Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΧΑΡΑΖΕΙ...



 ΄Έξι ήλιοι στήσανε χορό στον ύπνο σου..
Είναι που χαράζει..
κι ένα φως εισβολέας πολιορκεί τα καστανά μαλλιά σου..
Είναι που το σκοτάδι δίνει τη θέση του στην κίνηση..
στη ζωή..
στο άπλετο φως..
Χαράζει..
και ξύπνησες σαν νάσουν ο θεός Απόλλωνας
που τρόμαζε τις σιωπές κι αφύπνιζε τις μουσικές..
Ένας έρωτας μέσα στην ασχήμια..
μέσα στην ασχήμια του μικρόκοσμου..
Ξημέρωσε..
κι η ομορφιά ξεχύθηκε στο δωμάτιο..
φως..
φως χωρίς όνειρα..
χωρίς εφιάλτες..
Ένα ξωτικό μονάχα
που χάθηκε στο δάσος με τις κόκκινες πεταλούδες και τους ασφόδελους..
κι εγώ να μετράω ώρες για την επόμενη βραδιά..(By Kate)




ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ BLOG ΜΑΣ.ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ,ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ..ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΚΑΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ..ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΩΣ ΤΟΤΕ..
Παρακαλώ τη φίλη Lia που με επισκέπτεται κάθε φορά να αφήσει τα στοιχεία του blog της η το mail της για να επικοινωνήσω μαζί της και να την ευχαριστήσω γιατί είναι αδύνατον να τη βρώ..Η  εαν κάποιος απο τους φίλους του blog μου γνωρίζει κάτι..ευχαριστώ..

123 σχόλια:

  1. Δε χαράζει πάντα για όλου Κατιούσκα μου,αλλά γι αυτούς που τους χαρίζεται το φως οφείλουν να χαμογελάσουν στη ζωή!
    Καλώς μας ήρθες!!!Μας έκαψες...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνώ με την προλαλήσαντα Καλά να τα περνάς και με το καλό να μας έρθεις Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Καλο Καλοκαιρι..Χαραζει..ξοδευει η μερα τις ωρες..τις στιγμες..τις εικονες..Χαραζει..η νυχτα..απλωνει την υγρασια που εγειρε στο κατωφλι της..την γευεσαι..την χορταινεις..χορταινουμε με τα λογια σου..με τις εικονες που βγαζουν..να σαι καλα ματια μου..καλη επιστροφη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου με συμπλήρωσες...και με συγκίνησες φυσικά...φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το κείμενό σας!

    Να είστε καλά!
    Nα περνάτε όμορφα στις διακοπούλες σας!

    Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη Λία δεν μπορώ να σε βρώ πουθενά...γράψε μου όταν δείς το σχόλιό μου που θα σε βρω...σε ιστολόγιο σε mail...όπου μου πεις...νάσαι καλά για τα γλυκά σου σχόλια..Το εκτιμώ ιδιαίτερα που με θυμάσαι πάντα,αλλά στενοχωριέμαι που δεν σε βρίσκω..

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα που χάραξε...έτσι να ξεχύνεται πάντα η ομορφιά...
    Σε ευχαριστούμε για την αφιέρωση!
    Να περνάς υπέροχα..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας γέμισες ομορφιά πάλι!!!
    (Α, και ασφαλώς, συμφωνώ με το σχόλιο της Χαράς μας!!!)
    ;-)
    Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα, γλυκιά μου!!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέρασα για ενα γειά και ένα ευχαριστώ!!!!Δύσκολα με δανεικό σήμα το σερφάρισμα! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Εφούλα μου!κι απο μένα πολλά φιλάκια κορίτσι μου..να περνάς καλά!!

      Διαγραφή
  8. Κι αν δε "χαράζει",θα χαράξουμε εμείς!!!!Πορεία,ζωή και συνθήκες!
    Φιλιά που θα περιπλανηθούν στας εξοχάς για να σε βρούν!!!!!
    Να περνάς όμορφα,και μας έχεις λείψει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν α είσαι καλά Κυριακή μου!!και μένα μου λείψατε...να περνάς όμορφα και ξένοιαστα!

      Διαγραφή
  9. Τι υπέροχη αφιέρωση καλή μου, σ'ευχαριστουμεεε!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Ρουλίτσα...το ένιωθα να κάνω την αφιέρωση..φιλάκια άπειρα ματάκια μου..

      Διαγραφή
  10. Ωραίο αυτο που έγραψες και πολυ όμορφο το ότι μας το αφιέρωσες,σε ευχαριστω πολυ σε φιλώ και καλα να περνας στις διακοπες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου Νελλίτσα μου!!φιλάκια και να περνάς υπέροχα το καλοκαιράκι σου!!

      Διαγραφή
  11. Σ'ευχαριστούμε για την όμορφη αφιέρωση, Καιτούλα!!!!
    Καλά να περνάς όπου κι αν βρίσκεσαι!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου Μαριαννίτσα!!φιλιά άπειρα κι απο μένα!!

      Διαγραφή
  12. Όμορφες εικόνες, συνοδευμένες από όμορφα λόγια...
    Να είσαι καλά!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σου Εύα μου..να είσαι καλά και να περνάς καλά.φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΚΑΙΤΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλώς την Καιτούλα μας!!!!τι κάνεις γλυκιά μου,ευχομαι να περνάς καλά όπου και να είσαι!Ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες και πέρασες να μας δεις! Ήρθες και χάραξε γλυκιά μου και μια ομορφιά ξεχύθηκε...
    σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαράκι μου γλυκό..και φυσικά θα πέρναγα να σας δω..και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με συγκινείς κάθε φορά γλυκό μου κοριτσάκι..

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα, γλυκιά μου! Πολύ όμορφο το κείμενό σου, με άγγιξε, βγάζει τρυφερότητα και αγάπη. Και η πρώτη φωτογραφία θεϊκή! Ευχαριστούμε για την αφιέρωση. Καλά να περνάς, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και σ'ευχαριστώ πολύ Ελλάκι μου!!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Καίτη
    Καλημέρα στην οικογένεια
    από Θεσσαλονίκη....
    Εμείς εδώ...στο μπαλκόνι με
    θέα την Θεσσαλονίκη μας,την..κούκλα
    την αγάπη μας!!!
    Να πάτε και εσείς για να επιστρέψετε
    με γεμάτες μπαταρίες και εσύ Καίτη
    με πολύ ενέργεια για να μας προσφέρεις
    της σκέψεις σου μέσα από τα ..αγαπημένα σου...παιδιά τα ποιήματα!!!
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένα μου φιλαράκια εσείς που με συγκινείτε πάντα με τα γλυκά σας σχόλια...

      Διαγραφή
  17. Σε ευχαριστούμε πολύ καλά να περάσετε
    στης...πατρίδες σας!!!!
    Έγραψες πάλη..πώς να εγκαταλείψουμε
    το blog και τα ποιήματα σου;
    Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παύλο μου..θα τα πούμε και απο το blog σας..φιλάκια πολλά αγαπημένοι μου!

      Διαγραφή
  18. Ευχαριστούμε για την αφιέρωση,καλά να περάσεις!!!!Σε περιμένουμε πίσω ανανεωμένη για να συνεχίσουμε να διαβάζουμε τις όμορφες σκέψεις σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σου εύχομαι ολόψυχα,τα χαράματά σου να είναι πάντα τόσο ζεστά και γλυκά όπως η αφήγησή σου!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά και ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σου(με έκανες να νιώσω πολύ όμορφα)
    Καλό καλοκαίρι........-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίστα νου τα αισθήματα είναι αμοιβαία...έτσι δεν λένε??η χημεία βλέπεις..καλό καλοκαίρι ματάκια μου...να περνάς όμορφα και ξένοιαστα..

      Διαγραφή
  20. ΚΑΙΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΟΥ! ΠΑΛΙ ΜΕ ΜΑΓΕΨΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΣΟΥ! Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΕΛΕΙΑ! ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΑΓΕΥΕΙ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΕΙΡΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΜΑΓΙΣΣΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου έλειψες απίστευτα γλυκό μου κοριτσάκι...το κρατάω για το κόκκινο... και δεν θα λείψω για πάρα πολύ καιρό κοριτσάκι μου..σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια...

      Διαγραφή
  21. Τι όμορφη αφιέρωση :) Ευχαριστουμε!
    Καλη συνεχεια στο καυτό καυτό καλοκαιράκι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Στελλίτσα μου..να περνάς καλά και σε σένα καλή συνέχεια και καλό μήνα.,φιλάκια.

      Διαγραφή
  22. Σ'ευχαριστούμε Kate, ολοζώντανες εικόνες και αισθήσεις...
    Είσαι πραγματικά τυχερή που χαίρεσαι αυτή την ομορφιά!!
    Να έχεις έναν όμορφότερο ακόμη, Αύγουστο! Φιλιά πολλά;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Μαρώ μου,μέσα απο την καρδιά μου..καλό μήνα δροσερό και ξένοιαστο!φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  23. Και η ομορφια ξεχύθηκε στο δωμάτιο..!!!
    Καιτούλα μου ας την αφήσουμε να ξεχυθεί στους δρόμους.. στην πλαση στον ουρανό να γεμίσει όλον τον κόσμο και να σκεπάσει την ασκήμια του.. πολύ ομορφο αυτό που έγραψες και παρα πολύ ομορφες οι εικόνες που βάζεις και αυτές που κινούνται ακομη πιο ομορφες.. μπορεί να καθυστερώ να ερθω ομως διαβαζω οτι εχω χασει...και παντα βρίσκω κατι ομορφο εδώ.. να εισαι καλα κι να περνας ακομα καλητερα .. θα τα ξαναπούμε... καλές διακοπες.. φιλακια πολλα η μπλοκογειτονια θα σε περιμενει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βρίσκω αισιόδοξη Ρουλίτσα μου...ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια...εύχομαι να περνάς καλά όπου κι αν βρίσκεσαι..φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  24. Υπέροχη αφιέρωση, λόγια γεμάτα αγάπη και φωτογραφίες όλο συναίσθημα! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Τζινάκι μου που σου άρεσε..να είσαι καλά και να περνάς καλά...

      Διαγραφή
  25. Το έχω δει εκείνο το ξωτικό ,"...που χάθηκε στο δάσος με τις κόκκινες πεταλούδες και τους ασφόδελους.."
    Μου έχει μιλήσει , μου έχει πει για σ'ενα , για όλες εκείνες τις αφυπνίσεις που προκάλεσε, μα και τα άλλα τα μυστήρια που κρύβονται μες στο φως.
    Όπως και να έχει, καταπληκτικές εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες αγαπητέ μου φίλε..χαίρομαι που σε άγγιξε η ποιήσή μου και που σου άρεσε..σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..

      Διαγραφή
  26. Υπέροχες εικόνες και μουσικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Καιτούλα μου!!!
    Τί κάνης?Συνεχίζεις τίς διακοπές σου?Πολύ χάρηκα πού σέ ξαναείδα!!Τί πανέμορφοι στοίχοι!!!Αλλά καί οι φωτό πού τούς συνοδεύουν!!Τί όμορφη αφιέρωση!!!Σέ ευχαριστούμε φίλη μου!!
    Καλό μήνα!!!Νά περνάς καλά σού εύχομαι!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Dimi.με τιμάς ιδιαίτερα με όσα μου γράφεις κάθε φορά και με συγκινείς πολύ ματάκια μου..καλό μήνα και δροσερό να έχουμε..άπειρα φιλάκια..

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφο ποίημα και ειδικά για εμάς τα φιλαράκια σου;;;;
    Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!
    Να περνάς πάντα όμορφα και χαρούμενα. Να χαμογελάς γιατί ευφραίνεται η καρδιά!
    Σου εύχομαι ενα υπεροχο υπολοιπο καλοκαιριού με βουτιές και ξάπλες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα για τα εγκάρδια σχόλιά σου...χαίρομαι που σου άεσε το ποίημά μου...κι εσύ να περνάς όμορφα και ξένοιαστα..πολλά πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  29. Πολύ όμορφο γράψιμο!!!! Καταπληκτικές και οι φωτό!!!
    Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου για τα γλυκά σου σχόλια!!νάσαι καλά και να περνάς όμορφα και ξένοιαστα!

      Διαγραφή
  30. Καλο καλοκαιρι σε ολους και απο μενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οι μεγαλυτεροι εφιαλτες
    μεσα στης ημερας το φως διαδραματιζονται.
    Και δυστυχως...
    δεν μπορεις να τους ξεφυγεις
    μ'ενα ξυπνημα ή σκουντημα.
    Τους βιωνεις!
    Κλεινω το λαμπατερ του ηλιου...
    και δικαιολογησε με,χαρα μου...

    Καλησπερολουλουδολεμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Αγριομελάκι δεν είναι αυτοβιογραφικό το ποίημα...δείχνει κάποια αισιοδοξία απο έμπνευση της στιγμής..σε δικαιολογώ απόλυτα..έτσι αισθάνεσαι..εύχομαι κάποτε να το ανοίξεις το λαμπατέρ του ήλιου,να μπεί άπλετο φως..

      Διαγραφή
  32. Υπέροχο! Καλό μήνα να έχεις και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιό σου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα μου...σ'ευχαριστώ και να περνάς καλά..

      Διαγραφή
  33. Χαράζει ποιότητα και συναίσθημα η γραφή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα εγκάρδιά σου σχόλια..

      Διαγραφή
    2. Kate πρώτα -πρώτα σε ευχαριστώ από καρδιάς για την επίσκεψη στο blog μου.Οταν άνοιξα την σελίδα σου ξαφνιάστηκα ευχάριστα!Ο χώρος σου ιδιαίτερος,ταξιδιάρικος,γεμάτος χρώμα,ήχους,ευαισθησία και σίγουρα πολύ ....ταλέντο!όσο για την προσμονή ....παιχνίδι με το χρόνο, γλυκό μα αβάστακτο!αγαπώ Woody Allen!να απολαμβάνεις το καλοκαιράκι!!!

      Διαγραφή
    3. Καλωσόρισες Ξένια μου εδώ..με συγκίνησαν πολύ τα θερμά σου σχόλια..χαίρομαι που θα κάνουμε μαζί κι άλλα τέτοια ταξίδια ποιητικής και μουσικής περιπλάνησης...θα τα λέμε μέσα απο τα blog μας...να περνάς καλά κι εσύ το καλοκαιράκι σου..

      Διαγραφή
  34. Μας έλειψες καλή μου Καίτη..πολύ όμορφο το ποίημα σου όπως όλα σου τα ποιήματα άλλωστε΄...ευχαριστούμε για την αφιέρωση και χάρηκα που σε είδα στο σπιτάκι μου , ευχαριστώ που με δε ξεχνάς... να περνάς όμορφα καλό υπόλοιπο διακοπών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ δελφινάκι μου..πολύ χάρηκα που σου άρεσε..να πενάς καλά κι εσύ..φιλάκια αμέτρητα..

      Διαγραφή
  35. Πόσο ομορφο το ποιήμα σου! Απλά υπέροχο... αστειρευτη η έμπνευσή σου... Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που σου άρεσε Ελεάννα μου κι ευχαριστώ..φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  36. Καλό Μήνα και καλώς σε βρήκα κι εγώ!!!Πολύ όμορφο και θηλυκό το ιστολογιό σου!!Φιλάκια και θα τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Νάσια μου..καλώς σε βρήκα κι απο εδώ!!σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια..φιλάκια πολλά και θα τα λέμε φυσικά!

      Διαγραφή
  37. Απαντήσεις
    1. Το Τζινάκι μου ξαναπέρασε για να μου ευχηθεί??καλό μήνα ματάκια μου!!!

      Διαγραφή
  38. Καλό μήνα Καιτη, χαρούμενο και δροσερό να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κορίτσι μου.να περνάς καλά ξένοιαστα και δροσερά όσο γίνεται!!!

      Διαγραφή
  39. Καλημέρα , ανάσα δροσιάς μέσα στο καυτό καλοκαίρι το πέρασμα από το όμορφο ιστολόγιο σου, ευχαριστούμε καλό μήνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλε μου Στέλιο για τα πάντα γλυκά σου σχόλια..καλό μήνα και σε σένα καλή συνέχεια με θεία έμπνευση στην τέχνη που σίγουρα θα την έχεις!

      Διαγραφή
  40. Καταπληκτικό! Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όμορφες σκέψεις κι αισθήματα πάθους στο κατώφλι έρωτα ! Τι πιο ωραίο, φυσικό και ζωτικό!!! Να περνάς υπέροχα, αγκαλιά με τον ... θεό "Απόλλωνα", για δροσερές αναζητήσεις, αγάπης και χαράς!
    Πολύ ευγενικό να μας αφιερώσεις τόσο ωραίες εικόνες με ένα καταπληκτικό τραγούδι, αψηφώντας τον χρόνο και τον κόπο σου!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Κατερίνα μου...ο έρωτας μας δίνει ζωή..ναί διακοπές θα πάω με τον δικό μου Απόλλωνα τον πατέρα των παιδιών μου..με συγκίνησες με όσα μου γράφεις..το τραγούδι είναι υπέροχο,γιαυτό και σας το έβαλα..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  42. Πραγματικά σε ευχαριστώ για τα θερμά σου λόγια. Δεν μπορώ να εκφράσω αλλιως τη δύναμη που μου δίνουν να συνεχίσω αυτό που κάνω. Είσαι από τις πιο φανατικές αναγνώστριες μου και σε υπερευχαριστώ γι αυτό. Εσύ και η Mayumi! Να είστε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μην ευχαριστείς Χρυσόστομε..το blog σου είναι υπέροχο σε κείμενα με εξαιρετική γραφή και δίνει προβληματισμούς στους αναγνώστες..θα συνεχίσεις φυσικά για να τα θυμάσαι κάποτε..τότε που θα γίνεις σπουδαίος συγγραφέας στον τόπο μας..να είσαι καλά κι εσύ..καλή συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανατρίχιασα!!!! Τα λόγια σου αγγίζουν την καρδιά μου!!! Να περάσεις τέλεια στις διακοπές σου!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ συγκίνησες με τα γλυκά σου λόγια κορίτσιμου!νάσαι πάντα καλά και σ'ευχαριστώ!να περνάς όμορφα και ξένοιαστα το καλοκαιράκι!κι απο μένα πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  45. Να γίνω σπουδαίος συγγραφέας στον τόπο μας?? Όνειρο ζωής! Μακάρι τα λόγια σου να γίνουν κάποτε πραγματικότητα.... Σε ευχαριστώ γι ακόμη μια φορά. Και τώρα στο γλυκύτατο ποίημα σου... Γιατί οι ήλιοι είναι έξι? Υπάρχει σίγουρα κάποια σημασία στον αριθμό έτσι δεν είναι? Από εκεί και πέρα νομίζω πως το νόημα είναι ξεκάθαρο. Το φώς νικάει το σκοτάδι, η ζωή το θάνατο. Μέσα στο σκότος που πολλές φορές μαυρίζει την ψυχή υπάρχει αυτή η θέληση για ζωή. Εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Θα γίνεις Χρυσόστομε μεγάλος συγγραφέας..δεν το λεω απλά εγώ..τα δείγματα της γραφής σου αυτό λένε.όλα γίνονται..Το όνειρο εξ'άλλου φτιάχνει το δρόμο!πρώτα ονειρεύεσαι και μετά βαδίζεις...σ'ευχαριστώ για τα εγκάρδια σχόλια γλυκέ μου φίλε..οι ήλιοι είναι έξι απο την έμπνευση της στιγμής..πολλοί ήλιοι δείχνουν το φως που επακολουθεί..στιγμές ευτυχίας..θα τα πούμε σύντομα..μέχρι τότε να περνάς καλά αγόρι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η αγαπητή φίλη με το όνομα Λία να αφήσει το όνομα του blog της η το mail της γιατί δεν την βρίσκω να την ευχαριστήσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Άγγιξες ευαίσθητες χορδές με αυτή την ανάρτηση.... υπέροχα τα λόγια σου, το τραγούδι και οι μαγευτικές εικόνες! Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια που μου γράφεις... να'σαι καλά γλυκιά μου! Να περάσεις φανταστικά όπου κι αν βρεθείς, ότι κι αν κάνεις και πάντα με ανθρώπους που σ'αγαπούν γι'αυτό που είσαι!! Πολλά φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελενά μου!άργησα να δω τα τελευταία σχόλια λόγω διακοπών.σ'ευχαριστώ απο καρδιάς!!πολλά φιλιά!.

      Διαγραφή
  49. Τι όμορφοι στίχοι.. υπέροχη ατμόσφαιρα σε όλο το ποίημα.. Λάτρεψα τον συγκεκριμένο στίχο:
    "που τρόμαζε τις σιωπές κι αφύπνιζε τις μουσικές.."
    wow τι σκέψη.. <3
    Πολύ ωραίες και οι εικόνες που χρησιμοποίησες .. μου άρεσε πάρα πολύ το gif στο τέλος με το πορτοκαλί φύλλο στο νεράκι..
    Ελπίζω να περνάς υπέροχα!! φιλάκια :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου..με τιμάς πάντα με τα σχόλιά σου..νάσαι καλά και του χρόνου όμορφες διακοπές..φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  50. Καλημέρα Κατερινάκι μου γλυκό! Τι υπέροχοι στίχοι και τι έμπνευση! Σ'ευχαριστώ πολύ που μας το αφιερώνεις!
    Καλές διακοπές σου έυχομαι με πολύ έμπνευση και ξεκούραση!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου Ανθούλα μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  51. υπεροχη αφιερωση Κατερινακι μου νασαι παντα καλά και καλό Αυγουστο καρδουλα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαριλίζ μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια γλυκιά μου...

      Διαγραφή
  52. Όποτε ανοίγω τον υπολογιστή, δε χάνω ευκαιρία να περάσω από το μαγικό κουτί σου! Και να που σήμερα μας βρίσκει και μια αφιέρωση! Όμορφο όπως πάντα το ποίημα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου υπέροχο!!με συγκινείς πάντα με όσα μου γράφεις..χαίρομαι που σου αρέσσουν πάντα τα ποιήματά μου...φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  53. Πολύ όμορφη αφιέρωση που χάραξε την ψυχή μου!Σ΄ ευχαριστώ πολύ γι΄ αυτό..!
    Στίχοι και λέξεις που τον τελευταίο καιρό έζησα από κοντά!
    Δύσκολες καταστάσεις... απρόσμενο καλοκαίρι κι αισιόδοξο τέλος χωρίς όμως ξωτικά και μάγισσες.Η βοήθεια του Θεού βέβαια ήταν καταλυτική!
    Να περάσεις ένα όμορφο ποιητικό καλοκαίρι εύχομαι γεμάτο συναισθήματα χαράς!Να ΄σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα μου αγαπημένε φίλε...δόξα το Θεό που σου πήγαν όλα καλά!!!σ'ευχαριστώ για τα εγκάρδια σχόλιά σου στο χώρο μου..χαίρομαι πολύ που σου άρεσε..

      Διαγραφή
  54. Ερωτικό και με δυνατό συναίσθημα!Αυτά εισέπραξα διαβάζοντας το.Άσχετο και σχετικό αυτό που θα γράψω αλλά ο Θεός Απόλλωνας πρέπει να ήταν πράγματι πανέμορφος...σαν Θεός!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε κορίτσι μου..ευχαριστώ θερμά για τα σχόλιά σου!!!

      Διαγραφή
  55. Καιτούλα μου τι κάνεις γλυκιά μου διάβασα στη Γιάννα από τη Σύρο ότι είχες ένα προβληματάκι με την υγεία σου, εύχομαι κορίτσι μου να είσαι καλύτερα!Να προσέχεις και να περνάς καλά!!!
    σε φιλώ γλυκά!!!
    σσσσσσσσσσσσμουτςςςςςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε κι αυτό Μαράκι μου...φιλάκια άπειρα..με συγκινείς πολύ!!πάντα!!!

      Διαγραφή
  56. Κατε μου.. άψογο..μπραβο...με τέλειες εικόνες..μπράβο...
    να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ θερμά Λαμπρινή μου..χαίρομαι που σε αγγίζουν τα ποιήματά μου!!φιλάκια άπειρα..

      Διαγραφή
  57. Κορίτσι μου, πέρασα για να σου αφήσω πολλά φιλάκια και ευχές για να σε κρατάνε δυνατή!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πέρασα να αφήσω τις ευχές μου. Το ποίημα σου πολύ όμορφο. Αγαπώ το φως, το πρωινό χάραμα. Ευλογία Θεού! Καλά να περνάς κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα εγκάρδιά σου σχόλια γλυκιά μου Σίνα!φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  59. ξέρεις ποσα προιοντα παραγει αυτη η χωρα που μας κανουν περηφανους εξω και εμεις δεν τα ξερουμε; πολλα
    οσο ψαχνω τοσο βρησκω... ευχομαι να περνας καλα να εισαι χαλαρα και να τα γραφεις τοσο ωραια απο μεσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ κορίτσι μου..να είσαι καλά και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  60. καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
    φρόντισε να το ευχαριστηθείς πλήρως.

    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργησα να δω τα σχόλια λόγω διακοπών..σέυχαριστώ κοριτσάκι μου..φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  61. Καλώς σε βρίσκω πάλι εδώ kate καθώς επανερχόμαστε σιγά σιγά από τις καλοκαιρινές διακοπές μας! Πολύ καλό το ποιηματάκι σου, σύντομο καλοκαιρινό και αισιόδοξο! Έχω κι εγώ κάτι καινούριο, στο δικό μου μήκος κύματος πάντα βέβαια! καλό απόγεμα να χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως σε βρίσκω Γιάννη φίλε μου...το είδα το καινούριο σου και είναι εκπληκτικό...σύχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε...

      Διαγραφή
  62. This blog is just so beautiful, colourful, well illustrated and it get better and better all the time. Deep thoughts... just wonderful!

    CIAO!

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή