Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΛΥΤΡΩΣΗ..


Απομεσήμερο στη λευκή αμμουδιά..
Δυο γλάροι ξένοιαστοι γράφουν την ιστορία τους..
Ερωτοτροπούν αμήχανα
κάθε που έρχεται ένα νέο κυματάκι..
Κι εκείνη πνιγμένη στου γαλάζιου τ' απέραντο
αναπολεί μια αγάπη που χάθηκε..
Έν'αγέρι ταξιδιάρικο
διακόπτει των γλάρων την ξενοιασιά..
Μένα φτερούγισμα αλλόκοτο
φεύγουν για τ' όνειρο..
Μια φωλιά να στεγάσει τον έρωτα
στη νύχτα που έρχεται..
Κι εκείνη με τη φλόγα του ανεκπλήρωτου
παίρνει το δρόμο για την επιστροφή..
δυο γλάροι ξένοιαστοι
την συντροφεύουν νοερά
με φωνούλες αλλόκοτες
ίσως κι ερωτικές..
'Ενα σκηνικό που αλλάζει
μέσα στο πράσινο σκοτάδι της νύχτας..
Ένα χαμόγελο,ένα μειδίαμα
διώχνει τις εμμονές..
εφιάλτες απομακρύνονται..
Έτσι στα ξαφνικά..
Σε λίγο ξημερώνει..
με φτερουγίσματα που χάνονται στου γαλάζιου τ' απέραντο..
Κι εκείνη με νέες προσδοκίες
για το αύριο που έρχεται..
Εξιλέωση και λύτρωση..
Κάθαρση..
Μαζί και προσμονή..
(By Kate)
 Ο ΕΡΩΤΑΣ Ο ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΜΜΟΝΗ..ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ..ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΘΥΜΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΔΥΝΕΣ ΑΡΚΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ,ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΕΨΗ ΙΣΩΣ  ΚΑΠΟΙΑ ΟΠΤΑΣΙΑ ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΛΑΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΡΟΓΥΑΛΙΑ,ΚΑΠΟΙΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟ,ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ Τ'ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΑ..ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΛΥΤΡΩΣΗ....
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 26/6.........ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΠΛΕ ΦΕΓΓΑΡΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ.....ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΡΥΜΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΑ.....ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΙΑΣ ΧΑΡΤΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ....(BY KATE)

95 σχόλια:

  1. ευχαριστώ για την θύμηση και την λύτρωση....εξαιρετικό να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ζωή προχωράει μπροστά, μερικές φορές μονάχα στέκεται, μ' όλες της τις αποσκευές. Ένα ερέθισμα είναι αρκετό να τα μαζεύουμε... και να συνεχίζουμε, κοιτώντας μόνο μπροστά, μόνο το φως.

    Φιλάκια και καλό βράδυ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κρατώ το τελευταίο μετά το πόνο η συνειδητοποιήση και η λύτρωση!!! Συνεχίζουμε και προχωράμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια πολύ όμορφη αναπόληση της αγάπης που χάθηκε!
    Εύγε κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ζωη προχωραει μετά απο κάθε κατάσταση,μας παίρνει μαζί της,και μας πάει στη δική της πορεία,η λύτρωση είναι όπως την πάρει κανείς γι αλλους έρχεται και γι άλλους κάπου σκοντάφτει και συνέχεια καθυστερεί....οπως και να έχει προχωράμε παντα μπροστα,οπως μπορουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα με νέες προσδοκίες για το αύριο που έρχεται. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεμάτη συγκινησιακή φόρτιση αλλά και αισιοδοξία για το άγνωστο αύριο ! Μετά τον πόνο έρχεται πάντα η λύτρωση, όπως λες! Αρκεί να έχουμε την ψυχική δύναμη να την αναγνωρίσουμε και να την εκτιμήσουμε ανάλογα!! Φιλάκια, γλυκό μου κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Ένα χαμόγελο,ένα μειδίαμα
    διώχνει τις εμμονές..
    εφιάλτες απομακρύνονται..
    Έτσι στα ξαφνικά.."

    όσο για το πως έρχεται η λύτρωση και λύνονται τα δεσμά της εμμονής, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου... στα υπόλοιπα, με κάλυψε πλήρως η Pepi.Χίλια φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα ρομαντική μου και ευαισθητη μου Καίτη..πόσο μου αρέσουν τα ποιήματα σου...έχεις ταλέντο...και οι εικόνες που συνοδεύεις μου αρέσουν οι επιλογές που κάνεις ,η πρώτη μου άρεσε πολύ....
    αυτό σου το ποίημα μου έδωσε μια ιδέα , ήθελα να σε ρωτήσω κάτι στο εμαιλ αλλά δε το βρίσκω το εμαιλ σου..
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου το δελφινοκόριτσο!!σ'ευχαριστώ πολύ ματάκια μου!σου στέλνω πάραυτα το e-mail μου!φιλάκια στο κορίτσι μου!!

      Διαγραφή
  10. Οτιδήποτε ανεκπλήρωτο μπορεί να γίνει εμμονή Kate μου … καλό είναι όμως να καταλαβαίνουμε τα όριά μας κάποια στιγμή και να μην γινόμαστε μανιοκαταθλιπτικοί εμμένοντας στα ίδια και στα ίδια όταν όλα τα σημάδια δείχνουν πως πρέπει πια να ξεκολλήσουμε και να πάμε εμπρός ! Ακόμα και μια μοναχική επόμενη μέρα είναι χίλιες φορές καλύτερη από την εμμονή στην ουτοπία.

    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ... αυτή η λύτρωση...
    ...
    Φιλάκια, γλυκιά μου!!!
    (Πόσο υπέροχη η πρώτη φωτογραφία!!!)
    ;-)
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παράξενη,μάτια μου,η ψυχή μα πιο παράξενη ακόμα η ζωή!
    Η μια "κολλάει",μα η δεύτερη αρνείται και προχωράει..."με" ή "χωρίς" εμάς.
    Φιλιά πολλά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπαααα....εκτιμω πως δεν ειναι καθολου αρκετο.
    Oμως...ολα στην ωρα τους.

    Φιλακια ,Κate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο,μου αρέσουν πολύ τα ποιήματά σου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ μέσα απ τη καρδιά μου!πολλά φιλάκια!καλό απογευματάκι!

      Διαγραφή
  15. Άλλο ένα ποίημα, με υπογραφή την ευαισθησία και το ταλέντο σου Καίτη μου!!
    Έτσι είναι όπως τα λες, με τους ανεκπλήρωτους έρωτες.
    Ανυπομονώ για το επόμενο ποίημά σου!!
    Φιλιά πολλά,
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμάς πολύ με όσα μου λες Ροδούλα μου!!σέυχαριστώ κοριτσάκι μου για τα πάντα εγκάρδια σχολιάσου!!φιλάκια άπειρα και σε σένα!

      Διαγραφή
  16. Καίτη μου για μια ακόμη φορά διαπιστώνω την ευαισθησία των στίχων σου!
    Πολύ όμορφο ποιημα!
    Σε φιλώ, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε άγγιξε και αυτή τη φορά το ποιημά μου γλυκό μου Ελενάκι!!

      Διαγραφή
  17. Πόσο πολλα συναισθήματα μπορεί να μας γεννήσει μια εικονα.. !!!!και ποσο ομορφα το εκφραζεις αν ξέρεις που να βάλεις την καθε λέξη...και εσύ το καταφέρνεις αυτό πολύ όμορφα.Κάτυ μου..όπως και στο προηγούμενο σου ποιήμα για την κόρη σου...τι όμορφο να εκφραζεις με ποίηση αυτό που αισθάνεσαι!!!!.γαληνευω οταν μπορώ να ερχομαι εδώ να εισαι καλα ..χαθηκα για λίγο .. ομως θα τα λεμε.. φιλιά γαληνεμενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα με τα γλυκά σου λόγια Ρουλίτσα μου!ευχαριστώ πολύ!!φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραίο ποίημα...αισιόδοξο...και τόσο περιγραφικό!!!Μπορεί μια εικόνα να είναι χίλες λέξεις...αλλά εδώ μέσα σε λίγες λέξεις χώρεσαν τόσες εικόνες!!!!Φιλάκια φίλη μου...προσμονώ κι εγώ για το επόμενο ποίημα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις πολύ χαρούμενη Ασπούλα μου!!σέυχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Θαυμάζω τον τρόπο που περιγράφεις και εκφράζεις κάθε φορά τα συναισθήματα...είναι μοναδικός!!!
    Πανέμορφο το ποίημα!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενίτσα μου!!με κάνεις πολύ χαρούμενη κάθε φορά με τα σχόλιάσου!!φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Αχ αυτές οι εμμονές μας... Ας ελπίσουμε πως όλοι μας, κάποια στιγμή, θα βρεθούμε σε ένα ανάλογο σκηνικό, βλέποντας τους γλάρους, βιώνοντας εκείνο το χαμόγελο, σκορπώντας τες μακριά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κουνελάκι μου!!σ'ευχαριστώ πολύ και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Ανεκπλήρωτοι έρωτες,πόσος πόνος, πόσα δάκρυα και μετά έρχεται η λύτρωση....
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η κάθε μία μπορεί να σχολιάσει με διαφορετικό τρόπο ένα τέτοιο θέμα, Καιτούλα μου, που πραγματικά καίει γιατί όλες κάποια φορά περάσαμε κι αγγίξαμε,τώρα ποιά και πώς έρχεται η λύτρωση για τον καθένα είναι πάλι πολύ προσωπικό θέμα και που ναι μεν επιτάσσεται απο τη λογική,όμως και το συναίσθημα δεν παρακάμπτεται πάντα.
    Η λύτρωση μπορέι νάρθει αλλά δεν θα πει οτι εξαφανίζεται δια παντός η πληγή.
    Ετσι για την ιστορία, μία δική μου σκέψη σ ένα ποίημα πολύ περιγραφικό...
    Φιλάκια πολλά Πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι όρως τα λες είναι Χαρούλα μου!!σ'ευχαριστώ πολύ Ζακυνθινιά μου!!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  23. Exeis megalo talento!!!!! Bravo sou, ta piohmata sou eiai panemorfa! filakia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά Ελμιράκι μου!και σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  24. Γράφεις εκπληκτικά!Τα συγχαρητήρια μου για ακόμη μία φορά...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που σου άρεσε Άμπυ μου!σέυχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια!

      Διαγραφή
    2. Kate, έχω ένα βραβείο για εσένα στο Blog μου,θα χαρώ πολύ να περάσεις να το πάρεις!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ γλυκιά μου Αμπυ..με κάνεις πολύ χαρούμενη!!

      Διαγραφή
  25. Ο χρόνος γλυκιά μου είναι το καλύτερο φάρμακο και αυτός που ισοπεδώνει τη κάθε κακή θύμηση.Θα δεις οτι κάποια στιγμή θα ανρωτιέσαι αν..υπήρχε κάτι..γιατί σε πλήγωσε αυτό το..αέρινο πέρασμα..θα χαμογελάς..και θα προσπερνάς τις θύμησες που τυχών σε πλήγωσαν.Με..σφραγίδα αυτό..μιλούν τα 61 μου χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω βιώσει ανεκπλήρωτο έρωτα γλυκιά μου Αχτιδούλα!το ποίημά μου μιλάει για το "ανεκπλήρωτο"...σέυχαριστώ πολύ για τα σχόλια..έτσι όπως τα λες είναι..οι πληγές φεύγουν..όταν καλύπτονται τα κενά με μια νέα αγάπη η μια συνειδητοποίηση που συνήθως έρχεται!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Καλώς σε βρήκαν εγώ.πολυ όμορφα τα κειμενα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες!!Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποιήματά μου!!

      Διαγραφή
  27. ποσο σε νιωθα να ηξερες για τον ανεκπληρωτο ερωτα... να εισαι καλα ομως και κοτα τους γλαρους στις καλες στιγμες τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ, αυτοί οι ανεκπλήρωτοι έρωτες πόσο κόσμο έχουν παιδέψει και πόσος κόσμος ψάχνει τη λύτρωση...
    Μου άρεσε όχι μόνο το ποίημα αλλά και οι φωτογραφίες που το πλαισίωσαν! Πολύ καλή επιλογή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκιά μου Αναστασία!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  29. Πανέμορφο τό ποιήμα σου γλυκειά μου Καίτη!!Υπέροχες οι φωτογραφίες πού τό συνοδεύουν!!
    Η λύτρωση,έρχεται πάντα μετά από τόν πόνο!!
    Αυτό τό τραγούδι,κάθε μέρα βάζω καί τό ακούω!!!Τό λατρεύω!!!
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Δήμητρά μου!το λατρεύω κι εγώ αυτό το τραγούδι..χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  30. καλώς σε βρήκα Καίτη!...πολύ όμορφο αυτό που έγραψες!πολύ ευαίσθητο...καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Αλίκη μου..σέυχαριστώ θερμά για τα σχόλιά σου!!

      Διαγραφή
  31. καλως σε βρηκα!!!Το θεμα της λυτρωσης θα μπορουσε καποιος να το συζηταει ωρες παντα κατι μενει πισω νομιζω εγω!φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες κορίτσι μου!σέυχαριστώ πολύ και απο μένα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. to talento panta me entuposiazei se opoia ptuxi einai...!!!!!!!!!bravo!!!!!!!
    parepiptontos ...mou afises sxolio prin liger meres...k molis to eida....:( alla eno mou egrapses pos egines melos den se emfanizei....egine kati me ton blogger????
    ta leme suntoma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Μακρίνα μου!με συγκίνησες πολύ!!ναί o blogger μας την έκανε!τώρα ειναι ενάξει που κοίταξα!σέυχαριστω μέσα απο την καρδιά μου!θα τα πούμε σύντομα!φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Μου αρέσουν οι επεξηγήσεις σου κάτω από τα ποιήματα :) Είναι όντως έτσι όπως τα γράφεις...
    Το ποιηματάκι σου, υπέροχο, όπως όλα όσα δικά σου έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη τη μαμά της όμορφης Δάειρας!!σέυχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τα γλυκά σου σχόλια!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  34. φυσικα να σε πω οτι και σημερα πεταλουδες εχω αναρτηση χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία τρέλα με τις πεταλούδες την έχουμε!!Αδυναμίες είναι αυτές!

      Διαγραφή
  35. Η Μαγιουμίτσα μου με τα γλυκά της λόγια πάντα με κάνει και χαίρομαι!!χάρηκα που σου άρεσε το τραγούδι του James Arthur..εμένα προσωπικά με τρελαίνει η φωνή του!!φιλάκια κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλό τριήμερο Kate!
    Καλά να περάσεις!
    Και καλές εμπνεύσεις! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό τριήμερο και σε σένα Αριστέα μου!!κι εσύ να περάσεις καλά χαρούμενα και χαλαρωτικά!!

      Διαγραφή
  37. ΚΑΤΕ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ!! ΕΝΑ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΣΕΙ! ΕΝΑΣ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΘΥΜΗΣΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φένια μου πόσο σέυχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια και πόσο χαίρομαι δεν φαντάζεσαι...ναι,υπάρχουν οι θύμησες,κάποτε όμως έρχεται η λύτρωση....φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  38. Κοιταμε μονο μπροστα!!!!!!Φιλια και μια μεγαλη αγκαλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kate χαίρομαι που βλέπω ότι η έμπνευση και η δημιουργικότητά σου ρέει σταθερά και άφθονα. Πολύ ωραίο φυσικά και τούτο το ποίημα! Σ΄ευχαριστούμε, δίνεις θάρρος και ελπίδα! Το δικό μου μπλογκ απ' την άλλη έμεινε σιωπηλό τις τελευταίες μέρες. Σήμερα έγραψα κάτι απλό, αλλά πιστεύω ότι σύντομα θα επανέλθω δριμύτερος!! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Και ξέχασα να πω Χρόνια Πολλά για του Αγίου Πνεύματος!

      Διαγραφή
    2. Σευχαριστώ Γιάννη μου,με συγκινείς πολύ με τα σχόλιά σου πάντα..πέρασα και διάβασα την ανάρτησή σου!!Πάντα μαθαίνω πολλά- που δεν ξέρω -ιστορικα απο σένα!!Επίσης χρόνια πολλά και σε σένα!και περιμένω ότι σίγουρα θα επιστρέψεις δριμύτερος με δυναμικές όπως πάντα αναρτήσεις!!

      Διαγραφή
  40. Πολύ όμορφο Καίτη! Είναι αλήθεια πως ο ανεκπλήρωτος έρωτας μπορεί να σε γεμίσει εμμονές... Αλλά στο τέλος θα έρθει η λύτρωση...
    Υπέροχη για ακόμα μία φορά!
    Καλά να περάσεις το υπόλοιπο του τριήμερου!
    Φιλιά πολλά!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλοί μου φίλοι Alex και Νατασουλίνι για τα γλυκά σας λόγια και τις ευχές σας και ανταποδίδω έστω και αργά..φιλάκια άπειρα και απο μένα!!:))

      Διαγραφή
  41. Γεια σου καλή μου Καίτη..ένα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου, ευχαριστώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/06/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου δελφινοκόριτσο!!!σέυχαριστώ πολύ κορίτσι μου!!νάσαι καλά!!

      Διαγραφή
  42. Αχ, αυτοί οι έρωτες... Όσο και να προσπαθούμε να ξεχάσουμε, έρχεται εκείνο το φεγγάρι να μας μπερδέψει και πάλι.. Τυχερή η ηρωίδα σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου κάνει το κοριτσάκι μου?σέυχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!1φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  43. Τί ωραίο ποιημά?Εχεις πραγματικά μεγάλο ταλέντο...μου φαίνεται πολύ δυσκολο!!Μπράβο,μπράβο και πάλι μπράβο..συνέχισε να μας ταξιδεύεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σέυχαριστώ Αθηνά μου μέσα απο την καρδιά μου για τα γλυκά σου σχόλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή