Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΞΥΠΝΗΣΕ ΜΕ ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ..

Ξύπνησέ με όταν όλα θα έχουν τελειώσει..
όταν σταματήσουν κι οι τελευταίες κραυγές στην πλατεία..
όταν το σκοτάδι θα δίνει τη θέση του στο φως..
όταν η λίμνη δεν θάναι πια παγωμένη..
Ξυπνησέ με όταν όλα θα έχουν γαληνέψει..
τότε που ο μικρόκοσμος δεν θ' ανασαίνει αθλιότητα..
τότε που το τραμ θα έρχεται στην ώρα του..
τότε που θ' ακούγονται και οι σιωπές..
Ξύπνησέ με όταν όλα θα' ναι πιο απλά..
όταν τα σύννεφα θα περπατάνε στη θάλασσα..
Τότε που ο ήλιος θα φορέσει το καινούριο του φόρεμα..
και θα είναι τόσο δυνατός που θα πονάνε τα μάτια..
Ξύπνησέ με όταν όλα τελειώσουν..
Τότε που το φεγγάρι
θα στέλνει την
νέα του πανσέληνο στη χώρα μου..
Τότε που τίποτα δεν θα της προκαλεί πόνο..
Τότε που ο πηγαιμός για την Ιθάκη
θα είναι πιο ορατός..
Τότε μόνο ξύπνησέ με..
όταν όλα τελειώσουν..
Μόνο τότε..(By Kate)
 



ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ PHOTOBUCKET.
ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ'' WAKE ME UP''  -  AVICII..

ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ ΝΙΚΟΛΑ(ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΚΟΣΜΟΙ). ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ  ΑΝΤ'ΑΥΤΟΥ(ΑΝΤ'ΑΥΤΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ  ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΕΠΝΕΥΣΑΝ  ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ..ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ, Η ΜΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΕΨΗ,Η ΜΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΞΗ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ..ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ  ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΝ
ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ..

ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟΝΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ,
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ..
ΗΤΑΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ..
ΔΕΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΣΕ  ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟ..
ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ 
ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ..
ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ..
ΜΕ ΘΥΣΙΕΣ..ΜΕ ΑΓΩΝΑ..ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ..
ΚΑΙ ΜΕ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ''ΑΥΡΙΟ''..

112 σχόλια:

  1. Το τραγούδι είναι λατρεία! Όταν το ακούω στο ράδιο να παίζει, χαμογελάω απίστευτα πολύ και χορεύω.. ο ρυθμός του με μαγεύει!! :))

    Είχες έμπνευση από δύο πολύ ξεχωριστά και αγαπητά άτομα! Προέκυψε κάτι υπέροχο Καίτη μου!! :)) Ωραίο ξεκίνημα για το μήνα!
    Καλό μήνα με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγούδι είναι αισιόδοξο Κωνσταντίνα μου..το όνειρό μου για ένα καλύτερο αύριο καταθέτω εδώ..δεν απογοητεύομαι..απλά ονειρεύομαι ότι κάποια μέρα θα ξυπνήσω κι όλα θα είναι διαφορετικά..καλό μήνα κορίτσι μου..με χαμόγελο..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα.Η εκτίμησή μου για σένα είναι η ίδια!!!

      Διαγραφή
    3. Καίτη μου,
      σίγουρα κάποια μέρα θα ξυπνήσουμε και θα είναι όλα διαφορετικά, καλύτερα.. το πιστεύω βαθιά μέσα μου αυτό! :) Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες ένα τόσο αισιόδοξο όνειρο! :)

      ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ, σε ευχαριστώ για την εκτίμησή σου! :)

      Καλό απόγευμα και στους δυο σας!

      Διαγραφή
    4. Καλή μου paloma(που μόλις έμαθα πως λέγεσαι και Κωνσταντίνα!) σ΄ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κι απ΄ το λίγο καιρό που γνωριζόμαστε, είχες ήδη κερδίσει από πριν μια θέση στην καρδιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. καλό μήνα...όμορφο ποίημα ,όμορφες εικόνες
    αυτό το ξεχώρισα "τότε που θ' ακούγονται και οι σιωπές.."
    μπράβο στους δυο μπλογκερς και στην αφιέρωση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα δελφινάκι μου..πολύ θα ήθελα κάποτε ακόμα και οι σιωπές να βρουν φωνή..να μη μείνει μόνο στα όνειρα ο διαφορετικός κόσμος που θέλουμε όλοι μας..

      Διαγραφή
    2. ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου γλυκό, να ΄σαι καλά και σ΄ ευχαριστώ πολύ!:-)

      Διαγραφή
  3. Το ποίημα σίγουρα θα αγγίξει πολλούς(μέσα σ'αυτούς είμαστε κι εμείς)!!!!!!!!!Καλό μήνα να έχεις!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσια μου..σας άγγιξε κι εσας η ονειρική μου αναζήτηση?για το ιδανικό που προς το παρόν δεν υπάρχει?ας το παλέψουμε λοιπόν..κι αν πέσουμε,ξανά θα σηκωθούμε..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Με τιμάς με τη φιλία σου και χαίρομαι πολύ γι αυτό.!!
    θα επανέλθω για σχολιασμό μόλις το διαβάσω καλα.
    Καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ευχαριστείς καλέ μου φίλε..η έμπνευσή μου ήταν μιά διαδρομή μέσα απο τα όνειρα..ποιός δεν θέλει να ξυπνήσει μιά μέρα και όλα να είναι διαφορετικά..δεν απογοητεύομαι..απλά τις σκέψεις μου καταθέτω εδώ..Καλημέρα φίλε μου..

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Καίτη!!Μα αυτό φωνάζουμε πως σε κανέναν δεν αρέσει η κατάσταση που βιώνουμε.Ούτε κοιμόμαστε ούτε ονειρευόμαστε,Αν και πολλές φορές είμαι της γνώμης πως ο ύπνος και τα όνειρα φέρνουν αλήθειες και σκέψεις πιο βασανιστικές και αληθινές απο την ίδια την πραγματικότητα...
      Όλοι μας πρέπει να κάνουμε ό,τι περνάει απο το χέρι μας, να αλλάξουμε τον εαυτό μας πρώτα και ύστερα τον κόσμο.
      Σε ευχαριστώ με χαμόγελο αισιοδοξίας!!!

      Διαγραφή
    3. Δεν θα πάψω ποτέ να ονειρεύομαι ένα καλύτερο κόσμο..χωρίς πόλεμο,βία,καταστροφές..και επειδή βάζω πολύ ψηλά τον πήχυ για να γίνομαι όσο περνάει ο καιρός καλύτερος άνθρωπος θα προσπαθώ και θα αγωνίζομαι και γιά το σήμερα και για το αύριο..δεν θεωρώ ότι κάνω κάτι σημαντικό..απλά προσπαθώ..δεν μένω απαθής τουλάχιστον και αμέτοχη.... να είσαι καλά φίλε μου..κι εγώ σ'ευχαριστώ..

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα Καίτη!Σου έστειλα email.

      Διαγραφή
    5. Το πήρα Φανάση μου..να είσαι καλά φίλε μου!!

      Διαγραφή
    6. Sorry..Τα έκανα θάλασσα...Θανάση ήθελα να γράψω..

      Διαγραφή
  5. Μελωδία λατρεμένη!!!
    Θα σε ξυπνήσω εγώ όταν όλα τελειώσουν! Και ξέρεις γιατί? Γιατί εγώ θα βοηθήσω στο να τελειώσουν αίσια!!! (Λέμε τώρα!)
    ;-) χαχα!
    Καλό βράδυ, κούκλα μου!
    Καλό μήνα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννα μου..αποφάσισα τελικά να μη κοιμηθώ..θα έρθω μαζί σου να παλέψουμε για ένα καλύτερο αύριο..σμουτςςςς κι απο μένα..

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Όταν θα έρθω για να σε ξυπνήσω να είσαι σίγουρη πως τότε θα ξεκινήσει ένας αγώνας για καλύτερο αύριο..έστω και μέσα απο τα γραπτά μας..

      Διαγραφή
    2. μακάρι!
      για καλύτερο αύριο!
      καλύτερο για όλους, όχι για την μειοψηφία!
      αγνότερο, ομορφότερο, γεμάτο αγάπη, δίχως έχθρες και κακίες...
      σκεπτόμενη όλα αυτά, δεν ξέρω αν θα υπάρξει αυτό το αύριο...

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
    3. Μη μου το χαλάς Λία μου...θα υπάρξει αν αγωνιστούμε γιαυτό..ψηλά το κεφάλι..

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο! Όταν όλα τελειώσουν θα με ξυπνήσεις και 'μένα;;;
    Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσι καλά κορίτσι μου..να μείνουμε ξύπνιοι καλύτερα και να το παλέψουμε..οπότε μην κοιμηθείς..καλό μήνα με χαμόγελο..

      Διαγραφή
  8. Καλό σου μήνα !!ευχάριστο και γεμάτο εμπνεύσεις!!!Θα ήθελα να κλείσω τα μάτια μου και σαν ξυπνήσω ολα να είναι ονειρικά ,παραμυθένια......Πάνε χρόνια όμως που στάματησα να ονειρεύομαι.Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα Έφη μου..εγώ εξακολουθώ να ονειρεύομαι..κι όταν τυχόν πέσω σηκώνομαι..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  9. αχ, συμπασχω, ξυπνηστε με κι εμενα μετα, οταν ολα θα ειναι οπως τα περιγραφεις.....
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χώρα που ονειρεύομαι δεν υπάρχει στο χάρτη..μόνο στα όνειρα..ας συμπορευτούμε τουλάχιστον για ν'αλλάξουμε κάτι σε αυτήν που έχουμε και μας την έχουν τσαλακώσει..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  10. Κατε μου όμορφο το ποίημα μου. Μου βγάζει όμως μια εγκατάλειψη .Τίποτα δεν θα τελειώσει αν δεν το τελειώσουμε εμείς . Εμείς πρέπει να κάνουμε κάτι ( μακάρι να ήξερα τι είναι αυτό ) για να μπορέσουμε να φτάσουμε στην Ιθάκη μας. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μιά έμπνευση της στιγμής..ποιός δεν θα ήθελε να ξυπνήσει μιά μέρα και να δεί ότι έχουν αλλάξει κάποια πράγματα..δεν εγκαταλείπω τις μάχες μου..απλά προβληματίζομαι πολλές φορές..και καταθέτω στο χαρτί τις ανησυχίες μου για το μέλλον αυτού του τόπου..χρειάζεται μεγάλος αγώνας γιατί το ταξίδι είναι πολύ μεγάλο για την δική μας Ιθάκη..φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  11. Υπεκφυγη?
    Οχι...δεν θα συμφωνησω,καλη μου.
    Στα δυσκολα...στα αυτα δυσκολα....μπορει να φανει
    το σθενος και η ανθρωπια μας.....
    Ειναι η καλυτερη ευκαιρια να δικαιωσουμε
    τον Θεο και το δωρο του...ΤΗ ΖΩΗ.
    Ασε τον υπνο για τα παιδακια,τα μωρακια,
    και σηκω.....
    εχουμε μια "επ-ανασταση" να πραγματοποιησουμε....

    Καλημερολουλουδοαργεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μελάκι μου..όταν ονειρεύομαι θέλω να βλέπω τον κόσμο καλύτερο απ'ότι είναι σήμερα..στο ξύπνιο μου όμως θέλω να πιστεύω ότι έχω μάθει να παλεύω..δεν καταθέτω τα όπλα εύκολα..απλά γράφω πως θα ήθελα τον κόσμο να ήτανε..όχι όπως είναι σήμερα στα σκοτάδια..θέλω φως..και ξέρω ότι για να έρθει το φως κάτι πρέπει νάνάψει πρώτα..ίσως μιά μικρή σπίθα..ονειρεύομαι μια χώρα που δεν υπάρχει στον χάρτη..που δεν έχει πόλεμο.αίμα,καταστροφές..όταν είμαι ξύπνια όμως και ζω στην πραγματικότητα..και να είσαι σίγουρη ότι μαζί σου θα είμαι κι εγώ..καλημερολουλουδοχαμογελομονογιασενα.Υ.Γ..μην αργείς κι εσύ..ας το προχωρήσουμε..πιό πέρα..και με δύναμη..και μαχητές... και συνοδοιπόροι..

      Διαγραφή
  12. ...Ιδιοι ειμαστε ολοι..Χαμογελα μου..μονο..θελω να μου δωσεις Φως στο σκοταδι μου..θελω να σε βλεπω να χανεσαι ..να σε βλεπω..να βλεπω την Σκια σου να χανεται..να σβηνει..αλλα Αυριο..ξημερωνει μια Μερα με Ηλιο..μια μερα Δικια του..Δικια μας..θα στο φωναξω..θα σε ξυπνησω..να τον δουμε μαζι τον Ηλιο..το Φως του..το Σκοταδι του..μεινε Μαζι μου..Μαζι μας..σ'ευχαριστω..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ γλυκό μου πλάσμα εσύ..τον χρειαζόμαστε πολύ τον ''ηλιο''..αυτόν που θα φωτίσει τα όνειρά μας..που θα μας βγάλει απο το μαύρο σκοτάδι..μαζί σου θα μείνω..γίνεται να σε αφήσω εσένα έξω απο το όνειρο?σε φιλώ αγαπημένη μου φίλη..

      Διαγραφή
  13. Ωωω!Δεν έχω λόγια Καίτη μου!Άπειρα ευχαριστώ για την αφιέρωσή σου, δε φτάνουν!Με συγκίνησες ειλικρινά!
    Το ποίημά σου για μια ακόμα φορά υπέροχο!Με τόση μαυρίλα γύρω μας βγάζουν μελαγχολία τα λόγια του.Κι αυτή τη φορά Καίτη μου δεν πρέπει να χάσουμε κανένα τραμ, καμία πανσέληνο... ν΄ ακούσουμε και να ενώσουμε επιτέλους τις φωνές μας... να μείνουμε ξύπνιοι και να ξυπνήσουμε κι άλλους... να γίνουμε περισσότεροι!Να, όπως κάναμε και πριν... συνοδοιπόροι, όπως καλά λες.Δεν πρέπει και δεν αξίζει να χαθεί άσκοπα αυτή η ζωή!
    Και πάλι σ΄ ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες!
    Το μουσικό κομμάτι υπέροχο(ειδικά στο πρώτο βίντεο!)Ας ξεκινήσουμε λοιπόν απ΄ αυτό!Αφήνω την καλημέρα μου με χαμόγελο αισιοδοξίας!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλα μου..χαίρομαι που σου άρεσε..είναι στα πλαίσια μιας ονειρικής αναζήτησης ενος καλύτερου "αύριο"..άλλο τι ονειρεύομαι και άλλο τι προσπαθω όταν είμαι με τα μάτια ανοιχτά..ξύπνιοι θα μείνουμε αγόρι μου..να δίνουμε φως εκεί που υπάρχει σκοτάδι..η τουλάχιστον να προσπαθούμε..η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας..σ'ένα καλύτερο αύριο ελπίζουμε όλοι μας..και γιαυτό και μόνο αξίζει να προσπαθούμε..συνοδοιπόροι..την καλημέρα μου και την αγάπη μου έχεις..

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Καίτη μου και καλό μήνα!! Υπέροχο το ποίημα σου και το τραγούδι που επέλεξες να το συνοδεύει!! Η αλήθεια είναι πως όλοι μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο (αλλάζοντας αρχικά τα δικά μας αρνητικά σημεία) και προσφέροντας το λιθαράκι του ο καθένας μας σε αυτόν!! Παραμένω αισιόδοξη και ευελπιστώ στην ζωή που δεν περνάει και χάνεται στα αζήτητα......κι όλα αυτά, ξύπνια φυσικά!!! :))
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευή μου..καλό μήνα και απο εδώ..είμαι γενικά αισιόδοξο άτομο..και προσπαθώ να βάζω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι-όπως λες-βέβαια πολλά με θλίβουν,πολλά με εξοργίζουν και πολλά με προβληματίζουν..ειδικά για τη χώρα μου..δεν θα πάψω όμως ποτέ να ονειρεύομαι για ένα αύριο καλύτερο..είναι μακρύς ο δρόμος..ας το προσπαθήσουμε όλοι μας..φιλάκια πολλά γλυκιά μου φίλη..

      Διαγραφή
  15. Mayumaki μου είσαι πολύ γλυκό πλάσμα..έχουμε γίνει μιά οικογένεια γιατί είμαστε 'Ανθρωποι με κοινά όνειρα και ιδανικά..με προβληματισμούς και με φιλική διάθεση ανταλλάσουμε τις απόψεις μας..για όλα αυτά που μας πονάνε..και άτυπα γινόμαστε συνοδοιπόροι στη ζωή..ευχαριστώ για τις τρυφερές σου σκέψεις..θα τις κρατήσω να τις κάνω τραγούδι..φιλάκια λουλουδάκι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ πολυ πολυ ομορφο!!!
    η αφιερωση σου υπεροχη!
    ευχομαι να το χαρουν και οι δυο τους!
    να εισαι καλα!

    φιλακια πολλα πολλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου..να είσαι πάντα καλά κι εσύ..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  17. θα ήταν τέλεια,όταν έρχονται τα ''κακά'' να μπορούμε να κοιμόμαστε και να μην μας αγγίζει τίποτα.
    Με μάγεψες...-)Όπως και οι εικόνες...όπως και το wake me up....
    Πολλά φιλιά(α...βάλε τα λινκ των παιδιών που σε ενέπνευσαν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν τέλεια Κρίστα μου..αυτά όμως συμβαίνουν μόνο στα όνειρα και πως εσύ τα αποτυπώνεις στο χαρτί..η σκληρή πραγματικότητα όμως μας θέλει ξύπνιους και μάλιστα σε διαρκή επαγρύπνηση..έβαλα τα λινκ των παιδιών..μπορείς να τους επισκεφτείς..πολλά φιλάκια.σ'ευχαριστώ θερμά..

      Διαγραφή
  18. Αγαπημένη μου Καίτη , χαίρομαι που οι δυό σου φίλοι σε ενέπνευσαν να γράψεις αυτούς τους όμορφους στίχους! Νομίζω ότι είναι ανάγκη όλων μας να πιστέψουμε ότι κάποτε όλα θα αλλάξουν !!
    Ομως προσωπικά θα ήθελα να είμαι πολύ ξύπνια όταν λίγο τόσο λίγο βελτιωθεί κάτι στον κόσμο , στις ψυχές μας που βαραίνουν από την φρίκη!
    Πολύ ουσιώδης η έμπνευσή σου !!!
    Σε φιλώ γλυκά και αισιόδοξα και...
    ΄΄Τι είναι ευτυχία??? Να ζεις όλες τις δυστυχίες΄΄!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά κάνεις αγαπημένη μου Νικόλ και μένεις ξύπνια!στον αγώνα για την Ιθάκη κι εσύ!!πολύ σοφό αυτό που έγραψες..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..άπειρα φιλακια..

      Διαγραφή
  19. Θα σε ξυπνήσω εγώ Kate μου...
    αν και στο τέλος εξηγείς τι εννοείς, για την αποφυγή παρεξηγήσεων,
    εγώ δεν μπορώ να κοιμηθώ,
    ούτε και θέλω...
    Θα κοιμηθώ μια και καλή,
    όταν όλα πια θα είναι ξανά - γιατί θα είναι,
    και κύκλους κάνει η ζωή -
    στην θέση τους...
    Μέχρι τότε...
    Επίσης ένας συνειρμός που μου ήρθε
    με την Ιθάκη είναι ετούτος:
    "Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
    Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου.
    Aλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
    Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει·
    και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,
    πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο,
    μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.

    Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.
    Χωρίς αυτήν δεν θάβγαινες στον δρόμο.
    Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια."
    Αν και ξέρω πως το ίδιο σκέφτεσαι κι εσύ,
    κι όπως είπες αλλιώς το εννοείς...
    Όπως και να 'χει,
    πολύ όμορφο και με τα αισθήματα που κυριεύει
    κάθε Άνθρωπο,
    που αγαπά την Αλήθεια και την Ζωή...
    ...
    Καλό απόγευμα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε όλα συμφωνώ Ανδρέα μου..και γιαυτό εάν ποτέ απογοητευτώ τόσο ώστε να κοιμηθώ, θα θέλω να με ξυπνήσεις μόνο εσύ..και ξέρεις γιατί?γιατί είσαι αυτός που βλέπει ακόμα και πίσω απο τον τοίχο..που λες τα πράγματα με τ'όνομά τους που ορθώνεις το ανάστημά σου στην αθλιότητα που είσαι μαχητής και συναισθηματικός ταυτόχρονα..αυτός που μας δίνει πολλά διδάγματα με τα γραφόμενά του-κι ας είμαστε μεγαλύτεροι-και πολλά άλλα ακόμα..θα ήθελα πολλές γραμμές ακόμα για να στα πω..το ποίημα ήταν ρομαντική έμπνευση της στιγμής..μιά παρόρμηση ενός ονείρου για μιά χώρα που δεν υπάρχει..εγώ όμως μένω ξύπνια..και θέλω να πιστεύω πως δεν θα θελήσω να κοιμηθώ στην πραγματικότητα..όσο για την Ιθάκη..είναι πολύ μακρύς ο δρόμος..χρειάζεται λίγο ακόμη να σηκωθούμε...λίγο ψηλότερα...καλό απόγευμα Ανδρέα μου....και συνέχισε έτσι όπως σε ξέρω..Δυνατός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η αλήθεια είναι πως περισσότερο μου θύμισε το τραγούδι "Wake me up when September ends" των Green Day, πραγματικά πανέμορφο! Όλοι κάποια στιγμή έχουμε κάνει αυτές τις σκέψεις.. Πόσες φορές δεν κλείσαμε τα μάτια με την ελπίδα όταν τα ανοίξουμε ξανά, όλα θα είναι διαφορετικά;
    Μα η αλήθεια είναι πως ο κόσμος γύρω μας αλλάζει κάθε δευτερόλεπτο που περνάει και πως τη στιγμή που ανοίγεις τα μάτια ξανά, όντως όλα είναι διαφορετικά. Και αυτή η απλοϊκή σκέψη -στις συννεφιές του μυαλού- θα έλεγα πως, ναι, βοηθάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναί Λίζα μου ταιριάζει και με το τραγούδι των Greenday αλλά έβαλα αυτό που είναι λιγότερο γνωστό και το αγαπώ ιδιαίτερα!!όταν κάνουμε όνειρα όλα φαντάζουν πιό light..είναι αυτό που λέμε'' όμορφος κόσμος ονειρικά πλασμένος''..η πραγματικότητα όμως είναι σκληρή και ο αγώνας θα πρέπει να είναι κι αυτός σκληρός..δίνουμε τις μάχες μας καθημερινά..κι αν πέσουμε πρέπει να βρούμε τη δύναμη για να σηκωθούμε και να συνεχίσουμε..ευχαριστώ Λίζα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα, κορίτσι μου! Όμορφο το ποίημά σου!
    Wake me up when October ends...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πριν τελειώσει ο Οκτώβρης όποιος ξυπνήσει καλά θα είναι Ελλη μου!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφο ποίημα Καίτη μου!!! Φανερώνει έναν ρομαντικό και ευαίσθητο άνθρωπο!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φωτεινή μου..δεν ξέρω πως να σ'ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια..να είσαι καλά πάντα κορίτσι μου..πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  25. Καλογραμμένη η έμπνευση σου γλυκιά Καίτη! Αγγίζει ευαίσθητες χορδές γλυκόπικρα, αλλά μας βάζει σε σκέψη κι εγρήγορση για τα δρώμενα! Μακάρι γρήγορα να ντυθεί ο ήλιος στα χρώματα της υπευθυνότητας και της αξιοπρέπειας. Σημαντικό που το αφιέρωσες στους φίλους σου με όμορφα συναισθήματα. Αυτό δείχνει το αξιόλογο επίπεδο σου Καίτη μου! Χαίρομαι που σ' έχω φίλη μου!!! Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! Τα φιλιά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'υχαριστώ Κατερινάκι μου..μας βάζει σε σκέψεις γιατί μπορεί να γράφω''ξύπνησέ με όταν όλα θα έχουν τελειώσει''στην πραγματικότητα όμως μέσα απο το ποίημα αφήνω να καυαλάβει αυτός που με διαβάζει σε πόσο σκληρές εποχές ζούμε και ότι θα πρέπει να προβληματιστούμε..κι εγώ χαίρομαι που είσαι απο τις αγαπημένες μου φίλες..αυτό μετράει για μένα περισσότερο απ'όλα..ότι μέσα απο τα ιστολόγιά μας έχουμε κάνει δυνατές φιλίες περνάμε καλά,αλλά και συμπαραστεκόμαστε ο ένας στον άλλον!καλό σου απογευματάκι Κατερινάκι μου..φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφοι οι στίχοι σου, Καιτούλα και ωραία η αφιέρωση στους δύο φίλους σου!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννίτσα μου με κάνεις πάντα πολύ χαρούμενη με όσα μου γράφεις..ευχαριστώ θερμά και να είσαι καλά πάντα!καλό μήνα με χαμόγελο..άπειρα φιλάκια και απο μένα..

      Διαγραφή
  27. Θα ήταν αλήθεια πολύ όμορφο να κοιμηθούμε, και όταν ξυπνήσουμε όλα τα άσχημα να έχουν εξαφανιστεί.
    Θα ήταν επίσης πολύ αισιόδοξο!
    Αν και είμαι φύσει αισιόδοξο άτομο, δυστυχώς ξυπνώντας βλέπω τα πραγματα χειρότερα ή στην καλύτερη περίπτωση στάσιμα.
    Ομως η ελπίδα δεν χάνεται, ίσως κάποια στιγμή ξυπνήσουμε σε κάποιον πιο όμορφο και φωτεινό κόσμο!
    Φιλάκια Kate μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνονται όμως θαύματα 'Ελενά μου..γιαυτό ας προβληματίσουν αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και να είμαστε πάντα δυνατοί ν'αντιμετωπίζουμε ότι περνάμε σ'αυτή τη χώρα!αισιοδοξία λοιπόν και με ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο..πολλά φιλάκια φιλενάδα..να είσαι καλά πάντα!

      Διαγραφή
  28. Κι εγώ αυτό θέλω... να ξυπνήσω μια μέρα και όλα τα άσχημα να έχουν τελειώσει!!!! Να ξημερώσει μια καινούργια μέρα και όλος ο κόσμος να ξαναβρεί το χαμόγελό του.
    Πολύ όμορφο Καιτούλα μου, με άγγιξε.... Σε φιλώ γλυκά. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θέλουμε όλοι μας Ρουλίτσα μου..αλλά αυτό μόνο στα όνειρα μπορεί να συμβεί..η πραγματικότητα όμως είναι αλλιώς γιαυτό ας προβληματιστούμε τι μπορεί να κάνει ο καθένας χωριστά αλλά και όλοι μαζί για να χτίσουμε-με πολύ αγώνα-ένα καλύτερο μέλλον..που θα το βρούν και οι επόμενες γενιές..σε φιλώ πολύ και σου εύχομαι καλό απογευματάκι!

      Διαγραφή
  29. Δεν ξέρω κατά πόσο θέλω να ξυπνήσω Kate τουλάχιστον σ' αυτόν τον κόσμο!Αν και ξέρεις τι πιστεύω βαθιά μέσα μου?
    Ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις τα όνειρά σου να βγουν αληθινά, είναι να ξυπνήσεις!
    Σε φιλώ γλυκιά μου με το εμπνευσμένο σου ποίημα στο μυαλό μου...
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόπιασες το μήνυμα Μιραντάκι μου!!αρκετά αυτός ο εφησυχασμός..πρέπει λίγο να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο..να μην περιμένουμε θαύματα..ας προβληματιστούμε επιτέλους..είναι μακρύς ο δρόμος για την Ιθάκη..αλλα για να προχωρήσουμε πρέπει να κάνουμε και το ξεκίνημα,..τώρα πως θα ξεκινήσει το καράβι δεν ξέρω ακόμα..καλό μήνα και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  30. KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ! ΜΑΚΆΡΙ Η ΈΜΠΝΕΥΣΉ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΌΤΑΝ ΈΝΑ ΌΜΟΡΦΟ ΠΡΩΙΝΌ ΑΛΉΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Τέτα μου να γινόταν πραγματικότητα..αλλά εμείς σαν Έλληνες ας θυμηθούμε τους προγόνους μας και ας κρατηθούμε δυνατοί ώστε να αντιμετωπίσουμε αυτά που βιώνουμε καθημερινά σ'αυτόν τον τόπο!ευχαριστώ Τέτα μου..καλό σου απογευματάκι και πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  31. Με προβλημάτισες, Καίτη !! Δεν ξέρω αν θελω να "κοιμηθώ" και να ξυπνήσω όταν όλα θα έχουν τελειώσει ή αν θέλω να είμαι ξύπνια και να συμμετάσχω κι εγώ , με τον δικό μου τρόπο, βάζοντας τη δική μου πινελιά σ'αυτό το "τέλος"! Δύσκολη η επιλογή! Επειδή όμως η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας , θα επιλέξω το δεύτερο! Αλλωστε πιστεύω ότι όλοι μας πρέπει να βάλουμε ένα λιθαράκι για να ξημερώσει μια άλλη μέρα!!
    Το ποίημά σου "μιλάει" στην καρδιά, την ψυχή, το μυαλό!
    Φιλι καληνύχτας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Πεπουλίνι μου..ας προβληματιστούμε και λίγο..δύσκολοι καιροί..αγώνας συνεχής και διαρκής θα έλεγα..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου κοριτσάκι μου για όσα μου γράφεις..πάρα πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  32. Αυτή την αγανάκτηση όλοι την αισθανόμαστε έντονα, εσύ kate μου την έντυσες με τα κατάλληλα λόγια!!!!!!!! Μακάρι αυτή η σιωπή κάποια στιγμή να αποκτήσει φωνή!!!!!!
    Καλό βράδυ Καιτούλα μου!!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φωνή περιμένουμε ν'ακούσουμε Σιλενάκι μου..αυτή που θα μας βγάλει απο τα αδιέξοδα..αυτή που θα μας δώσει μια ελπίδα για το αύριο..σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..πολλά πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  33. Αγωνιστές, βολεμένοι, φοβισμένοι, αγανακτισμένοι, όλοι, νομίζω, κάποια στιγμή θέλησαν να κοιμηθούν και μάλιστα βαριά και να ξυπνήσουν όταν ο κόσμος αυτός θα έχει γίνει πιο όμορφος! Και είναι απόλυτα αναμενόμενο να κουραστείς κάποια στιγμή να "είσαι στην πρώτη τη γραμμή". Και είναι τόσο ανθρώπινο... όσο και οι λέξεις που τόσο όμορφα διάλεξες και τόσο απλά άφησες να πέσουν στο κουτάκι σου. Χρειάζεται κι αυτός ο θόρυβος...
    Καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχεις απόλυτο δίκιο..είναι ανθρώπινο το να κουραστείς και να μην είσαι σε επαγρύπνηση..όμως τώρα βιώνουμε δύσκολες καταστάσεις..και χρειάζεται κάποια προσπάθεια απ'όλους μας να βγούμε απο τα αδιέξοδα..σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  34. Αχ βρε κοριτσακι μου! Ποσο αναμεικτα τα συναισθηματα. Ναι, θελουμε ενα αλλιωτικο κοσμο! Ναι, θελουμε να τον χτισουμε! Ας φτυσουμε και αιμα δεν πειραζει... Αλλα την ιδια στιγμη απογοητευομαστε, βλεπουμε ποσο γερα δεμενα ειναι τα γραναζια του συστηματος, ποσο αναγκεφαλοι ειναι αρκετοι ανθρωποι, νιωθουμε οτι δεν υπαρχει ελπιδα, οποτε θελουμε απλα να αφεθουμε, να παραδοθουμε σε εναν λυτρωτικο υπνο... Ελα ομως που η ανησυχη ψυχη μας δεν υπαρχει περιπτωση να μας αφησει παρα μονο για λιγο να ξαποστασουμε...
    Τελικα, οταν ζουσα στο ροζ συννεφακι μου, οταν ακομα το ιντερνετ, το μπλογκ, η πολιτικη, η ενημερωση, η αναγκη για αλλαγη μου ηταν μακρινα, νομιζω ημουν πιο γαληνια....
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά όπως το είπες..η ανήσυχη ψυχή μας..αν δεν ήταν ανήσυχη η ψυχή μας δεν θα γράφαμε κείμενα ή ποίση που θα έδιναν τροφή για προβληματισμό!μην αναπολείς το παρελθόν..σε θαυμάζω όπως είσαι!!Μάχιμη με την αιχμηρή σου πένα να τα βάζεις με το άδικο και τη βία με το απάνθρωπο και το σκληρό..έτσι σε θέλω και νιώθω πολύ τυχερή που σε γνώρισα..καλό σου απογευματάκι!!

      Διαγραφή
  35. Kαλημέρα Καιτούλα μου!!
    Καλό μήνα!!!Τό ποιήμα σου,τό λάτρεψα!!!
    Καί τό τραγούδι,από τά αγαπημένα μου!!
    Πόσο θά ήθελα,ξυπνώντας,νά άλλαζαν πολλά στήν ταλαίπωρη χώρα μας!
    Καί νά γύριζε πίσω τό κοριτσάκι μου!!
    Πολύ όμορφη η αφιέρωση στούς δύο φίλους μας!
    Καλή συνέχεια!!!Είσαι βάλσαμο,στήν ψυχή μας!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Dimi μου..πόσο με συγκινείς κάθε φορά με τα γλυκά σου λόγια!!σ'ευχαριστώ θερμά..μέσα απο την καρδιά μου!καλό Σαββατοκύριακο..

      Διαγραφή
  36. Καλημέρα! Πολύ όμορφο και ονειρικό το ποίημα σου! Μακάρι να μπορούσαμε να ξυπνήσουμε σε ενα καλύτερο κόσμο μα δυστυχώς τίποτα δεν αλλάζει χωρίς προσπάθεια. Εύχομαι πάντως κάποτε να δούμε αυτή την θετική αλλαγή που τόσο περιμένουμε και τότε θα είναι σαν να έχουμε ξυπνήσει απο ενα κακό όνειρο. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με προσπάθεια σκληρή και με αγώνα ίσως καταφέρουμε ν'αλλάξουμε κάτι Σπυριδούλα μου σ'αυτή τη χώρα...μακάρι..φιλάκια πολλά πολλά..

      Διαγραφή
  37. Κουκλί μου ευαίσθητο,όλοι αγαπάμε το όνειρο!
    Σαν παιδική ευχή το ποίημα σου!
    Στο παιδί που κρύβεις μέσα σου,φιλιά και σφιχτές αγκαλιές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κορινάκι μου..σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..τιμή μου να με λες παιδί..αγαπώ πολύ τα παιδιά..κι απο μένα φιλάκια και μεγάλη αγκαλίτσα!!

      Διαγραφή
  38. Είναι μέρες που έχω κουραστεί τόσο πολύ να την παλεύω, που θα ήθελα πραγματικά να ξυπνήσω σε έναν άλλον όμορφο κόσμο. Όμως επειδή αυτά δεν γίνονται, συνεχίζω να την παλεύω και να χαρίζω στον εαυτό μου μικρά διαλείμματα, όπως κάνω τώρα με το πολύ όμορφο ποιήμα σου.
    Να είσαι καλά Kate μου. Θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερά σου αυτό το ποίημα που μόλις τώρα διάβασα.
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι την παλεύουμε Πηνελόπη μου..υπομονή να κάνουμε όλοι χρειάζεται και να είμαστε ενωμένοι και δυνατοί..φιλάκια άπειρα και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  39. http://www.youtube.com/watch?v=jVO8sUrs-Pw

    Πολύ όμορφο! Είναι υπέροχο όταν εμπνέεσαι από τραγούδια! :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λατρεύω το κομμάτι αυτό των Greenday..προσωπικά με εμπνέει πολύ η μουσική..χωρίς μουσική δεν ζω..δεν αναπνλεω..φιλάκια πολλά Ginny μου..

      Διαγραφή
  40. τι ομορφο , εισαι ηδη εδω και καιρο στην λιστα αγαπημενων ιστολογιων
    να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε μου..κι εσύ είσαι στη δική μου λίστα με τα αγαπημένα μου ιστολόγια..είσαι ειλικρινά ξεχωριστός..καλό Σ/Κ.

      Διαγραφή
  41. Καλησπέρα. Ξέρεις πόσες φορές έχω ευχηθεί για αυτό??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σίνα μου..το φαντάζομαι..όλοι το έχουμε ευχηθεί..θαύματα όμως δεν γίνονται..

      Διαγραφή
  42. Όμορφες εικόνες κι ακόμη πιο όμορφα λόγια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φανταστική η ανάρτηση σου!!! Αλήθεια με άγγιξε απίστευτα! Αν όλοι μας αρνούμασταν να "κοιμηθούμε", τότε σίγουρα ο κόσμος αυτός θα 'ταν αλλιως, θα 'ταν διαφορετικός!
    Να 'χεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες..χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το ''ξυπνησέ με''..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα εγκάρδια σχόλιά σου..επίσης σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και θα έρθω απο το ιστολόγιό σου..

      Διαγραφή
  44. Σε είχα χάσει ομορφιά μου και τώρα που είδα την ανάρτηση, μετά από τρεις ημέρες σκέφτηκα … να της φωνάξω να ξυπνήσει γιατί δεν αξίζει να κοιμάται έξω από την ζωή; Πόσο θα θέλαμε όλοι να το πούμε αυτό… ξύπνα με σε πέντε , δέκα, εκατό χρόνια όταν θα έχουν φύγει αυτά τα μιάσματα που λερώνουν την γη κι όχι μόνο την χώρα μας, όταν θα έχει γίνει ένας κόσμος ονειρικός που η κάθε ψυχή θα έχει βρει την θέση που της αξίζει κι όχι ότι ο παραλογισμός των άλλων της ορίζει… μα αυτό δεν γίνεται και πρέπει να ζήσουμε και να ονειρευτούμε με μάτια ορθάνοιχτα ένα καλύτερο αύριο και το κυριότερο να βρούμε τρόπους να απαλλαγούμε από ότι και όσους μας ενοχλούν…
    Υπέροχο αυτό που διάβασα, νομίζω από τα πιο εμπνευσμένα που έχω διαβάσει εδώ και έμοιαζε να βγαίνει μέσα από την αγανάκτηση ενός ολόκληρου λαού…
    Φιλιά Καίτη μου… να προσέχεις και να περνάς καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λεβινάκι μου..δεν σου απάντησα αμέσως γιατί ε'ιχα διάφορα τρεξίματα ματάκια μου..σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια και ναί έχω να σου πω επιβάλλεται να έχουμε ορθάνοιχτα τα μάτια μας σε τέτοιους δύσκολους καιρούς..κι εσύ να προσέχεις κοριτσάκι μου και να είσαι πάντα καλά..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  45. Άραγε, θα έρθει ποτέ μια τέτοια στιγμή, Kate μου; Μια στιγμή που όλα τα άσχημα θα έχουν τελειώσει και παντού θα επικρατεί γαλήνη και ευτυχία; Μακάρι...
    Πολύ όμορφο το ποίημά σου! Ως συνήθως, γεμάτο μηνύματα!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε ότι το αύριο μπορεί να είναι καλύτερο απο το τώρα που είναι πολύ σκληρό Αναστασουλίνι μου..σέυχαριστώ για τα καλά σου λόγια..πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  46. ξέρεις πόσες φορές το έχω ψιθυρίσει;
    αλλά τελικά να σου πω κάτι;
    σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά το ταξίδι.
    άλλοτε πικρό κι άλλοτε γλυκό.έτσι πάει.
    σε φιλώ γλυκούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι είναι κοριτσάκι μου..ένα ταξίδι είναι η ζωή και πολλές φορές πικρό..στη χώρα μας το ταξίδι δεν έχει καν ξεκινήσει ακόμα..αυτό που θα μας δώσει ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον..πολλά φιλάκια ματάκια μου..τα λέμε σύντομα!

      Διαγραφή
  47. Χαχα! wake me up when September ends εε;! Φοβερό τραγούδι οι avicii και χαρούμενο! Σου έχω ξαναγράψει νομίζω σε άλλο ποίημα ότι πιστεύω ότι όλο αυτό είναι ένας εφιάλτης, ένα κακό όνειρο που είναι καταδικασμένος να ξυπνήσει σε happy ending. Εντωμεταξύ ας ζήσουμε κι αυτή την περιπέτεια σαν μια δοκιμασία που θα μας κάνει δυνατότερους και καλύτερους! ;) Καλό βράδυ και τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα ξυπνήσουμε σε happy ending.
      πολύ αισιόδοξη η ματιά σου.
      μου άρεσε.
      θα την κρατήσω και εγώ :)

      Διαγραφή
  48. Αφουγκράστηκα πολλές φορές την σιωπή και σε κάποιες από αυτές,πόνεσαν τα αυτιά μου.Ενοχλήθηκα πολλές φορές από τον ψεύτικο θόρυβο,ακριβώς γιατί δεν είχε τίποτε να πει.
    Ο μελαγχολικός λυρισμός του έξοχου ποιήματος σου Καίτη μου ,με συγκίνησε.Ταίριαξε απόλυτα με την ιδιοσυγκρασία μου,εκφράζοντας ίσως όλα αυτά, που δεν έχω την ικανότητα να μεταφέρω σε στίχους.
    Καλή σου εβδομάδα γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Φωτεινή..καλή βδομάδα να έχουμε..δεν σου απάντησα αμέσως γιατί έχω τρεξίματα λόγω γραφείου..με κάνεις πολύ χαρούμενη πάντα με όσα μου γράφεις εδώ..σέυχαριστώ πολύ γλυκιά μου φίλη..σου στέλνω την αγάπη μου.Να είσαι καλά πάντα.

      Διαγραφή
  49. Όμορφα λόγια Kate! Το Blog σου είναι τέλειο! Τα λόγια σου και η μουσική σου!!! Έχω όμως ξετρελαθεί με τα μοβ αστεράκια στο ποντίκι!!! Ο σκύλος μας, μας έχει ξετρελάνει, είναι τόσο καλό σκυλάκι! Έρωτας, η ζωή μας αλλιώς, καλύτερα από πριν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπέρα Ειρήνη μου..σ'ευχαριστώ θερμά για τα γλυκά σου σχόλια..χαίρομαι που σου αρέσει εδώ..κι εμένα το Σιντάκι μου μας έχει αλλάξει τη ζωή!δεν μπορώ λεπτό χωρίς αυτήν..πόρωση!!!φιλάκια πολλά και τα λέμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γεια σου Kate! Πάντα μ'αρέσει το μπλογκ σου γιατί επιλέγεις πολύ όμορφες εικόνες.. Το ποίημά σου για άλλη μια φορά είναι υπέροχο! Δε θα το έλεγα απαισιόδοξο.. αντίθετα! έχει μια αναμονή γαλήνης και ευτυχίας.. Να έχεις μια υπέροχη μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφηρημάδα στο έπακρο!!είχα δεί τα δύο τελευταία σχόλια αλλά ξέχασα ν'απαντήσω!!σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου για τα καλά σου λόγια..πάντα με τον γλυκό λόγο μου είσαι!!να είσαι καλά πάντα!

      Διαγραφή
  52. Καλησπέρα Καίτη μου!!! Υπέροχο ποίημα...μια φράση που θα ήθελα να την πω κι εγώ κάποιες φορές... ξύπνησέ με όταν όλα τελειώσουν!!!!!
    Εσύ και το μπλογκοσπιτάκι σου με συντροφεύουν όταν "ζορίζομαι" Καίτη!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα δεί τα σχόλιά σας βρε κορίτσια..απλά ξέχασα νάπαντήσω!!Κικίτσα μου πολύ με συγκινείς με όσα μου γράφεις ματάκια μου..άπειρα φιλάκια καλή μου φίλη!!

      Διαγραφή