Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΠΕΙΓΟΝ-ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ...Αναδημοσίευση απο το blog ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.





Φιλοι μου καλησπέρα,το blog των αγαπητών φίλων Παύλου-Μαριέτας(ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ) έκανε μία ανάρτηση σήμερα το πρωί για το θέμα που θα διαβάσετε..μιλώντας μεταξύ μας και με άλλα blogs όπως του φίλου Νικόλα(ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΚΟΣΜΟΙ)αποφασίσαμε να δράσουμε άμεσα προς βοήθεια για την αναζήτηση αίματος μέσω των ιστολογίων μας..όποιος φίλος θέλει να συμβάλλει μέσω του ιστολογίου του θα βοηθούσε πολύ.
 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ BLOG TOY ΦΙΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΣ  ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕ.

Πρόκειται για για την Γιαζάκου Αλεξάνδρα του Πλάτωνα,
η οποία νοσηλεύεται στο διαβαλκανικό νοσοκομείο 
Θεσσαλονίκης και
έχει ακατάσχετη αιμορραγία,ύστερα από τοκετό και 
χρειάζεται επειγόντως, ομάδα αίματος 

( Ο Ρέζους αρνητικό Ο - ).

Παρακαλούνται όσοι Κύριοι ή κυρίες είναι 
αιμοδότες αυτής της ομάδος και επιθυμούν
ας βοηθήσουν. 
Το νεογέννητο είναι ορφανό από πατέρα.

Σας ευχαριστώ

Παύλος ο καλός μαθητής.......
Για ενημέρωση των φίλων το blog
επικοινώνησε με το Διαβαλκανικό Κέντρο
τηλεφωνο:2310-400.000
λίγο πριν της τρεις το μεσημέρι και
η κυρία Γιαζάκου είναι καλύτερα και
έχει μεταφερθεί σε θάλαμο.
Ζητήσαμε πληροφορίες στην τράπεζα
αίματος του Διαβαλκανικού αλλά η κυρία
του τηλεφ. κέντρου που μας συνέδεσε
τηλεφωνικά με μία άλλη μας είπε να....
πάρουμε σε μισή ώρα διότι δεν μπορεί
να μας...συνδέση!!!!
Είχαμε την εντύπωση ότι μόνο το δημόσιο
λειτουργεί περίεργα και βραδυκίνητα!!!
ευχαριστούμε τους φίλους 
του blog για την άμεση
βοήθεια και ανθρωπιά τους...
Πηγή: http://www.zoomblog.org/2013/09/sos_11.html#ixzz2eZQmA400

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr




20 σχόλια:

  1. Μακάρι να βάλουμε στις ζωές μας την εθελοντική αιμοδοσία, (χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος)...
    Μπορείς να προσφέρεις πολλά με το τίποτα...
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!
    Καλά έκανες και το αναδημοσίευσες...
    Ελπίζω όλα να είναι καλά με την κοπέλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αναδημοσίευσα και εγώ και ο φίλος Νικόλας απο το ιστολόγιό του ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΚΟΣΜΟΙ..Ο Παύλος με την Μαριέτα επίσης αγαπημένοι φίλοι δίνουν τον αγώνα τους καθημερινά οπότε αποφασίσαμε ένα κοινό post για το ευαίσθητο αυτό θέμα..Ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου Γιάννα.Καλό βραδάκι..

      Διαγραφή
  2. Τι να πω άλλο Kate μου!Τα ΄πες όλα.Ελπίζω κι εύχομαι..!Δυο λέξεις... ένα νόημα!
    Να ΄σαι καλά που το δημοσίευσες, γιατί και τα ιστολόγια πιστεύω πως έχουν δύναμη φωνής, αρκεί να μην είναι άναρθρη.Κι όσον αφορά πρωτίστως υγεία στους συνανθρώπους μας, εύχομαι να μην είμαστε όοολοι εμείς στη θέση τους!
    Ο καλός μας φίλος Παύλος ευαισθητοποιημένος πάντα σε τέτοιες δύσκολες καταστάσεις.
    Να ΄στε καλά και χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είσαι καλά Νικόλα μου..χρειάζονται βοήθεια πολλοί συνάνθρωποί μας..ήρθε ο καιρός νομίζω να συνεργαζόμαστε σε τέτοια ευαίσθητα θέματα!και θα συνεχίσουμε..μου έρχονται mail απο φίλους με πολύ συγκινητικές προτάσεις!καλή συνέχεια..κι εσύ νάσαι καλά,,ο Παύλος είναι μιά ψυχούλα τι να σου πω..κι εγώ χαίρομαι.που είμαστε φίλοι και ενωμένοι θα κάνουμε σπουδαία πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kate μου ελπίζω και εύχομαι η μανούλα να πάει καλά .
    Πόσο λυπάμαι κούκλα μου αυτη την ομάδα έχω , είμαι εθελόντρια και έδωσα στις 29 Αυγούστου.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακάρι να πάει καλά η κοπέλα αυτή που δεν την γνωρίζουμε αλλά η ιστορία της μας συγκίνησε βαθύτατα..να είσαι καλά Νικόλ μου!!καλό βραδάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eυχομαι να παει καλα η κοπελλα ,αυτο με την ελλειψη αιματος πραγματικα ειναι πολυ ασχημο,το ξερω απο προσωπικη πειρα,ολα καλα να πανε,φιλια καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να την βοηθήσει ο Θεός την κοπέλα άμεσα γιατί βιώνει μεγάλη δυστυχία όπως είδες στην ανάρτηση του Παύλου Νελλίτσα μου..σ'ευχαριστώ που πέρασες απο εδω τέτοια ώρα..φιλάκια,καλό ξημέρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακάρι να πάνε όλα καλά... Είναι πολύ μεγάλο θέμα αυτό της αιμοδοσίας. Όποτε χρειαστήκαμε, τρέχαμε και δεν φτάναμε... Εύχομαι τα καλύτερα στην κοπέλα και σύντομα να χαρεί το μωράκι της.
    Καλή σου μέρα Kate μου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πηνελόπη μου..νάσαι καλά κοπέλα μου..φιλάκια πάρα πολλά..

      Διαγραφή
  9. καλημερα φιλη μου! θα κανω την αναδημοσιευση ευθυς! ευχομαι να πανε ολα καλα και να εχουμε καλα νεα αμεσα!


    * οταν μπηκα στο μπλοκ σου μπερδευτηκα... χιχιχιχι
    ειναι πολυ ομορφο και ετσι!!! βασικα παντα ειναι ομορφο γιατι τα θεματα σου του προσδιδουν λαμψη!

    παω να κανω την αναδημοσιευση! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. επειδη ταραχθηκα με την ασχημη ειδηση δεν ειδα στο τελος την ενημερωση για τη θετικη εκβαση της υποθεσης! οποτε αφου ολα ειναι καλα δε χρειαζετε να κανω την αναδημοσιευση. αν χρειαζετε ακομη πες μου και θα την κανω....

    ευχομαι καλη αναρρωση στη κοπελα και να χαρει το μωρο της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσι μου..σ'ευχαριστούμε που ανταποκρίθηκες..εάν χρειαστεί θα σε ειδοποιήσω να κάνεις ανάρτηση..νάσαι καλά πάντα!

      Διαγραφή
  11. Καλή ανάρρωση στην κοπέλα και να χαρεί το μωρακι της!!! Και αυτό το πλασματάκι να της δώσει όση χαρά επιθυμεί η καρδούλα της!! Καλημέρα, κορίτσι μου, και πάντα έτσι να ευαισθητοποιείσαι σε τετοια "λεπτά" ζητήματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Πέπη μου..Νάσαι καλά κοπέλα μου για τα γλυκά λόγια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aν δίναμε όλοι 10 λεπτα απο την ωρα μας δεν θα χρειαζότανε να κανει εκκληση η κοπελα για αιμα... ειναι τοσο απλό!!!πότε επιτελους θα το καταλάβουμε;;; ειναι το μονο που δεν κοστίζει να το δώσουμε και σώζει ζωές.. θα ελεγα η μεγαλύτερη αγάπη προσφορας προς τον συναθρωπό μας...ειναι η αιμοδοσία.. Κατερινα μου.. ευτυχώς που η κοπελα παει καλήτερα .. ατην Θεσσαλονικη .. και σε κανενα αλλο μερος της πατρίδας μας δεν πρέπει να υπάρχει έλειψη αίματος!!! φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νά είσαι καλά Ρούλα μου!!ευτυχώς ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!φιλιά πολλά και από μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το σχόλιο αυτό ειναι .. ενα καθυστερημένο σχόλιο Κατερινα μου διαβασα τον ερχομό του Φθινοπώρου σου.. γεματο χρώματα και αρώματα με στίχους που σε γεμίζουν εικονες....και σε κανουν να αναπολείς...να γαληνευεις.. να εισαι καλά και να κανεις παντα αυτό που αγαπας.. φιλιά καθυστερημένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βλέπω την αναδημοσίευση αρκετά καθυστερημένα και χαίρομαι που το κορίτσι πάει καλύτερα!!Είναι από τις στιγμές που πραγματικά αισθάνομαι πως είμαι πολύ "μικρή"...Δυστυχώς η υγεία μου δεν μου επιτρέπει να δώσω σταγόνα αίματος. Δεν θα μπορούσα εκτός από αναδημοσίευση να προσφέρω οτιδήποτε άλλο μιας και πρόσφατα βρέθηκα στην ίδια θέση με το χειρουργείο του γιου μου και εξάντλησα κάθε περιθώριο γνωστών και αγνώστων γύρω μου!
    Να στε καλά για την ευαισθητοποίησή σας! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όταν το αντιλήφθηκα το έψαξα και διαπίστωσα ότι τελικά όλα πήγαν καλά (οπότε δεν έκανα αναδημοσίευση). Χαίρομαι που υπάρχουν τόσοι καλοί άνθρωποι ανάμεσά μας, πρόθυμοι να βοηθήσουν κι ας είναι εντελώς άγνωστοι, εγώ τους ονομάζω αγγέλους! ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή