Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ Σ'ΟΝΕΙΡΕΥΤΩ ΑΠΟΨΕ..


Φοβάμαι μήπως  δεν σ'ονειρευτώ απόψε..
μήπως  δε σε δω έστω για λίγο..
στα όνειρα..
όπως τότε..
όπως παλιά..
τόσο πίσω..
στα θρανία της εφηβείας μου..
Τότε που μου 'κλεινες το μάτι
όταν οι ζαβολιές μου εισέβαλαν στα όνειρά σου..
Τότε που χόρευαν οι στίχοι μου
στους χτύπους της καρδιάς σου..
όπως τότε..
Τότε που ο ήλιος φώτιζε
ακόμα και το σκοτάδι της νύχτας μου..
Τότε που τ' αστέρια σεργιάνιζαν στ'ανοιχτά παράθυρα..
που έμεναν ανοιχτά για να χαζεύουμε την ανοιξιάτικη βροχούλα..
που οι σιωπές αλώνιζαν στις σκιές..
Φοβάμαι μήπως ξεχάσω τ' όνειρο σαν ξυπνήσω..
Στο όνειρο που επαναλαμβάνεται
τις νύχτες με το φεγγαρόφωτο..
τις νύχτες που η θάλασσα αναπολεί το παρελθόν της..
και τα κύματα γαληνεύουν για να κοιμηθούν..
Πόσο ποθώ να σ'ονειρευτώ απόψε..
να μπαίνεις σαν τον κλέφτη
στα παραμύθια των ονείρων μου..
να γίνεσαι ο Ρωμαίος μου
κι εγώ ν' αγωνιώ να σε ξυπνήσω..
να σε ξυπνήσω να επιστρέψουμε ξανά στο σχολείο..
Εκεί..
στο θρανίο με τ'αρχικά μας..
με χαραγμένα τα σύμβολα της νιότης..
Εκεί να επιστρέψουμε..
σαν τότε..
τόσο πίσω..
 που με κρατούσες σφιχτά απ΄το χέρι
σαν τρέχαμε που χτύπαγε το κουδούνι..
με την μαθητική μας τσάντα να φυλάει μαζί και τα όνειρα..
τότε που η τσιχλόφουσκα έσκαγε μαζί με το φιλί..
τότε που ζωγραφίζαμε στα τζιν μας το σήμα της ειρήνης..
τότε που ο Ντίλαν έπαιζε τη μουσική του
στα νεανικά μας Σαββατόδραδα..
τότε που ξέφρενα χορεύαμε με το Γκρήζ..
Έλα μαζί μου στ'όνειρο απόψε..
περπάτησε στα σύννεφα της προσμονής
και βάλε πάλι στην τσέπη σου τα γαλάζια γράμματα..
τα θέλω πίσω..
ξανά να τα δω..
να τα μυρίσω..
έστω για λίγο.
πες ναι στο φεγγάρι που περιμένει κι αυτό την επιστροφή σου..
Ή γίνε εσύ πανσέληνος..
Ακέραιη..
Αληθινή..
Και με υπόσταση..(By Kate)


ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ''LOVE STORY''  ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ Η TAYLOR SWIFT .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ MAIL ΣΑΣ
ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΗΜΙΚΡΑΝΙΕΣ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ..ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ..ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ..ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..


120 σχόλια:

  1. "Επεστρεφε και παιρνε" μας...

    καληνυχτολουλουδοπουακομαμυριζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιστροφή στην αθωότητα που λέει και το Λεβινάκι Μελάκι μου..καληνυχτολουλουδομονογιασενα.

      Διαγραφή
  2. Το τραγούδι είναι φοβερό, μου άρεσε και η ταινία στην οποία το πρωτοάκουσα! ;)
    Υπέροχο το ποίημα σου.. γλυκιές και τρυφερές αναμνήσεις ξεπηδούν στην ανάγνωσή του!
    Χαίρομαι που είσαι πίσω και όλα πήγαν κατ'ευχήν!
    Φιλάκια Kate μου! Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλώς το αγαπημένο Παλομιτάκι..ευχαριστώ ματάκια μου για τα γλυκά σου λόγια..η Taylor με το love story της νομίζω ότι ταίριαξε με το Φοβάμαι μήπως..φιλάκια άπειρα Κωνσταντίνα μου..

      Διαγραφή
  3. Καλώς ήρθες πάλι Καίτη μου !
    Γύρισα μαζί σου σε κείνη την άδολη τρυφερή εποχή που θέλω να έρχεται στα όνειρά μου !!
    Φιλάκια πολλά καλό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω Νικόλ μου γλυκιά..κι εγώ σε εκείνη την εποχή γυρνάω στα όνειρά μου..στην γοητεία της εφηβείας και της ανωριμότητας που όμως ήταν τόσο συναρπαστικά όμορφη..φιλάκια πολλά Νικόλ μου κι ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  4. Περαστικά σου, Καιτούλα μου!!!!!
    Τί υπέροχη εκείνη η εποχή!!!! Με ταξίδεψε το όμορφο ποίημά σου!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου και για την επίσκεψή σου και τα καλά σου λόγια!
    Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριαννίτσα μου.Να είσαι καλά..η μαγική εποχή της εφηβείας μας..χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου φίλη..άπειρα φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα που σε άγγιξε Μαράκι μου..κι εμένα μου λείψατε απίστευτα!

      Διαγραφή
  6. μου ελειψες!!! τοσο μα τοσο πολυ!!!
    καλως ηρθες! και ηρθες δυναμικα!!
    εξαιρετικη γραφη για αλλη μια φορα!
    φιλακια πολλα αγαπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου έλειψες γλυκιά μου Κικίτσα..σ'ευχαριστώ κορίτσι μου για τα γλυκά σου λόγια..άπειρα φιλάκια φιλενάδα.

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο ποίημα...
    Περαστικά και καλό μήνα σου εύχομαι..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα σχόλια τα γλυκά και τις ευχούλες σου Αννιτάκι μου..καλό μήνα κι απο μένα..

      Διαγραφή
  8. Επιστροφή της Kate...
    κι ένα κομμάτι 'επιστροφή στην αθωώτητα' ....

    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου
    Περαστικά όλα σ εύχομαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινάκι μου γλυκό ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου.να είσαι καλά πάντα,.

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ φοβάμαι μήπως κάποια πράγματα
    σβηστούν απ' τα όνειρά μου.
    Αυτό παθαίνει κανείς όταν συνειδητοποιήσει την αξία των ονείρων.
    Καλώς ήρθες πάλι με τόσο πανηγυρική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικά σβήνονται Φλώρα μου..ίσως αυτά που δεν μας άγγιξαν πραγματικά..ευχαριστώ για τα εγκάρδια σχόλια καλή μου φίλη..καλώς σε βρήκα..

      Διαγραφή
  10. Κοριτσάκι μουουουουου!!!
    Και τα υπέροχα λόγια σου και το κομμάτι που επέλεξες, είναι χάδι στην ψυχή!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ και εύχομαι όλα να είναι καλά!
    Καλό μήνα, γλυκιά μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννούκο μου λατρεμένη..πολύ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω ματάκια μου..σέυχαριστώ κορίτσι μου και για τις ευχούλες σου...καλό μήνα κι απο μένα άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  11. Το πόσο μας(μου) έλειψες δε μπορώ να το περιγράψω καλή μου Καίτη.Καλωσόρισες μετά από τόσο μεγάλο διάστημα αποχής και θεραπείας.Χαίρομαι που ξαναγύρισες και πάνω απ' όλα είσαι καλά και θα σ' έχουμε πάλι κοντά μας.Κι άλλοι φίλοι μας έχουν μεγάλο διάστημα αποχής κι ανησυχώ πραγματικά!Τελικά αυτήν την ομαδικότητα και το δέσιμο με άλλα ιστολόγια όταν πρωτοξεκίνησα, δε μπορούσα να το φανταστώ.Λες και γνωριζόμαστε χρόνια... τι να πω, δεν ξέρω!
    Το ποίημά σου υπέροχο και νοσταλγικό.Κάτι τέτοια όνειρα βλέπω και στο τέλος τρομάζω!
    Να 'σαι πάντα καλά Καιτούλα μου με την οικογένειά σου και να περνάτε χαρούμενα κι ευτυχισμένα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ μπορώ να σου περιγράψω πόσο μου έλειψες αγαπημένε μου φίλε..δεν έλειψα πολύ..αλλά έχεις δίκιο..κι εμένα πολύ μου φαίνεται..οι φίλοι μας που λείπουν ιδιαίτερα ο ένας που λείπει με ανησυχεί..απότομα μου φαίνεται..κι εγώ δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πόσο χαίρομαι που γνωριστήκαμε και μου φαίνεται σαν να σε γνώριζα απο πάντα..Ευχαριστώ για όσα μου γράφεις Νικόλα μου..να είσαι καλά κι εσύ και είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι φιλαράκι μου και μάλιστα αγαπημένο..να είσαι καλά κι εσύ και να περνάς όμορφα και γαλήνια και φυσικά ευτυχισμένα!

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ξανά Καιτούλα μου γλυκιά! Μας λείψανε οι επωφελείς σκέψεις σου, οι θαρραλέοι προβληματισμοί σου, η κατάθεση ψυχής στα ποιήματα και στα κείμενα σου, με μια λέξη: ΜΑΣ Έλειψες, αλλά βλέπω με χαρά πως επέστρεψες Δυναμικά! Εύχομαι τα καλύτερα σε υγεία και σε όσους αγαπάς!
    Το σημερινό σου ποίημα, όπως πάντα, υπέροχο κι αυθεντικό μιας ανεπανάληπτης εποχής, που μας σεργιάνισε στη δική μας εφηβεία, στα δικά μας φεγγαρόφωτα,με τα σύμβολα της νιότης μας και με μια μουσική επιλογή που ευθυγραμμίστηκε με τις αναμνήσεις μας!
    Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου φίλη κι εύχομαι να έχεις εκείνη την πανσέληνο που θα φωτίζει την καρδιά και την ψυχή σου εσαεί !!! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι μουγια τις ευχούλες σου για περαστικά..προσπαθώ να ξεπεράσω αυτές τις τρομερές ημικρανίες..μου έλειψες κι εμένα τρελά..όσο δεν φαντάζεσαι..κι εσύ και τα υπόλοιπα φιλαράκια μου που έχουμε επικοινωνία..είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που σου άρεσε το ποίημά μου και η μουσική που επέλεξα να το συνοδεύσει..την πανσέληνο εκείνη που περιγράφω την έχω η αλήθεια είναι....μέσα στο σπίτι μου....αγκαλίτσα ζεστή και άπειρα φιλάκια καλή μου φίλη!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Καίτη μου
    Από τον τίτλο που έχει το ποίημά σου κατάλαβα πως θα διάβαζα κάτι υπέροχο.
    Συμπεριέλαβες μέσα σε λίγους στίχους μια ολόκληρη ζωή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με συγκινείς με όσα μου γράφεις Ελενάκι μου καλή μου φίλη..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  14. Καλώς ήρθες στην παρέα!!!!Ελπίζω να είναι όλα καλά !!!!!!!Τα λόγια σου δροσερά και συγκινητικά όπως πάντα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω Κατερίνα μου..είμαι κάπως καλύτερα απο τις ημικρανίες..σέυχαριστώ κορίτσι μου...χάρηκα που σε άγγιξε το ποιήμά μου!

      Διαγραφή
  15. Πριν λίγες μέρες σε γνώρισα
    και το χάρηκα πολύ
    Έχεις να επιδείξεις όμορφο λόγο
    λίγο με τα αποσιωπητικά δεν τα πάω
    πολύ καλά

    Περαστικά σου

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χάρηκα κι εγώ Ελένη μου..δεν φαντάζεσαι πόσο..σ'ευχαριστώ για τα εγκάρδια σχόλιά σου..ααα τα αποσιωπητικά..πόσο χαριτωμένα το είπες..ναί κι εγώ έχω ορισμένες παραξενιές και κολλήματα..ευχαριστώ για τις ευχούλες σου..πάρα πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  16. Καιτουλα να εισαι καλα παντα χωρις ημικρανιες , τι γλυκια αγαπη και νοσταλγια βγαζουν οι λεξεις σου! Μου αρεσαν πολυ αυτοι οι στιχοι σου, φιλιά πολλα κοριτσακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαιρούλα μου για τις ευχούλες σου..είμαι λίγο καλύτερα αυτές τις μέρες..χάρηκα που σου άρεσε το ποίημα το καινούριο μου..φιλάκια πάρα πολλά κι απο μένα Μαιρούλα..

      Διαγραφή
  17. Σε τι 'όμορφα χρόνια μας ταξίδεψε το ποιημα σου Καιτούλα μου!
    Νοσταλγικοί και υπέροχοι οι στίχοι σου!!

    Εύχομαι να είσαι καλά, και να νοιώθεις καλύτερα, υποφέρει χρόνια από ημικρανίες ο άντρας μου, και ξέρω πόσο δυσάρεστες είναι!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα Ελενάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου!!!με κάνεις πολύ χαρούμενη!χαίρομαι που σου άρεσε...υποφέρει αρκετός κόσμος κι εγώ σε συνδιασμό με την υπόταση πολλές φορές νιώθω πολύ άσχημα..ευχαριστώ για τις ευχούλες σου..πολλά φιλάκια κι απο μένα,.

      Διαγραφή
  18. Πόσο υπέροχο είναι αυτό που έγραψες? Πόσο νοσταλγικό?
    Εύχομαι οι ημικρανίες να περάσουν σύντομα!
    Έχω και εγώ και ξέρω πόσο άσχημο είναι...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε γλυκιά μου Rylie?πολύ χαρούμενη με κάνεις..ευχαριστώ ματάκια μου και για τις ευχούλες σου..άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Καίτη μου!! Εύχομαι περαστικά! Πανηγυρική η επιστροφή σου με το όμορφο ταξίδι στα χρόνια της εφηβείας μας! Τα ξέγνοιαστα Σαββατόβραδα με την μουσική του Ντίλαν και όλα όσα έκανες στίχους με τον μοναδικό σου τρόπο! Σε αντίθεση με τον τίτλο του ποιήματος δεν φοβάμαι μήπως δεν ονειρευτώ απόψε!! :)) Ονειρεύομαι ήδη!! Καλό βράδυ γλυκιά μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άφησα επίτηδες το "σε"!!! :)))

      Διαγραφή
    2. Σε πείραξα βρε κοριτσάκι...μου αρέσει μερικά φιλαράκια μου να σας πειράζω!!ε εσύ μου βγάζεις κάτι πολύ ζουζ..φιλάκια κοριτσάκι μου..καλό βραδάκι..

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ Παρασκευούλα μου για όσα μου γράφεις..πάντα με τον γλυκό σου λόγο κοριτσάκι μου..είσαι ξεχωριστή για μένα και το ξέρεις..και ναί να ονειρεύεσαι όσο μπορείς γλυκούλα μου....άπειρα φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου..

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφο το ποίημα αυτό!
    βγάζει έναν ρομαντισμό, μια γλύκα!
    αν και δεν είμαι σε αυτό το mood, μου άρεσε πολύ!

    Ένα όμορφο βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λία μου..χαίρομαι που σου άρεσε..ένα όμορφο βραδάκι να περάσεις.

      Διαγραφή
  21. Γεμάτο ρομαντισμό και νοσταλγία το ποίημα σου Καίτη μου. Καλό και γλυκό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ρομαντισμός ρέει στις φλέβες μου Κατερίνα μου..χάρηκα πολύ που σου άρεσε το ποίημά μου..ένα πολύ όμορφο βραδάκι σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  22. Καλώς ήρθες και σιδερένια. Πολύ όμορφο το ποίημα σου!! Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι μου..και για τις ευχούλες σου επίσης..πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  23. η νοσταλγια των πρωτων ερωτων, των μαθητικων χρονων,μονο τρυφερη μπορει να'ναι!πολυ ομορφο το ποιημα σου, γεματο εικονες!!!οσον αφορα τις ημικρανιες, δεν ξερεις ποσο σε νιωθω!πασχω χρονια και ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ!!!!
    φιλια και περαστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η νοσταλγία της όμορφης εποχής της εφηβείας μας με τους έρωτές της στα μαθητικά χρόνια..τότε που όλα ήταν πιό όμορφα και πιό ξένοιαστα..δεν τις παλεύω κι εγώ τις ημικρανίες..σέυχαριστώ γλυκιά μου φίλη για τις ευχούλες σου..φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  24. Φυσικα και ειναι πανεμορφο! Φυσικα και μου θυμισες εντονα τα εφηβικα μου χρονια με τον πρωτο μου ερωτα που ευτυχως ειναι και τωρινος! Αλλα αυτος ο ερωτας, ο παιδικος, μου εχει λειψει ειναι η αληθεια!
    Περαστικα ευχομαι, περασες κι εσυ διαφορα!
    Κι εμεις, ειχα το μικρο στο νοσοκομειο, τον πατερα μου επισης, αρρωστησα κι εγω με τα ασθματικα μου, αστα να πανε! Τωρα δουλευω σαν τρελλη να αναπληρωσω χαμενες ωρες και δεν προλαβαινω τιποτα αλλο! Θα επανελθω δριμυτερη ομως!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πεταλουδίτσα μου αγαπημένη..ήρθα απο σένα..πέρασες δύσκολα κι εσύ ματάκια μου..πολλά νοσοκομεία...τι να πω..εύχομαι να περάσουν όλα άμεσα..και τα ασθματικά πρόσεξέ τα με τις τρελές υγρασίες που κάνει τελευταία..σε περιμένω να τα λέμε καρδούλα μου..να προσέχεις..φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  25. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα απο καρδιάς..φιλάκια πάρα πολλά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  26. Καλή επιστροφή και περαστικά σου Kate.
    Πολύ όμορφο το ποίημα σου και το τραγούδι που μας έβαλες!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη για τα σχόλιά σου και για τις ευχούλες σου..χαίρομαι που σου άρεσε..πολλά φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  27. Πολύ νοσταλγικό, πολύ τρυφερό...
    Αν έχεις τέτοια αγάπη στη ζωή σου, αν είχες ποτέ, είσαι πολύ τυχερή και γι' αυτό μοιράζεις την αγάπη τόσο απλόχερα σε όλους εμάς!!!
    Πολλά φιλιά και μακριά κι αγαπημένη με τις ημικρανίες ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου Μαρώ για τα εγκάρδια σχόλιά σου..δεν υπάρχει έτσι ακριβώς η αγάπη αυτή που έχω με το σύζυγό μου..δεν τον γνώρισα στα θρανία αλλά στα 22 μου κι απο τότε είμαστε μαζί..νιώθω όμως σαν να τον γνώρισα κάπως έτσι..στα πολύ αθώα χρόνια της εφηβείας μου..άστα..με τις ημικρανίες φοβερό το πρόβλημα..ειδικά με τον υπολογιστή και το διάβασμα έχω πρόβλημα..η τηλεόραση δεν έχει και τίποτα για να με επηρεάσει να την ανοίξω..μόνο το ραδιόφωνο χαμηλά δεν με ενοχλεί αυτές τις μέρες..αλλά είχα τόση λαχτάρα να σας δω όλους εσας τα αγαπημένα μου φιλαράκια οπότε σιγά σιγά σας επισκέπτομαι να δω τα νέα σας θαύματα..άπειρα φιλάκια κοριτσάκι μου..θα τα πούμε σύντομα.

      Διαγραφή
  28. Καλώς το!
    Καλά "όνειρα",κορίτσι μου,μακριά από πόνο και θλίψη.
    Φιλιά κτμτρ κι αγκαλιές σφιχτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου αγαπημένο μου Κορινάκι..μου έλειψες τρελά κι εσύ και τα υπόλοιπα αγαπημένα μου φιλαράκια..ευχαριστώ καρδούλα μου..κι απο μένα ζεστή αγκαλίτσα και την αγάπη μου..άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  29. ΚΑΙΤΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ , ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ...ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ... ΟΜΟΡΦΟ , ΤΡΥΦΕΡΟ, ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ....

    ΕΠΙΣΗΣ

    Όταν μπορέσεις πέρασε να διαβάσεις μιαν ιστορία που έγραψα χτες. Για να βρεις το μπλοκ σου μέσα στο κείμενο , κοίταξε πρώτα στο κάτω μέρος της ανάρτησης στο σημείο ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ - ΛΕΞΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
    Η ιστορία αυτή γράφτηκε από το «ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ» στις 5/11/13 και είναι αφιερωμένη σε όλους σας, ως ένδειξη ευχαριστίας για την αγάπη σας προς το blog μου και προς εμένα και που με την όμορφη παρουσία σας και τα όμορφα σχόλια σας στηρίζεται το blog μου.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και συγνώμη αν ενοχλώ.
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/11/blog-post_5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα απο το ιστολόγιό σου και με συγκίνησες πολύ με την κίνηση αυτή που έκανες δελφινάκι μου..να μη ζητάς ποτέ συγνώμη απο μένα..δεν ενοχλείς ποτέ..αντίθετα πάντα χαρά μου δίνεις!!

      Διαγραφή
  30. Χαίρομαι που επέστρεψες!! Ελπίζω να μη σε ταλαιπώρησαν πολύ οι ημικρανίες και να είσαι καλά τώρα!!
    Τελικά έχουμε τόση αδυναμία στο μαγικό κόσμο του blogging ε;; Σκέφτηκα κι εγώ να απουσιάσω γιατί μου ήρθαν πολλά μαζεμένα σε όλους τους τομείς αλλά παρέμεινα! Όλα να τα ξεπερνάμε με χαμόγελο και δύναμη! :)

    Όσο για το κείμενό σου αν πω υπέροχο φοβάμαι μην το αδικήσω! Γράφεις πολύ ξεχωριστά και πάντα μας ταξιδεύεις στην χώρα των συναισθημάτων! ;)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Κατερινάκι μου..είμαι καλύτερα στην υγεία μου κορίτσι μου..σ'ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου..εύχομαι και σε σένα να ξεπεράσεις άμεσα ότι σε απασχολεί..χάρηκα που σου άρεσε το καινούριο μου..φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. ΤΙ ΓΛΥΚΟ, ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τέτα μου και για τα καλά σου λόγια και για τις ευχούλες σου!

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα ρομαντική και ευαίσθητη
    ποιήτρια μας Καίτη
    Μόλις απουσιάσεις για λίγο
    διαμάντια γράφεις
    συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φιλαράκια μου..δεν ξεχνάω όσα κάνετε όσα γράφετε..πάντα με συγκινείτε.

      Διαγραφή
  33. Καλώς ήρθες γλυκειά μου Καιτούλα!!!Περαστικά σου εύχομαι!!!Μέ ταλαιπωρουν συχνά οι ημικρανίες!!Σέ νοιώθω!!!Πολύ όμορφο καί πολύ νοσταλγικό τό ποιήμα σου!!!Μέ ταξίδεψε πίσω σέ χρόνια μαγικά καί ονειρεμένα!!!Τό ίδιο καί τό τραγούδι πού επέλεξες!!!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!!!!Είσαι large!!!!!!Πολλά φιλάκια αγαπημένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Δήμητρα γλυκειά μου φίλη..ευχαριστώ για τις ευχούλες σου και τα σχόλιά σου!το τραγούδι πιστεύω ότι ήτανε το ιδανικό για να συνοδεύσει το ποίημα..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα, Καίτη μου!
    Πόσο όμορφο και γλυκό το ποίημά σου, γεμάτο νοσταλγία και προσμονή! Το κράτησα, γιατί μου άρεσε! Μπράβο, είσαι χαρισματική και ο τπόπος της έκφρασής σου απλός αλλά γλυκός!
    Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα!
    Πολλά πολλά φιλάκια, καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενίτσα μου κι εγω χάρηκα που σε γνώρισα και με τιμά ιδιαίτερα η παρουσία σου εδώ και όσα μου γράφεις..ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου ματάκια μου..άπειρα φιλάκια κι απο μένα!

      Διαγραφή
  35. Πολύ όμορφο το ποίημά σου, Καίτη μου! Πλημμυρίζει νοσταλγία! Όπως πάντα, μας γέμισες συναισθήματα!
    Πολλά φιλάκια και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Αναστασία μου..ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια και τις ευχούλες σου..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  36. Αγαπημένη Κέιτ,
    Με συγκινεί κάθε φορά η σκέψη. Μαγεία ο γραπτός λόγος να προκαλεί και να δημιουργείται από τόσο έντονα συναισθήματα! Πραγματικά χαίρομαι να σε διαβάζω.
    "Ή γίνε εσύ πανσέληνος..
    Ακέραιη..
    Αληθινή..
    Και με υπόσταση"
    Απλά με μάγεψε!!
    Τα φιλιά μου και εύχομαι πάντα να ονειρευόμαστε αυτό που ποθούμε κι ας μην είναι πάντα το ιδανικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες όσο δεν φαντάζεσαι Τζινάκι μου με αυτά που μου έγραψες..να είσαι καλά πάντα αγαπημένη μου φίλη..πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  37. Καλώς ήρθες πάλι κοντά μας!!
    Ελπίζω και εύχομαι να είσαι καλύτερα τώρα, γλυκιά μου...
    Ο λόγος σου τρυφερός και το ποίημα υπέροχο, γεμάτο εικόνες.
    Να είσαι καλά, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη μου γλυκιά μου φίλη και για τα σχόλια και για τις ευχές σου..είμαι καλύτερα τώρα,ναί..φιλάκια πολλά φιλενάδα.

      Διαγραφή
  38. Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε Ανδρέα μου..να είσαι καλά αγόρι μου..σέυχαριστώ θερμά.

      Διαγραφή
  39. κείνο που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή φίλη Kate, πέρα από τους στίχους σου οι οποίοι αναβλύζουν θα έλεγα τον ρέοντα λυρισμό και την έγγλυφη ομορφιά της ψυχής σου, είναι πως όταν έχεις μια τέτοια 'ασπίδα αγάπης' όπως αυτή που έχουν χτίσει γύρω σου όλοι αυτοί οι φίλοι και φίλες που σου γράφουν, δεν μπορεί τίποτε αρνητικό να σε αγγίξει πυρηνικά και βαθιά... είναι πολύ σπουδαίο αυτό... ο μεγάλος και αληθινός πλούτος του βίου... σου εύχομαι ημέρες χωρίς δοκιμασίες πόνου πλέον και αληθινά χάρηκα για την επιστροφή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αντώνη μου..με τιμά η παρουσία σου εδώ και τα πάντα εγκάρδια σχόλιά σου..η ''ασπίδα αγάπης ''όπως λες με κάνουν να συνεχίζω να γράφω..είναι όντως πολύ σπουδαίο γιατί νιώθω την αγάπη των φίλων εδώ κι αυτό με κάνει πολύ ευτυχισμένη!κι εγώ χάρηκα που σε ξαναβρίσκω γλυκέ μου φίλε!να είσαι καλά πάντα και να μας μαγεύεις με την πένα σου!

      Διαγραφή
  40. …….ℒℴѵℯ…………ℒℴѵℯ
    …ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ….ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
    ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
    .ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
    ..ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
    ……ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
    ……..ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
    …………ℒℴѵℯℒℴѵℯ
    ……………ℒℴѵℯ
    Καλώς γύρισες κοντά μας!!!Υπέροχη η υποδοχή σου,ταξιδεύοντάς μας-με στο όνειρό σου!!(Βλέπω 1.000δες όνειρα και σε νιώθω-)))
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωω πως φαίνεται ότι η επίσκεψη αυτή είναι απο την αγαπημένη μου ζωγράφο και φίλη Χρυσούλα!!!τι πίνακας-έρωτας είναι αυτός??με τρέλανες με την καρδιά!!δεν έχω λόγια κοριτσάκι μου..ευχαριστώ απο καρδιάς λοιπόν..καλώς σε βρήκα ξανά Χρυσούλα μου αγαπημένη!άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  41. Καλώς ήρθες!!
    Ελπίζω να είσαι καλά πια και να μην σε ταλαιπωρεί τίποτα...
    Το ποίημα ονειρικό κι όμορφο...μας γύρισε σε μια εποχή που σκεφτόμαστε όλοι με τρυφερότητα...την ονειρευόμαστε κιόλας καμιά φορά!
    Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω Μαράκι μου..είμαι καλύτερα απο τις ημικρανίες που με ταλαιπώρησαν ένα 20ήμερο..ευχαριστώ για τις ευχούλες σου και τα γλυκά σχόλιά σου..κι εσύ να είσαι καλά..φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  42. Καλώς τηνε κι ας άργησε!! :) Πολύ νοσταλγικό το ποίημά σου Kate μου! Όντως ώρες ώρες όλοι αναπολούμε τα τρυφερά χρόνια της εφηβικής μας αθωότητας! Ο καθένας με τις δικές του πολύτιμες αναμνήσεις!! Και η Taylor Swift ταιριάζει απόλυτα (αν και εγώ θα διάλεγα Avril Lavigne! - δικές μου εφηβικές αναμνήσεις! ;) ) Μας έλειψες Kate στ' αλήθεια! Να σαι καλά! Πέρνα κι απ' τη δική μου γωνιά που έχω κι εγώ κάτι καινούριο! Καλό απόγεμα να 'χεις και καλώς μας ήρθες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω φίλε μου ιάννη..χαίρομαι που σου άρεσε το καινούριο μου..ναί η Taylor μου ταίριαξε απίστευτα εδώ με το love story της!!και μένα μου λείψατε πραγματικά!!πέρασα απο τον χώρο σου και μαγεύτηκα με την τελευταία σου ανάρτηση..καταπληκτική!!!!να είσαι καλά πάντα γλυκέ μου φίλε!!

      Διαγραφή
  43. Καλησπέρα!Δε νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος που θα το διαβάσει και δε θα θυμηθεί όλο και κάτι από το παρελθόν του,που δε θα νιώσει...τα χρόνια τα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή μου Καίτη, τι υπέροχο ταξίδι μέσα στο χρόνο μάς πήγες!! Στίχοι γεμάτοι νοσταλγία , γεμάτοι αθωότητα άλλων εποχών! Να'σαι καλά, κορίτσι!
    Οσο για τις ημικρανίες , "συνάδελφος" κι εγώ και μάλιστα στον ..υπερτατο βαθμό! Μου'ρχεται να το "σπάσω" , ωρες-ώρες , το κεφάλι μου!
    Σ'ευχαριστώ για την "επίσκεψη" στο σπιτάκι μου !! Φιλάκια και μια γλυκειά καληνύχτα σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου Πεπουλίνι,τα ταξίδια προς τα πίσω είναι αυτά που μας δίνουν ζωή..είναι τα καλύτερά μας χρόνια..αυτα που ζωγραφίστηκαν στην ψυχή μας με ανεξίτηλα χρώματα!!αααα και συ ημικρανίες!!άστα!!σε συνδυασμό με υπόταση που είχα εγώ ήταν ένα κοκτέιλ μομότωφ!!μην ευχαριστείς καλή μου φίλη!φιλάκια και από μένα!

      Διαγραφή
  45. Καλώς το κορίτσι μας! Ελπίζω τώρα Kate μου να είσαι πολύ καλύτερα και να μη χρειαστεί να μας ξαναλείψεις!
    Ταξίδι στο παρελθόν θα το "βάφτιζα" το ποιήμα σου. Ένα ταξίδι όπου όλα τα -τυχόν- άσχημα έχουν ξεθωριάσει και η μνήμη κρατάει μόνο τα τρυφερά, τα γλυκά, τα όμορφα...
    Να είσαι πάντα καλά. Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω πάλι Πηνελόπη μου!είμαι αρκετά καλύτερα..γιαυτό και επανήλθα στα δρώμενα..ταξίξι στο παρελθόν στην εποχή της αθωότητας λέω εγώ..τότε που λάμπανε τάστεράκια στον ουρανό και παίρναμε κι εμείς λίγο απο την λάμψη τους..σέυχαριστώ και σου στέλνω πολλά φιλάκια..ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να περάσεις!

      Διαγραφή
  46. Τι μου έκανες βρε Kate!!!!Λατρεύω τα love stories!Υπέροχο το ποίημα σου,αν και δεν έχω κάποια ανάμνηση τόσο παλιά με άγγιξε...Και οι φωτογραφίες πολύ ωραίες!Μου έλειψες και γι'αυτό σου στέλνω μία μεγάλη αγκαλιά!Πολλά πολλά φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω την Αμπυ μου..την γλυκούλα μου..και μένα μου έλειψες κοριτσάκι μου..χάρηκα πολύ που σου άρεσε το ''Φοβάμαι μήπως....''.είναι απο τα καινούρια μου..μια μεγάλη ζεστή αγκαλίτσα κι από μένα Άμπυ μου!!άπειρα φιλάκια!

      Διαγραφή
  47. Πόσο τρυφερό.... !! Ελπίζω να είσαι καλύτερα και να χαμογελάς :)
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και μια αγκαλιά από μακριά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ καλή μου φίλη..το μακριά δεν έχει σημασία..το χαμόγελο που μου έστειλες εκμηδένισε την απόσταση..πολλά φιλιά κι απο μένα!

      Διαγραφή
  48. Ομορφο ,πολύ γλυκά σερβιρισμένο για την γαλήνη της σκέψης μας!!!Το όνειρο είναι η ελπίδα για το αυριανό καλύτερο..... Οταν ήμουν νεότερη ταξίδευα με τα όνειρά μου σε ουρανούς γεμάτους ευτυχία!!! Τώρα πια...... Φιλάκια πολλά χαιρομαι που μπορώ και σε επισκέπτομαι..περιμένω πάντα μία νέα σου ανάρτηση .Φιλάκια καληνύχτας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διακρίνω μια μελαγχολία Εφούλα μου με το τ΄ρα πιά...όλες οι ηλικίες έχουν την χάρη τους να έχουμε υγεία να λες,να είμαστε δημιουργικοί για να μπορούμε να προσφέρουμε και στους γύρω μας..ακόμα κι ένα χαμόγελο..μη σταματάς να κάνεις όνειρα..σε κρατούν σε διαρκή αναμονή για ένα καλύτερο 'αύριο΄΄αυτό ελπίζουμε όλοι μας..φιλάκια κι απο μένα..απο βδομάδα θα σου έχω κάτι που πιστεύω να σου αρέσει..θα τα πουμε σύντομα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  49. Απαντήσεις
    1. New look με άγγελο σε μαύρο φόντο..να αλλάζουμε και λίγο..τα βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια Εφούλα..

      Διαγραφή
  50. Καλώς το..!!!..τι όμορφο!!!!!!!! παντα μου αφήνει μια γλύκα στην ψυχή οτι διαβαζω εδώ Κάτe μου...οπως όμορφη πολύ ειναι και η φωγραφία επανω η κοπέλα με τα φτερά..τα πιό ομορφα και πιο άδολα χρόνια τα χρόνια της εφηβείας!!!.σου ευχωμαι περαστικά σε οτι σε ταλαιπωρεί γρήγορα να φύγει... ξού..ξού...φιλάκια πολλα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρουλίτσα μου για τα όμορφα σχόλιά σου!με συγκίνησες με όσα μου έγραψες..να φύγει Ρούλα μου γιατί με ταλαιπώρησαν οι ημικρανίες..ευχαριστώ και για τις ευχούλες σου..καλή βδομάδα να έχουμε..πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  51. Τι γλυκό ευαίσθητο και ρομαντικό ποίημα!!!!!!!!!!!Όλους μας αγγίζει και μας πάει στα νοσταλγικά παλιά στους εφηβικούς έρωτες και στις εφηβικές σκανταλιές μας !!
    Με έκανες να αισθανθώ για λίγο και πάλι παιδί ....σε ευχαριστώ γλυκιά μου Κέητ!!Φιλάκια!!
    Υ.Γ.Σου εύχομαι περαστικά και να νιώσεις γρήγορα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι ευαίσθητοι άνθρωποι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας γλυκό μουΣοφάκι..χάρηκα πολύ που σου άρεσε..εγώ σ'ευχαριστώ ματάκια μου μέσα απο την καρδιά μου..άπειρα φιλάκια και thanks για τις ευχούλες σου..καλή βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  52. Καλημέρα Καίτη μας καλή φίλη μας
    δεν κάνουμε κάτι το ιδιαίτερο είναι
    πολύ απλό.....
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΚΑΛΎΤΕΡΑ!!!
    την αγάπη μας σε όλους τους φίλους-φίλες
    σχολιαστές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε σπουδαία πράγματα αγαπημένα μου φιλαράκια..την αγάπη μου και πολλά φιλάκια σας στέλνω..

      Διαγραφή
  53. Ε΄ιμαι καλύτερα αγαπημένο μου Χρυσουλάκι..περιμένω σαν τρελή το videaki σου..με ξεσήκωσες για τα καλά!με τιμάς που θα το ανεβάσεις και θα μου κάνεις την χάρη να το ακούσω με τη φωνούλα σου..ευχαριστώ για τις ευχούλες σου και τα μελένια σχόλιά σου!LOVE,KISSES AND HUGS BABY!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καίτη μου , να που έτυχε να μιλήσουμε και το σαβ/κο και χαίρομαι γι αυτό :) ήθελα να σε ρωτήσω άν έχεις facebook (για να σε βάλω και σένα στη κλήρωση)
    ευχαριστώ
    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είμαστε on-line τελικά οι δυό μας αυτό το Σαββατοκύριακο,.όμως δεν έχω facebook..δεν προλαβαίνω να έχω κι αυτό..δεν πειράζει ματάκια μου..η αγάπη σου μου φθάνει!φιλούθκια κι απο μένα!καλορίζικο το νέο σου ιστολογιάκι για την αγαπημένη μας Κύπρο!

      Διαγραφή
  55. Ωραία ανάρτηση!!!!!!!!!
    Αχ αυτές οι ημικρανίες κι εμένα με ταλαιπωρούν!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή βδομάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρένα μου και σ'ευχαριστώ από καρδιάς..κι εσύ ημικρανίες??πολύς κόσμος τελικά υποφέρει με αυτό το πράγμα!!άστα να πάνε..με τρέλαναν τόσες μέρες..καλή βδομάδα να έχουμε.!!!

      Διαγραφή
  56. Τι όμορφο και πόσο γλυκό και αθώο σαν τις πρώτες αγαπες που έχουν πάντα μια γλύκα και ένα άρωμα που δεν το ξανασυναντάς ποτέ ξανά στη ζωή σου,πολλά φιλιά γλυκιά μου,γράφε εσύ για νας ταξιδεύεις πάντα σε όμορφα συναισθηματα και γλυκές θύμησες,καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την καλή μου φίλη..την γλυκιά μου Νελλίτσα..πράγματι τα πρώτα σκιρτήματα της εφηβείας είναι μοναδικά και δεν τα ξεχνάμε ποτέ..μας γλυκαίνουν την ζωή αυτές οι τρυφερές αναμνήσεις..γράφω καρδούλα μου και με συγκινείς πολύ κάθε φορά με τα γλυκά σου λόγια!καλή βδομάδα να έχουμε Νελλίτσα μου,και δημιουργική!

      Διαγραφή
  57. Πόσες φορές δεν έχουμε σκεφτεί αυτά τα λόγια, ίσως όχι τόσο ποιητικά όσο τα δικά σου, πόσες φορές δεν τα έχουμε ψιθυρίσει στο σύμπαν...
    Η χαρά μου μόλις είδα το σχόλιό σου μεγάλη, αλήθεια! Και ήρθα κατευθείαν να σε επισκεφτώ! Περαστικά όλα, Kate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χαιρόμαστε που είσαι καλύτερα και επέστρεψες...δριμύτερη με ένα πολύ όμορφο ποίημα που σε όλους μας έχει να πει και να θυμίσει κάτι!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. πολυ ομορφη αναρτηση.Ευχαριστω πολυ που περασες απο το σπιτικο μου.Σε λιγο καιρο θα επανελθω Δεν εχω απολυθει ακομα 12 μηνες θα κανω Και σεις μου λειψατε.Να εισαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πάντα υπέροχοι και συγκινητικοί οι στίχοι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ένα τρυφερό ποίημα που με γυρίζει πίσω πάάάάρα πολλά χρόνια. Σε χρόνια ανέμελα και γεμάτα τρυφερότητα, γεμάτα γλύκα και νεανικό ρομαντισμό. Μου αρέσει το γράψιμό σου.Μέσα από τις λέξεις διοχετεύεις όλα τα συναισθήματα που σε κατακλύζουν την ώρα της έμπνευσής σου. Καλή συνέχεια σου εύχομαι και περαστικά για τις ημικρανίες σου. Καλό βράδυ.Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πολύ όμορφη και τρυφερή δημοσίευση! Πράγματι έρχεται κάποια στιγμή που δεν τον ονειρευόμαστε, όμως ονειρευόμαστε κάποιον άλλον στη θέση του! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χειρότερη μοίρα ακόμη κι από τη δυστυχία είναι να μη μπορείς ν' αγγίξεις την ευτυχία ούτε εκεί, στο υποσυνείδητο σου, στο δικό σου κόσμο που είναι -στην κυριολεξία- ονειρικά φτιαγμένος. Συχνά νομίζουμε πως το χειρότερο είναι να εγκαταλείπει τα όνειρα σου εκείνος με τον οποίο είσαι ερωτευμένη, εκείνος που δεν μπορείς να έχεις(άσχημο κι αυτό, πολύ). Αλλά για μένα χειρότερο είναι να χάνεις από τα όνειρα σου σιγά-σιγά ένα αγαπημένο σου πρόσωπο που "έφυγε" απ' τη ζωή. Γιατί εκείνες μόνο οι στιγμές σου μένουν για να είστε ξανά μαζί. Εκείνες μόνο τις στιγμές μπορείς πραγματικά να καλύψεις τα κενά που δεν πρόλαβες να γεμίσεις, τα κενά της απουσίας. γιατί εκείνες τις μαγεμένες στιγμές τα σύνορα εξαφανίζονται και θάνατος δεν υπάρχει πια. ένας μικρός παράδεισος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή