Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

ΗΛΙΟΣ ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ..


 Ο παλμογράφος πάνω στο τραπέζι..
καταγράφει τις αισθήσεις..
μετράει τα συναισθήματα..
αφουγκράζεται τις σιωπές..
Κι ένας ήλιος εξόριστος
μέσα στα σύννεφα ακούει τις κραυγές..
Απατημένος από τη λάμψη του
περιπλανιέται σε χώρες άγνωστες..
σε χώρες μακρινές..
Ο παλμογράφος πάνω στο τραπέζι..
καταγράφει την λαιμαργία.
την απληστία..
για περισσότερα..
για όλο και περισσότερα..
Υπεροψία για τα υπάρχοντα..
Εγωισμός μπροστά στην ύλη..
Διέγερση..
Κι ένας ήλιος εξόριστος
διωγμένος απ΄τη χώρα του
μετράει τις πληγές..
Ο παλμογράφος πάνω στο τραπέζι..
Καταγράφει τις κινήσεις..
μετράει τη ματαιοδοξία..
τη συνείδηση που την σκότωσε ο χρόνος..
Αποστροφή..
αποστροφή κι απέχθεια..
Ήλιος εξόριστος..
κυνηγημένος απ΄τα σκοτάδια του
περιπλανιέται στα σύννεφα..
σε χώρες άγνωστες..
σε χώρες εχθρικές..
Και το ρολόι πήγε μπροστά
άλλη μια ώρα..(By Kate)













117 σχόλια:

  1. Πόσο μου αρέσουν όσα γράφεις. Ένα βραβείο για σένα http://mamakaioximono.blogspot.gr/2013/10/starz-blog-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Σταματία μου για την τιμη που μου κάνεις.Χαίρομαι που σου άρεσε εδώ..νάσαι καλά πάντα..

      Διαγραφή
  2. Mπραβο Καιτουλα!!!!! Εισαι απιθανη!!! Πανεμορφο ποιημα με εξαιρετικο τιτλο!

    Πανεμορφο επισης και το νεο σου σπιτι! :)

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κικήμου..ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..αα σου άρεσε το νέο look απο το παλατάκι μου?το ήθελα λίγο πιό λιτό απο χρώματα..φιλακια πολλά..

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε, Kate. Λιτό, πικρό, ανθρώπινο, εύστοχο. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου φίλε μου Τόλη..πολύ χάρηκα που σε είδα εδώ..σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις..θα τα πούμε και από σένα..

      Διαγραφή
  4. Πάντα δυνατοί οι στίχοι σου, γεμάτοι εικονες και εύστοχα νοήματα!
    Φιλάκια Kate μου, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σε άγγιξε ο ''εξόριστος ήλιος'' μου Ελενά μου..ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου.φιλάκια άπειρα και από μένα...καλό βραδάκι..

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα λόγια Kate μου!!Το ποίημά σου μέσα του κρύβει όλα όσα συμβαίνουν στον σύγχρονο άνθρωπο!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ απο καρδιάς Σοφία μου..πάντα με τον γλυκό σου λόγο..να είσαι καλά..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο και στοχαστικό το ποίημά σου αυτή τη φορά Καίτη μου. Ο παλμογράφος πάνω στο τραπέζι κάνει καλή δουλειά...
    Μου αρέσει πάααρα πολύ και αυτό το τραγούδι!!! Από τα αγαπημένα μου εδώ και χρόνια!!!
    Φιλάκια πολλάαααααα!!! Καλό βραδάκι :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο παλμογράφος μου κατέγραψε τα συναισθήματά μου..αυτά διαβάζετε εσείς μέσα απο τον ''εξόριστο ήλιο''μου..σ'ευχαριστώ Αγγελουδάκι μου..και χαίρομαι που αγαπάς το τραγούδι που επέλεξα να συνοδεύσει το ποιημά μου..φιλάκια πάρα πολλά κι από μένα Αναστασουλίνι μου,καλό σου βραδάκι..

      Διαγραφή
  7. Τι σου κάνει αυτός ο παλμογράφος!!!
    Άραγε γλυκιά Καίτη ξυπνούν και οι συνειδήσεις μέσα στον μονότονο ρυθμό του;
    Κι αυτός ο χρόνος… περνά… μας προσπερνά …και μένουν όλα πίσω μικρά κι ασήμαντα εμπρός του!

    Τα φιλιά μου κοριτσάκι μου
    να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου γλυκό μου Λεβινάκι..όταν η απληστία για ακόμα περισσότερα θριαμβεύει τότε η συνείδηση είναι σε χειμερία νάρκη..ο χρόνος τρέχει και τα συναισθήματα παγώνουν..μόνο ένας ήλιος μπορεί να τα επαναφέρει στο πραγματικό νόημα της ζωής..ευχαριστώ Λεβινάκι μου..κι εσύ να προσέχεις τον εαυτό σου..να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο..άπειρα φιλάκια γλυκιά μου φίλη..

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο... το χάρηκα... με προβλημάτισε... με γέμισε.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλώρα μου για τα γλυκά σου σχόλια..πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  9. Καίτη μου, το γεμάτο βαθιά νοήματα ποίημά σου ,χρήζει λογοτεχνικής ανάλυσης.Μου θύμισες τα γυμνασιακά μου χρόνια που οπλιζόμουν με υπομονή,προσευχόμουν για δύναμη και επιζητούσα την έμπνευση για να ΄΄αντιμετωπίσω΄΄τα λογοτεχνικά δοκίμια,ή τα λυρικά ποιήματα της Νεοελληνικής γλώσσας.Φοβόμουν να εκφράσω τις απόψεις μου για τυχόν αποτυχημένες κρίσεις.Εδώ βέβαια βαθμό δεν παίρνουμε..-έτσι τουλάχιστον νομίζω..-,αλλά πολύ θα ήθελα να γνώριζα την συναισθηματική σου κατάσταση όταν είχες την έμπνευση για το συγκεκριμένο ποίημα!Είναι υπέροχο,αν και λίγο μελαγχολικό.
    Οι λέξεις ματαιοδοξία,απληστία και υπεροψία που πολλές φορές χαρακτηρίζουν έναν άνθρωπο,στους στίχους σου, αποκτούν ακόμα περισσότερη ένταση.Τον εξόριστο ήλιο δεν τον φοβάμαι τόσο...πλησιάζουμε τόσο στην φυσική μας καταστροφή!Τις εξόριστες συνειδήσεις τρέμω,γιατί σημαίνουν οριστικό ηθικό θάνατο.
    Καλό σου βράδυ γλυκιά Καίτη!!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εξόριστες συνειδήσεις γλυκιά μου φίλη είναι αυτές που βρίσκονται σε τέλμα..παέις τότε να λέγεσαι...άνθρωπος..δεν ξέρω πως να σέυχαριστήσω για τα εγκάρδια σχόλιά σου..το εκτιμώ πολύ..καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις γλυκιά μου φίλη και να είσαι καλά πάντα,.άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  10. Θα 'θελα να 'ξερα τι βλέπει και τι ονειρεύεται ο εξόριστος ήλιος... Δεν ξέρω γιατί, μα έχω την εντύπωση ότι μαζεύει ελπίδες και κουράγια!
    Ο παλμογράφος πάντα θα κάνει τη δουλειά του. Άλλοτε λίγοι κι άλλοτε περισσότεροι θα αντέχουν να τον ακούν. Άλλοι θα κουφαίνονται για να μην τους ενοχλεί, άλλοι γίνονται ποιητές!
    Με τούτα και μ' εκείνα... άλλη μια ώρα πέρασε και μοιραστήκαμε τη λάμψη ενός εξόριστου ήλιου...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο εξόριστος ήλιος σίγουρα θα ονειρεύεται την επιστροφή του..θα περιμένει τον παλμογράφο να του υποδείξει εαν κατέγραψε κάποιες αλλαγές..αυτές που συντελούνται εκ των έσω..σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη για τις σκέψεις που μοιράζεσαι μαζί μου και για τα πάντα όμορφα σχόλιά σου..καλό Σ/κ να περάσεις..να είσαι πάντα καλά..

      Διαγραφή
  11. oι αληθινά ευαίσθητοι άνθρωποι βιώνουν τούτη την οδυνηρή διάσταση περισσότερο από τους υπόλοιπους και κάποιοι ευλογημένοι την μεταβολίζουν σε έκφραση, σε τέχνη, σε δημιουργία... νιώθω πως αυτό συμβαίνει και με σένα φίλη μου Kate... το πρωτογενές βίωμα μπορεί να μας σκοτώσει αλλά όταν το μεταρσιώνουμε σε γραφή, σε δράση, σε εμπειρία εξέλιξης, σε επίγνωση, μπορεί να μας βοηθήσει αποφασιστικά... δεν λείπει όμως και η θλίψη... το εδώ, το γεμάτο πληγές σε σχέση με την ηλιακή αναφορά μας που εποπτεύει του κόσμου... κυνηγημένος, όπως σημειώνεις... υπαρκτός όμως, έστω κι εξόριστος...

    στοχάζεσαι με ευαισθησία και τρυφερότητα αλλά δεν λείπει και το γενναίο βλέμμα της σκληρής αλήθειας...
    να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντώνη γλυκέ μου φίλε σ'ευχαριστώ μέσα απο την ψυχή μου για την στήριξή σου..συγκινήθηκα αφάνταστα με όσα μου έγραψες..και για όσες σκέψεις μου κατέθεσες εδώ..να είσαι πάντα καλά Αντώνη φίλε μου και να μας συγκλονίζεις πάντα με την εξαιρετική σου γραφή..

      Διαγραφή
  12. Τι ωραίο κείμενο!!! Ο παλμογράφος κι ο εξόριστος ήλιος, σκιαγράφησαν μια πραγματικότητα, τόσο απλά και κατανοητά, αλλά και με δυνατό ποιητικό στίγμα! Μπράβο σου Καίτη μου, έχεις σπουδαία σκέψη και γραφή! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ γλυκιά μου, και καλό Σαββατοκύριακο με φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι μου για τα καλά σου λόγια και για τις σκέψεις σου που μοιράστηκες εδώ μαζί μου...άπειρα φιλάκια γλυκιά μου φίλη και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να περάσεις..

      Διαγραφή
  13. Μακάρι να γυρίσει ο ήλιος και να σταματήσει να μετράει πληγές...και οι συνειδήσεις να αναστηθούν!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καίτη μου από τον τίτλο κατάλαβα πως θα διάβαζα κάτι υπέροχο. Κάθε στίχος από το ποίημα σου και ένα βαθύτερο νόημα. Γράφεις καταπληκτικά!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Καίτη μου μοναδική!

    Πόσο όμορφα, πόσο ποιητικά εικονογραφείς με τις λέξεις ζωντανές, ολοζώντανες εικόνες!

    Να είσαι καλά.
    Τα φιλιά μου.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε θαυμάζω για τα όμορφα κείμενα σου γλυκιά μου φίλη!!!
    Πολλά πολλά φιλιά Καιτούλα μου, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα παντα στην ξυπολυτη πλανη τους....

    Ο χρονος....πφφφφ.....τι αστειο...

    Οι αξιες ειναι ανεξουσιαστες
    οπως και η φυση....
    διαφορετικα....
    ΕΚΔΙΚΟΥΝΤΑΙ !

    Καλοξημερωμαμεπαγωνιασταποδιαμαοχικαισταματια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚαλοξημερωμαμεαρωμαγιασεμιουστομαξιλαριμουalltimeclassicMelakiμουυπεροχο.

      Διαγραφή
  18. Καίτη μου,
    μπράβο για το όμορφο ποίημά σου! Μέσα από ένα μικρό ποίημα, αναλύεις τόσα πολλά, αληθινά και καθημερινά συναισθήματα... Κι ο χρόνος κυλάει...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου..ο χρόνος κυλάει..και ο ήλιος αθάνατος παραμένει στη θέση του..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  19. Καίτη μου με τα ωραία σου ποιήματα... συγκινητικά..γράφεις τις σκέψεις σου με ωραιό τρόπο...ωραίες εικονες στην ανάρτηση και η αρχική του μπλοκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ δελφινοκόριτσό μου για τα πάντα γλυκά σου λόγια..να είσαι καλά πάντα κορίτσι μου..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  20. Σ'ευχαριστώ Μαρία 'Ελενα..φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ καλό το ποίημα σου Kate μου,προσωπικά μου φαίνεται αρκετά διαφορετικό από όσα έχεις γράψει.Μου άρεσε πολύ:)Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε γλυκιά μου Άμπυ..ευχαριστώ και σε σένα καλή συνέχεια!!φιλιά..

      Διαγραφή
  22. Μου άρεσε και με προβλημάτισε... γράφεις πολύ ωραία!
    Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελλάκι μου..σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..πολλά φιλάκια..καλή βδομάδα να έχουμε..

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Καιτούλα μου!!!Πανέμορφο τό νέο look!!
    Yπέροχο τό ποιήμα σου καί οι στοίχοι καταπληκτικοί!!!
    Τό απόλαυσα καί μέ συγκίνησε φίλη μου!!
    Καί τό συνόδευσες μέ ωραίες φωτογραφίες καί ένα θαυμάσιο τραγούδι!!!
    Σέ ευχαριστώ!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μιμίκα μου γλυκιά μου φίλη..άλλαξα κι εγώ το look...το έκανα πιό χειμωνιάτικο..του άλλαξα και ταπετσαρία μιά και ήταν δωρεάν..χάρηκα πολύ που σου άρεσε ο εξόριστος ήλιος μου..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα εγκάρδια σχόλιά σου..το μουσικό κομμάτι είναι εξαιρετικό..καλή βδομάδα να έχουμε..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραίο! Καλά κατέγραψε ο παλμογράφος! Και το ρολόι όλο μπροστά δείχνει... ουφ!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρολόι δείχνει μπροστά και φως δεν φαίνεται..σ'ευχαριστώ κορίτσι μου..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  25. Αυτοί οι στίχοι σου Καίτη μου , έχουν την αλήθεια που κρύβεται κάτω από τον αυτόφωτο , λαμπερό ήλιο! Και αυτός ό αυτοεξόριστος;;; ήλιος , κάποιες ώρες πιο μπροστά , θα κλέψει εικόνες αγάπης , τρυφερότητας , ανθρώπινης επαφής!
    Ευλογημένο το χάρισμα της γραφής σου !!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νικόλ μου αγαπημένη φίλη..με συγκινείς πάντα..τα αισθήματα είναι αμοιβαία..σ'ευχαριστώ με όσα μου γράφεις..με στηρίζεις για να συνεχίσω αυτό που κάνω...σου στέλνω την αγάπη μου..άπειρα φιλάκια..καλή βδομάδα να έχουμε..

      Διαγραφή
  26. Τι ομορφος τιτλος και τι ωραια λογια, εισαι πολυ ευαισθητη ψυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαιρούλα μου,.χαίρομαι που σου άρεσε ο εξόριστος ήλιος μου..

      Διαγραφή
  27. πάντα ωραία τα λες.
    και το τραγούδι το αγαπώ.
    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. υπέροχο!! στο έχω ξαναπεί αλλά λατρεύω τις εικόνες που δημιουργείς με τους στίχους σου! Αγάπησα ιδιαίτερα: "Ήλιος εξόριστος..κυνηγημένος απ΄τα σκοτάδια του περιπλανιέται στα σύννεφα.." :) Nα έχεις ένα τέλειο απογευματάκι :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε κορίτσι μου..με τιμάς πάντα με όσα μου γράφεις..καλή βδομάδα να έχουμε..και με χαμόγελο..φιλάκια..

      Διαγραφή
  29. Ο ηλιος ο εξόριστος εύχομαι να βρεί παλι τη δικη του μεριά και ο παλμογραφος να καταγράφει μονο συναισθήματα γλυκα και χαρουμενα,ας το ελπισουμε ας το ευχηθούμε και ας γίνει το όνειρο και η προσδοκία μας.Καίτη μου με συνεπήρες,τόσο όμορφη η αποδοση....πολλα φιλια ταλεντάρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες Νελλίτσα μου με τα γλυκά σου σχόλια..μου δίνεις δύναμη και στήριξη..σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..να είσαι καλά πάντα ματάκια μου,.φιλάκια πολλά..καλή βδομάδα να έχουμε..

      Διαγραφή
  30. Φιλιά πολλά,κορίτσι γλυκό!
    Η ευαισθησία σου και το ταλέντο σου εκφράζει το φόβο,τον πόνο,τις σκέψεις και τις προσδοκίες πάάάάάρα πολλών από εμάς!!!!
    Καλή εβδομάδα,γεμάτη ήλιους του γαλαξία της καρδιάς σου,φωτεινούς και ζεστούς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κορινάκι μου..πόσο με συγκίνησες δεν φανάζεσαι..υπάρχει όντως κάποιος φόβος μέσα μου για το μέλλον αυτής της χώρας..έχει χαθεί η λάμψη της γιαυτό και το ονόμασα ήλιο εξόριστο..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου αγαπημένη μου φίλη..καλή βδομάδα..με χαμόγελο..

      Διαγραφή
  31. Εκτός από τα όμορφα λόγια σου, τις υπέροχες εικόνες και τις εξαιρετικές μουσικές, έχουμε και ανανεωμένη εμφάνιση???
    Εξαιρετικά όλα, ομορφιά μου!!!
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλάξαμε το look μας Γιάννα μου αγαπημένη..πιό χειμωνιάτικο..αλλά και ελπιδοφόρο..χαίρομαι που σου άρεσαν ματάκια μου..καλή βδομάδα να έχουμε κοριτσάκι μου..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  32. ΥΠΕΡΟΧΟ, απλά, ΥΠΕΡΟΧΟ Καίτη μου!!!
    Πόσο βάθος κρύβουν τα λόγια σου!!!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ροδούλα μου γλυκιά..καλή μου φίλη..σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου όπως πάντα σχόλια..σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια..καλή βδομάδα να έχουμε..με χαμόγελο..

      Διαγραφή
  33. Καλή εβδομάδα ρομαντικό κορίτσι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω το ρομαντικό Σοφία μου..φαίνεται ε?καλή βδομάδα με πολλά πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  34. Απλά γοητευτικό!! Δεν έχω να πω κάτι σε τόσο βαθύ, σε τόσο σαγηνευτικό, σε τόσο όμορφο!! Στίχοι "γεμάτοι" ! Στίχοι γεμάτοι.. Καίτη!!
    Να'σαι καλά, κορίτσι μου, που γεμίζεις τη γειτονιά μας με τόση ομορφιά λόγων !
    Φιλάκια και να'χεις μιαν υπέροχη εβδομάδα!!
    ΥΓ Το νέο look απλά ονειρικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πεπουλίνι μου..με κάνεις πολύ χαρούμενη με αυτά που μου γράφεις πάντα..και χάρηκα επίσης που σε άγγιξε ο εξόριστος ήλιος μου..αα το νέο look..χειμωνιάτικο και αισιόδοξο..άπειρα φιλάκια απο μένα..καλή βδομάδα να έχουμε..

      Διαγραφή
  35. Καλησπέρα Kate μου κι ας άργησα! :) Εδώ μας μιλάς απ' ότι αντιλαμβάνομαι για την απάθεια, την αναισθησία που κυριαρχεί μέσα μας για τον πόνο των άλλων. Έχεις δίκιο. Πρέπει να κοιτάμε τι μεγάλος πόνος υπάρχει γύρω μας για να συνειδητοποιούμε ότι τελικά εμείς γκρινιάζουμε για το τίποτα. Αλλά από την άλλη νομίζω ότι είναι λάθος να πασχίζουμε να βρούμε λύσεις για όλα τα προβλήματα, όλου του κόσμου. Νομίζω ότι το άγχος να τα λύσουμε όλα, με τις δικές μας ανθρώπινες δυνάμεις, δεν βοηθάει... Μόνο ο Θεός μπορεί να σηκώσει το βάρος όλων των προβλημάτων της ανθρωπότητας. Το τραγουδάκι που συνοδεύει το όμορφο ποίημα σου είναι ωραίο - το βίντεοκλιπ μόνο με χαλάει λιγάκι... Δεν ξέρω μου φαίνεται υποκριτικό όλο αυτό το στυλάκι: "εγώ είμαι καλός άνθρωπος και βλέπω το κακό και τον πόνο που υπάρχει στον υπόλοιπο κόσμο (και το οποίο κακό ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ προκαλούν και όχι ΕΓΩ) και θέλω να κάνω μόνο κάτιτι μικρό για να βοηθήσω σαν ένας average Joe (φτηνότατη ψευτοταπείνωση κατά τη γνώμη μου). Όπως επίσης δεν συμφωνώ με τους επίγειους παραδείσους που ευαγγελίζεται το βιντεάκι. Δεν πιστεύω ότι σκοπός της ζωής μας είναι να πασχίζουμε να εξαλείψουμε το κακό από τον κόσμο, ούτε να καλοπερνάμε εμείς και οι άλλοι (δεν είναι ελεημοσύνη να υιοθετήσεις ένα παιδάκι από την Αφρική και να το κάνεις πάμπλουτο στην Αμερική), γιατί πρώτον το κακό μόνο ο Θεός μπορεί να το εξαφανίσει από τον κόσμο και δεύτερον αυτό δεν θα γίνει ποτέ πριν την Δευτέρα Παρουσία. Σκοπός μας λοιπόν να είναι εμείς πρωτίστως να μάθουμε να κάνουμε υπομονή στις δυσκολίες και τους πόνους της ζωής, τις οποίες αντί να τις αποφεύγουμε στρουθοκαμηλίζοντας και ονειρευόμενοι ουτοπικούς επίγειους παραδείσους, με ψευδεπίγραφη "ειρήνη" και "δικαιοσύνη", "χωρίς φτώχεια και πολέμους" κλπ... πρέπει επιτέλους να τις αντιμετωπίσουμε με θάρρος γιατί είναι αναπόφευκτες στη ζωή. Η ζωή και πόνο έχει και φτώχεια έχει και κάθε είδος δυσκολίας. Όταν λοιπόν μάθουμε εμείς πρώτα να κάνουμε υπομονή, τότε σκοπός είναι να βοηθήσουμε να την μάθουν και οι διπλανοί μας. Και η μετάδοση της υπομονής είναι η αληθινή ελεημοσύνη, μαζί φυσικά με την όποια υλική βοήθεια μπορεί ο καθένας να προσφέρει. Αλλά όχι μόνο υλική βοήθεια και καθόλου πνευματική φροντίδα. Αυτό είναι υποκρισία.

    Με συγχωρείς που σου τα λέω έτσι σήμερα. Δεν θέλω να με παρεξηγήσεις, ότι γίνομαι επιθετικός με σένα. Ίσως φαίνονται ακραία και κυνικά αυτά που λέω, ίσως και εντελώς λάθος. Και σίγουρα μπορεί να κάνω λάθος. Όμως έτσι νοιώθω και για ένα πράγμα είμαι σίγουρος: η ζωή δεν χωρά συναισθηματισμούς χωρίς ένα όριο. Διαφορετικά η προσγείωση στην πραγματικότητα μπορεί να είναι πάρα πολύ απότομη, έως και θανάσιμη...

    Συγνώμη και πάλι αν σε "μαύρισα" με αυτά που γράφω. Καλό βράδυ και τα ξαναλέμε! :) (ακόμα δεν έχω κάτι καινούριο στο μπλογκ μου) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου..το ιστολόγιό μου έχει πνεύμα ελευθερίας και μπορούν φυσικά οι φίλοι μου να γράφουν ελεύθερα τις απόψεις τους..το ποίημά μου μιλάει για την απληστία..την απληστία για περισσότερα..δεν προτρέπω κανένα να με ακολουθήσει στις ιδέες μου..ούτε έχω δύναμη να επηρεάζω κάποιους..δεν είμαι η μητέρα Τερέζα..ένας απλός άνθρωπος είμαι που τον απασχολεί το μέλλον της χώρας μου..το μέλλον των παιδιών μου και όλων των παιδιών..βλέπω τη χώρα μου χωρίς λάμψη..(ήλιος εξόριστος)και αυτό με απασχολεί..όπως απασχολεί όλους τους 'Ελληνες..τα ποιήματά μου πάντα είναι έμπνευση της στιγμής..πάντα με σκέψεις για ένα καλύτερο αύριο..μη ζητας συγνώμη..γιαυτό είμαι εδώ για να γράφω και ν'ανταλλάσω απόψεις με τους φίλους μου..δεν με μαύρισες φιλαράκι μου..είμαι πολύ αισιόδοξο άτομο..μη κοιτάς που πότε ποτε εκφράζω τις ανησυχίες μου..περιμένω με χαρά ανάρτησή σου..καλό σου απογευματάκι..

      Διαγραφή
  36. Ίσως επηρεασμένη από τα χθεσινά γεγονότα με την έντονη σεισμική δόνηση που ταλάνισε τον τόπο μου, αντί για τη λέξη παλμογράφος διάβασα σεισμογράφος!!!!!
    Φοβερό!!!!!!
    Πολλά φιλάκια, καλή βδομαδούλα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Κρήτη είσαι Σιλενάκι μου??κατάλαβα τι θα πέρασες με τους σεισμούς..θα έρθω απο το χώρο σου να μου πείς..πολλά φιλάκια γλυκιά μου φίλη..καλή βδομάδα να έχουμε..πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  37. ...σιγά - σιγά έρχεται η σκοτεινιά,
    & πηχτό απλώνεται της νύχτας το πέπλο!
    ...
    8.00 η ώρα και ο ήλιος ακόμη να φανεί
    ίσως να μην ξανανατήλει!
    ...
    Σε άλλες πολιτείες τριγυρνά,
    αγάπη για να βρει κι ειρήνη!

    Πανέμορφο το ποίημα σου!
    πραγματικά με εκφράζει!

    ένα όμορφο βραδάκι εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λία μου γλυκό μου κοριτσάκι..χαίρομαι που σε άγγιξε ο εξόριστος ήλιος μου..καλή βδομάδα με άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  38. Εμένα μια απορία μου γεννήθηκε:
    έχει τέλος αυτή η εξορία,
    ή είναι αιώνια;
    ...
    Όπως και να 'χει, μου άρεσε ο πεσιμισμός που χρησιμοποίησες,
    και παρ' όλα αυτά μέσα σου πάλεψες πολύ,
    έτσι ώστε να βγει τουλάχιστον μια αχτίνα,
    προς τα έξω, φως...
    δείγμα ψυχικής δύναμης!
    ...
    Καλή εβδομάδα να έχεις Καίτη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ανδρέα μου γλυκέ μου φίλε..κι εγ,ω την ίδια απορία με σένα έχω..θα έχει άραγε ένα τέλος αυτή η εξορία??σ'ευχαριστώ για τα εγκάρδια σχόλιά σου..καλή βδομάδα και σε σένα..περιμένω το καινούριο σου...καλό σου βραδάκι φιλαράκι μου!!Νάσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  39. Πολύ όμορφο και εύστοχο το ποίημα σου, όπως πάντα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελεάννα μου για τα καλά σου λόγια..χαίρομαι που σε άγγιξε..

      Διαγραφή
  40. Αυτός ο παλμογράφος πολλά καταγράφει... Παρ' όλα αυτά ευελπιστώ ότι ο ήλιος θα επιστρέψει και θα φωτίσει όλες τις "μαύρες" πτυχές που αναφέρονται στο όμορφο ποιήμα σου, αγαπημένη μου Kate. Αρκεί να είμαστε ικανοί να τον φέρουμε πίσω.
    Πολλά φιλάκια! Καλή και φωτεινή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο ευελπιστώ κι εγώ γλυκιά μου Πηνελόπη..αν και δεν τον βλέπω άμεσα να επιστρέφει άμεσα στα πάτρια εδάφη..αυτό αναρωτιέμαι..είμαστε ικανοί????πάρα πολλά φιλάκια..καλή βδομάδα Πηνελόπη μου.

      Διαγραφή
  41. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙΤΗ ΜΟΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ "Ο ΕΞΩΡΙΣΤΟΣ ΗΛΙΟΣ " ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ!!!!ΟΙ ΦΩΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ..ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΡΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πόσο βαρύ επίθετο αυτό το Εξόριστος,ειδικά όταν αναφέρεται στον ήλιο...όμως δεν τον φοβάμαι τον ήλιο,γιατί γεννιέται από τις στάχτες του κάθε αυγή,και πάντα θα βρίσκει μια χαραμάδα να τρυπώνει...
    Μόλις διάβασα το υπέροχο ποίημα σου η παρομοίωση του ήλιου με την χώρα μας ήταν αναπόφευκτη.Έτσι θέλω να βλέπω την Ελλάδα μας,σαν έναν εκτυφλωτικό ήλιο,που ανατέλλει κάθε αυγή και δεν μας προδίδει ποτέ.
    Υπέροχα συναισθήματα με γέμισες Kate,Να είσαι καλά και μην σταματήσεις να το κάνεις αυτό γιατί είναι χάρισμα γλυκιά μου φίλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιραντάκι μου καλησπέρα..ο ήλιος ποτέ δεν θα μας προδώσει..οι άνθρωποι είναι αυτοί που τον προδίδουν..με συγκίνησες με τα εγκάρδια σχόλιά σου..με τιμούν τα λόγια σου..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου καλή μου φίλη..ένα όμορφο απογευματάκι σου εύχομαι..

      Διαγραφή
  43. Θα χαλάσω τη σειρά αυτών των όμορφων σχολίων με ένα μικρό βραβειάκι...
    http://mythoughtsnotebook.blogspot.gr/2013/10/blog-post_15.html
    Σε φιλώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκιά μου Rylie για την τιμή που μου έκανες..φιλάκια κι από μένα..

      Διαγραφή
  44. Ο παλμογράφος σου χάρισε στιγμές ιδιαίτερης έμπνευση για αυτό το πολύ όμορφο ποίημα!!!!
    Έκανα κλικ στο τραγούδι.....αχ βαχ....το είχε μέχρι τις προάλλες ο γιος μου στον ήχο κλήσεων,και τώρα λείπει για σπουδές) -))))
    Πολλά φιλιά και συνέχισε να εκφράζεσαι έτσι...μας αρέσει-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χρυσούλα μου γλυκιά μου φίλη..είναι αγαπημένο κομμάτι αυτό το video που είδες και λέει πολλά..και οι στίχοι απο το τραγούδι επίσης..σου θύμησε το γιό σου..καταλαβαίνω..λείπει όμως για καλό..αυτό να λες..με το καλό να τον δεχτείς πίσω και να έχει κάθε επιτυχία στη ζωή του..με συγκίνησες φυσικά με όλα όσα μου έγραψες..άπειρα φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  45. Αχ εγώ δεν το πρόλαβα το τραγούδι...
    Το βίντεο έκανε φτερά.
    Ο ήλιος είναι εξόριστος ή μήπως δραπέτης, καλή μου Kate?
    Μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό;
    Σε φιλώ πολύ, καλή εβδομάδα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρώ μου..κρίμα που δεν είδες το videaki..πιστεύω ότι θα σου άρεσε πολύ...ο ήλιος που περιγράφω είναι εξόριστος γιατί κάποιοι δεν θέλησαν την λάμψη του..δεν είναι δραπέτης γιατί είναι Αθάνατος..δεν διάλεξε απο μόνος του να φύγει απο την χώρα..κάποτε τον φαντάζομαι ότι θα επιστρέψει..για να είναι κι ο κόσμος πιό φωτεινός..φιλάκια καλή μου φίλη και καλή βδομάδα να έχουμε..

      Διαγραφή
  46. Υπέροχη ανάρτηση,συνοδευόμενη από υπέροχους ήχους!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρενάκι μου μέσα απ'την καρδιά μου..να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  47. Καλησπέρα!
    Πολύ όμορφο! Απολαμβάνω το στυλ σου γενικά!
    Είχα να ακούσω το συγκεκριμένο τραγούδι χρόνια!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ginnaki μου..χαίρομαι που σου αρέσει εδώ..το τραγούδι λατρεμένο!!φιλάκια φίλη μου..

      Διαγραφή
  48. Καίτη μου σε περιμένει βραβείο!
    Καλό βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρέα μου εσένα πόσα βραβεία να σου δώσω ματάκια μου??πόσα???καλό βράδυ κι ευχαριστώ για την μεγάλη την μεγάλη τιμή..

      Διαγραφή
  49. που εισαι εσυ ομορφια; τι κανεις; περνα καλα και διασκεδαζε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που χάθηκες..εγώ εδώ είμαι..στις επάλξεις!!τώρα να σου πω δεν διασκεδάζω κιόλας..θα περάσω απο το ιστολόγιό σου να τα πουμε..

      Διαγραφή
  50. Πολύ όμορφο το ποιήμά σου!!τόσο ωραία διατυπωμένες σκέψεις!Μπράβο σου,να είσαι πάντα καλά,πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλέκα μου για τα γλυκά σου σχόλια!!άπειρα φιλάκια!!

      Διαγραφή
  51. Πολύ όμορφο ποίημα Καίτη μου!!! Και πολύ γλυκιά η μουσικη που το συνιδεύει!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φωτεινούλα μου..ευχαριστώ κορίτσι μου..χάρηκα πολύ που σου άρεσε..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  52. δεν θα πρωτοτυπησω!θα πω κι εγω οτι το ποιημα ειναι πολυ πολυ ομορφο!!!
    περιμενω με αγωνια το επομενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου Ευδοκία..χάρηκα που σου άρεσε ο εξόριστος ήλιος μου..φιλάκια σε σένα και στο μωράκι σου..

      Διαγραφή
  53. Αχχχχ αυτό το γράψιμό σου Καίτη μου είναι πάντα τόσο βαθύ!!! Το συγκεκριμένο ποίημα με έκανε να συγκινηθώ γιατί μου "βγάζει" αναφορές στη χώρα μας κι ελπίζω ότι ο ήλιος αυτός θα αναγεννηθεί!!!
    Φιλάκια πολλά και πάντα υπέροχες εμπνεύσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ συγκινείς πάντα αγαπημένη μου φίλη με τα γλυκά σου σχόλια..θα ξαναγεννηθεί ο ήλιος μας Κική μου..Αθάνατος είναι..άπειρα φιλάκια και σέυχαριστώ φίλη μου μέσα απο την καρδιά μου..

      Διαγραφή
  54. ηρθα παλι χαχα ιωαννα με λενε και προσπαθω να κανω καλς αναρτησεις στο ιστολογιο μου να δειχνω οτι δεν ξερουν οι αλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ πρωτότυπο το ιστολόγιό σου Ιωάννα μου και προσφέρει ιδέες..καλή συνέχεια σου εύχομαι..

      Διαγραφή
  55. Καιτούλα μου, είναι τόσο ωραίο το ποίημά σου!! Και το βιντεάκι με το τραγούδι!!!!! 'Άραγε θα ξαναγυρίσει ο εξόριστος ήλιος???
    Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα Μαριαννίτσα μου που σου άρεσε και ο εξόριστος ήλιος μου και η μουσική που το συνόδευσα..ό ήλιος θα επιστρέψει απο την εξορία του γιατί είναι Αθάνατος και δεν αντέχει να είναι μακριά απο την χώρα του φωτός του πνεύματος και της τέχνης..άπειρα φιλάκια γλυκιά μου φίλη..

      Διαγραφή
  56. Ο παλμογράφος πάνω στο τραπέζι καταγράφει και τα δικά σου συναισθήματα την ώρα που απορροφημένη στις σκέψεις σου γράφεις αυτό το υπέροχο ποίημα!! Το τραγούδι απόλυτα ταιριαστό και το βίντεο αποδεικνύει πως ο εξόριστος ήλιος υπήρχε πάντα. Κάθε εποχή, κάθε λαός κουβαλούσε και εύχομαι να πάψει να κουβαλάει μια "πικρή" ιστορία...
    Καλή σου μέρα αγαπημένη!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι είναι Παρασκευή μου...αποδεικνύεται ότι ο ήλιος δεν λάμπει πάντα στην κάθε χώρα..ο άνθρωπος είναι αυτός που τον διώχνει ή οι αντιξοότητες το μίσος,η βία οι καταστροφές..σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  57. Εξαιρετικό το γραπτό σου...σαν εσένα καλή μου!
    Πέρασε απ'το Sofeto για ένα βραβείο με όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σοφία μου για τα καλά σου λόγια και για την τιμή που μου έκανες..σου στέλνω κι εγώ την αγάπη μου και πάρα πολλά φιλιά..

      Διαγραφή
  58. Ηλιος εξοριστος…σα να λεμε μονοι μας διωξαμε το φως απο τη ζωη μας…ειναι αραγε ανακλητεα αυτη η εξοριια;Κι ειμαστε ετοιμοι για δουλεια πολλη; Υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανακλητέα είναι..μπορούμε να τον φέρουμε πίσω τον ήλιο..έρχομαι απο τον χώρο σου και τα λέμε απο εκεί πεταλουδίτσα μου γλυκιά μου φίλη..ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. εμενα μ'αρεσει κ το σκοταδι.. χρειαζεται.. κρυβομαστε.. ας το απολαυσουμε μεχρι να γυρισει απο την εξορια ο ηλιος..

    πολυ ομορφο :)
    καλο σου απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Χρόνια πολλά, κορίτσι μου!!!!
    Να είσαι πάντα υγιής, ευτυχισμένη και να δημιουργείς!!!!!!
    Φιλιά πολλά κι αγκαλιές εορταστικές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή