Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

BLUE MOON...

Ακροβατώ στα όρια της λογικής
μένα φεγγάρι μπλε να γνέφει καληνύχτα..
'Ονειρα..
Όνειρα που έχουν αποδράσει απ' την κλειδαρότρυπα..
Κι ένα φεγγάρι μπλε
θρηνεί τη χαμένη του αθωότητα
φευγάτο στην απεραντοσύνη της μοναξιάς του..
Σύννεφα..
Σύννεφα που κρύψανε τη λέξη σ' αγαπώ...
Να είσαι ψέμα,
να είσαι αλήθεια
ή νάσαι συ του σύννεφου ένα κρυμμένο αστέρι...
Νάσαι ο τοίχος που φυλακίζει τη λογική
ή μία θάλασσα στο χάρτη μακρινή..
Αν είσαι κύμα,
αν είσαι δάκρυ
φύγε πριν χαράξει τη μέρα ο ήλιος,
φύγε με τον τελευταίο συρμό στο σταθμό
πριν προλάβω εγώ η ανόητη και σ' ερωτευτώ
πριν δακρύσει και το τελευταίο μπλε φεγγάρι
της χάρτινης νύχτας..
Ακροβατώ στα όρια του χθες και του σήμερα
κι ένας ήλιος ζεστός αποφάσισε
ν'αλλάξω σελίδα..
Κι έτσι χάθηκε το μπλε φεγγάρι
μέσα απ'τους αναστεναγμούς του..
Γαλήνη..
Αυτοδικαίωση..
Νηνεμία..(By Kate)

 ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΛΕ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΑΣ  ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ...ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ....ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΡΥΦΑ ΜΥΣΤΙΚΑ..ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΝΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ...ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΡΩΤΑ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΣΕ..ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕ ...Η ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΣΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ......ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ...ΠΑΘΗ ΑΝΟΜΟΛΟΓΗΤΑ..ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ..ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ...ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΜΠΛΕ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΙ ΑΦΟΥ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΥΣΤΙΚΑ...ΦΕΥΓΕΙ ΑΘΟΡΥΒΑ ΟΠΩΣ ΗΡΘΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟΚΟΤΟ ΜΠΛΕ  ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΧΑΡΤΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ.....





135 σχόλια:

  1. Υπέροχο!!!
    Καλώς σε βρίσκω Kate.
    Πολύ όμορφο μέρος έχεις δημιουργήσει, βαμμένο με την τέχνη της ποίησης...
    Να είσαι καλά και να μοιράζεσαι αυτά τα "κομμάτια" που χρωματίζεις με την τέχνη της ποίησης.

    Υ.Γ.Για τον Νίκο δυστυχώς, μόνο από το blog του που περνάω, πολλές φορές την ημέρα, αναμένοντας μία καλή είδηση, για την κατάσταση της υγείας "της αγάπης του' όπως ανέφερε κι ο ίδιος στην τελευταία του ανάρτηση.Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω.Θέλω, και πιστευω ότι το παρόν, είναι παρελθόν κι ότι ολα είναι πραγματικά καλά και για το μέλλον...
    Αυτή η μοναδική σκέψη, είναι και η ευχή μου!
    Καλό σου ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ κορίτσι μου για τα εγκάρδιά σου σχόλια και καλωσόρισες στην παρέα μου!για τον Νίκο όταν μάθει κάτι,κάποια απο τις δυό μας,ας επικοινωνήσουμε!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Ο Νίκος επέστρεψε εν μέρει, με την αγαπημένη του γυναίκα να έχει βγει από την εντατική!!!
      Μπορείς να δεις την ανάρτησή του....
      Είμαι πολύ χαρούμενη.
      Καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή
    3. όλα δείχνουν ότι κάτι καλύτερο συμβαίνει!!μακάρι να του πάνε όλα καλά!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Kate! Υπέροχη ανάρτηση με καταπληκτικό ποίημα! Πρωινά ταξίδια σε 'εναν φεγγαροφωτισμ'ενο μπλε τοπίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Τζινάκι μου!!σ'ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλή μου Καίτη.. μέσα από τα ποιήματα σου και τα λόγια που γράφεις μετά το ποίημα φαίνεται η ευαισθησία και ο ρομαντισμός σου...Είχες δίκαιο ότι θα μου αρέσει το νέο σου ποίημα , όλα μου αρέσουν... μου αρεσε αυτό μπλε πανσέληνος...ρομαντικό...ωραίες οι εικόνες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημ΄ρα δελφινάκι μου!είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε το μπλε φεγγάρι μου!σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που γράφεις! είναι σαν να μεταφέρεσαι σε έναν άλλο κόσμο, ηρεμίας και ονείρων! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το ποίημα σου, κορίτσι μου! Μπράβο!
    Καλή μέρα να έχεις, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα κοριτσάκι μου!χαίρομαι πολύ που σε άγγιξε το μπλε φεγγάρι μου..φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα,
    Με ταξίδεψες στα μπλε σου.......
    Πολλά φιλιά!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Αννιτάκι μου!σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικό το ποίημα σου!!!!
    Καλημέρα και φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δεσποινάκι μου!καλημέρα και πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Γειά σου kate με τα ονειρεμένα ποιήματά σου! Το ρομαντικό μπλε φεγγάρι σου δροσίζει στ' αλήθεια και ανακουφίζει από την καλοκαιρινή λάβα που μας καίει τις τελευταίες μέρες! Πιστεύω δε ακράδαντα ότι δεν είναι μύθος! το μπλε φεγγάρι υπάρχει στ' αλήθεια στο απόλυτο γαλάζιο όλων των ελληνικών θαλασσών, σε όλες τις ελληνικές παραλίες! Και πέρνα κι από τη δική μου γειτονιά να δεις το βραβείο που μούδωσες και τις δικές μου ερωταπαντήσεις! Καλό μεσημέρι και καλή δροσούλα όπου μπορείς να τη βρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φόλε μου Γιάννη πάντα καταφέρνεις και με συγκινείς με τα γλυκά σου σχόλια!!το βραβείο το αξίζεις...χίλια βραβεία θα σου έδινα αν ήταν στο χέρι μου!πέρασα απο το μπλόγκ σου και εχεις κάνει όμορφη ανάρτηση με τα βραβεία!τα κατάφερες μιά χαρά!καλό μεσημέρι και σε σένα!

      Διαγραφή
  9. Kate καλό απόγευμα.
    είσαι η.....δροσιά στην
    κακή μας...καθημερινότητα
    που την..προκαλούν οι
    πολιτικοί-πολιτική.
    Απλά συγχαρητήρια.
    Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παύλο μου!Με τιμάς πολύ με τα σχόλιά σου!σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου καλέ μου φίλε!

      Διαγραφή
  10. Τα μπλε φεγγάρια των ονείρων μας κρατούν μυστικά που τα ταξιδεύουν στα μήκη και πλάτη της γης.
    Οποιο χρώμα και αν έχει είναι εκει και μας καλεί να ονειρευόμαστε .
    Υπέροχοι, ρομαντικοί στίχοι .
    Φιλάκια με την ανάμνηση της πανσελήνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκούλα μου Νικόλ,χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες το μπλε φεγγάρι μου!άπειρα φιλάκια κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  11. Όμορφοι στίχοι,ονειρικές φωτογραφίες, συνδυασμένα μ' αυτή τη μουσική...!!!!Απλά υπέροχο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα μου και σέυχαριστώ,με κάνεις πολύ χαρούμενη!όμως δεν βρίσκω το μπλόγκ σου..όταν περάσεις πάλι απο μένα δώσε μου τα στοιχεία...πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Γεια σου Kate μου! Τι μαγευτική ανάρτηση! Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός των στίχων με τις εικόνες και τη μουσική!Μπράβο!Καλή συνέχεια να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Βασιλικούλα μου..πολύ σέυχαριστώ και σε σένα συγχαρητήρια για τις άριστες επιδόσεις σου στο σχολείο!!πολλά φιλάκια κι απο μένα!

      Διαγραφή
  13. Λατρεύω το πως καταφέρνεις να συνδυάζεις τους υπέροχους στίχους σου με μαγευτικές εικόνες, κι έτσι να μας ταξιδεύεις διπλά!
    Φιλιά Kate μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα καταφέρνεις και με συγκινείς Ελενάκι μου!!σέυχαριστώ κοπέλα μου!πολλά φιλάκια και μεγάλη αγκαλίτσα!

      Διαγραφή
  14. ψεμα, χαμενο μεσα στα μπλε βαθυ μιας τρικυμιας.. με εμας ναυαγους .. ονειρο που εγινε αληθεια; ψεμα; πραγματικοτητα;
    δακρυ; ενα Σ'αγαπω κρυμενο.. Ενα μυστικο θαμενο... στο μπλε..
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πόσα μυστικά αλήθεια κρύβει το μπλε φως του φεγγαριού....!!!
    στέκετε ψηλά και μας ακουλουθεί τρυπώνει στο μυαλό μας στη καρδιά μας....Το φεγγάρι είναι μαγικό όπως μαγικά είναι τα λόγια σου σήμερα kate που άγγιξαν τη ψυχή μας!!!
    καλό βράδυ γλυκό μου πλάσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου το μπλε φεγγάρι τρυπώνει εκεί που υπαρχει ευαισθησία και ρομαντισμός και που αγγίζει τρυφερούς ανθρώπους όπως είσαι εσύ!!πολλά φιλάκια και αγκαλίτσα!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο και αυτό το ποίημά σου, Kate μου!
    Νομίζω οτι τελευταία ταυτίζομαι με τον πρώτο στίχο...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακροβατείς κι εσυ ματάκια μου??χαίρομαι που σου άρεσε Αναστασία μου!σέυχαριστώ και σου στέλνω άπειρα φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Υπεροχο ευαισθητο κοριτσι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο θυμος:Κοβεις κομματακια τη νυχτα με τα μπλε φεγγαρια
    Η ευαισθησια:Δεν τα πετας.Τα κρυβεις σε ενα κουτακι...

    Καλησπερολουλουδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερολούλουδα στο κορίτσι μου!χαίρομαι που σε άγγιξε το μπλε φεγγάρι μου!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχο!!!! Για μια ακόμα φορά μας ταξίδεψες στα γαλάζια του ονείρου μονοπάτια!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το διάβασα ακούγωντας το blue moon που έβαλες :)
    Πολύ ωραίο ταξίδι με πήγες!
    Τα φιλιά μου, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Lyriel για τα γλυκά σου σχόλια!!πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφο ποιήμα φίλη Kate!!! Η ανάρτησή σου, πραγματικά, με ταξίδεψε!!! Εξαιρετική δουλειά!!!
    Καλή συνέχεια και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Τζέσσυ μου!!αυτός είναι ο σκοπός μου..μαγικά ταξίδια μέσα απο τα όνειρα!!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  22. Αλλη μια φορά με ταξίδεψες με τα μπλε σου φεγγαρια,είναι λες καλός φίλος να του πεις πράγματα το μπλε φεγγαρι?Πανέμορφο και αυτο σου το ποιημα,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπλε φεγγάρι είναι ιδανικό για να του λέμε τα μυστικά μας...ξέρουμε πως δεν θα μας προδώσει ποτέ!!πολλά πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Μαγεύτηκα από τούς πανέμορφους στίχους σου αλλά καί από τίς υπέροχες εικόνες πού τό συνοδεύουν!!!Είσαι πολύ ευαίσθητη καί ρομαντική,γλυκειά μου Καίτη!!!Φεύγω,ακούγοντας αυτό τό καταπληκτικό τραγούδι!!!Blue moon.....
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Γλυκιά μου Dimi, χαίρομαι αφάνταστα που σε άγγιξε το μπλε φεγγάρι μου..φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  24. Υπέροχο ποίημα και σε συνδυασμό με τις εικόνες και τη μουσική δημιουργούν μια ονειρική ατμόσφαιρα! Να είσαι καλά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά κι εσύ Αναστασία μου και σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. εξαιρετικό κείμενο σε πολύ όμορφο φόντο μπράβο σου να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη μου για τα γλυκά σου σχόλια!!χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Η λέξεις σου πραγματικά μετατρέπουν αισθήματα, σκέψεις και εικόνες σ' έναν μαγευτικό κόσμο, που βοηθάς να ξαναβρούμε, να ξαναθυμηθούμε, στις δύσκολες μέρες που βιώνουμε ! Χαίρομαι που μέσ' από τις σελίδες σου δεν θα θυσιάζω τον χρόνο μου, αλλά
    θα ταξιδεύω με λαχτάρα ανάμεσα τους! Όμορφες και δημιουργικές στιγμές να κυλούν στο απόγευμα σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες πολύ με τα εγκάρδιά σου σχόλια Κατερινα μου...καλωσόριξες στα μαγικά μου ταξίδια των ονείρων μου!!χαίρομαι που σου άρεσε εδώ!!σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  27. Διορθώνω: Οι λέξεις σου.... ήθελα να πω...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λέξεις έγραψες Κατερινάκι..η εννοείς κάτι άλλο?φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Εξαιρετική ανάρτηση μαγικές οι λέξεις σου που μαζί με τις μπλε εικόνες σε ταξιδεύουν σε χώρους της απόλυτης ηρεμίας!!!Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτικό το μπλε φεγγάρι, οι εικόνες και η μουσική που επέλεξες το απογείωσαν! Καλή σου μέρα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μου!!είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. με ταξίδεψες σε έναν κόσμο παραμυθένιο!!!!Γράφεις καταπληκτικά,ΕΥΓΕ,και συνδύασες άριστα τις λέξεις σου με πανέμορφες εικόνες!!!!!
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κρίστα μου μέσα απο την καρδιά μου!!!πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Το αγαπημένο μου ποίημα από όσα δικά σου έχω διαβάσει... Εκπληκτικό, δεν έχω τι άλλο να σου πω!
    Σε φιλώ γλυκά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου για τα γλυκά σου λόγια και απο μένα φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  32. Μου αρέσει πολύ ο ρομαντισμός που αποπνέει το γράψιμό σου Καίτη! Πολύ όμορφο όπως πάντα! Μου άρεσαν πολύ και οι φωτογραφίες που έβαλες και το κομμάτι! Τέλεια όλα! Μπράβο σου! :))
    Φιλιά πολλάαααααααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασουλίνι μου πάντα με το γλυκό σου λόγο που στάζει μέλι!νάσαι καλά γλυκό μου κοριτσάκι!!φιλάκια άπειρα!!

      Διαγραφή
  33. Καλησπέρα!Δεν θα μπορούσα να μην ταυτιστώ με το μπλε φεγγάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλοι οι ευαίσθητοι άνθρωποι,οι αθεράπευτα ρομαντικοί ταυτιζόμαστε μαζί του!!

      Διαγραφή
  34. Πανέμορφο ποίημα γεμάτο εικόνες και συναίσθημα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια κι απο μένα Σόφη μου και σ'ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο!

      Διαγραφή
  35. τι όμορφο ποίημα~
    αχ αυτό το φεγγάρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι μας κάνει αυτό το φεγγάρι το παραμυθένιο!!σ'ευχαριστώ!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  36. Κατάφερες να μας αγγίξεις με όλες τις αισθήσεις. Ποίημα, εικόνες και μουσική μας μετέφεραν στον ρομαντικό σου κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα και σε μετέφερα σε ρομαντικό σκηνικό έστω γιά λίγο!!

      Διαγραφή
  37. ...Σκοταδι..μαγικο..σιωπη..δουλευει μονο η καρδια..απλωνει το μαυρο σεντονι..και συ μας μαγευεις με τα λογια σου..να σαι καλα κοριτσι..την Καλησπερα μου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου για τα γλυκά σχολιά σου!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  38. Πολύ όμορφο το ποίημά σου! Μου άρεσε ιδιαίτερα αυτό :
    "Κι ένα φεγγάρι μπλε
    θρηνεί τη χαμένη του αθωότητα
    φευγάτο στην απεραντοσύνη της μοναξιάς του"..

    Παντα μας εμπνέει το φεγγάρι. Εγώ θα σου αφιερώσω ένα τραγούδι μιας φίλης μου, για το σεληνόφως..
    http://youtu.be/ql6LJDWljBQ
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες κορίτσι μου..χίλια ευχαριστώ για το σχόλιό σου και μου άρεσε πολύ το moonlight που μου αφιέρωσες!!

      Διαγραφή
  39. Καλησπέρα!!!Πωπω υπέροχο ποίημα!και το μπλε φεγγάρι καταπληκτικό!Μπράβο Kate για ακόμη μια φορά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το μπραβο μου φαίνεται τοοοοοοσο λίγο....δεν ξέρω όμως τι άλλο να σου πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκό μου κορίτσι!

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα Καίτη μας καλό μήνα καλή εβδομάδα
    Τα λόγια σου ιδιαίτερα συγκινητικά και σου
    δώσαμε τον τίτλο του εξαιρετικά επίτιμου μέλους
    της παρέας μας και του blog μας.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ
    Παύλος ο καλός ο μαθητής......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείτε πάντα μέ όσα μου λέτε και οι δυό σας φίλε μου Παύλο!!είναι μεγάλη τιμή για μένα!!εγώ έχω να πω το τεράστιο ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  42. Καταπληκτικό!!! Μου άρεσε πάρα πολύ!Καλό μήνα σου εύχομαι, φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ευάκι μου που σε άγγιξε το μπλε φεγγάρι μου..καλό μήνα και πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  43. Γράφεις πολύ όμορφα, με ψυχή και συναίσθημα!
    Καλό μήνα να έχεις και καλή εβδομάδα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι μου γλυκό!!καλό μήνα,καλή μας βδομάδα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  44. Ταξιδιάρικη ανάρτηση, και τον τελευταίο καιρό ονειρεύομαι πολύ κοιτώντας το φεγγάρι... :)
    Για να απαντήσω στην ερώτησή σου στο blog μου, ναι, από τη Ζάκυνθο είμαι! Πες μου ότι είσαι κι εσύ; Μα από που γνωριζόμαστε λες; Βοήθησέ με λίγο! :P
    Αν θες, στείλε μου mail στο mannia21@hotmail.com, για να μην τα λέμε από σχόλια! Καλό βράδυ και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑκαι χίλια ευχαριστώ Μαριαννίτσα μου μέσα απο την καρδιά μου!!

      Διαγραφή
  45. ΜΙλάμε τόσο καιρό και δεν πήραμε είδηση ότι το Τζάντε είναι κάτι που μας φέρνει κοντά!!σου έρχεται mail με απόλα!!!καλό μήνα καλό βραδάκι με καντάδα και φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναπέρασα :) και πήρε το μάτι μου το Τζάντε!! Η μισή καταγωγή μου είναι από την υπέροχη Ζάκυνθο! Μένεις μόνιμα ή από εκεί κατάγεσαι; Πολύ χαίρομαι!

      Διαγραφή
    2. Μένω Αθήνα,αλλά έρχομαι να στα πω στο μπλογκ σου!

      Διαγραφή
  46. Καίτη μας καλημέρα με πολύ αισιοδοξία και αγάπη
    προς τους συνανθρώπους μας τους καλοπροαίρετους,
    και γενικά το λαό μας που υποφέρει από τους
    ξενόφερτους και ουρανοκατέβατους κυβερνώντες!!!
    Εμείς δεν κάνουμε κάτι το ιδιαίτερο στους συνανθρώπους
    μας απλός επιστρέφουμε εις διπλούν την καλημέρα μας
    εφόσον το επιθυμούν.
    Aυτή η καταπληκτική ανάρτηση σου Καίτη μας θα σπάσει
    το ..κοντέρ στα ..σχόλια..θα πιάσει τα..100!!!
    Αγαπήσαμε την ποιητική σου αδεία ...οι άνθρωποι που
    βγάζουν από μέσα τους το καλλιτεχνικό τους ταμπεραμέντο
    έχουν καλή ψυχή και ζεστή καρδιά αυτοί είναι η αλήθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Παύλο μου!!Γέλασα πολύ με το κοντέρ!!!είσαι απίστευτος!!!

      Διαγραφή
  47. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***Τελεια η αναρτηση σου-καταπληκτικη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαντάζεσαι Σκρουτζάκο μου γλυκέ πόσο χάρηκα που σε είδα πάλι εδώ!!σέυχαριστώ πολύ αγόρι μου και άντε να το τελειώνεις το στρατιωτικό σου να μας επανέλθεις δριμύτερος!!χαίρομαι που βλέπω ότι σε αγγίζουν πάντα τα ποιήματά μου!!σου στέλνω πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  48. Χρειάζεται κι ο αναστεναγμός του μελαγχολικού φεγγαριού!
    Αν είναι να οδηγεί σε τόσο λυρισμό...
    Φιλάκια kate !
    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αφού το μπλε φεγγάρι μας βγάζει τόσο γλυκά συναισθήματα και ρομαντισμό.....πάμε καλά,η αλλιώς δεν θα πεθάνουμε ποτέ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλό μήνα κιόλας!
    εμένα το φεγγάρι με αγριεύει θα έλεγα αν και το θέλω..
    σε φιλώ δροσερά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καταπληκτική ανάρτηση και υπέροχες φωτογραφίες! Μόλις έγινα μέλος στο πανέμορφο blog σου και χαίρομαι πολύ που θα ταξιδέψω και γω στις μαγικές διαδρομές σας! Φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Ελενά μου!!σ'ευχαριστώ για τα εγκάρδια σχόλιά σου!κι απο μένα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  52. Πολύ ωραίο το αφιέρωμα σου για τα όμορφα καλοκαιρινά φεγγάρια που ελπίζω όλοι να χαρούμε και φέτος !!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κι απο μένα ταξιδευτή της τέχνης!!σ'ευχαριστώ για τα γλυκλα σου σχόλια!Να περάσεις ένα όμορφο δροσερό και ξένοιαστο καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  53. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Υπέροχο το ποίημα σου πολύ όμορφα γράφεις! Λατρεύω το μπλε χρώμα ως γνήσια Υδροχόος, πόσο μάλλον ένα μπλε φεγγάρι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι απο μένα Anthemis και καλωσόρισες στο blog μου!χαίρομαι πολύ που σου άρεσε εδώ!!φιλάκια κι απο μένα!

      Διαγραφή
  54. Kate καλημέρα και καλό μήνα
    Όμορφα τα φεγγάρια που κρύβουν ανομολόγητα μυστικά, αλλά και ο ήλιος που σε κάνει να γυρίσεις σελίδα και να πας ακόμα παρακάτω καλύτερος.
    Το ποίημα είναι καταπληκτικό! Μπράβο!
    Να περνάς καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου και καλό μήνα!!τι όμορφο το σχόλιό σου!!σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για όσα μου σχολίασες στο μπλε φεγγάρι μου!!να περνάς κι εσύ καλά Ελενίτσα μου!!φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  55. καλό μήνα και από μένα-))))
    Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κρίστα μου!!!να περνάς καλά και δροσερά!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  56. Φίλη μου αν έχεις χρόνο, πέρασε από μένα για να πάρεις το βραβειάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Τζέσσυ μου για την τιμή που μου κάνεις!!!να χαίρεσαι κι εσύ το πανέμορφο βραβειάκι σου!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  57. Πάρα πολύ όμορφο! Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μια φράση φως, που έλουσε τις σκέψεις σου Kate μου!!!
    Μια φράση φως, που σε παίρνει από το χέρι και σε οδηγεί μπροστά με αισιοδοξία!!!!
    Μια φράση αισιόδοξη, γεμάτη δύναμη, που ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλες τις άλλες, σαν το φως μες στο σκοτάδι. Σαν το άσπρο μές στο μαύρο.
    "κι ένας ήλιος ζεστός αποφάσισε
    ν'αλλάξω σελίδα.."
    Να είσαι καλά Kate μου!!!
    Καλό μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί η φράση που αναφέρεις είναι η καταλυτική στο ποιημά μου γιατί διώχνει το σκοτάδι και τις μαύρες σκέψεις...συνήθως κλείνω με αισιοδοξία τα ποιήματά μου!!έτσι μου βγαίνει η έμπνευσή μου...σχεδόν πάντα τα κλείνω αισιόδοξα...σ'ευχαριστώ Ροδούλα μου,που πάντα με κάνεις χαρούμενη με τα γλυκα σαν μέλι σχόλιά σου!Καλό μήνα κοριτσάκι μου,κι εσύ νάσαι καλά με τόσα που προσφέρεις με το έργο σου στην Εκπαίδευση!!

      Διαγραφή
  59. κατέ μου πολύ όμορφο. Που πήγε ο σκυλούκος;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κυκλαμινάκι μου!!Για τον σκυλούκο μου την CYNDIE,θα έρθω να σου πω στο blog σου κάτι που σκέφτηκα!φιλιά!!

      Διαγραφή
  60. Πάντα το φεγγάρι ακούει τα μυστικά μας με υπομονή χωρίς να τα φανερώνει σε κανένα.Ίσος γιαυτό του κρυφομιλάμε παντα όταν το αγναντευουμε εκεί ψιλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ κορίτσι μου για το σχόλιό σου!!καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  61. ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ! ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πότε άραγε η μεγαλοσύνη του φεγγαρόφωτου δεν αποτελούσε πηγή έμπνευσης; Πολύ όμορφη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Κάτω από το φεγγάρι είμαστε όλοι μια παρέα,μια αγκαλιά.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή