Κυριακή 28 Απριλίου 2013

ΜΙΑ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...

Θάθελα μ' ένα αστέρι να σβήνω το δάκρυ σου,
να χαίρεται η σελήνη  όταν κοιμάσαι...
Θάθελα να σε ξυπνάει η αυγή με μια αζαλέα
κι ο έρωτας να μπαίνει μέσα απ΄το παράθυρο,
σαν ένα χελιδόνι που επιστρέφει την άνοιξη..
Θάθελα ο ήλιος ο κόκκινος
να βάζει φωτιές στους χειμώνες σου
μια πανσέληνος να κυριεύει τις αισθήσεις ..
  αύρες να χαϊδεύουν τα καλοκαίρια σου
κι ένα κυματάκι να παίζει στα πόδια σου
Θάθελα μένα χάδι να διώχνω τη θλίψη σου
να σε σκεπάζω εγώ τις νύχτες που κοιμάσαι..
κι αν  καμιά φορά ξυπνήσεις στ'όνειρό σου
μ' ένα φιλί γλυκά να κοιμηθείς ξανά,
με τα τραγούδια του έρωτα
αντί για καληνύχτα..(by kate)



8 σχόλια:

  1. Ti ιδανικό που θάταν Κάτε μου ενα χάδι να διώχνει τη θλίψη!
    Κάτι Εσυ πάντως με το ποίημά σου,κάτι η Πανσέληνος των προηγούμενων ημερών την ξεγέλασαν μια χαρά!
    Καλό σου απόγευμα και Καλή Μεγαλοβδομάδα και μια και δεν θα έλθεις φέτος στην Πατρίδα διάβασε εδώ
    http://kantomagapi.blogspot.gr/2011/04/blog-post_17.html, να θυμηθείς...
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα διάβασα και όχι μόνο Χαρούλα μου..Η Μ.Βδομαδα και η Ανάσταση στη Ζάκυνθο όπως και σε όλα τα Επτάνησα ειναι κάτι το μοναδικό..το έχω ζήσει ευτυχώς αρκετές φορές..τα κείμενά σου καταπληκτικά στα λέω και στο blog σου..ευχομαι καλό Πάσχα και να περασεις καλά όπου κ αν πας ότι κ αν κάνεις!!!

      Διαγραφή
  2. Όταν κοιμάσαι με τα τραγούδια του έρωτα αντί για καληνύχτα, βλέπεις τα πιο όμορφα όνειρα...
    Πολύ όμορφο το ποίημά σου, Kate μου! Γεμάτο όμορφες εικόνες και συναισθήματα!
    Πολλά φιλάκια! Καλό Πάσχα και καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου καλησπέρα!Χάρηκα που σου άρεσε το ποίημά μου,παντα με τα γλυκά σου λόγια ...κι εσύ να περάσεις καλό Πάσχα καλή Ανάσταση με αυτούς που αγαπάς όπου κι αν πας..φιλάκια πάρα πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Κάτε μου και είθε ν αναστηθούν οι ελπίδες όλων μας! Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις Αγιες τούτες μέρες,΄εστω και μακρυά απο τα νησιά μας.
    Φιλάκια πολλά Αναστάσιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χαρούλα μου.Μακάρι ν'αναστηθούν οι ελπίδες όλων μας..ν'αναστηθεί και το ηθικό του Έλληνα.Και η περηφανειά του!και η αξιοπρέπεια επίσης..καλά ηταν οι λίγες μέρες ανάπαυλας έστω και μακριά από τα νησιά..μια μικρή φυγή από τη φθορά της καθημερινότητας.Φιλάκια Αναστάσιμα και απο μένα!

      Διαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη!! Και του χρόνου με υγεία και χαρά!!! Ελπίζω να πέρασες καλά!!
    Να είσαι καλά!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κική μου!!κι εσύ να΄σαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια κι όσουσ αγαπάς!πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή