρέσουν τα ποιήματά μου..Ναί έχεις δίκιο ότι αγγίζει πολλούς η ποίηση,την καταλαβαίνουν λίγοι όμως για διάφορους λόγους..η δεν είναι τόσο συναισθηματικοί όσο οι ποιητές η οι ποιητές καμμιά φορά με τον μοντερνισμό και την "δηθεν"πρωτοτυπία"αποτυγχάνουν να μεταδόσουν στον αναγνώστη τους το συναίσθημα και τη στιγμιαία φόρτιση που έχουν οι ιδιοι οι ποιητές την συγκεκριμένη στιγμή που έγραψαν το ποιήμά τους!χαίρομαι που θα τα λέμε Φένια μου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kαλώς σε βρίσκουμε Kate, σε ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψή σου στο ομαδικό μας blog
    Γράφεις πολύ όμορφα, πολύ τρυφερά, θα χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλωσορίσατε κορίτσια!Σας ευχαριστώ κι εγώ για την επίσκεψη και τα καλά σας λόγια..Θα χαιρομαι να σας βλέπω από εδώ!!Φιλάκια και απο μένα!καλό απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μεγάλες αλήθειες,πολύ όμορφη κατάθεση ψυχής δεμένη με πανέμορφες φωτο
    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φούλη μου..χάρηκα πολύ που σου άρεσε και σέυχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφα τα λόγια σου!Γεμάτα ρομαντισμό!Λάτρεψα και τις εικόνες της ανάρτησης σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια Σπυριδούλα μου!!πολύ ευχαριστήθηκα που σου άρεσε η καινούρια μου ανάρτηση..Φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  35. Πολύ όμορφα λόγια!!!!!Κατάθεση ψυχής!!!!Συγχαρτήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Passei para conhecer seu blog.
    Amei... super lindo!
    ¸.•°✿✿⊱彡
    Boa semana!
    ¸.•°✿✿⊱彡Beijinhos¸╭⊰✿¸.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks very much dear Magia for your kind words..i don;t kwow Portugese but i understand some of this because i know to speek Italian a litllr bit..Ihope to see you again in my blog..buona setimana,kisses..

      Διαγραφή
  37. ευχαριστώ για το κέρασμα!
    με άγγιξες πολύ!
    καλώς σε βρήκα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω να σου προσφέρω πολλά τέτοια κεράσματα τώρα που γνωριστήκαμε!ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Καλωσόρισες και φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  38. Καλωσόρισες κι εσύ στο μπλόγκ μου..χάρηκα πολυ που σε αγγιξε το ποιήμά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα,ομορφιά μου!Με πήγες στα κορίτσια του Σαββόπουλου...Τι ταξίδι πρωϊνό!!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κυριακή μου!!μου έδωσες τεράστια χαρα..Σαββόπουλος,λατρεμένος!Προσκυνώ!!θα σε περιμένω να τα λέμε!Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Πέρασα και απο το μπολκ σου''το Χειρός επιχειρήματα!στην αρχή δεν το εβρισκα ,αλλά τώρα είναι όλα ok.

      Διαγραφή
  40. Καλώς σε βρίσκω και εγώ με την σειρά μου!!! Γράφεις πολύ όμορφα!!! Θα τα λέμε συχνά! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Σόφη μου στο μπλόγκ μου!Σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποιήματά μου!φυσικά και θα τα λέμε έσα απο τα σπιτάκια μας!πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα Kate :)
    Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο που μου άφησες στο blog μου και για τα καλά σου λόγια! Για να ξέρεις πάντως, εκτός από τις σοβαρές αναρτήσεις μου που είναι φουλ στο συναίσθημα, έχω και πολλές αναρτήσεις κουκουρούκου. Ανάλογα με το mood της στιγμής :)

    Χαίρομαι που σε γνωρίζω. Γράφτηκα αναγνώστης σου και θα σε διαβάζω.
    Το ποιηματάκι, απλά υπέροχο! Μάλλον κινείσαι στα χνάρια της μαμάς σου :)

    Και εγώ έχω γράψει κάποια ποιήματα, απλά δεν επιχείρησα ακόμη να δημοσιοποιήσω κάποιο :)

    Φιλιά!
    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Ασπασία..Σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα σχόλιάσου και τα καλά σου λόγια!Καλά κάνεις και το ρίχνεις και λίγο έξω απο τις γραμμές σου εντος του μπλόγκ σου!Εχουμε μεγάλη ανάγκη απο χιούμορ τις δύσκολες στιγμές που περνάμε σαν χώρα!Επιβάλλεται να μη μας λείψει το χαμόγελο!Να τα δημοσιοποιήσεις κάποια στιγμή τα ποιήματά σου!Θα αισθανθείς πολύ όμορφα!και η πρώτη σου followerθα είμαι εγώ!! οι μαμάδες μας έδωσαν τα gold γονίδια και πρέπει να τα αξιοποιήσουμε!!Αμέτρητα φιλάκια για την ώρα!

      Διαγραφή
  42. Buongiorno, Kate!
    As you can see, I am your new follower. Your poem is just so beautiful and I wish my Greek was good enogh to be able to read it in its original language, rather than translated! I write poetry, too and maybe I should have a new blog, for poetry and photography. What a good idea!

    Thank you for "finding" me. I have been a bit lazy, lately, as I am getting ready to move into our new house in Italy, where we will spend most of the year, though I will be spending time in UK, too!

    Have a fantastic week!

    HUGS

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. My dear Anna..I;m very very happy that i meet you here!!thank you very much for your sweet words..Don;t afraid the greek language..you can manage it!I'll be glad to show me your poems!make a new blog if you love poetry so much!Ilove Italy!!Iwish to be here!!Have a fantastic week too!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ένα μεγάλο συγγνώμη που καθυστέρησα να ανταποδώσω την επίσκεψη!!!!!
    Δεν υποψιάστηκα από την αρχή επειδή πατούσα πάνω στο εικονίδιο και δε με παρέπεμπε σε κάποιο ιστολόγιο μέχρι χτες που συνέβη το ίδιο και σε μένα!!!!
    Πολύ όμορφο το μπλογκάκι σου και γράφεις υπέροχα!!!!
    Θα χαιρόμουν να τα λέμε συχνά!
    Καλή βδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιλένα μου να είσαι καλά γιαυτά που μου γράφεις,αλλά μη μου ζητας και συγνώμη!Να που τα καταφέραμε και συναντηθήκαμε και τώρα πιά δεν θα μας χωρίσει κανείς και τίποτα!έχω μεγάλο συναισθηματικό δέσιμο με πολλούς απο τους αναγνώστες μου που σας σκέφτομαι κι ας μη σας ξέρω..θέλω κι εγω να γίνουμε φίλες και να τα λέμε!Είναι πολυ σημαντικό σε τ΄ετοιους δύσκολους καιρούς που περνάμε να έχουμε φίλους..καλή βδομαδα Σιλένα μου!!

      Διαγραφή
  45. Σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου,αγαπητέ φίλε...με τα λόγια σας σίγουρα ανεβαίνω ένα σκαλί πιο πάνω,,Σίγουρα είστε ένας ξεχωριστός άνθρωπος ποιότητας με αγάπη για την τέχνη και την λογοτεχνία.κι εσείς σκαλιά ανεβαίνετε.."Απο τη σκάλα του καλού" του Παλαμά..σκαλιά πολλά!!Όλο και πιό πάνω σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πόσο όμορφο και ρομαντικό ποίημα. Με λίγα και απλά λόγια αλλά που μιλούν απευθείας στην ψυχή. Και συγκεκριμένα στην ψυχή των νέων παιδιών. Προφανώς το αφιερώνεις σε μια νέα κοπέλα.
    Είμαι σίγουρη πως θα την βοηθήσει πολύ. Είναι τυχερή που σε έχει κοντά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Δήμητρά μου..Χάρηκα που σε άγγιξε τόσο καλή μου φίλη!!όσο για την κοπέλα που λές..το ποιημα μου"ΠΙΣΩ ΑΠ'ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ"ήταν έμπνρυση της στγμής..την αφορμή όμως για την έμπνευσή μου, μου την έδωσε μια νεαρή φίλη blogger...Θα βοηθάω όσο μπορώ και όποιον μπορώ όσο ζω και αναπνέω,,χαρηκα που είσαι κι εσύ φίλη μου γιατί σέχω νιώσει για ιδιαίερα συναισθηματικό άτομο..

      Διαγραφή
  47. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ με την σειρά μου, Kate!
    Πολύ όμορφο και ρομαντικό το ποίημα σου!
    Ελπίζω να τα λέμε !!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!! (είμαι κι εγώ 'νυχτοπούλι' και συχνά ανοίγω παλιά μαγικά χρυσά κουτιά με αναμνήσεις)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο μπλόγκ μου και σέυχαριστώ...βλέπω ότι πήγες και πιο πίσω και με διάβασες μια και μου λες για το χρυσο κουτι των αναμνήσεων...οι αναμνήσεις μας,οι αγάπες μας.η ίδια μας η ζωή!!φυσικά και θα τα λέμε!!ευχαριστώ μέσα απ'τη καρδιά μου για τα γλυκά σου λόγια Μαριάννα μου!!Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  48. Καλώς σε βρήκαμε ρομαντική ψυχή Kate! Σε ευχαριστούμε για το σχόλιο στο blog μας. Σε ακολουθούμε!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλωσορίσατε στο μπλόγκ μου και σας ευχαριστω κι εγώ!Ναστε καλά...Καλή συνέχεια και σ'εσας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλημερα kate μου!!!! υπεροχα λογια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα γλυκό κορίτσι!!σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!Νάσαι καλά για τα καλά σου λόγια.Θα τα πούμε κ απο το δικό σου!!

      Διαγραφή
  51. Καλημέρα Kate!!! Τι ρομαντισμός και τρυφερότητα είναι αυτή; Απόλαυσα τους στίχους σου και συγκινήθηκα ταυτόχρονα!!! Να είσαι πάντα καλά! Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ίρμα μου!!χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στο μπλόγκ μου!!Κι εγώ συγκινήθηκα μέ όσα μου γράφεις!!κι εσύ νάσαι καλά πάντα Ιρμάκι μου!!Φιλάκια πάρα πάρα πολλά!!

      Διαγραφή
  52. Επειδη είδα οτι εχεις ωραια ποιηματα μπορείς να με βρισκεις και εδω http://www.cretablog.gr/ https://www.facebook.com/rikimatal?ref=tn_tnmn

    για την δημοσιευση τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σέυχαριστώ Ρίκη μου..Νάσαι καλά!!καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μπορεί εδώ να πάρω λίγο από τον ρομαντισμό που δεν έχω. :) Έχεις έναν γλυκό και όμορφο τρόπο γραφής...
    Ίσως κάπου εκεί στο βάθος να κρύβεται σε όλες μας ένα κορίτσι, το οποίο διακρίνουμε πού και πού μπροστά σ' έναν καθρέφτη.
    Καλώς σε βρήκα Kate! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Σελ μου..μέσα απ΄την καρδιά μου σέυχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια...Πίσω απ'τον καθρέφτη πολλές φορές κρύβονται κάποια μηνύματα που πρέπει προσεχτικά να διαβάσουμε..κάποιο μήνυμα πού μου δίνει ο δικός μου καθρέφτης είναι ότι η ζωή είναι πολύ γλυκιά,πολύ μικρή όμως και πρέπει να τη ζούμε λεπτό προς λεπτό..αλλιώς χάνουμε στιγμές..νάσαι καλά κι εσύ Σελ μου!!

      Διαγραφή
  55. τι ομορφη εκπληξη εινα αυτη? χαρηκα πολυ που σε βρηκα και εδω
    σε βαζω στη λιστα των ιστολογιων μου
    να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλό βράδυ,με γλυκά και όμορφα όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. μια καρδούλα από μένα
    .... ....
    ... ...
    .......
    ...
    ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ για την καρδούλα υπεροχό μου κυκλαμινάκι!!Είσαι απίστευτη!!!

      Διαγραφή
  58. Μου άρεσε! Η ποίηση είναι η ζωή μου και δύσκολα κάτι με τραβάει και με καθηλώνει με δύναμη, εκτός από τα λόγια των αγαπημένων μου ποιητών. Το δικό σου όμως, μου άρεσε! :)
    Συνέχισε έτσι. Το έχεις!
    Θα σε διαβάζω...
    Φιλί! για το καλώς σε βρήκα...

    Εύα
    ='o'=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου Εύα μου..με συγκίνησες αφάνταστα με τα τρυφερά σου σχόλια!!φιλιά και απο μένα!Καλωσόρισες στο παλατάκι των ονείρων μου!!

      Διαγραφή
  59. Πολύ γλυκό, απλό και καλογραμμένο :) Mπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπέροχο!!!!! απλά υπέροχο .... και λιγο ταξιαδιαρικο!!!
    Ηρθα στο σπιτακι σου πρωτη φορά και το αποφάσισα!
    Θα μεινω!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή