Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ..

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΘΑ ΛΕΙΨΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ..
ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ..
ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΥ..
ΕΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ..

ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΟΝΙΑ..
ΟΤΑΝ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑ..
ΤΟΤΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΨΥΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΕΣ..



Απελπισία απομόνωσης..
Δάκρυ απόγνωσης..
Μνήμη καθαρή..
Ψυχές βρώμικες από λόγια..
Λόγια..
Λόγια πέτρινα..
Φωνές που μαστίζουν το πρόσωπο..
Μήτε ίχνος ανθρωπιάς..
Απελπισία..
Ο Σοπέν σε νότες διαφθοράς
κι ούτε λόγος γι αγάπη..
Τα πλήκτρα μοιάζουν με σκήπτρα..
Σκήπτρα που χάθηκαν στην αδιαλλαξία..
Ψυχές βρώμικες..
Σκοτεινές..
Η ελπίδα σε τέλμα..
Βουλιάζω.
Χάνομαι..
Κι η αγάπη..
μοιάζει μακρινή θύμηση
παιδικού ονείρου
που το γκρέμισε η ωριμότητα..(By Kate)


ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ PHOTOBUCKET.
ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ''MEMORIES'' ΤΟ GROUP  WITHIN TEMPTATION.
ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ.. ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ..ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ..ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ...
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.. 

65 σχόλια:

  1. Δεν μπορεί... Κάπου θα υπάρχει αγάπη εκεί γύρω σου...
    Κοίτα λίγο καλύτερα... Να, εδώ... στην οθόνη!!!
    ;-)
    (Είδα και τον Johnny Depp πριν πάω να κοιμηθώ!!! Τί άλλο να ζητήσω πια??!!)
    Καλό βράδυ, κούκλα μου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αγάπη μπορεί να κρύβεται σε κάτι πολύ ταπεινό και να μην το βλέπουμε, αλλά υπάρχει... Με την ευκαιρία, λατρεύω τους Within Temptation κι ειδικά αυτό το τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ ψάχνω την αγάπη και ξέρω ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει και μας περιμένει!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασε τις βρώμικες ψυχές... σε σένα αξίζει η αγάπη!!!
    Υπέροχο το τραγούδι των WT :)
    Καλή επιστροφή γλυκιά μου, σε περιμένουμε!!!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχουν αμέτρητες βρώμικες ψυχές.. Όμως υπάρχουν και οι όμορφες, οι καθαρές.. Για εκείνες αξίζει να δίνουμε την αγάπη μας και να κρατάμε την ελπίδα ζωντανή.. Να προσέχεις και σε περιμένουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι βρωμικες ψυχες υπηρχαν και θα υπαρχουν παντα,γι αυτο υπαρχει και η αγαπη για τις ξορκιζει,πολλη αγαπη απο μενα σε σενα και φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι να μας λείψεις για καλό!!!
    Φιλιά πολλά,κι όπου κι αν πας να συναντάς αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιστροφή,γλυκιά μου!!Θα σε περιμένουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρωμικες ψυχές θα υπάρχουν παντού και πάντα. Όμως ευτυχώς υπάρχουν και αυτές που λάμπουν καθάριες και γεμάτες αγάπη... Κι αυτή η αντίθεση είναι μια από εκείνες που κάνουν τη ζωή ενδιαφέρουσα.
    Θα σε περιμένουμε Kate μου! Ελπίζω κι εύχομαι, ο λόγος για τον οποίο θα απουσιάσεις, να είναι για καλό!
    Πολλά φιλιά και πολλές όμορφες και λαμπερές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχομαι η απουσια σου να ειναι για καλο και συντομα να επανελθεις ανανεωμενη στη μπλοκοσφαιρα!
    θα μας λειψεις παρα πολυ!!!!
    το ποιημα σου υπεροχο, οπως παντα αλλωστε!
    οι φωτο και η μουσικη επισης σουπερ!
    φιλακια πολλα φιλη!
    και να περνας ομορφα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρώμικες ψυχές πάντα και παντού υπάρχουν όμως υπάρχουν και αυτές που λάμπουν! Η αγάπη υπάρχει και θα υπάρχει αρκεί να κοιτάμε στις καθαρές ψυχές και στα σωστά πρόσωπα! Kate μου θα σε περιμένουμε ,καλή επιστροφή! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφο.. καλά να περάσεις..και νασαι καλά!!! τα λέμε, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπίζω η απουσία σου να είναι για καλό!!!!!!θα μας λειψεις !!!Πως θα ζήσουμε χωρίς τα ποιήματα σου¨?Καλ
    η επιστροφη Φιλάκια!!!!! Κουλα Βαλαβανη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελπίζω Κάτε μου αυτή η πεσιμιστικοί και αφοριστικοί στίχοι να μην έχουν αντίκρυσμα στην δική σου ζωή. Ναι υπάρχουν γύρω μας, αλλά όχι μέσα μας.
    Αγάπη υπάρχει κι όλοι εμείς εδώ είμαστε γιατί σ αγαπάμε και νοιαζόμαστε.
    Ευχομαι ναναι γρηγορα περαστικό ο,τι σε κρατάει μακρυά μας.
    Μακάρι να ξαστερώσει σύντομα και να κοιτάξεις πάλι μ αισιόδοξη ματιά το Φως και να χαμογελάσεις,μα΄ζι σου κι εμείς.
    Φιλιά πολλά κι όχι τυπικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα μας λείψεις πολύ Καίτη... Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό... Κι αν είναι σοβαρό, εύχομαι να ξεπεραστεί όσο πιο ανώδυνα και όσο πιο γρήγορα γίνεται!
    Φιλάκια πολλά! Καλή τύχη εύχομαι! Και καλή δύναμη! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εύχομαι η απουσία σου ναείναι για καλό και να είσαι σύντομα και πάλι κοντά μας! Το ποίημα σου υπέροχο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σου στέλνω την αγάπη μου γιατί πιστεύω ότι την αξίζεις.Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό ο λόγος που απουσιάζεις,θα μου λείψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο, Καιτούλα μου!! Και να επιστρέψεις σύντομα στην γειτονίτσα!!!
    Φιλάκια πολλά, πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα ευχόμουν οι στίχοι σου να μην περιέγραφαν αυτή την πραγματικότητα και η ίδια η πραγματικότητα να ήταν...άλλη.

    Σε φιλώ Καίτη μου και θα περιμένω να σε ξαναδιαβάσω!
    Μη λείψεις πολύ...
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εύχομαι το διάλειμμα να σε αναζωωγονήσει και να επιστρέψεις ανανεωμένη! Βρώμικες ψυχές θα υπάρχουν πάντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τοσες βρωμικες ψυχες που πηραν περισσοτερα απ οσα αξιζαν.. δεν πειραζει, ας ειμαστε εμεις ενταξει με τον εαυτο μας..
    κ η αγαπη δεν ειναι μακρυα!

    ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο!
    φιλια κ σε περιμενουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...Καλημερα ματια μου..αν ποτε αισθανθεις την Βροχη σκεψου..εμενα..να ρθω να σε ξεπλενω..να βγαλω την βρωμια απο το σωμα και την ψυχη..αν δεις τον Ηλιο..θα σκεφτω εσενα..παντα θα μου χαμογελας..αν νοιωσω ..χαρα ..λυπη..θελω να δω Εκεινον....κουρνιασε στο παραθυρι Του..σιγοψυθιρισε σιγα αχνα..τ'ονομα Του..διωξε τις σκεψεις..ασε την φωνη να σε μαγεψει..σου φωναζω ακουμε ..σ'αγαπω..ο Κυριος μαζι σου..ματια μου..χαμογελα μου..λιγο..θα το νοιωσω..σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελπίζω να λείψεις για καλό!
    Εμείς εδώ θα είμαστε...
    Το ποίημά σου υπέροχο, όπως πάντα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βλέπουμε μια απαισιοδοξία;Παρ'όλα αυτά το ποίημα είναι υπέροχο!!!!!!!!!!!Σου στέλνουμε την αγάπη μας και σε περιμένουμε !!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κate μου ελπίζω οι στίχοι να μην εκφράζουν κάποια άσχημη δική σου διάθεση ή εμπειρία, και ο λόγος που θα λείψεις να μην είναι για κακό.
    Σε φιλούμε και σε περιμένουμε σύντομα κοντά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα μου λείψεις Καιτούλα μου κι εσύ και οι στίχοι σου!!!
    Τις βρώμικες ψυχές τις κρατάμε μακριά μας... αγάπη θέλουμε... ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ!!!
    Σε φιλώ γλυκιά μου φίλη, ελπίζω να επιστρέψεις σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Στιγμιαιες" απουσιες ειναι γονιμες καποιες φορες...

    Επανασυνδεση όποτε εσυ ορισεις...
    Φιλια και την αγαπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καιτούλα μου,
    εύχομαι όλα να είναι καλά, να επιστρέψεις όποτε το θελήσεις, εδώ τριγύρω θα είμαστε!
    Βρώμικες ψυχές πάντοτε υπάρχουν.. κανείς δεν εγγυάται πως δε θα μας αγγίξουν στο πέρασμά τους.. μα πρέπει να είμαστε δυνατοί, δυνατοί μέσα μας.. Η αγάπη είναι πηγή δύναμης..

    Όμορφο το ποίημά σου! Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά γεμάτη αγάπη! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γλυκιά μου Καιτούλα, εύχομαι η απουσία σου να είναι παροδική και αποδοτική!
    Το ποίημα σου, ένα ακόμα αριστούργημα! σε λόγο, σκέψη και μηνύματα!!!
    Οι βρώμικες ψυχές Καίτη μου τριγυρίζουν, μπορεί ν' αγγίζουν, αλλά δεν λερώνουν τις αυθεντικές κι έντιμες αξίες! Οι φωτό σου είναι υπέροχες και το τραγουδάκι σου απολαυστικό! Να είσαι καλά γλυκιά μου και θα σε περιμένω με λαχτάρα, ξανά!!! Φιλιά πολλά και με τη θετική μου σκέψη κοντά σου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καιτούλα μου,εύχομαι όλα νά είναι γιά καλό σκοπό πού θά απουσιάσεις!!!Μέ τό καλό νά έρθης!!!Αγαπη ζητάμε από όλους γ'υρω μας!!!Τίς βρώμικες ψυχές,τίς διαγράφουμε από τήν ζωή μας!!!Μέ άγγιξε γιά άλλη μιά φορά τό υπέροχο ποιήμα σου!!!Μήν αργήσεις!!!Σέ περιμένουμε!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. να προσέχεις τον εαυτό σου Κατέ μου Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Περνώ να αφήσω την ευχή μου, η απουσία να είναι για καλο σκοπό!
    Και σας θυμιζω(ο πληθυντικος αφορα επειδή σας γραφω πρώτη φορά), οτι σε 68 μέρες έχουμε Χριστούγεννα, το πιο όμορφο μήνυμα στην οικουμένη!Πολλά φιλιά!και θετική σκέψη!ΠΑΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καιτούλα μου με στεναχωρείς αφάνταστα με την ενημέρωση της απουσίας σου!!!!!!!! Ελπίζω και εύχομαι να είναι όλα για καλό!!!!!! Θα μας λείψεις αφάνταστα!!!!!!
    Θα σε σκεφτόμαστε και θα σε περιμένουμε σύντομα ξανά κοντά μας!!!!!!!
    Πολλά πολλά γλυκά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Φοβάμαι" τις βρώμικες ψυχές μα παίρνω κουράγιο όσο υπάρχουν κάποιες τόσο όμορφες και καθαρές σαν την δική σου!!! Σε γνωρίζω τόσο λίγο και μέσα από ένα μπλογκ, αλλά αισθάνομαι πως σε γνωρίζω χρόνια!! Ίσως επειδή εκφράζεις στα ποιήματά σου τις σκέψεις που δεν μπορώ εγώ να εκφράσω με λέξεις!!! Εύχομαι να επιστρέψεις σύντομα κοντά μας και να είναι για καλό η απουσία σου.....Καλό ξημέρωμα αγαπημένη!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ερωτήσεις Γνώσεων - Η ΛΥΣΗ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/10/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΙΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΟΡΦΑ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ!!! ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ Μ ΑΓΑΠΗ!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "Φωνές που μαστίζουν το πρόσωπο ... κι ούτε λέξη γι' αγάπη"...
    Να εξαγριώνονται οι αισθήσεις μας και να μην μπορούμε να τις παρηγορήσουμε... Να μην βρίσκουν τα ποιήματα μέρος να ξαποστάσουν...
    Και να θυμώνεις τόσο που ... να θέλεις απλά να βάλεις ένα πλυντήριο κι ό,τι γίνει!!!
    Με το καλό να επιστρέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βρώμικες ψυχές και σάπια μυαλά υπήρχαν και τώρα ακόμα περισσότερο Καίτη μου ! Η αγάπη δεν έχει καμιά θέση στους βρώμικους και διαβρωμένους μεγαλόσχημους δήθεν σωτήρες μας. Απομακρύνουμε όλες τις ακαθαρσίες και κοιτάμε μπροστά για αγάπη και ελπίδα!
    Σε φιλώ γλυκά και σε περιμένουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καίτη μου με τρόμαξες στην αρχή...γράφεις ότι θα λείψεις για λίγο και γράφεις και το συγκεκριμένο ποίημα...μετά είδα τη κίτρινη παράγραφο σου και ησυχασα...στην αρχή βέβαια αρπάκτηκα ότι θα αφήσεις το μπλοκ πριν καταλάβω οτι ειναι για λίγο που θα λείψεις... το ποιημα σου και το νοημα του μου άρεσε υπάρχουν πολλές βρώμικες ψυχές δυστυχώς...
    φιλούθκια και θα σε περιμένουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν γυρίσεις με το καλό
      Το βραβείο "Unpaixtable Blogger Award"σε περιμένει στο σπιτάκι μου.. θα το βρεις εδώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/10/sos-blogo.html ΠΡΟΣΟΧΗ! μη ξεχάσεις να απαντήσεις στη δική μου ερώτηση (7η ερώτηση) και να γράψεις τη δική σου!!

      Διαγραφή
  40. Μακριά από βρώμικες ψυχές.....αν και λένε πως δεν φταίει κανένας για αυτό που είναι.
    Με εντυπωσίασες και πάλι...εύγε!!!!
    Πολλά φιλιά και καλό Σκ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η αύρα σου ζωγραφίζει έναν άνθρωπο αισιόδοξο και χαρούμενο.Ο προβληματισμός σχετικά με την ύπαρξη κάλπικων ψυχών και η παραδοχή της δύναμης τους,αφορά μάλλον κάποια αδύναμη στιγμή και την εισβολή και εγκατάσταση του αναπόφευκτου κακού στη ζωή μας.´Ωστόσο η δύναμη της αγάπης είναι ανυπολόγιστη και απύθμενη.Σε αυτή πιστεύουμε,σε αυτή ελπίζουμε,σε αυτή ακουμπάμε στις στιγμές απόγνωσης.Αυτή μας κάνει καλύτερους ανθρώπους και μας εκπλήσσει διαρκώς με την δύνη των συναισθημάτων που μας λικνίζει προς το καλό.Προς το Υπέρτατο.
    Εύχομαι σύντομα να είσαι πάλι κοντά μας!Με τα λόγια καρδιάς,με τους στίχους που πλάθουν ψυχές,με νοήματα που δημιουργούν σκέψεις.
    Φιλιά πολλά ,πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μέσα μας υπάρχει η αγάπη! Απλά δεν πρέπει να ξεχνάμε να την εξωτερικεύουμε! Η δύναμή της είναι εκείνη που μάς δίνει τη δύναμη να ξεπερνάμε τα πάντα!
    Με το καλό να επιστρέψεις !! Πολλά φιλιά, Καίτη και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. "Μνήμη καθαρή".


    ===========
    Πολύτιμο "όπλο"αντίστασης.
    Να είσαι καλά, εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα τις μέρες που θα λείψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα Kate,
    καταλαβαίνω απόλυτα τον πεσιμισμό στο ποίημα σου, η εποχή που ζούμε είναι δύσκολη και φαινομενικά ανέλπιδη, δύσκολα μπορείς να συγκροτηθείς.
    Ελπίζω να είσαι καλά και να επιστρέψεις σύντομα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Take your time, dear Kate!
    Καλή επάνοδο με αισιοδοξία και ηρεμία! Εύχομαι όλα τα καλά να σου συμβούν.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. πολύ ωραίο κείμενο.
    βρώμικες ψυχές...
    να επιστρέψεις δριμύτερη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Φοβερό ποίημα αν και ελπίζω να έχεις αισιοδοξία και ηρεμία. Ελπίζω να μας έλθεις γρήγορα πίσω και να είσαι καλά! Βέβαια, η εποχή μας δικαιολογεί το ποίημα αλλά μην ξεχνάς ότι υπάρχει πάντα η αγάπη για να μας στηρίζει!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα Kate μου και καλή βδομάδα! Το κακό είναι νικημένο ήδη! Μην το φοβάσαι! Το κακό και οι κακοί άνθρωποι είναι πολύ αδύναμοι στην πραγματικότητα. Μόνο φασαρία κάνουν και σύντομα θα τους δεις και θα τους δούμε νικημένους! Μην ανησυχείς καθόλου! Καλό μεσημέρι και καλή βδομάδα να χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα Kate μου και καλή βδομάδα! Το κακό είναι νικημένο ήδη! Μην το φοβάσαι! Το κακό και οι κακοί άνθρωποι είναι πολύ αδύναμοι στην πραγματικότητα. Μόνο φασαρία κάνουν και σύντομα θα τους δεις και θα τους δούμε νικημένους! Μην ανησυχείς καθόλου! Καλό μεσημέρι και καλή βδομάδα να χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γλυκιά μου Καίτη θα το πω για μια ακόμα φορά πως κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος έχει τις ίδιες ανησυχίες, απορίες, φόβους απέναντι στο ''άγνωστο΄΄ που μας περιμένει....
    Εσύ να είσαι καλά και θα σε περιμένω να ξαναγυρίσεις όταν θα μπορείς, όταν θα έχεις την όρεξη και την διάθεση ή όταν αυτός ο κόσμος θα σε έχει στριμώξει τόσο πολύ που θα θέλεις να εκτονωθείς με τον δικό σου τρόπο εδώ μέσα....
    Σε φιλώ πολύ
    και σου εύχομαι όπου και να είσαι
    να χαμογελάς ... με ότι κι αν συμβαίνει, από όπου κι αν προέρχεται :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλα που εγραψες το υστερογραφο και εξηγησες οτι ολα καλα ειναι ,ειναι πολυ δυνατο το γραπτο σου αλλα ειναι κριμα η αγαπη να γκρεμιζεται, να περνας καλα πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εύκολες ή δύσκολες στιγμές Καίτη μου είναι όλες για τους ανθρώπους.Υπομονή κάνουμε σ' αυτήν τη ζωή, ώσπου να τελειώσει κι αυτό το ποτήρι.
    Όσο για τις ψυχές μας, δεν είναι βρώμικες... είναι αγνές, γιατί έτσι γεννήθηκαν.Στην πορεία έχασαν τον προορισμό τους... λοξοδρόμησαν στο μακρύ ταξίδι τους, αλλά παραμένουν ακέραια δεμένες με τον χαρακτήρα τους... όποιος κι αν έχει διαμορφωθεί.Όλοι περιμένουμε μια νίκη που θα 'ρθει να μας αποτινάξει απ' τον αόρατο ζυγό.Η νίκη όμως θα 'ναι προσωρινή και για όσους την περιμένουν στο μέλλον...
    Εύχομαι να σ' έχει ο Θεός καλά και πάντα να χαμογελάς καλή μου!
    Πάρε όσο χρόνο θέλεις για να "καθαρίσεις"!Η απουσία σου δε μπορεί και δε γίνεται να περάσει απαρατήρητη... μας λείπεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καιτούλα ακόμη να γυρίσεις?Ελπίζω τουλάχιστον να είναι όλα καλά.Με την επιστροφή σου σε περιμένει ένα βραβείο στον κήπο μου.Σε φιλώ καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα αγαπημένη Καίτη μας..
    Μόλις λήψεις..γίνετε χαμός και..κατακλυσμός
    στα σχόλια σου...
    Ελπίζω να είναι μόνο.....για καλό η απουσία σου
    Τα εύστοχα σχόλια της φίλης Χαράς πιστεύω
    εκφράζουν όλους μας..
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στον φίλο
    Αστροσύννεφο
    Καλημέρα σας φίλες και φίλοι μου:
    nikos mous
    Levina Vil
    Ioannis Dandoulakis
    ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
    nikol
    Κέρινα Ποιήματα
    Funky Monkey
    Marie-Anne
    ΜΑΡΙΑ Π
    ΕΚΦΡΑΣΟΥ
    Paraskevi Lamprini M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Οι άνθρωποι μπορούν να γίνουν πολύ ''βρώμικοι''. Ας γίνουμε, όμως, ρομαντική και ας ελπίζουμε πάντα στη μαγεία της ανθρώπινης καλοσύνης. Ακομη κι αν χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο από την αφέλεια και την ελπίδα. Καλύτερα να είσαι καθαρός ανάμεσα στους βρώμικους, παρά να γίνεις ένας από αυτούς.
    Τα φιλιά μου, γύρνα σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Άσε τις σκιές, στις σκιές,
    κι εσύ έβγα στο φως,
    το οποίο σου ανήκει...
    ...
    Εύχομαι να γυρίσεις σύντομα!
    Καλό τριήμερο να έχεις Καίτη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τα πέτρινα λόγια έριξαν την ελπίδα σε τέλμα...
    Πώς θα νικηθούν αυτοί που έφεραν την απελπισία?....υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που τους στηρίζουν και όσο εμείς χανόμαστε, αυτοί χειροκροτούν...
    Μια ευχή κάνω....να βγει η ελπίδα από το τέλμα...
    Φιλιά πολλά και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανανεωμένο το ιστολόγιο και πολύ μου αρέσει!
    Όσο για το ποίημα, κάθε φορά με εκπλήσσεις! <3
    Σε φιλώ, γλυκιά Kate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. "Κι η αγάπη..
    μοιάζει μακρινή θύμηση
    παιδικού ονείρου
    που το γκρέμισε η ωριμότητα.."
    Πόση αλήθεια κρύβουν αυτοί οι στίχοι... Μια υπόσχεση, όταν ακόμη παίζαμε κρυφτό, πως θα σε περιμένει κάτι υπέροχο μεγαλώνοντας.

    Όμορφη η αλλαγή του ιστολογίου σου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Παιδικό όνειρο, όντως..
    Και πόσα ακόμη παίρνει η ωριμότητα για το λίγο που δίνει..
    Δυστυχώς οι στίχοι σου είναι γεμάτοι αλήθειες..
    Όμορφο ποίημα. :)

    Πολύ όμορφες και οι blog-οαλλαγές σου!!
    Καλό μεσημέρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή