Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Πόσο γλυκά κοιμάσαι..

Στην Δήμητρα..

Πόσο γλυκά κοιμάσαι..
με τα μαλλάκια σου τα φεγγαρολουσμένα
πλεγμένα ακόμα στα δάχτυλα,
να πετάνε κόκκινες αστραπές..
Πόσο γλυκά κοιμάσαι..
Με τη Χιονάτη στο μαξιλάρι σου
και με τούς νάνους της
μέσα στο όνειρο,
κυνηγητό να παίζουν 
στους κήπους της καρδιάς σου..
Πόσο γλυκά κοιμάσαι..
Ησυχασμένη απ' το παραμύθι,
γλυκό είναι το όνειρο..
οι νάνοι με χρυσόσκονη 
στολίζουν τα μαλλιά σου,
και με τις αταξίες τους
ξυπνάνε τα παιγνίδια..
Χορεύει τ' όνειρο στην αγαλλίαση
της παιδικής σου αθωότητας..
Ονειρική αναζήτηση
στους χτύπους της καρδιάς..
ίσως κάποιος πρίγκηπας..
ίσως και κάποιο αστέρι..
Κι όσο εσύ κοιμάσαι,
εγώ να ονειρεύομαι 
τον δικό σου πρίγκηπα,
του δικού σου παραμυθιού..
Κοριτσάκι εσύ αγαπημένο..
Προσευχή στην ομορφιά..
Της στιγμής..
και του αύριο.. (By Kate)

 Τώρα μεγάλωσες..έχεις ανοίξει τα φτερά σου και πατάς γερά στα πόδια σου..
 Όμως εγώ θα σε βλέπω πάντα μικρούλα.. όπως τότε που κοιμόσουν με τα παραμύθια..
 Τότε που ήσουνα πιο ξένοιαστη..
 Τότε που ξύπναγες με γέλια και χαρές και δεν είχες τόσα μαθήματα..

Εύχομαι καλό καλοκαίρι στη Δήμητρα,και σ' όλα τα παιδιά που κουράστηκαν τόσο καιρό με τα μαθήματα του σχολείου..
Αυτό όμως ήταν δικό της αφιέρωμα..
Της Δήμητρας..
Στο κοριτσάκι με τα κόκκινα μαλλιά..

Στο κορίτσι που έχει όλο το μέλλον μπροστά του και που θα κάνει πολλά όνειρα ακόμα στη ζωή του..Και είμαι σίγουρη πως θα τα πραγματοποιήσει..

110 σχόλια:

  1. Τι όμορφο ποίημα! Γεμάτο συναίσθημα! Νομίζω ότι η Δήμητρα ήταν πολύ καλή πηγή έμπνευσης... :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Αναστασία..η Δήμητρα όντως αποτελεί πηγή έμπνευσης για μένα και για την ομορφιά της και για τον υπέροχο χαρακτήρα της!πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Με συγκίνησε το όμορφο,τρυφερό,ρομαντικό,γλυκό και ευαίσθητο ποίημα σου...Τιμή της Δήμητρας να σου δώσει μια τόσο όμορφη έμπνευση και είμαι σίγουρη πως θα το αγαπήσει κι αυτή όπως και μεις το ποίημα σου...Τι όμορφος συνδυασμός εικόνων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα ότι θα συγκινηθεί το δελφινοκόριτσό μου που είναι κι αυτό ρομαντικό και ευαίσθητο!!χάρηκα πολύ ματάκια μου που σου άρεσε!Η δήμητρα όντως το αγάπησε και συγκινήθηκε γιατι κρύβει επίσης και αυτή μεγάλη ευαισθησία στην τρυφερή καρδούλα της....

      Διαγραφή
  3. Eύχομαι η Δήμητρα, μα και όλα τα παιδιά, να βρουν το κουράγιο και την δύναμη να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους!!
    Πολύ τρυφερό το ποίημα που της αφιέρωσες Kate μου!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλενά μου σέυχαριστώ πολύ..στα παιδιά πρέπει να φερόμαστε πολύ τρυφερά γιατί καταλαβαίνουν και αυτά τις δύσκολες στιγμές που περνάει ο τόπος γιαυτο κι εμείς πρέπει να τους εξασφαλίζουμε χαμόγελο και απέραντη τρυφερότητα!!πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τι γλυκά λόγια, πόσο τρυφερά και συγκινητικά! Πως η Δήμητρα να μην έχει γλυκό ύπνο όταν την συνοδεύουν τόσο ευαίσθητες σκέψεις! Την Παρασκευή τελειώνουν και οι τελευταίες εξετάσεις, κείνουν και τα δημοτικά και πλέον αρχίζει το καλοκαίρι της ξεγνοιασιάς! Μια ξεγνοιασιά που χαρίζει χαμόγελα στα παιδιά και ευτυχία σε εμάς! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τζινάκι μου γλυκό...με συγκινείς πάντα με όσα μου γράφεις...Ναί αυτό είπα και στην Έλενα παραπάνω τα παιδιά έχουν ανάγκη απο χαμόγελο και τρυφερότητα γιαυτό πρέπει να τους τα δίνουμε απλόχερα..καλό σου βραδάκι!

      Διαγραφή
  5. Οι ευχές σου και δικές μου ευχές,για τη ΔΗΜΗΤΡΑ αλλά και για όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν,αγωνίζονται και θ αγωνίζονται για ένα καλλίτερο αύριο που δικαιούνται να έχουν. Για τα παιδιά που απογοητεύσαμε με τις πράξεις μας και μουτζουρώσαμε τα όνειρά τους...
    Μακάρι όλα τα παιδιά νάχουν δίπλα τους συμπαραστάτες σαν κι εσένα Καιτούλα μου,γιατί τότε είναι σίγουρα οτι τα όνειρά τους και βάσεις έχουν και μέλλον έχουν.
    Φιλιά πολλά και στα δύο κοριτσάκια και το κοκκινομαλούσικο και στην ποιήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχερή η Δήμητρα!!!
    Τί όμορφα λόγια!!!
    Πάντα να είναι χαρούμενη!!!
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφη η αφιέρωση στη Δήμητρα και να'ναι πάντα ευτυχισμένη! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπέροχη και πολύ ωραία αφιέρωση....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι γλυκό και πόσο τρυφερά αφιερωμένο στη Δήμητρα!

    Φιλιά πολλά Kate!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο!Είναι τυχερή η Δήμητρα που της αφιερώνεις τόσο όμορφα λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφες ευχές ποιητικά γραμμένες,ξέχειλες από αγάπη και τρυφερότητα!!! Τι άλλο ομορφότερο να χαριστεί στη πυρόξανθη Δήμητρα από αυτές τις ευχές καρδιάς !!!Της ευχομαι κι εγώ να'ναι καλότυχη γερή και δυναμική!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε κι εγώ και η Δήμητρα για τις ευχές σου Έφη μου!Νάσαι καλά πάντα!!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Από τις ωραιότερες αφιερώσεις που έχω διαβάσει..τόσο τρυφερή,τόσο ονειρική,γεμάτη αγάπη...εύχομαι στη Δήμητρα να είναι γερή και τυχερή..και να πραγματοποιηθούν όλα της τα όνειρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Μαράκι μου!!πάντα με κάνεις πολύ χαρούμενη!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ γλυκιά αφιέρωση!
    Να την χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Ειθε...δηλαδη μακαρι..
      να πραγματοποιηθουν ολα τα ονειρα της.

      :-)

      Μακια.

      Διαγραφή
  15. Να είναι ευτυχισμένη η Δήμητρα,ξέγνοιαστη και τυχερή εύχομαι ,να έχει καλη επιτυχία γενικα σε ότι θέλει.Και εσύ υπέροχη όπως παντα μ αυτή τη γλύκα που βγαίνει μέσα απο όλα οσα γραφεις,να είστε και οι δυό σας πάντα υγιεις και χαμογελαστές,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχούλες σου γλυκιά μου Νέλλη και για τα εγκάρδιά σου σχόλια που με συγκινούν πάντα!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαράκι μου!!φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο στη Δήμητρα, που δίνει έμπνευση, μπράβο και σε σένα που την αξιοποιείς! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε και οι δυό μας γλυκό μου κοριτσάκι!!άπειρα φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. καλημερααα!! ευχαριστω ΤΟΣΟΟΟΟΟΟΟ πολυ για το πανεμορφο κομεντ!! Εισαι τοσο καλη και γλυκιααα, πραγματικα χαρηκα απειρα!!!!!Ναι το θεατρο μαρεσει πολυ- μαλλον ειμαι λιγο σπασικλακι για την ηλικια μου? δε ξερω :P- το χα δει και γω το ναμπουκο ( περσι δεν ηταν?) και μαρεσε πολυ!!!!
    εννοειται θα τα ξαναπουμεεε!!
    φιλιαα πολλα!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Μαριαννάκι μου!!φυσικά και θα τα ξαναπούμε!!και δεν είσαι καθόλου σπασικλάκι!!είσαι μια κοπέλα με κουλτούρα και μόρφωση κι αυτό σε ανεβάζει πολύ ψηλά ματάκια μου!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. τι να πω πια για σένα πρεπει να είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος,μόνο ένας άνθρωπος με τόση τρυφερότητα μπορεί να γράψει έτσι για έναν άλλο άνθρωπο!!!φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συγχαρητήρια σε εκτίμησα πιο πολύ,είσαι Ανθρωπος και αξίζει να σε έχουν φίλη!!!

      Διαγραφή
    2. με συγκίνησες πολύ Μαράκι μου!!

      Διαγραφή
  20. "Να πετάνε κόκκινες αστραπές"... Υπέροχος στίχος, ενός πραγματικά πανέμορφου ποιήματος.

    Πόσο όμορφο να χειρίζεσαι την γλώσσα με τέτοιο τρόπο και να ζωγραφίζεις με τις λέξεις πάνω στις οθόνες μας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκέ μου φίλε..με έκανες πολύ χαρούμενη με τα σχόλιά σου!

      Διαγραφή
  21. ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ, ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ , ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ! ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΗ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ!!!! ΦΙΛΙΑ ΚΑΙΤΟΥΛΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φένια μου γλυκιά σ'ευχαριστούμε κι εγώ και η Δήμητρα μέσα απο την καρδιά μας!!φιλάκια άπειρα κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  22. Νά τήν χαίρεσαι τήν κοκκινομάλα Δημητρούλα Καιτούλα μου!!!
    Μέ συγκίνησε τό ποιήμα σου καί οι στίχοι!!Μού ήρθε στόν νού,ή μικρή μου η κόρη!!Νάσαι καλά!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αφάνταστα Dimi μου που σε άγγιξε και αυτό μου το ποίημα!σέυχαριστώ για τις ευχές σου για την Δήμητρα!πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Πηγή έμπνευσης η Δήμητρα!
    Πόσο σωστά πλεγμένες οι λέξεις μεταξύ τους για να βγει αυτό το αριστούργημα!
    Να έχει μια ζωή παραμυθένια εύχομαι!
    Πανέμορφο το ποίημά σου Καίτη! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασουλίνι μου πάντα με τα μελένια σου λόγια που τα καταφέρνεις και με συγκινείς κάθε φορά που έρχεσαι εδώ και κάθε φορά που μπαίνω στο δικό σου υπέροχο΄ρομαντικό και ευαίσθητο μπλόγκ σου!!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφος και γλυκός ο τρόπο και ο λόγο σου για να ευχηθείς της Δήμητρα το καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαιστώ Κατερίνα μου για τα γλυκά σου σχόλια!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  25. Όνειρα παντοτινά είναι και για μικρούς αλλά και για μεγάλους είναι η ελπίδα που παίρνει ζωντάνια μέσα στα όνειρά μας είναι η αγάπη μας για την ζωή, είναι το δικό μας μυστικό που άλλος δεν μπορεί να μας το πάρει, αλίμονο σε αυτόν που δεν κάνει όνειρα.

    Εύχομαι ότι αν όχι όλα, τουλάχιστον τα περισσότερα να τα πραγματοποιήσει. Καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση στην κοκκινομαλλιτσα!!!

    Υπέροχος ο εκφραστικός σου τρόπος Kate, I love it!!!

    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευούλα μου αγαπημένη..να ξέρεις πόσο χαίρομαι πάντα που σε βλέπω εδώ και για όσα μου λες!!θα της δώσω τις ευχές σου στη Δήμητρα και σέυχαριστώ θερμά γλυκούλα μου!!Kisses and hugs!!!!!

      Διαγραφή
  26. Γράφεις πολύ όμορφα!!!Τα ποιήματά σου αγγίζουν ευαίσθητες χορδές. Πολύ τρυφερό ποίημα ! Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Το ευχαριστώ πολύ το γλυκό μου το κυκλαμινάκι!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. όμορφοοοοοοοοοοοοοοοο...με συγκίνησες!!!!
    Και συνοδευμένο από τόσο υπέροχες εικόνες,μπράβο!!!
    …….(¨`•.•´¨)…..….l | /
    (¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
    .`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
    (¨`•.•´¨).¸.•´
    .`•.¸.•´.•´
    ……`•´¸
    ………..)
    ……¸.•´
    …..(
    ……`•.¸
    ………..Πολλά φιλιά❤❤❤και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώπολύ Κρίστα μου για τα γλυκά σου σχόλια!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. Υπέροχο ποίημα Καίτη μου... Πανέμορφο!
    Μοιάζει με νανούρισμα...
    Τα καλύτερα εύχομαι για τη Δημητρούλα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Μαράκι μου..σέυχαριστώ κι εγώ και η Δήμητρα!φιλάκια άπειρα!!!

      Διαγραφή
  30. Καιτούλα μου τι γλυκό και τρυφερό!!! Με συγκίνησες πολύ, χαίρομαι που με βρήκες και μπόρεσα να σε βρω!!!Τα φιλιά μου σε σένα και στη Δημητρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες γλυκιά μου Ζουζού!!κι απο μένα πολλά φιλάκια κι ένα ευχαριστώ απο καρδιάς!

      Διαγραφή
  31. Πολλά πολλά φιλάκια στο κοκκινομάλλικο κοριτσάκι σου! Όλα της τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα!
    Γράφεις τόσο γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αγγελική μου για τα γλυκά σου σχόλια και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Κate σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου και το όμορφο σχόλιο σου!! Η αφιέρωσή σου πολύ γλυκιά και συναισθηματική. Γράφεις πάρα πολύ όμορφα-φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μαριάννα μου στο μπλόγκ μου κι ευχαριστώ θερμά!φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  33. Ένα χαμόγελο αφιερωμένο σε σένα και τα όμορφα λόγια σου... Μια ευχή για την Δήμητρα που σε ενέπνευσε... Να αγαπάει και να αγαπιέται πάντα... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστούμε για τις ευχές σου και σου στέλνουμε την αγάπη μας και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  34. Οι αιώνιοι γονείς (όλοι μας), η αιώνια μητέρα. Ποιητική και πέρα από το ποίημα. Γεμάτη αγάπη,τρυφερότητα, φροντίδα. Κάπως έτσι θα έπρεπε να είναι ο κόσμος για όλα τα πλάσματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να τη χαίρεσαι τη Δημητρούλα σου Καίτη μου, να είναι πάντα γερή, τυχερή και ευτυχισμένη!
    Πολύ όμορφο το ποιηματάκι με υπέροχα λόγια!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενίτσα μου για τα γλυκά σου λόγια και για τις ευχούλες σου!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  36. Γεμάτο τρυφερότητα το ποιήμα σου Kate μου! Να τη χαίρεσαι τη Δήμητρά οου και να αποτελεί πάντα πηγή έμπνευσης για 'σένα. Ευχή μου, να εκπληρωθούν όλα τα όνειρα που έχετε κάνει κι οι δυό σας.
    Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τα όμορφα και γλυκά σου λόγια Sel μου!φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  37. γλυκια μου!!υπεροχα τα λογια σου..
    παντα.
    .καλοτυχη..γερη....και ευτυχισμενη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη
    Καίτη συγχαρητήρια για τα
    πιο επάνω γραπτά σου.
    Δεν βρίσκω ...λόγια..
    ΜΠΡΑΒΟ
    Παύλος ο καλός ο μαθητής......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε Παύλο..ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου σχόλια..Νάσαι καλά πάντα,χαιρετίσματα στη Μαριέτα!

      Διαγραφή
  39. Καλησπέρα! Συγνώμη που άργησα να περάσω αλλά έστω και καθυστερημένα: μπράβο στην ποιήτρια και στη Δήμητρα που αποτελεί τέλεια πηγή έμπνευσης και είμαι βέβαιος ότι είναι και πρώτη μαθήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλέ μου φίλε Γιάννη!!Ήρθες στην ώρα σου,όπως πάντα!κι ευχαριστώ πολύ και σένα για τις ευχές σου!!πρώτη μαθήτρια είναι η Δήμητρα,και εξαιρετικό παιδί!

      Διαγραφή
  40. Το γλυκό ποστ και παραμυθενιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι γλυκα λογακια να εισαι καλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφο και συγκινητικό το ποίημα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. den exw logia pragmatika mai singkinises filakia kalo sabatokirgiako......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΟΙΗΜΑ!!!!!!
    ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΟ ΜΕΛΛΟΝ!!!
    ΕΧΟΥΝ ΦΟΒΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τόσο όμορφο, τρυφερό!!! Και πόσο νοιώθουμε τη ζέστη του ακόμα πιο γλυκά, όσες είμαστε μανούλες!!!...

    Ας δώσουμε στα παιδιά μας τα φτερά να πετάξουν στα πιο μακρινά και φιλόδοξα όνειρά τους!

    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΥΓ. Ενώ σε είχα στο blogroll μου, είδα ότι δεν ήμουν εδώ!!! Με... συμπλήρωσα!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μέλανι και σέυχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  46. θαυμάσιο ποίημα... λυρικότατο! μπράβο! Εύχομαι τα καλύτερα στην Δήμητρα.. και σε όλα τα παιδιά του κόσμου! Θαυμασια ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ηρθα για να πω ευχαριστω για την επισκεψη σου και ξενυχτησα διαβαζοντας την ψυχουλα σου
    να εχει την υγεια της η Δημητρουλα και καλη τυχη στην ζωη της
    να εισαι καλα να μας χαριζεις τοσο ομορφα ποιηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου με συγκίνησες πολύ με τα γλυκά σου σχόλια!Νάσαι καλά και σέυχαριστώ!

      Διαγραφή
  48. Ευαίσθητη μου Kate, πόσο όμορφα εξέφρασες τις βαθύτερες σκέψεις σου μέσα από την ποίηση!!! Ακούμπησες την ψυχή μου, και σε ευχαριστώ γι' αυτό!!!
    Εύχομαι στη Δήμητρα, ό,τι καλύτερο στη ζωή της. Η ποίησή σου, φύλακας άγγελός να τη συνοδεύει!!!
    Φιλιά πολλά!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου γλυκιά σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου και για τα γλυκά σου σχόλια και τις ευχούλες σου!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  49. σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και τις επισκεψεις σου στο μπλογκ μου!!το ποιημα σου με συγκινησε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ευδοκία μου που σε άγγιξε το ποίημά μου!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  50. ...Καλημερα..χαρουμενη βδομαδα..τι ποιο ομορφο απο τα παιδια..να τα εχει ολα Υπο τν Σκεπη του..να ναι καλα η Δημητρα..το ονειρο που εχτισες εσυ με λογια..η Δημητρα να το κανει πραξεις..να σαι καλα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα Μαράκι μου,σέυχαριστώ πολύ για τα εγκάρδια σχόλιά σου!!πάρα πολλά φιλάκια κι από μένα!!

      Διαγραφή
  51. Καλή μου Καίτη καλή εβδομάδα.Ειμαι καλά, εσύ; Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα της Τζόαν Πέτρα για τα βιβλία..Ευχαριστώ που συμμετείχες και είπες και τα δικά σου και μου πρότεινες και το Ευτυχία,δε το γνωρίζω , αν το βρω γιατί όχι;Μου αρέσει πολύ το διάβασμα,χαίρομαι που σου αρέσει και σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου γλυκό να το πάρεις το βιβλίο που σου προτείνω!θα σε αγγίξει πολύ!!

      Διαγραφή
  52. γεια σου κούκλα!
    μολις βρήκα το μπλόγκ σου!!!
    ειναι πολύ όμορφο, μας μεταφέρεις σε κόσμους διαφορετικούς κι μας κάνεις να ξεχνιόμαστε!!
    είμαι η νέα σου follower:)
    αν θές πέρνα μία βόλτα και απο το δικό μου και ελπίζω να τα λέμε!
    φιλάκιααα

    Vicky
    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλή εβδομάδα Kate μου!
    Γλυκιά και τρυφερή και σε τούτο το ποίημα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα Αριστέα μου,σέυχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  54. Βρε τη συνονοματη Δημητρουλα!!!
    Της ευχομαι κ εγω καθε ευτυχια στην ζωη της. Αν σε εχει κοντα της κιολας, θα ειναι ευχισμενη.
    Υπεροχο ποιημα. Χαρουμενο και συγκινητικο συγχρονως. Και αυτες οι φωτογραφιες που το συνδυασες το εκαναν πιο παιδικο.
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλήμέρα Δήμητρά μου!!με συγκίνησες με όσα μου γράφεις και σέυχαριστώ!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  55. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις επισκέψεις στο μπλόγκ μου!Πολύ τρυφερό το ποίημα σου και με υπέροχες εικόνες!Εύχομαι στη Δήμητρα να είναι καλά και ευτυχισμένη!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Υπέροχο ποίημα Kate! Εύχομαι η Δήμητρα να πραγματοποιήσει όλους τους στόχους της, να είναι ευτυχισμένη κι' εσύ να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή