Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ..

Το συνοδευτικό μουσικό κομμάτι Nightmare(Εφιάλτης)ερμηνεύουν οι MSG.

    Συνυπογράψαμε ειρήνη με τα πιστεύω μας
που έδιναν τις μάχες τους με τα θηρία
στη χώρα της προδοσίας.
Άγρια βραδιά η αποψινή.
Μια θάλασσα που βούρκωσε άθελά της
ακούγοντας παραμύθια
κι ένα φεγγάρι αλλόκοτο
συνομιλούσε με τον εχθρό του
κλείνοντας τα μάτια σε κάθε νέα αστραπή.
Η φύση απόψε έπαιζε τα παιχνίδια της..
Στην πράσινη λίμνη
μια βάρκα ξύλινη πάλευε να μη πνιγεί.
Αέρας..
Αέρας θάνατος απίθωνε τα σύννεφα
στο απόλυτο χάος.
Κι ένας ουρανός χάρτινος
ξεθώριαζε στο μαύρο του στερέωμα
πέφτοντας πότε πότε σε περισυλλογή.
Τ' αστέρια πήραν τον δρόμο της υποταγής
μέσα στο τούνελ της σκέψης μας.
Και πλημμύρισε ξάφνου φως..
κι όλα πήραν ξανά το δρόμο τους.
Ο εφιάλτης ξεκίνησε για τ' άγνωστο
παίρνοντας μαζί του τις αστραπές.
Μια βροχή καθάριζε τώρα
τα υπόγεια του μυαλού.
Συνυπογράψαμε ειρήνη με τα πιστεύω μας
που βγήκαν νικητές μέσα απ τα θέλω μας
μέσα σε μια νύχτα..
Και το φεγγάρι αγκάλιασε τη θάλασσα
γλυκά να κοιμηθούν.
Νίκη.
Νηνεμία.
Κι η βάρκα..
Σώθηκε κι αυτή..(By Kate)


ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ PHOTOBUCKET


125 σχόλια:

  1. Καιτούλα καλησπέρα...ωραίο το ποίημα σου όπως όλα άλλωστε...
    μου αρεσε αυτός ο στίχος Και το φεγγάρι αγκάλιασε τη θάλασσα
    γλυκά να κοιμηθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου δελφινάκι μου γλυκό..ο στίχος αυτός που λες είναι που όλα γαληνεύουν ξαφνικά..φεύγει ο εφιάλτης..και όλα επανέρχονται..γίνονται όπως πριν..μακάρι να συμβεί και στην πραγματικότητα αυτό,και η χώρα μας να βγεί απο το τούνελ..σ'ευχαριστω..

      Διαγραφή
  2. Στίχοι, εικόνες, μελωδία δεμένα μαγικά, όπως τόσο όμορφα κάνεις πάντα Καίτη μου!
    Φιλιά πολλά, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Έλενά μου..χαίρομαι που σε αγγίζουν όσα ανεβάζω γλυκιά μου φίλη..καλό σου βραδάκι και πολλά φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο Καίτη! Δεν φαντάζεσαι πόσο ευχάριστο είναι να διαβάζει κανείς ένα όμορφο ποίημα το βράδυ.... Σ'ευχαριστούμε γι'αυτή τη μικρή δόση ποίησης στη ζωή μας! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ Ελεάννα μου για τα εγκάρδια σχόλιά σου..καλό σου βραδάκι.

      Διαγραφή
  4. Μετά την καταιγίδα η νηνεμία...η αντάρα και η γαλήνη...και η βάρκα που σώζεται, δίνει ξανά την ελπίδα!
    Αισιόδοξο μήνυμα, υπέροχο ποίημα γεμάτο εικόνες...
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι γενικά πολύ αισιόδοξο άτομο Μαράκι μου..όμως για την κατάσταση στη χώρα μας δεν είμαι τόσο αισιόδοξη..απλά ελπίζω..χαίρομαι που σου άρεσε..φιλάκια κι απο μένα..καλό σου βραδάκι.

      Διαγραφή
  5. "Μια βροχή καθάριζε τώρα τα υπόγεια του μυαλού..."Στάθηκα σε αυτά τα λόγια Kate.Τα συγκεκριμένα υπόγεια άλλοτε είναι τόσο σκοτεινά και αδιαπέραστα και άλλοτε ξάστερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο στίχος αυτός είναι που δείχνει τον δρόμο Σοφάκι μου..όλα ξεκαθαρίζουν όταν φεύγει ο εφιάλτης και επανέρχεται η ελπίδα..ευχαριστώ φίλη μου!

      Διαγραφή
  6. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό το υπέροχο ποίημα σου είναι εικόνα από το κοντινό μέλλον. Νίκη και νηνεμία και η βάρκα να σωθεί και αυτή. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να το πιστεύω κι εγώ Κατερίνα μου..μία νηνεμία την χρειάζεται η χώρα..και εαν σωθεί και η βάρκα ακόμα καλύτερα!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. τούτοι οι στίχοι οι από καρδιάς γραμμένοι, οι γεμάτοι εικόνες - σκέψεις και συναισθήματα καθόλου δε δείχουν πως "Συνυπογράψαμε ειρήνη με τα πιστεύω μας"... τα υπόγεια του μυαλού καθαρίζονται, εξαγνίζονται με τη βροχή και αναγεννιούνται έχοντας στραμμένο το βλέμμα σ' ένα ελπιδοφόρο αύριο.

    να είσαι καλά γλυκό μου και μια όμορφη νύχτα να έχεις!
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ''πιστεύω μας''διαψεύτηκαν οικτρά Βίκη μου μεσα απο πλάνη που βιώναμε για χρόνια..το καλύτερο ΄΄αύριο΄΄που όλοι περιμένουμε ας ελπίσουμε να μην αργήσει να έρθει πολύ!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. "Κι ένας ουρανός χάρτινος
    ξεθώριαζε στο μαύρο του στερέωμα
    πέφτοντας πότε πότε σε περισυλλογή."
    άραγε όλοι μας δεν νιώσαμε κάποιες στιγμές ότι βαδίζαμε κάτω από έναν ξένο, ψεύτικο ουρανό;

    πραγματικά όμορφοι οι στίχοι σου γλυκιά μου, όπως κάθε φορά χάρηκα που μπήκα στο ιστολόγιο σου(κι αν αργώ πότε-πότε απ' τα τρεχάματα μου ξέρεις..κάποια στιγμή θα επιστρέψω ;) )
    πολλά φιλιά!
    στο ιστολόγιο μου σε περιμένει ένα βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λιζάκι μου..με συγκίνησες με όσα μου έγραψες!!σέυχαριστώ φίλη μου..και για το βραβειάκι επίσης!δεν σε παρεξηγώ κοριτσάκι μου..όποτε μπορείς να έρχεσαι..η φιλία δεν χάνεται έτσι κι αλλιώς..φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  9. ΕΛΠΙΔΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ! Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΣΥΝΕΠΗΡΕΣ ΠΑΛΙ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες φορές μου βγαίνει και κάποια αισιοδοξία Φένια μου..σ'ευχαριστώ καλή μου φίλη για τα γλυκά σου σχόλια!!άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Τόσο εμπνευσμένο και αληθινό,όσο λυτρωτικό και αισιόδοξο το όμορφο ποίημά σου Kate.Λόγια που βγαίνουν από καρδιά μπαχτσέ,μόνο γαλήνη μπορούν να σου φέρουν.Ακόμα και μέσα στην άγρια θύελλα...
    Το συνοδευτικό κομμάτι έντυσε μοναδικά τις σκέψεις σου γλυκιά μου φίλη.
    Καλημέρα με φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο με συγκινείς πάντα Μιραντάκι με όσα μου γράφεις δεν μπορείς καν να φανταστείς!!χαίρομαι που σου άρεσε και το νέο μου ποίημα..το μουσικό κομμάτι με τον εφιάλτη νομίζω ότι έδεσε με το ποίημα!ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου φίλη..άπειρα φιλάκια σου στέλνω.

      Διαγραφή
  11. "Συνυπογράψαμε ειρήνη με τα πιστεύω μας
    που βγήκαν νικητές μέσα απ τα θέλω μας
    μέσα σε μια νύχτα.". πόσο αληθινό!!! Καλημέρα Kate μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε άγγιξε Κατερινάκι μου..τελικά μήπως τα ''πιστεύω'' μας τα τότε ήταν όλα λάθος..αυτό σκέφτομαι..ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη!!

      Διαγραφή
  12. Κάτια μου καλημέρα
    Μου αρέσει η αισιοδοξία που αποπνέει το ποίημά σου. Θέλω να σε πιστέψω πως η βάρκα τελικά θα σωθεί...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισιοδοξία λοιπόν Ελενάκι μου..ας ελπίσουμε όλοι μας για την σωτηρία τς περίφημης αυτής βάρκας..ευχαριστώ θερμά..φιλάκια.

      Διαγραφή
  13. αυτη η βροχη.. μαγικη κ παντα ευπροσδεκτη.. τα καθαριζει ολα, μαζι κ εμας.. περνα, μπορει να μας βρεχει, αλλα οταν φευγει ολα ειναι σαν καινουρια..καθαρση..

    σε φιλω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βροχή ξεπλένει τα πάντα Φανή μου..ας περιμένουμε μήπως ξεπλύνει και τις συνειδήσεις...φιλάκια πάρα πολλά.

      Διαγραφή
  14. τι ομορφο το ποιημα σου φιλη μου!
    εξαιρετικο!
    παει και με το καιρο θα πω! χιχι

    μπραβο σου κοριτσαρα μου!
    μας χαριζει διαμαντακια μεσα απο τη ψυχη σου!
    οτι καλυτερο!
    ευχαριστουμε πολυ!
    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου για τα γλυκά σου σχόλια!!!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσει εδώ..φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  15. Οι "νυχτες" των πολλαπλων ξεκαθαρισματων...
    Και στο δια ταυτα...η σιωπη του καθενος
    με την ιδιαιτεροτητα του οχι θυσια σε στερφα γη.
    Οι πρασινη λιμνη των ματιων
    πηρε τη βαρκα κι εφυγε.
    Ομοιως!

    Απο μακρυα ουρλιαζουν αστραπες,τιςακους?
    Βαλε ενα κονιακ να πιουμε.
    Οι δικοι μας ουρανοι
    ειναι τωρα πια καθαροι.

    φιλιφιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δικόι μας ουρανοί είναι στο απέραντο γαλάζιο Μελάκι μου..φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  16. ...♥...
    Σώθηκε η βάρκα...πόσο χαίρομαι που την έσωσες!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ την έσωσα την βαρκούλα Αννιτάκι μου..την μεγάλη βάρκα ποιός θα τη σώσει άραγε??πολλά φιλάκια ματάκια μου!!πολύ εύσοχο το σχόλιό σου!!σ'ευχαριστώ απο καρδιάς.

      Διαγραφή
  17. Αχ, πόσο χρειαζόμαστε αυτή τη βροχή να καθαρίσει τα υπόγεια! Βάλσαμο οι στίχοι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χάρηκα που σε άγγιξαν οι στίχοι μου γλυκιά μου φίλη!!ευχαριστώ ματάκια μου,φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Kάτι σημαντικό λεν οι γραμμές ετούτες… αφήνω στην άκρη τους εφιάλτες που γεννά η πάλη με τα Έσω μας και μένω στην Ειρήνη που υπογράφουμε μαζί τους για να συνεχίσει η ζωή… για να γαληνέψουν τα νερά και να μοιάζουν σοφές οι επόμενες σκέψεις κι ας φαίνονται οι αστραπές στο βάθος, τα επόμενα βήματα θα είναι πιο σταθερά…
    Αυτά μου έδωσες απόψε γλυκιά Καίτη…
    Κι εγώ ένα φιλί σου δίνω για αντάλλαγμα …
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινάκι μου γλυκό σέυχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου για τα εύστοχα σχόλιά σου!αυτό περιμένουμε όλοι οι 'Ελληνες!!να γαληνέψουν τα νερά!!!και οι σκέψεις ωριμότερες..όλων μας!πολλά φιλιά κι απο μένα Λεβινάκι μου!!

      Διαγραφή
    2. Καίτη μου εύχομαι Χρόνια Πολλά για την χθεσινή γιορτή σου, με υγεία πρώτα απ όλα.... να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν κοριτσάκι μου....
      Σε φιλώ πολύ
      και του χρόνου να είσαι καλά :-)

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ Λεβινάκι μου για τις ευχούλες σου!!να είσαι καλά πάντα καλή μου φίλη!!φιλάκια πάρα πάρα πολλά κι απο μένα!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα, κορίτσι μου!
    Για άλλη μια φορά, απόλαυσα το ποίημά σου. Μου άρεσε που δίνει μια νότα ελπίδας, αισιοδοξίας...
    Να είσαι καλά, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλησπέρα Καιτούλα μου!!Τί όμορφο ποιήμα!Γεμάτο αισιοδόξα μυνήματα!!!Απόλαυσα τούς στίχους!!Κρατώ τά τελευταία λόγια... Και το φεγγάρι αγκάλιασε τη θάλασσα!!!!Υπέροχη εικόνα!!!Μού άρεσε πολύ τό μουσικό κομμάτι πού επέλεξες!!!Αν καί πρώτη φορά τό άκουσα,μού άρεσε πολύ!!!Καλό βράδυ !!!Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αγαπημένη μου φίλη..πάντα με τιμάς με όσα μου γράφεις..άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
    2. Αν καί καθυστερημένα,σού εύχομαι χρόνια πολλά γιά τήν εορτή σου Καιτούλα μου!!!Δέν τό συνδύασα ,αλλά λόγω τής απουσίας σου,σκέφτηκα τί μπορεί νά συμβαίνη!!Τώρα κατάλαβα!Ζητώ συγνώμη!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  21. Πόσο όμορφες εικόνες!
    Τι "ταξίδι"!!!!
    Καλό λιμάνι, εύχομαι κορίτσι μου!
    Φιλί δυνατό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε Κορινάκι μου αγαπημένο!!!φιλάκια πάρα πολλά.

      Διαγραφή
  22. ωραίο Κέητ μου!! μου αρέσει που δημιουργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Παρασκευή μου..να είσαι καλά φίλη μου!φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Καλή μου Καίτη μου άρεσε υπερβολικά το υπέροχο ποίημά σου αλλά το τέλος του είναι ό,τι καλύτερο!!! Μου άφησε μια γεύση ηρεμίας που τη λάτρεψα μετά την ...καταιγίδα!!!!
    Καλά να είσαι κούκλα μου ταλαντούχα!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου αγαπημένη μου Κική..με συγκίνησες με όσα μου έγραψες..χάρηκα πολύ που σε άγγιξε το ποιημά μου!!μετά την καταιγίδα έρχεται η γαλήνη..ας κρατήσουμε την αισιοδοξία μας για ένα καλύτερο μέλλον!!να είσαι καλά γλυκιά μου φίλη!!άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  24. Πόσο χαίρομαι να σε διαβάζω φιλεναδίτσα!!!
    Το απόλαυσα κι αυτό όπως και τα προηγούμενα.
    Σε φιλώ γλυκά αγαπούλα. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σε άγγιξε Ρουλίτσα μου..σε ευχαριστώ φιλενάδα μου γλυκιά!φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  25. Μόνο αυτό : η έκσταση στο μεγαλείο της !
    Οι φουρτούνες και οι καταιγίδες δεν μένουν ποτέ σε ένα μέρος , ταξιδεύουν παντού και έτσι επικρατεί η νηνεμία!!
    Και τα έγραψες τόσο όμορφα με την ένταση και το πάθος που τα ζούμε1
    Φιλάκια πολύ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου αγαπημένη..με συγκινείς απίστευτα με τα σχόλιά σου κάθε φορά..σ'ευχαριστώ καρδούλα μου..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  26. Παντα μετα τη μπορα έρχεται γαληνη,παντα μετα το κακο ενα καλο,η λιγοτερο ασχημο τελος παντων...νομος της ζωης ...της φυσης για να ισορροπει το συμπαν,,πολλα γλυκα φιλια,καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μετά την καταιγίδα έρχεται πάντα μιά γαλήνη..μιά ηρεμία που τόσο πολύ χρειαζόμαστε όλοι μας..πάρα πολλά φιλάκια..ευχαριστώ ματάκια μου για τα σχόλιά σου..

      Διαγραφή
  27. Τι να πεις Καιτούλα μου για έναν κόσμο που χάνεται.Είσαι αισιόδοξη(εκ φύσεως) κι αυτό είναι καλό.Είναι σε συνάρτηση βέβαια και με τη ζωή που κάνουμε ή και πως τη βλέπουμε.Έχουμε αναλύσει τόσες φορές κι άλλες τόσες αναλωθεί γι΄αυτά που γίνονται.Πάντα καταφεύγουμε στο τέλος σε ευχολόγια.Δεν αξίζει πλέον ούτε να εύχεται κανείς.Κι όσο για τα πιστεύω... ποιος ήρθε;Κάτι τέτοια έχω συναντήσει σε κάδους ανακύκλωσης... ένα σεργιάνι απ' τον καιρό της "υπέροχης" μεταπολίτευσης μέχρι σήμερα θα βρει κάποια τόσα παραπεταμένα.Έχουν πια καταντήσει συλλεκτικά.Να δεις που κάτι μου λέει πως έχουμε ήδη συνυπογράψει ειρήνη και με τα θέλω μας!Αν μερικοί δεν το 'χουν ήδη κάνει θα τους το επιβάλλουν σιγά-σιγά... έχουν τον τρόπο τους... τόσα μας επέβαλαν, δε θα δυσκολευτούν σ' αυτά!
    Πολύ όμορφο κι αυτό το ποίημά σου που μακάρι να γίνουν στο τέλος έτσι(ορίστε, πάλι σε ευχή κατέληξα!χαχαχα!)
    Το μουσικό κομμάτι κι αυτό υπέροχο(πρώτη φορά το άκουσα!)
    Να 'σαι καλά γλυκιά μου Καιτούλα και χαίρομαι πολύ καλή μου φίλη που τα λέμε!
    Να περνάτε χαρούμενα κι ευτυχισμένα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ολα κάποια στιγμή παίρνουν τον δρόμο της γαλήνης και της νηνεμιας.μετά την καταιγίδα περιμένουμε πάντα κάτι αισιόδοξο!!!ας το ελπίσουμε για ένα καλύτερο ''αύριο''!!!χαίρομαι που σου άρεσε και το ποίημα και το μουσικό κομμάτι!την ειρήνη με τα ''θέλω΄΄ μας την υπογράψαμε να δούμε τι εξέλιξη θα έχει στη ζωή μας!Ευχαριστώ αγαπημένε μου φίλε για όσα μου γράφεις!!!κι εσείς να περνάτε καλά και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!

      Διαγραφή
    2. Βρε Καιτούλα μου, που να μου πάει στο μυαλό ότι το όμορφο ονοματάκι σου βγαίνει απ' το εξίσου υπέροχο Κατερινάκι!Λίγο μυαλό είχα και στα τελειώματα είναι κι αυτό.χαχαχα!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γλυκό μου φιλαράκι με υγεία πάνω απ' όλα, αγάπη κι ευτυχία... και μετά ό,τι άλλο επιθυμείς κι εσύ!Συμφωνώ με όσα γράφεις και στην απάντησή σου... έχεις χίλια δίκια!Κάπως έτσι το βλέπουμε οι πιο πολλοί, αλλά όλοι αναζητούμε μια απ-αλλαγή, χωρίς ν' αλλάξει τίποτα... με τα ίδια πρόσωπα, πρωταγωνιστές και θίασο!
      Καλημέρα καλή μου και πάλι χιλιόχρονη και να σε χαιρόμαστε!!!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ αγαπημένε μου Νικόλα για τις ευχούλες σου!και να μη μου τις έστελνες δεν είμαι τύπος που στέκεται σε κάτι τέτοια..η αγάπη μετράει Νικόλα μου!!αύριο έρχεται στην Αθήνα ο Παυλούλης για μιά μέρα μόνο-για δουλειές του-και υπάρχει περίπτωση να τον συναντήσουμε!!θα σου πω νέα όταν έχω κάτι!για την απάντηση θα έρθω απο το ιστολόγιό σου!!!σου στέλνω την αγάπη μου και φιλάκια σε όλους σας!

      Διαγραφή
  28. Καιτη μου μαγευτικο , υπέροχο μπραβο σου !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι ωραία που συνδύασες το ποίημα, τις εικόνες και το μουσικό κομμάτι! Πολύ προσεγμένη και συναισθηματική η ανάρτησή σου, όπως κάθε φορά! Μπράβο, Καίτη μου!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αναστασία μου...χαίρομαι που σου άρεσε!!με συγκινείς πάντα με τα σχόλιά σου..φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Μας άρεσε η αίσθηση που μας άφησε το ποίημα με τη συνοδεία του τραγουδιού!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου..χαίρομαι πολύ που σου άρεσε..ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!άπειρα φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Χαίρομαι να σε διαβάζω και θαυμάζω το αστείρευτο ταλέντο σου Καίτη μου!

    Πολλά εύγε και αντίστοιχα φιλιά!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι Ζαμπίτσα μου που σου άρεσε και που είμαστε φίλες!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Γεμάτο εικόνες και συναίσθημα
    και στο τέλος η λύτρωση!!!!
    Ας ήταν έτσι και στην ζωή...η μήπως
    είναι όλα δυνατά κι εφικτά;

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε Ελένη μου..ναι η λύτρωση πράγματι έρχεται μετά τις θύελλες..μετα την καταιγίδα..σήμερα το εφικτό αμφισβητείται..τα πάντα είναι ρευστα..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  33. "Τ' αστέρια πήραν τον δρόμο της υποταγής
    μέσα στο τούνελ της σκέψης μας.
    Και πλημμύρισε ξάφνου φως..
    κι όλα πήραν ξανά το δρόμο τους."

    Καίτη μου,
    ξεχώρισα τους παραπάνω στίχους.. μυρίστηκα ελπίδα, γι αυτό!
    Πόσο θαυμάζω τα ποιήματά σου, να 'ξερες! Πάντα καλογραμμένα, διηγούνται την σκληρή πραγματικότητα με μια δόση αισιοδοξίας! :)
    Φιλάκια και καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλομιτάκι μου γλυκό πολύ με συγκινείς με τα λόγια που μου γράφεις..κι εγώ σε θαυμάζω καρδούλα μου και σε νιώθω πολύ φίλη μου!!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  34. Ενα ποίημα με το γλυκό φως της αισιοδοξίας! Ενα ποίημα με μιαν ελπίδα, μια νότα μόνο δική σου!
    Καίτη, είναι η τελευταία ανάρτηση που διαβάζω (για σήμερα). Ειχα πει να εφτανα σε σένα, γιατι ...έτσι ήθελα!! ΚΑι δεν έπεσα , ούτε σήμερα, έξω!! Με γαληνεύει η γραφή σου, με ηρεμεί ο λόγος σου!
    Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία ανάρτηση που διάβασες ήταν η δικιά μου Πεπουλίνι μου?και θες να μη συγκινηθώ?χάρηκα που σε γαλήνεψα με το ποιημά μου!ευχαριστώ καρδούλα μου..φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  35. Κέιτ το ξέρεις πως πάντα με ταξιδεύουν τα ποιήματά σου! Έχουν κάτι απ την αρμυρή αστάθεια της θάλασσας και της παροδικότητας του ανέμου.
    "Μια θάλασσα που βούρκωσε άθελά της
    ακούγοντας παραμύθια
    κι ένα φεγγάρι αλλόκοτο
    συνομιλούσε με τον εχθρό του
    κλείνοντας τα μάτια σε κάθε νέα αστραπή."
    Μακάρι όλοι να συνυπεγράφαμε ειρήνη... Άλλοι κατέφυγαν σε πόλεμο.
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θάλασσα πάντα με ταξιδεύει κι εμένα Τζινάκι μου και αποτελει μάλιστα πηγή έμπνευσής μου!!της δίνω ζωή και μορφή στα ποιήματά μου!σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου για τα σχόλιά σου!!χίλια φιλάκια!

      Διαγραφή
  36. Η ελπίδα να πάνε όλα καλά, αυτό που προσδοκάμε όλοι. Καλή εβδομάδα να έχεις Καίτη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου..μακάρι να πάνε όλα καλά σ'αυτό τον τόπο που όλοι αγαπάμε..μακάρι να πάνε όλα καλά για την πατρίδα μας!φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Χρόνια πολλά για την γιορτή σου Κατερίνα μου!!πολύχρονη γερή κι ευτυχισμένη!!φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  37. Εμπνευσμένο, τολμηρό, αιχμηρό, αισιόδοξο! Ένα ποίημα "μήνυμα" για τα δρώμενα της ζωής μας. Αλυσοπλεγμένες έννοιες με δύναμη σκέψης, πάλης και ελπίδας!
    Υπέροχος συνδυασμός αλληγορίας της φύσης με το αξιόλογο ταλέντο που σε διακρίνει γλυκιά μου Καίτη! Πόσο χαίρομαι να διαβάζω τα κείμενα σου και πόσο πιο θαρραλέα κι απτόητη φεύγω από τις σελίδες σου! Να είσαι πάντα καλά Καιτούλα μου και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!!!
    Σε φιλώ με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κατερινάκι μου!!Χρόνια πολλά για την γιορτούλα σου!!πάντα γερή κι ευτυχισμένη σου εύχομαι ..και φυσικά πάντα δημιουργική!σέυχαριστώ για τα γεμάτα αγάπη σχόλιά σου..πάντα ,μα πάντα με συγκινείς καλή μου φίλη!κι εγώ χαίρομαι πάντα να σε διαβάζω στο ποιοτικό και ιδιαίτερο ιστολόγιό σου!κι εσύ να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη..αγκαλίτσα κι από μένα και πολλά φιλάκι σου στέλνω!

      Διαγραφή
  38. Στις πρωτες μικρες ωρες της νεας ημερας θερμες ευχες και μεγαλες! Στην ευγενικη σου και ωκεανια ψυχη. Την ευμορφη και ωραια! Πολλα φιλια αγαπημενη φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ευχαριστώ για τις ευχούλες σου αγαπημένε μου φίλε..Να είσαι καλά πάντα..με συγκίνησες..κι απο μένα φιλιά και την αγάπη μου σου στέλνω..καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πέρασα να σου αφήσω τις πιό γλυκές ευχές μου για την γιορτή σου, καλή μου Καιτούλα!!!!!! Να είναι πάντα καλά, να έχεις υγεία, αγάπη και χαρά και να μας κρατάς συντροφιά με την ωραία σου ποίηση!!
    Πολλά, πολλά φιλάκια!!! Να περάσεις μιά υπέροχη εορταστική ημέρα!
    ΥΓ. Σήμερα, μαζί σου, γιορτάζουν και η μαμά μου και η κόρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριαννίτσα μου για τις ευχούλες σου..να είσαι καλά κι εσύ και να την χαίρεσαι την κορούλα σου και την μαμά σου!!χρόνια τους πολλά και με υγεία..πάρα πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  41. Καίτη Αγαπημένη φίλη μας καλημέρα
    καλή εβδομάδα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,
    ΜΕ ΥΓΕΙΆ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ,
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΌΝΟΥ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΦΊΛΗ
    ΓΕΡΉ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΉ ΠΆΝΤΑ...
    ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΠΡΆΒΟ
    ΜΑΣ ΚΆΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
    ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΈΧΕΙΑ
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αγαπημένα μου φιλαράκια μου στέλνουν ''χρόνια πολλά'??Ωωω...ευχαριστώ αγαπημένοι μου για τις ευχούλες σας!!να σας χαίρομαι κι εσας και να είστε πάντα γεροί ευτυχισμένοι δυναμικοί δημιουργικοί και μαχητές,έτσι όπως μας έχετε συνηθίσει!!σας φιλώ και τους δυό σας και σας στέλνω την αγάπη μου..πάλι με συγκινήσατε!

      Διαγραφή
  42. γλυκιά και τρυφερή μου φίλη χρόνια σου πολλά, να είσαι πολύχρονη και γερή και ευτυχισμένη!

    μαζί με τις ευχές μου σου στέλνω πολλά-πολλά φιλιά και μια αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βικούλα μου για τις ευχές σου!να είσαι πάντα καλά φίλη μου..άπειρα φιλάκια σου στέλνω και μια μεγάλη ζεστή αγκαλίτσα.

      Διαγραφή
  43. χρονια πολλα φιλη μου! πολυχρωνη! ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο! φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη για τις ευχούλες σου..να είσαι καλά πάντα..κι απο μένα πάρα πάρα πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  44. Υπέροχο το ποίημα σου!!! Ακόμα να σου ευχηθώ μέσα απο την καρδιά μου, χρόνια πολλά!!! Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Σπυσιδούλα μου..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα σχόλιά σου και τις ευχούλες σου!!να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου φίλη!άπειρα φιλάκια και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  45. πολύχρονη!!!! να σε χαιρόμαστε!! ό,τι ποθείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παρασκευή μου για τις ευχούλες σου!!να είσαι καλά φίλη μου!!

      Διαγραφή
  46. Πόσο όμορφα εξωτερικεύεις τις σκέψεις σου! Σε θαυμάζω, να το ξέρεις!
    Γιορτάζεις σήμερα?! Πολύχρονη καλέ! Υγιής και κεφάτη πάντα να είσαι!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Γιάννα μου,καλή μου φίλη!σ'ευχαριστώ ματάκια μου για τα γλυκά σου σχόλια και για τις θερμές ευχούλες σου!ο θαυμασμός και τα αισθήματα είναι αμοιβαία.άπειρα σμουτςςςςς κι απο μένα!

      Διαγραφή
  47. Γιορτάζεις σήμερα..?
    Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα...με χαρές, μόνο χαρές!!
    Πολλά φιλιά...♥
    "Αννιώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αννιτάκι μου!!σέυχαριστώ για τις ευχές σου φίλη μου..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  48. πέρασα να αφήσω τις ευχές μου! χρόνια σου πολλά! τόσο απλά!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βαρβάρα μου για τις ευχούλες σου!να είσαι καλά κι εσύ φίλη μου,χαρούμενη και δυνατή..φιλιά!

      Διαγραφή
  49. Χρόνια πολλά και καλά! Με υγεία και πολλά χαμόγελα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Ελλάκι μου..ευχαριστώ κορίτσι μου για τις ευχές σου!!Νάσαι πάντα καλά!!φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  50. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ! στη γλυκιά κι αγαπημένη μου φίλη Καίτη!
    Να έχεις αέναη Υγεία, καρδιά μου, στόχοι, πόθοι και φιλοδοξίες σε ροή επιτυχίας και να μην εγκαταλείπει η χαρά, το χαμόγελο κι η ευτυχία την οικογένεια σου και όσους αγαπάς! Φιλιά πολλά με αγάπη και ζεστή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολά και σε σένα Κατερινάκι μου αγαπημένη μου φίλη!!γερή κι ευτυχισμένη να είσαι πάντα με την οικογένειά σου και όσους αγαπάς!να χαρίζεις γύρω σου το χαμόγελο και τη ζεστασιά που σε διακρίνει..ευχαριστώ καρδούλα μου..φιλάκια άπειρα κι απο μένα πολύ ζεστή αγκαλίτσα!

      Διαγραφή
  51. KΑΤΕΡΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!! (Δεν υπήρχε περίπτωση να σε ξεχάσω, όσα και να τρέχουν στην καθημερινότητα)
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΗ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!! ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ -ΚΙ ΕΜΕΙΣ-, ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ!!!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω, και μια δυνατή αγκαλιά!!!
    Υ.Γ.
    Ο τρόπος που γράφεις, μου αρέσει πάρα πολύ!!! Η ευαισθησία και η ποιότητα σου ως ανθρώπου, αλλά και το ταλέντο σου είναι διάχυτα σε κάθε σου ποίημα! Χαίρομαι πολύ που σε συνάντησα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα να σου πω πόσο συγκινήθηκα που είδα σχόλιό σου και τις ευχούλες σου αγαπημένη μου Ροδούλα θα με πιστέψεις πόσο?σέυχαριστώ καρδούλα μου...τι να πω..δεν μου βγαίνουν εύκολα οι λέξεις..έκπληξη..συγκίνηση..μεγάλη χαρά..Να είσαι καλά πάντα,γερή ευτυχισμένη,δημιουργική κοντά στους μαθητές σου που τους δίνεις μαζι με την καλλιέργεια και την μόρφωση και το ήθος αλλά και τεράστια αγάπη!κι εγώ χαίρομαι που σε συνάντησα..και μας δένουν όλα αυτά τα σπουδαία..όλα αυτά Ροδούλα μου..που είναι πολύ δυνατα..φιλάκια σου στέλνω,αγκαλίτσα ζεστή και φυσικά την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  52. Να'μαι πάλι για να αφήσω τις πιο ζεστές ευχές μου για τη γιορτή σου!! Να'σαι πάντα καλά, χιλιόχρονη, χαρούμενη και ευτυχισμένη, Καίτη !! Και πάντα να μάς γλυκαίνεις με τις όμορφες και "γεμάτες" αναρτήσεις σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπημένη μου Πέπη για τις ευχούλες σου!!Να είσαι καλά πάντα γλυκιά μου φίλη,κι εσύ πάντα χαρούμενη γερή και δημιουργική..με τιμάς και με συγκινείς πάντα με όσα μου γράφεις φίλη μου..σου στέλνω την αγάπη μου και πάρα πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  53. ΚΑΙΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!!! Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΙΑ!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΟΛΙΝΙ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου αγαπημένη μου Φένια..σέυχαριστώ πολύ για τις θερμές ευχούλες σου..να είσαι καλά πάντα καλή μου φίλη!!φιλάκια άπειρα απο μένα και το Σιντουλίνι μου!

      Διαγραφή
  54. Χρόνια πολλά και καλά, σου εύχομαι να έχεις όλα τα καλά του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα Κατερινάκι μου!!πάντα γερή ευτυχισμένη και χαρούμενη να είσαι!ευχαριστώ φίλη μου για τις ευχούλες σου!!φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  55. Μου αρέσει που βγήκαν νικητες τα πιστεύω.. μετα απο το πάλεμα με τον εφιάλτη..πάντα να νικά η γαλήνη και η νηνεμία.. εύχωμαι..ΚΑΤΕΡΊΝΑ μου ΧΡΌΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ..και πάντα να είσαι καλά.. πολύχρονη ..και με πολλές υπέροχες, εμπνεύσεις..! φιλάκια γιορτινά...:) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα!!πάρα πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Για πολλά και γεμάτα γλύκα χρόνια να χαίρεσαι γιορτάζοντας το όμορφο όνομά σου καλή μου Κατερίνα!!!
    Να έχεις πάντα ΥΓΕΙΑ, καλή μου φίλη.
    Πολλά (σοκολατένια) φιλιά ...με μία αφιέρωση http://xibalbaawe.blogspot.gr/2012/11/h.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αγαπημένο μου Χρυσουλάκι θες να με κάνεις να βουρκώσω πάλι?είμαι πολύ ευτυχισμένη που σε γνώρισα..αυτό μόνο..και σάγαπώ κι ας μη σε ξέρω!!σ'ευχαριστώ καρδούλα μου για όσα μου δίνεις!!!!αγκαλίτσα και πάρα πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καλημέραααααααααα και Χρόνια Πολλά για χτές!!!!
    Με μάγεψες..με ταξίδεψες..με γαλήνεψες.....
    Πολλά φιλιά κοριτσάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Με καθυστέρηση ήρθα να σου αφήσω τις πολλές και γλυκές μου ευχές για τξν γιορτή σου Καίτη μου ! Σου εύχομαι οι ανησυχίες της ψυχής σου να γίνονται όμορφοι στίχοι , βγαλμένοι από την ευαισθησία σου
    Φιλάκια γιορτινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αχ Αχ τώρα που διάβασα το σχόλιο της Νικόλ συνειδητοποίησα οτι γιόρταζες(άλλωστε ποτέ δεν ήμουν συνεπής ..παρ΄όλες τις φιλότιμες προσπάθειες μου να διορθωθώ)Χρόνια πολλά γλυκιά Κατερίνα με τον τόσο πλούσιο συναισθηματικό κόσμο την δυνατή μόρφωση του νου σου ευχομαι υγεία και εκπλήρωση των επιθυμιών σου!!! Σε απόλαυσα και πάλι μέσα από το όμορφο πλέξιμο λέξεων σκέψεων και συναισθημάτων !!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Υπεροχο ποιημα Καιτουλα μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. τι ομορφες εικονες κεντημενες με λεξεις!πολυππθητη νικη και νηνεμια.μια μαγικη αγκαλια για καληνυχτα.ας ξημερωσει ομορφα η μερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Φιλενάδα μου τις πιο γλυκές ευχές μου για τη γιορτούλα σου!!!!! Ότι καλύτερο ποθείς!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το ενδιαφέρον σου, έλειψα καιρό λόγω προβλήματος υπολογιστή και μου έλειψες πολύ!!! Τώρα όλα καλά, ελπίζω δηλ., ύστερα από τόση αναμονή!!!!!
    Πολλά φιλάκια καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. πανέμορφο ποίημα!
    μου άρεσε περισσότερο από όλα!!!
    ευχάριστο το τέλος σου! μακάρι όλα τα τέλη ευχάριστα να είναι!
    δυστυχώς αυτό συμβαίνει μόνο στα παραμύθια...
    και στη χώρα της προδοσίας...
    ανέτειλε ξανά φεγγάρι!

    καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Έτσι είναι.. Στο τέλος έρχεται νηνεμία! Μου βγάζεις μια αισιοδοξία, που τη χρειάζομαι!
    Σε φιλώ, γλυκιά Κατε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. "Συνυπογράψαμε ειρήνη με τα πιστεύω μας
    που έδιναν τις μάχες τους με τα θηρία...."

    ==============

    Ίσως αυτή να είναι η αιτία της παρούσης συλλογικής κοινωνικής ήττας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή