Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ..


 Είναι αργά για δάκρυα
τώρα που αχνοφαίνεται η πανσέληνος μέσα απ΄τα σύννεφα.
Κάποιες σκιές χορεύουν
αποσπασμένες απ' το σκοτάδι
στους ρυθμούς των μπλούζ.
Οι νότες ζαλισμένες απ' το αλκοόλ
αγκαλιάζουν το πέπλο της εγκατάλειψης.
Χάνονται μέσα στα πλήκτρα του πιάνου
κρύβοντας τους αναστεναγμούς τους.
Μελαγχολία..
Μελαγχολία κι ένα καρτέρεμα αλλόκοτο.
Μια πόρτα τρίζει στο σκοτάδι
κι ένας αέρας φονιάς
σβήνει με την ανάσα του τα τελευταία κεριά.
Φόβος..
κι είναι αργά για δάκρυα.
Επαναφορά στο χάος.
Τα παράθυρα ανοιχτά παλεύουν τώρα με τη θύελλα.
Και μια πανσέληνος στο απόσπασμα
περιμένει καρτερικά την εκτέλεσή της.
Σκοτάδι.
Το απόλυτο.(By Kate)





113 σχόλια:

  1. Στις δυσοίωνες εποχές που ζούμε
    αν στείλουν στο απόσπασμα
    κι αυτή τη σελήνη
    εμείς αν και θα νιώθουμε ηττημένοι
    θα λοξοδρομήσουμε
    για άλλον πλανήτη φεγγερό
    με οδηγό την πίστη και την ελπίδα

    Πανέμορφο Καίτη μου το γραπτό σου
    Φιλί και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θα μείνουμε εδώ να δώσουμε τις μάχες μας Ελένη μου..ευχαριστώ φίλη μου για τα καλά σου λόγια..καλή βδομάδα και φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. το κείμενό σουάγγιγμα ψυχής με μιά σταγόνα μέλι και άρωμα γιασεμιού... Φιλί και σ'ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας την ομορφιά του νου και το φτερούγισμα της καρδιάς σου. Μαριέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαρά μου έδωσες με τα γλυκά σου λόγια Μαριετάκι μου..χαίρομαι που σου άρεσε..η καρδιά μου το ξέρεις ότι φτερουγίζει σαν την δική σου σάυτούς τους δύσκολους καιρούς..φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Σκοταδι δεν υπαρχει, απλα μια ελλειψη φωτος ειναι. Ελα ομως που το ατιμο ολο και βρισκει μια χαραμαδα και ξανατρυπωνει...
    Υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανατρυπώνει Χριστίνα μου..όσο για μας..φταίμε κι εμείς που δεν ανοίγουμε τα παράθυρα για περισσότερο φως..να είσαι καλά γλυκιά μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο φιλενάδα!!!
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα, φιλάκια πολλά πολλά. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε Ρούλα μου..είμαι καλύτερα μπορώ να πω..άπειρα φιλιά..

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα και από εδώ..!
    Θέλω να πιστεύω πως το φως της ψυχής μας θα νικήσει το σκοτάδι..
    Έχεις απόλυτο δίκιο, είναι αργά για δάκρυα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φως της ψυχής είναι πολύ δυνατό..απο το συναίσθημα..όταν όμως κάποιος είναι κενός συναισθημάτων..υπάρχει φως?είναι αργά για δάκρυα σ'αυτή τη χώρα..πολύ αργά.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.Διαβάζοντας το ποίημά σου μου αφήνει μία γεύση μελαγχολίας και μοναξιάς. Όμως δεν θα είναι για πολύ, γιατί το απόλυτο σκοτάδι θα διαλυθεί. Γράφεις πολύ όμορφα. Φιλιά. Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δαφνούλα μου..εύχομαι να έρθει πάλι το φως στη χώρα μας..το συντομότερο..πριν είναι αργά.σ'ευχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια..φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Κανένα φεγγάρι και καμιά πανσέληνος δεν είναι για εκτέλεση.Εκτέλεση θέλουν όλα αυτά που περάσαμε και δε λένε να βγουν από μέσα μας.Έχουν γαντζωθεί από πάνω μας περιμένοντας μαζί μας μια συντέλεια.Κι όχι δε θα κάνουμε τη χάρη σε κανένα αλκοόλ κι ακόμα χειρότερα σε καμιά εγκατάλειψη.
    Το ποίημά σου Καιτούλα μου πολύ όμορφο και ξεχωριστό που αγγίζει ψυχές!Το γράψιμό σου είναι τόσο απλό, που δίνει φτερά σε αναμνήσεις!
    Να 'στε καλά αγαπημένη μου φίλη και χαρούμενη εβδομάδα να περάσετε!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλληγορικό είναι φιλαράκι μου..μια χώρα στο απόλυτο σκοτάδι που την ξεπουλάνε και την εξευτελίζουν..που μόνο η αθλιότητα κυριαρχεί παντού..σ'ευχαριστώ φιλαράκι μου γλυκό για τα εγκάρδια σχόλιά σου..κι εσύ να περνάς όμορφα και γαλήνια με την οικογένειά σου και τα αγαπημένα σου πρόσωπα..

      Διαγραφή
  8. Η δική σου λαμπερή μορφή είναι υπέρ-αρκετή για να εξολοθρεύσει και την παραμικρή υποψία σκοταδιού!
    ;-)
    Καλή κ' φωτεινή εβδομάδα, κορίτσι μου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου Γιάννα μου με όσα μου γράφεις..μακάρι να ήμουν τόσο δυνατή που να μπορούσα να εξολοθρεύσω τη δύναμη του κακού ..καλή βδομάδα και άπειρα φιλάκια γλυκιά μου φίλη.

      Διαγραφή
  9. Η Πανσέληνος "τραυματίζεται", αποσύρεται για λίγο κι επιστρέφει. Πάντως κανείς δεν μπορεί να την εκτελέσει. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος της ύπαρξής της... Να μας θυμίζει ότι μετά το σκοτάδι, έρχεται πάντα το φως.
    Πολλά πολλά φιλάκια Kate μου. Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Πηνελόπη μου..εδώ η πανσέληνος έχει αλληγορική σημασία..είναι μιά χώρα που την πάνε για εκτέλεση..μιά χώρα βυθισμένη στο σκοτάδι..και ενας λαός που τυραννιέται καθημερινά..και το σκοτάδι είναι δύσκολο να παραδώσει τη σκυτάλη του στο φως..ας έχουμε την ελπίδα όπως λες κι εσύ ότι κάποτε θα βγεί απο το σκοτάδι..γιατί πάντα υπάρχει ελπίδα..πάντα!πολλά φιλάκια..να είσαι καλά φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχο οπως παντα...
    καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στο αλώνι του φεγγαριού,σεριανίζεις ομορφιά μου κι αχνοπατάς σε ισορροπίες έυθραυστες!
    Φιλιά πολλά-πολλά κι εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινάκι μου υπέροχο!!!με συγκινείς πάντα!!!άπειρα φιλάκια καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  13. Αν και πολύ "γκρι", πολύ όμορφο το ποιηματάκι σου. :)
    Εγώ λέω να μείνουμε στο: "είναι αργά για δάκρυα..." και σκεπάσουμε τη μελαγχολία της στιγμής μ' ένα χαμόγελο! ^^

    Καληνύχτα και από 'δώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο Kate μου όπως και η ψυχή σου!
    Όσο και να παλεύει το σκοτάδι,το φως είναι αυτό που νικάει πάντα.
    Μια ζεστή αγκαλίτσα για σένα γλυκούτσικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τα μελένια σχόλιά σου Μιραντάκι!!πολύ ζεστή αγκαλίτσα και από μένα!

      Διαγραφή
  15. Κάποιες φορές, όσο αργά και αν είναι για δάκρυα.. τα δάκρυα απαιτούνται για να έρθει η λύτρωση.. Μα θα έρθει η λύτρωση; Αρκούν τα δάκρυα ή αυτός ο πόνος η μελαγχολία και ο φόβος που βιώνουμε;
    Εξαίσιο το ποίημά σου Κάτια μου, αν και σήμερα έχω μια μανία να δίνω διαφορετική ερμηνεία σε ότι διαβάζω! :)
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ Παλομιτάκι μου..θα λυτρωθεί ποτέ αυτή η χώρα???φιλάκια γλυκιά μου φίλη..

      Διαγραφή
  16. Τι ωραία που ταίριαξες το ποίημα με τις φωτογραφίες, Καίτη μου! Είσαι σίγουρα από τα πιο συναισθηματικά όντα της μπλογκόσφαιρας! Και πολύ μας αρέσει! :-)
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες Αναστασία μου με όσα μου έγραψες!!το ότι είμαι αρκετά ευαίσθητη το έχετε καταλάβει όλοι πιά..φιλάκια γλυκά κι από μένα.

      Διαγραφή
  17. Συνηθίζω να λέω ότι πάντα υπάρχει ελπίδα, μόνο που κάποιες φορές είναι πολύ δύσκολο να διακρίνουμε αυτήν την ελπίδα και το φως που κρύβει μέσα της.
    Αισιοδοξούμε όμως!
    Φιλιά πολλά Καιτούλα μου, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισιοδοξία Ελενά μου..μήπως έρθουν καλύτερες μέρες για τη χώρα μας..φιλάκια άπειρα γλυκό μου Ελενάκι.

      Διαγραφή
  18. είναι πολύ αργά για δάκρυα. καιρός δεν περισσεύει... στο παρά μισό είμαστε. η σελήνη δεν έχει άλλες αντοχές...
    όμορφη η αλληγορία σου Καίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βίκυ μου..όντως στο παρά πέντε..τελείωσαν οι αντοχές της..

      Διαγραφή
  19. Οι στίχοι είναι υπέροχοι! Αναρωτιόμαστε μερικές φορές πως θα ήταν αν μελοποιούνταν.Φιλιά!!! Να 'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια..όσο για την μελοποίηση των στίχων τι να σου πω..για τραγούδια γράφω εντελώς διαφορετικά..φιλάκια πολλά..κι εσύ να είσαι καλά πάντα..Χάρηκα που σε είδα εδώ..

      Διαγραφή
  20. Ο τίτλος αποθεωτικός και η συνέχεια η ακριβής κατάσταση που βιώνουμε , έστω και αλληγορικά δοσμένο μέσα από τους εκπληκτικούς σου στίχους κοριτσάκι μου ! Οι στίχοι σου αν και μελαγχολικοί αφυπνίζουν συνειδήσεις συνειδητών ανθρώπων !
    Αύριο είναι μιά άλλη μέρα και σύντομα μια νέα πανσέληνος λιγότερο τραυματισμένη !
    Σε φιλώ συνεπαρμένη για μια ακόμα φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες με τιμά ιδιαίτερα Νικόλ μου..αν έστω και λίγο αφυπνίσω κάποιες συνειδήσεις θα νιώσω πολύ ευτυχισμένη.με συγκίνησες για άλλη μιά φορά κι εμένα καλή μου φίλη!!φιλάκια και αγκαλίτσα απο μένα.

      Διαγραφή
  21. Τόσο μελαγχολικό, αλλά υπέροχο!!
    Ας ελπίσουμε η πανσέληνος να ξαναβγεί πιο φωτεινή από ποτέ...το φως να νικήσει το σκοτάδι...
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας το επίσουμε Μαράκι μου...εγω είμαι απαισιόδοξη όμως με την κατάσταση στη χώρα μας..όπως και οι πιό πολλοί έλληνες..οι άστεγοι παράδειγμα μόνο σκοτάδι βλέπουν..και οι άνεργοι επίσης..για όλους αυτούς μιλάω εδώ..ας ελπίσουμε να δούμε φως λοιπόν..Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..φιλάκια πολλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  22. Μελαγχολικό..ρομαντικό..όμορφο...γράφεις τόσο όμορφα τις σκέψεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ δελφινάκι μου για τα καλά σου λόγια..χαίρομαι που σου άρεσε..

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα κι από δω Καίτη μου!!! Υπέροχο το ποίημά σου, όπως πάντα, μεστό σε έντονα συναισθήματα που μου τα μετέδωσε αν και τόσο μελαγχολικό!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κικίτσα μου γλυκιά μου φίλη..χαίρομαι πολύ που σου άρεσε..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  24. Αγγίζει καρδιές! Πού να βρεθεί φως σε μια χώρα που παραλύει;...απόλυτο σκοτάδι... Κι είναι αργά πια για δάκρυα...
    Εξαιρετικοί οι στίχοι σου και οι αλληγορίες σου, Καίτη μου! Ας ελπίσουμε πως το φως που παραμένει στις καρδιές μας θα ξεπεράσει κάθε σκοτάδι!
    Να'σαι καλά! Πολλά φιλιά Καιτούλα μου υπέροχη! :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαρούμενη με έκανες αγγελουδάκι μου με τα σχόλιά σου..το κατάλαβες πλήρως το μήνυμα που έδωσα..ας το ελπίσουμε...κι εσύ να είσαι καλά Αναστασουλίνι μου αγαπημένο!!άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  25. φευγω μαγεμενη σημερα απο το χωρο σου φιλη μου!
    να εισαι καλα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γκυκά σου σχόλια πάντα με συγκινούν Κική μου..να είσαι πάντα καλά κι εσύ.άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  26. οχι αλλο μελαγχολια!οχι αλλο σκοταδι!!!!ωρες ωρες θελω να γινω η πανσεληνος, να εκραγω σε χιλια κομματια και να φωτισω το συμπαν!!!!για ποσο ακομα τα παιδια μας θα μεγαλωνουν στο ημιφως;....
    σ'ευχαριστουμε που μας κανεις να σκεφτομαστε....φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε άγγιξε μπισκοτάκι μου και σε προβλημάτισε!!!εγώ σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη.

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα Kate! Είμαι στο τρέξιμο αυτόν τον καιρό, αλλά σήμερα πέρασα κι είδα και τούτο το ωραίο! ;) Τι μου έλεγες προχτές για ένα καινούριο blog; Δεν κατάλαβα...! Για εξηγήσου λίγο παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη μου..πέρασα κι εγώ μετά που σε είδα εδώ και σου απαντώ στο δικό σου ιστολόγιο.

      Διαγραφή
  28. Ας γίνουν τα δάκρυα μας δύναμη, πίστη, δράση για να μη χάσουμε ούτε μια αχτίδα φως απ' τον ήλιο της ελπίδας! Μια θλιμμένη αλλά γλυκιά πλοκή έδωσες
    στο ποίημα σου Καιτούλα μου, που εκπέμπει κουράγιο και αντοχή.
    Είναι καταπληκτικό το πως χειρίζεσαι - διαχειρίζεσαι τις λέξεις και δίνεις αξιόλογα νοήματα και μηνύματα, σε λίγες γραμμές! Το ταλέντο σου γλυκιά μου φίλη είναι ισχυρό και γόνιμο!!! Να έχεις μια σπουδαία μέρα! Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι και να πω για σένα Κατερινάκι μου είναι λίγο..πάντα με συγκινείς πάντα..πως να σ'ευχαριστήσω μου λές...μέσα απο την καρδιά μου καλή μου φίλη..χαίρομαι που σε άγγιξε η ''πανσέληνος''φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  29. Αργά για δάκρυα αλλά προλαβαίνουμε ακόμα να δράσουμε!!
    Η αχνοφώτιστη πανσέληνο πείσμα μόνο να μεταδίδει. Πείσμα για να πεταχτεί το πέπλο της εγκατάλειψης και ο φόβος του αέρα φονιά!!
    Οι στίχοι μελαγχολικοί μα το φως της ψυχής σου εμποδίζει το απόλυτο σκοτάδι να απλωθεί!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προλαβαίνουμε Παρασκευούλα μου??ευχαριστώ για τα μελένια λόγια σου που με τιμούν πάντα καλή μου φίλη.φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  30. ελπίζω να ξημερώσει μια νέα μέρα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γλυκιά Καίτη … από τότε που άρχισα να παρακολουθώ την γραφή σου διαπιστώνω πως κάτι έχει αλλάξει… έχει ωριμάσει, έχει αποκτήσει πιο μεστό λόγο…
    Εύχομαι να συνεχίσεις έτσι να δημιουργείς οράματα με τους στίχους σου και να δίνεις τα δικά σου μηνύματα μέσα από αυτούς.
    Μπράβο κορίτσι μου…

    yg.Μην αφήσεις να μας πυροβολήσουν την Πανσέληνό μας...

    σε φιλώ πολύ
    Καλό βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λεβινάκι μου..μμμμ δεν θέλω πάντα να προβληματίζω τους φίλους μου..γράφω και τα πιό light μου εδω..οπότε μιά θα βλέπεις τα πιό light και μιά τα ποιήματα μου που προβληματίζουν..πάντως αυτά που με εκφράζουν στην πραγματικότητα είναι εκείνα που αφορούν κοινωνικά θέματα..αυτά που όπως λες κι εσύ στέλνουν μηνύματα..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου Λεβινάκι μου..Υ.Γ..θα προσπαθήσω να κάνω τα μαγικά μου..βοήθα κι εσύ απο κεί..κινδυνεύει η πανσέληνος..φιλάκια άπειρα Λεβινάκι μου.

      Διαγραφή
  32. Υπέροχο και μελαγχολικό...
    Δεν είναι αργά για δάκρυα, δεν είναι αργά όταν κάτι τόσο απλό μπορεί να σε λυτρώσει...
    Φιλιά, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καιτούλα μου,τό ποιήμα σου γιά άλλη μιά φορά,είναι αριστούργημα!!!
    Υπέροχοι στίχοι!!!Γαλήνεψε η ψυχή μου!!!Εύχομαι νά νοιώθης καλύτερα!!!Καλή εβδομάδα!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μιμίκα μου..με συγκινείς όπως πάντα κορίτσι μου..είμαι κάπως καλύτερα..σέυχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου!πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  34. Αχ, βρε Κέιτ!
    Κάθε σου ποίημα έρχεται πάντα σε παραλληλισμό με την εκάστοτε ψυχική μου κατάσταση!
    Οι νότες ζαλισμένες απ το αλκοολ αγκαλιάζουν το πέπλο της εγκατάλειψης...! Σε ευχαριστώ που γράφεις!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ Τζινάκι μου που είσαι φίλη μου!!χάρηκα κοριτσάκι μου πολύ που σε άγγιξε το ποιημά μου..φιλάκια άπειρα.

      Διαγραφή
  35. Καλό Χειμώνα φίλη μου, με πολλές συναρπαστικές αναρτήσεις..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς επανήλθες Τζέσσυ μου στα δρώμενα με σούπερ αναρτήσεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  36. Πόσο ταιριάζει με την στιγμή αυτή που το διαβάζω,μαζί με τη βροχή μου βγάζει μια γλυκιά μελαγχολία!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρομαντικό μου Ρενάκι σε ξέρω τι ευαισθητούλι μου είσαι κι εσύ!!ευχαριστώ και πολλά φιλάκια..

      Διαγραφή
  37. Μια γλυκιά καληνύχτα, ρομαντική μου Καιτούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι μου..εδώ έχουμε μαζευτοί όλοι οι romantic τύποι!!!

      Διαγραφή
  38. Αν και μου αρεσε οπως παντα,μου εβγαλε μια μελαγχολία βαθιά,σαν να φυσηξε αέρας κρύος στο δωματιο,ταιριαζει και με τον καιρό που επιτελους αποφασισε να ερθει στην κανονικη του θερμοκρασια,για την εποχη,πολλα φιλια γλυκια μου Καιτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζει με τον καιρό και είναι και σκοτάδι που ταιριάζει με ότι γίνεται σ'αυτή τη χώρα Νελλίτσα μου..πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  39. Δεν ξέρω αν πλέον έχουν απομείνει δάκρυα , η χώρα έχει οδηγηθεί στο τέλμα και στο απόλυτο σκοτάδι , δεν ξέρω πλέον τι περιμένουμε...γιατί μένουμε στο σκοτάδι και δεν βγαίνουμε στο φως!
    Καιτούλα μου χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω.......!!!! σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκοτάδι Μαράκι μου..βαθύ σκοτάδι!!τώρα πότε θα δούμε το φως δεν ξέρει κανένας!!!!κι εγώ χαίρομαι που σας ξαναβρήκα!!!άπειρα φιλάκια και ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη!

      Διαγραφή
  40. Υπέροχο είναι και μελαγχολικό... Όπως και η πανσέληνος άλλωστε! Φιλιά, Καίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελεάννα μου για τα γλυκά σου σχόλια,,πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  41. ΚΑΙΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΠΑΛΙ! ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!! Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ. ΜΙΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΜΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΑΠΛΕΤΟ ΤΗΣ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ!!!!
    ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΧΩ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ. ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την αγαπημένη μου Φένια,..σ'ευχαριστώ κοπέλα μου για τα καλά σου λόγια και για το βραβειάκι σου..με τιμά ιδιαίτερα..φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  42. Δυνατός γραπτός καλλιτεχνικός λόγος...Καλημέρα Kate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου..χάρηκα που σου άρεσε η''πανσέληνος''φιλιά πολλά..

      Διαγραφή
  43. Είσαι απίστευτη! Πάλι μ'έκανες να ανατριχιάσω... πως το καταφέρνεις!!! Συγχαρητήρια για το συγκλονιστικό πραγματικά γράψιμό σου! Καλή συνέχεια και φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα αφάνταστα που σου άρεσε η ''πανσέληνος'' Μαράκι μου..ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια..φιλάκια πάρα πολλά.

      Διαγραφή
    2. Όποτε ευκαιρήσεις στείλε μου μέιλ (είναι στο blog μου) κάτι σε θέλω..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  44. Εχει μια τετοια θλιψη το πιοημα αυτο αλλα γραφεις τοσο ομορφα που το ξεχναω και μενω στην πμπρφη ξυλινη σκαλα στο σεληνοφωτο και ελπιζω οτι δεν θα εκτελεσουν τη πανσεληνο ...θα μεινει για να ονειρευομαστε , Καιτουλα μου να εισαι καλα ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου για τα καλά σου λόγια..χαίρομαι που σου άρεσε..να είσαι καλά πάντα γλυκιά μου φίλη.

      Διαγραφή
  45. "κι ένα καρτέρεμα αλλόκοτο" : όλα εδώ, σ' αυτό το στίχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. θα τολμήσω να... μεγαλαυχήσω... αν υπάρχει ένα καθαρόαιμο θηλυκό σύμπαν - και τούτο πάει να πει πολλά και σπουδαία που δεν είναι η στιγμή ν'απαριθμήσω - το βιώνει κανείς εντονότατα μέσα από τις λέξεις σου αγαπημένη φίλη... οι λέξεις σου, αληθινά το ανασαίνουν τούτο το σύμπαν... μα δεν είναι αυτό μια οριστική με την έννοια της δέσμευσης χώρου και γραφής, αποτύπωση; ένα υποσύνολο του μεγα-συνόλου; θα έλεγα αμέσως όχι καθώς αυτό για το οποίο μιλώ εγώ είναι παιδί του Αχανούς και ασύνορο καθώς αιωνίζεται δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις αναρριχήσεις των ποιητών στη μερικότητα...
    έχει όμως να περηφανεύεται για τις αυθεντικές τους δράσεις... όπως οι δικές σου...
    να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αντώνη μου..κι εγω απαντώντας σου σε όλα αυτά που μου γράφεις σου λέω ΄τι είμαι πολύ περήφανη για σένα και φυσικά πολύ χαρούμενη που σε γνώρισα..εσύ νάσαι καλά πάντα αγαπημένε φίλε!!

      Διαγραφή
  47. Γλυκόπικρη γεύση αφήνουν οι στίχοι σου, αλλά στο τέλος υπερισχύει η γλύκα, η αισιοδοξία, το υπέροχο φως της πανσελήνου! Να'σαι καλά, Καίτη μου, με την καταπληκτική γραφή, το έντονο των αισθημάτων και συναισθημάτων!! Φιλιά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πέπη μου!!χαίρομαι που σε άγγιξε η ΄΄πανσέληνος στο απόσπασμα''..άπειρα φιλάκια και αγκαλίτσα κι από μένα!!καλή βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  48. Αχ, πόσο μου έλειψαν τα όμορφα ποιήματά σου!!!! Ονειρεμένα και μαγικά... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη για τα εγκάρδια σχόλιά σου..πολλά πολλά φιλάκια..καλή βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  49. Στίχοι που σε κάνουν να βλέπεις την πανσέληνο..να χαμογελά.. πίσω απο το σκοτάδι.. γιατί ξέρει οτι αυτό το φώς της κανεις δεν μπορεί να το εκτελέσει.. Κατερίνα μου ..πολύ ομορφο το ποιήμα σου .. όπως και καταπληκτικες οι φωτο σου... σε ανύποπτο χρόνο .. ειχα γράψει .....
    Το τζουκ μπόξ στην γωνία
    τους δίσκους μετράει
    κι ενα νέγρικο μπλούζ
    τις νότες σκορπάει
    απ το άδειο ποτήρι
    η ζωή σου περνά
    για δικό της χατίρι
    η μοναξια σε κερνά.........ειναι το μισό απο ενα μου στίχο ....μου τον θύμησαν οι λέξεις σου αποψε... να εισαι καλά...φιλάκια πολλά Κατερίνα μου..περαστικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ρουλίτσα μου..ευχαριστώ γλυκιά μου φιλη και για τις ευχούλες σου-είμαι κάπως καλύτερα-και για τα όμορφα σχόλιά σου!!να είσαι καλά φιλενάδα..άπειρα φιλάκια και καλή βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  50. είναι τόσο κομπλε το ποίημα σου Κate, που δεν θαθελα να γραψω κατι....απλα ότι περασα........πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γράφεις τόσο όμορφα...Θα περνάω οπωσδήποτε να παίρνω μια γεύση από τα ονειρεμένα σου ποιήματα! Καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σόφη μου..κι εγώ θα περνάω απο το ιστολόγιό σου που με κέρδισε απο την πρώτη στιγμή..φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  52. Γράφεις υπέροχα! Εύχομαι μόνο να μην αισθάνεσαι όντως αυτή τη μελαγχολία. Από την άλλη σκέφτομαι ότι όσο πιο έντονα αισθάνεται κάτι, τόσο πιο πολύ εμπνέεσαι από αυτό...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελαγχολικοί έίμαστε σχεδόν όλοι οι Έλληνες κοριτσάκι μου..κι επειδή με αγγίζουν τα θέματα που απασχολούν την χώρα μου μόνο σε μελαγχολικό μου βγαίνει..φιλάκια πολλά και σε σένα και στο Δαειράκι.

      Διαγραφή
  53. απο τα καλυτερα σου.. υπεροχο..

    ειναι ομως ποτε αργα για δακρυα?

    κι αυτη η μελαγχολια, ισως μερικες φορες να ειναι καταφυγιο. ομως μη μεινουμε εκει. οταν ερθει η σωστη στιγμη, πρεπει να ανοιξουμε τη πορτα κ να βγουμε. ειναι τοσο ευκολο να ξεμεινουμε εκει..

    πολλα φιλια κοριτσι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φανούλα μου..εύχομαι ν'ανοίξει γρήγορα η πόρτα και να σωθούν οι Έλληνες απο τα προβλήματα..άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  54. Kate πέρασε μια βολτίτσα από το σπιτάκι μου γιατί σε περιμένει ένα βραβειάκι. Πολλά φιλιά και καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δαφνούλα μου για την τιμή που μου κάνεις..να είσαι καλά πάντα..πάρα πολλά φιλάκια κι από μένα.

      Διαγραφή
  55. "Και μια πανσέληνος στο απόσπασμα
    περιμένει καρτερικά την εκτέλεσή της.
    Σκοτάδι.
    Το απόλυτο."
    Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω. Χιλιάδες συναισθήματα σε 13 μόνο λέξεις.. Αυτοί οι λίγοι στίχοι ταιριάζουν γάντι σε τόσες και τόσες σελίδες που έχω γράψει στη ζωή μου. ο ιδανικός επίλογος σε αρκετές αναρτήσεις μου.
    Μπράβο. Ήταν απλά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χρόνια πολλά Καιτούλα μου... να είσαι πάντα γερή, δημιουργική, ευτυχισμένη με όλους όσους αγαπάς και σ' αγαπούν!!!
    Και του χρόνου γλυκιά μου!!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ όμορφο ποίημα!
    κρατώ αυτές τις φράσεις...
    "...είναι αργά για δάκρυα.
    Επαναφορά στο χάος..."

    Χρόνια σας πολλά & καλά! Να είστε ευτυχισμένη μαζί με τους ανθρώπους που σας αγαπούν και αγαπάτε!

    Καλή, χαρούμενη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Υπέροχοι στίχοι...όπως πάντα άλλωστε!!!!Να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!
    ΥΓ με τιμάει η παρουσία σου στα σχόλια των αναρτήσεων μου και σε ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή