Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗΣ..



Σκοτάδι αδιαπέραστο
στο μαγικό το κάστρο
περιμένει τους ιππότες του..
Τα περιστέρια στη θέση τους
προσμένουν στα προπύργια
μια μάταιη επιστροφή..
Σιγή μετά την μάχη..
Πέρασαν μέρες
που φάνηκαν αιώνες..
Κι ο μάγος Μέρλιν σκεφτικός περιεργάζεται
την θλιβερή μοναξιά
μιας άδειας κάμαρας..
Και να!!
Ένα περιστέρι λευκό
φέρνει την είδηση..
Μια είδηση από μακριά..
Γελάει μέσα από τα διάφανα σχεδόν δόντια του..
Σκοτάδι αδιαπέραστο
και ξαφνικά φως..
Το πέταγμα των περιστεριών
διακόπτει την ψεύτικη σιωπή της νύχτας..
Οι πύλες ανοίγουν
και επιστρέφουν οι ήρωες..
Οι ιππότες που έδωσαν τις μάχες τους..
Μαζί κι εκείνος..
Ο Σιδερένιος ιππότης που ξύπνησε την όμορφη κοιμωμένη..
Εκείνος που έφερε την όμορφη πριγκίπισσα
πίσω στο κάστρο της..
Πετά την πανοπλία του πάνω στα σύννεφα
που παίρνουν τον δρόμο για την επόμενη πόλη..
Ένα τέλος απίστευτα μαγικό
για το παραμύθι αυτό
που έκλεισε ανώδυνα την ιστορία του..
Με έρωτα..
Με πάθος..
Με μουσικές..(By Kate)















132 σχόλια:

  1. ωραία φωτό επέλεξες.....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη μου μη βιάζεσαι...δεν το εχω ανεβάσει ακόμα το post μου...

      Διαγραφή
  2. η φωτογραφία ειναι ωραία. Αλλά λέωωω τώρα εγώ " κάτι θα γράψει, δεν μπορεί..." Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστά μάντεψες Κατερίνα μου,,,,θα ανέβαζα σκέτη φωτό στο μπλόγκ?φιλάκια κοριτσάκι μου..πέρνα μετά που θα το κάνω ανάρτηση!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή μου Καίτη, έχεις ταλέντο..γράφεις όμορφα..από τις λέξεις βγαίνει κάτι τρυφερό, όμορφο, ρομαντικό... η τελευταία φωτο μου άρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σορρυ βιάστηκα......αλλά τώρα ξανάρθα....
    πολύ καλό και εξαιρετικές φωτό να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Παναγιώτη μου για τα γλυκά σου σχόλια!!Νάσαι πάντα καλά φίλε μου!καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο ποίημα!!Μπράβο σου!! Πανέμορφες και οι φωτογραφίες σου!! Καλό σου μήνα γλυκιά μου , φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου πολύ χαίρομαι που σε βλέπω πάλι εδώ!!χάρηκα που σου άρεσε το καινούριο μου!!φιλάκια άπειρα!καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  6. φιλιά πολλά ωραία μου κοιμωμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είθε το τέλος κάθε παραμυθιού να είναι ανώδυνο...
    Καλημέρα,κορίτσι του παραμυθιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κυριακή μου..νάσαι καλά πάντα καλή μου φίλη!!

      Διαγραφή
  8. Παραμυθένιο, ναι, αλλά και απίστευτα μαγευτικό με λόγια και εικόνες που ταξιδεύουν τη σκέψη...

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ατμοσφαιρικό, μυστηριώδες και μαγικό!! Μου αρεσει!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'εύχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου Μίκα μου..καλησπέρα και φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Ελπίζω να είναι αυτή η τελειωτική μορφή της ανάρτησης και να μην έχω βιαστεί πάλι!!!
    ;-)
    Πολύ όμορφα λόγια! Δημιουργούν μια ατμόσφαιρά μυστηρίου και ρομαντισμού, που μου άρεσε πολύ!
    Και ασφαλώς οι εικόνες που επέλεξες, ταιριάζουν απόλυτα!
    Φιλιά!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Σόρρυ Γιάννα αλλά χτες την ξανάκανε η Καιτούλα και σε φοβήθηκε το μάτι μου!
      Φθηνά τη γλίτωσες!

      Διαγραφή
    2. Γειά σου Αριστέα μου,,έχουμε πεθάνει στο γέλιο με αυτό το θέμα..αλλά είδες ,δεν την πάτησε αυτή τη φορά η Γιάννα μας!!

      Διαγραφή
    3. Αυτή τη φορά ο Παναγιώτης ήταν ο....αίλουρος!!!!δεν πρόλαβα να κάνω πρόβα,ξεπετάχτηκε στο λεπτό και συνάντησε ένα κάστρο σκέτο!!!

      Διαγραφή
    4. Καλέ, αυτή την περίοδο τρέχουμε και δεν φτάνουμε με τη δουλειά και δεν έχω πάντα πρόσβαση στο internet! Αλλιώς, σιγά μη δε σχολίαζα πρώτη-πρώτη!!!
      (Ακούς, Παναγιώτη μου???!!!!)
      ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!
      Φιλιά, γλυκές μου κυρίες!!!

      Διαγραφή
  11. Αυτή τη φορά είχες άλλον βιαστικό, τον Παναγιώτη;-)

    Δυνατοί στίχοι Kate μου, που συνδυάζονται μοναδικά με τις εικόνες που επέλεξες!
    Σε φιλώ, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενά μου,,είσαι πολύ γλυκούλα...πάντα με τον γλυκό σου λόγο!!φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!!

      Διαγραφή
  12. Το λευκό περιστέρι... Αγγελιοφόρος καλών μαντάτων, σύμβολο αγάπης και ειρήνης!
    Έτσι κι αλλιώς μου αρέσουν τα παραμύθια, τα κάστρα, οι ιππότες, κι οι στίχοι σου με ταξίδεψαν όμορφα σ' αυτόν τον ονειρικό κόσμο...
    Οι αισιόδοξοι συμβολισμοί σου, μου άφησαν μια γλυκιά γεύση!

    Καλώς σε βρίσκω στο ονειρεμένο μπλογκοσπιτάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Μέλανι,,καλωσόρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου..δε φαντάζομαι πόσο χάρηκα που σε άγγιξαν τα ποιήματά μου!!!!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. τρυφερό και αισιόδοξο, μου άρεσε. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι κυκλαμινάκι μου πολυ που σου άρεσε.Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  14. Υποβλητικό, θεσπέσιο γλυκιά μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα με το γλυκό σου λόγο στα χείλη Αριστέα μου..φιλάκια κοριτσάκι μου!!

      Διαγραφή
  15. Πόσο υπέροχα γράφεις! Και τι ωραίες εικόνες να ταίριάζουν απόλυτα! Για ακόμη μία φορά μας μάγεψες! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου,χαίρομαι που σε άγγιξε και αυτή τη φοράτο ποίημά μου!

      Διαγραφή
  16. Πολλά φιλάκια για ένα καλό απόγευμα όπως το τέλος του παραμυθιού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Kate! Φανταστικοί και αυτοί οι στίχοι σου!! Ήθελα να ήξερα από πού εμπνέεσαι;;; Keep Going!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίρμα μου εμπνέομαι απο πολλά!!απο τη νύχτα,απο την βροχή,απο τα σύννεφα,απο τη λάμψη του φεγγαριού..αλλά και χωρίς να βλέπω εικόνες..έτσι ξαφνικά..τα παρατάω όλα και πιάνω χαρτί και μολύβι!!thanks για όλα κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  18. Γράφεις πολύ όμορφα... μπράβο! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά κορίτσι μου!!σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Λατρεύω τα παραμύθια!!
    Ειδικά όταν έχουν μαγικό τέλος!
    Πάρα πολύ όμορφο...μαγικό κι αυτό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σέυχαριστώ,το λατρεύω το μαγικό το τέλος..δεν το έχω όμως πάντα..μου βγαίνει και το μελαγχολικό καμμιά φορά!!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα και εγώ με τη σειρά μου.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μέ μάγεψες μέ τό υπέροχο ποιήμα σου φίλη μου,τόν όμορφο τίτλο του αλλά καί τίς πανέμορφες καί ρομαντικές φωτογραφίες πού τό συνοδεύουν!!Καλή συνέχεια!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με το μέλι στα χείλη σου Dimi μου..σέυχαριστώ θερμά!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  22. Τι παραμυθένιο μέρος είναι αυτό! καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Όλγα μου!!με κάνεις πολυ χαρούμενη με το σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  23. Μου βγάζει ένα ίχνος μυστηρίου... Πολύ καλό! Α,και να ξέρεις, τρελαίνομαι για πριγκίπισσες, ιππότες, κάστρα και όλα τα συναφή!
    Είμαι γεννημένη για πριγκιποκαταστάσεις!
    Το λάτρεψα το ποίημά σου! Αλήθεια!
    Μπράβο σου βρε Καίτη!
    Συνέχισε γερά!!!
    Φιλάκια πολλά και από εμένα και από τον Άλεξ!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Αναστασουλίνι σέυχαριστώ και το κρατάω για τις πριγκιποκαταστάσεις..θα σου έχω κι άλλα τέτοια μελλοντικά!!φιλάκια και σε σένα και στον Αλεξ τον δικό σου πρίγκιπα!!

      Διαγραφή
    2. Πολύ όμορφο Καίτη, πραγματικά! Ξέρεις να γράφεις!
      Α, εγώ δεν είμαι πρίγκηπας... Είμαι ιππότης! :D
      Η σχετική μου ομολογία:
      http://pink-angel-911.blogspot.gr/2013/05/24-days-challenge-day-9-i.html
      Φιλιά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  24. Θεσπέσιο, μαγικό το ποίημά σου Kate μου, έχεις φοβερό χάρισμα!!!!
    Έχω ένα βραβειάκι για σένα στο http://aromakouzinas.blogspot.gr/ πέρασε να το παραλάβεις!
    Καλό μεσημέρι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω τώρα!!Με τιμάς Σιλένα μου με όσα μου γράφεις!!ευχαριστώ για όλα και για το βραβειάκι επίσης!!φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  25. Ατμοσφαιρικό το ποίημα και οι φωτογραφίες ταιριαστές!
    Γράφεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Ελενάκι χίλια ευχαριστώ!!φιλάκια και απο μένα!!

      Διαγραφή
  26. μας πήγες αλλού!!.. μπράβο!! ωραίες φώτο! τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Παρασκευή μου!χίλια ευχαριστώ,μέσα απ΄την καρδιά μου!!

      Διαγραφή
  27. Ήρθα γλυκιά μου Kate !
    Τόσο σκοτεινός ο στίχος σου ξεκινά και τελειώνει με την ελπίδα, το αύριο, την αγάπη που ήρθε!!
    Θα μπω αύριο το πρωί να ξεφυλλίσω το μπλοκ σου, να το μάθω!!!
    Σε φιλώ
    προς το παρόν χαιρετώ κι εύχομαι καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρμαι που σε άγγιξε ο στίχος μου γλυκιά μου Λεβίνα!σέυχαριστώ θερμά!!σε χαιρετώ κι εγώ και φυσικά θα τα λέμε!φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  28. Nα'μαι κι εγώ. Καλώς σε βρήκα!
    Πολύ γλυκό το παραμύθι σου...
    Να'σαι καλά και θα τα λέμε συχνά.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μαράκι μου και σέυχαριστώ!!φυσικά και θα τα λέμε!!φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. Κάπου εκεί έξω υπάρχει κάποιος ιππότης..ίσως και στα όνειρά μας!!

      Διαγραφή
  30. Μήπως ο Σιδερένιος ιππότης είναι αυτός που ονειρευόμουνα μία ζωή να έρθει,αλλά τελικά ήρθε η….. κολόνα του σπιτιού μου;
    Έτσι ακριβώς τον ονειρευόμουνα τον ιππότη.
    Αψιλό και……σιδερένιο.

    Πολύ γλυκό το ποίημα σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον ιππότη τον δικό μου δεν μπορώ να στον δώσω γιατί ανήκει στην φαντασία μου,αλλά όπως λεω και πιο πάνω υπάρχουν ιππότες,ίσως και στα όνειρά μας!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. θα χαρώ πολύ ... καλώς ώρισες στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
    ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ BLOG S ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΙΚΟ BLOG.ΓΡΑΨΤΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι πρίγκηπες , οι μάγοι , οι πριγκήπισσες , οι ιππότες ανήκουν στα όνειρα μικρών και μεγάλων. Συνυπάρχουν στο σύνολό μας και μαγεύουν τα στοιχειωμένα μας όνειρα.
    Υπάρχει λόγος σοβαρός !! Τον πρίγκηπα βρήκα στην καρδούλα ενός μικρού παιδιού.
    Με εξιτάρει η γραφή σου
    Σε φιλώ ονειρεμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου,υπέροχη Νικόλ πως τα καταφέρνεις και με συγκινείς πάντα με όσα μου γράφεις!τα μικρά μας είναι πάντα οι πρίγκιπές μας!τους ανήκει δικαιωματικά ο τίτλος κοριτσάκι μου!!και μένα με εξιτάρεις σαν προσωπικότητα και το ξέρεις!!σε φιλώ κι εγω ονειρεμένα!!

      Διαγραφή
  34. Καλώς σε βρήκαμε και εμείς με τη σειρά μας.
    Σ' ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη.
    γίναμε φίλοι του blog επίσης σε αναρτήσαμε
    και στα αγαπημένα μας.
    Συγχαρητήρια για το θεματολόγιο και την
    καταπληκτική δουλειά.
    Με εκτίμηση
    Παύλος & Μαριέτα
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσορίσατε Παύλο και Μαριέτα!!με τιμάτε με όσα μου γράφετε και σας ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου!!καλή συνεχεια και στο δικό σας πολύ αξιόλογο μπλόγκ!

      Διαγραφή
  35. Τέλεια ανάρτηση και πολύ ταξιδιάρικη σε κόσμους διαφορετικούς και μαγικούς... Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποιήματά μου..κι εγώ σέυχαριστώ!

      Διαγραφή
  36. Καλως σε βρήκα! Πολύ ταξιδιάρικο το blog σου και μυστηριώδες! Φιλιά Πολλά! (σε ακολουθώ κι εγω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Ελεάννα μου!χίλια ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  37. Καλώς με βρήκες και σε βρήκα!!! Ταξίδεψα στο blog σου και θα ταξιδεύω συχνά από εδώ και πέρα...δηλώνοντας γοητευμένη από την ποίησή σου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι ωραία κατάληξη που είχε!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και για το σχόλιο σου!!!
    Θα τα λέμε συχνά!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Δεσποινάκι μου,θα τα λέμε μέσα απο τα μπλόγκ μας!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  39. Γειά Καίτη, χαίρομαι τόσο που βρισκόμαστε, για το ποίημα τι να πώ , μου άρεσε η ατμόσφαιρα, το μυστήριο του σκοταδιού, ωραίες λέξεις, όμορφα βαλμένες και δεν ξέρω ..με μετέφερες σαν να έβλεπα ταινία, η τελευταία εικόνα είναι δυνατή, με έρωτα , με μουσική, η κοιμωμένη στα χέρια του....φιλιά πολλά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαίρη μου,χάρηκα που σε βλέπω εδώ,,με συγκίνησες με τα γλυκά σου λόγια!!φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  40. Καίτη μου, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!!!
    Γράφεις υπέροχα, με ταξίδεψες σε άλλες εποχές! Συνέχισέ το... Το 'χεις!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συνεχίσω Φωτεινούλα μου..κι εγ.ω ευχαριστώ πολύ και χάρηκα που σου άρεσε εδώ!πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  41. Kate τι παραμυθένιο μπλογκ που έχεις! Τι ατμόσφαιρα! Τι στυλ! Ταξίδεψα σε χρόνους και χώρους!
    Καλώς σε βρήκα!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σε ταξίδεψα Αγγελική μου!καλώς σε βρήκα κι εγώ!πολλά φιλάκια κι απο μένα!

      Διαγραφή
  42. Με γοήτευσε η παραμυθένια λύτρωση της κοιμωμένης με την συνοδεία ατμοσφαιρικών και ονειρεμένων εικόνων!!!!!Φιλάκια πολλά και καλό σου Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Εφούλα μου!με συγκινείς πολύ!φιλάκια και καλό Σ/Κ και σε σένα!

      Διαγραφή
  43. πολυ ωραιο το μπλογκ σου!!!καλως βρεθικαμε!!!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε Φιλίτσα μου!ευχαριστώ πολύ και πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  44. Μπράβο kate! τι να πω; κατ' αρχάς έχεις ξεφύγει απ' το χωροχρόνο, που σημαίνει ότι γράφεις από εμπειρία, και κάθε αληθινός ποιητής και σωστός πλάστης παραμυθιών γράφει από εμπειρία. ξεκινάς με την κόπωση των "μαχών" και την απογοήτευση και τη μοναξιά της προσμονής, ντύνεις όμορφα τους στίχους με το ερωτικό συναίσθημα, τη λαχτάρα και την ελπίδα της τελικής δικαίωσης της προσμονής και απολύτρωσης. Πάντα συμφωνώ και επαυξάνω και δίνω συγχαρητήρια σε ανθρώπους που πιστεύουν στο happy end και το διακηρύσσουν! Συνέχισε έτσι, καλό Σ/Κ και καλό καλοκαιράκι, αφού απ' ότι βλέπω (παρόμοια με τον λαμπερό Σιδέρενιο ιππότη του παραμυθιού σου) μας επέστρεψε κι αυτό για τα καλά πλέον!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! επί τη ευκαιρία δες κι αυτό: http://katalitheian.blogspot.gr/2013/04/blog-post.html#more

      Διαγραφή
    2. (απαντώ εδώ στο τελευταίο σου σχόλιο στο μπλογκ μου) Χαχα! Μη φοβάσαι! αν δε μου αρέσει κάτι δεν θα πω πότε ψεύτικα κολακευτικά λόγια, το πιο πιθανό είναι να σιωπήσω. Αλλά εντάξει σαν εποικοδομητική κριτική, θα μπορούσα όντως να πω ότι θα μου άρεσε περισσότερο αν προσπαθούσες να κάνεις τους στίχους σου λιγάάκι πιο έμμετρους. ;)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ μου φίλε Γιάννη σέυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..σου απαντώ στο δικό σου μπλόγκ για το θέμα του έμμετρου..συνδιάζεται η απάντηση απόλυτα με τον δικό σου Μενεξέ!

      Διαγραφή
  45. Ποιήματα σε συνδυασμό με παραμύθια! Αναμφίβολα το μπλογκ σου θα γίνει στέκι μου! :) Πολύ όμορφες σκέψεις που περιβάλλονται από ένα πέπλο μυστηρίου!
    Σε ευχαριστώ που πέρασες πρώτη από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κι εγώ και είμαι χαρούμενη που σου έκανα πρ,ωτη εγκαίνια στο νέο σου μπλόγκ!!

      Διαγραφή
  46. καταρχας χαιρομαι για το κοσμο που εχεις και σου γραφει, χαιρομαι γιατι εχεις ενα μπλογκ που αξίζει,
    πολυ ατμοσφαιρικη ποίηση
    μαρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κόσμος που γράφει εδώ είναι όλοι φίλοι μου τώρα πιά κι εσύ είσαι ένας απο αυτούς!ευχαριστώ γιά άλλη μια φορά φίλε μου!χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  47. Mε χάιδεψε... Μπράβο σου, απίθανη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε χάιδεψε Μαράκι μου ο ιππότης μου με την κοιμωμένη του??χαίρομαι πολυ κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  48. Υπέροχο,παραμυθένιο!!!Σε ευχαριστώ που με ταξίδεψες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σπυριδούλα μου για τα πάντα γκυκά σου σχόλια!!Νάσι καλά πάντα!!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  49. Ένα υπέροχο ποιήμα, αγαπητή μου Καίτη, γεμάτο με πανέμορφες φιγούρες από πύργους, ιππότες και πριγκήπισσες.
    Ζωντάνεψες όμορφα μια παραμυθένια εποχή.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ντένη μου..είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε η επιστροφή της κοιμωμένης μου!!νάσαι καλά για τα εγκάρδιά σου σχόλια!!

      Διαγραφή
  50. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ! ΚΟΝΤΕΥΕΙ 11.00 ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ , ΛΙΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ....ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕ ΣΕ ΑΛΛΟΤΙΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ....ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΕΡΩΤΑΣ, ΤΟ ΠΑΘΟΣ ,Η ΑΓΑΠΗ ΗΤΑΝ ΑΓΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΜΑΓΙΚΑ.....ΟΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΥ...ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ, ΜΑΓΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΜΑΧΕΣ, ΤΕΡΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΝΑ ΕΧΕΙ "HAPPY END", ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ "Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ, Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΠΙΖΕΙ.....".
    ΚΑΙ ΖΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.....ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΑΥΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Φένια,πόσο το εκτιμώ αυτό να ΄΄ηξερες!!μέσα στις τρελές ετοιμασίες για την σχολική γιορτή που ετοιμάζεις ήρθες κι απο εδώ να αφήσεις τον γλυκό σου λόγο όπως πάντα!!χάρηκα αφάνταστα που σου άρεσε η επιστροφή της κοιμωμένης μου!!θα έρθω κι απο σένα να ευχηθώ για τη σχολική γιορτή!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  51. Kαλησπέρα!!!

    Ή καλημέρα;

    Σε ακολουθώ κι εγώ τώρα. Και το δικό σου μπλογκ είναι αξιόλογο. Μας ταξιδεύεις και όντως η αγάπη όλα τα υπομένει και όλα τα ελπίζει όπως είπε και η προλαλήσαντας.
    Τάγμα Αγγέλων - Αngels
    http://asterakiaa.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,,θα τα πούμε και απο το δικό σου μπλόγκ!

      Διαγραφή
  52. Πολύ ωραία γράφεις, μας ταξιδεύεις... Χάρηκα που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Ελένη μου!ευχαριστώ και χάρηκα κι εγώ πολύ που σε βρήκα!

      Διαγραφή
  53. Τι ρομαντική ψυχούλα είσαι εσύ κοριτσάκι μου ε;Τι όμορφο ποίημα πραγματικά μαγικό κάθε του λέξη και μια ωραία εικόνα!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφάκι μου..είσαι πολύ γλυκιά!!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  54. Ας ταξιδέψω κι εγώ στον παραμυθένιο σου κόσμο, για να ονειρευτώ. Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Εμείς είμαστε οι ιππότες που όλοι οι υπόλοιποι περιμένουν να τους σώσουμε. Κουράστηκα και άφησα τον εαυτό μου να κάνει ένα διάλειμμα με το ποίημα σου.
    Πολλά φιλιά Kate μου. Να έχεις μια υπέροχη και τρυφερή εβδομάδα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Sel μου...χαίρομαι πολυ που σε ταξιδεύω..πάρα πάρα πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  55. Πολύ όμορφο και... παραμυθένιο!
    Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γοητευτική και παραμυθένια η ατμόσφαιρα !!!
    Έχεις ένα υπέροχο τρόπο γραφής και μας ταξιδεύεις σε ονειρικούς κόσμους γεμάτους φαντασία και ποίηση !!!
    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ταξιδιώτη της τέχνης και συνοδοιπόρε..χάρηκα πολύ που σου άρεσε η επιστροφή της κοιμωμένης μου!!καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  57. ...Καλως σε βρηκα κοριτσι..να σαι καλα..μ'αρεσει το σκοταδι σου..γεμιζει Φως η ψυχη με τα λογια σου..μαγευεις τα ταξιδια του μυαλου..καλη συνεχεια..φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μαρία μου,και σέυχαριστώ για τα εγκάρδια σχόλιά σου!φιλάκια κι απο μένα πολλά!καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  58. Πολύ όμορφο, μπράβο σου!!!
    Να έχεις καλή συνέχεια, καλό βραδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Όμορφα λόγια,ποιητικά πλεγμένα...Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Για ιππότες μιλάει το ποίημα,
    να 'μαι κι εγώ...
    Κράτησε την αισιοδοξία
    μέσα στο σκοτάδι
    όπως και στο ποίημα...
    ...
    Και πάλι ένα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Το ποίημά σου ξυπνά όνειρα σε κάθε κοπέλα. Είναι τέλειο. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Σας ευχαριστώ θερμά αγαπητέ φίλε!!νάστε καλά..Με τιμάτε πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή