Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ..

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ?
ΙΣΩΣ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ..
ΑΣ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ..
ΟΧΙ ΠΙΑ ΑΛΛΟ ΣΚΟΤΑΔΙ!ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ..
ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟ.
ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ.
ΜΕ ΨΥΧΗ.
ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ..
ΕΜΕΙΣ..
ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ..
ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΤΕ,ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΓΩΝΑΣ
ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟ ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ.
ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΝΑΥΤΗΣ ΑΝΕΜΙΖΕΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΜΑΣ..
ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΙΚΗΤΕΣ..
ΧΩΡΙΣ ΗΤΤΑ.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΧΡΟΝΙΑ!







ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

97 σχόλια:

  1. Υπέροχη η ανάρτηση σου , Καιτούλα μου !!!!!! Έχει μια νότα αισιοδοξίας - μου αρέσει πολύ !!!!!
    Θερμές ευχές για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία , ευτυχία και αισιοδοξία !!!!
    Φιλάκια
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Νικούλα μου με υγεία αρμονία ψυχική ανάταση και αισιοδοξία!!!πάρα πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά,γλυκιά χρονιά να υποδεχτούμε την πραγματικότητα που θα ευχαριστήσει βαθιά την καρδιά μας.Να κοιτάξουμε το φως που τόσο απλόχερα έδωσε ο Θεός στον τόπο μας και ας πάρουμε λίγη απ΄την δύναμή του και κουράγιο να ανατρέψουμε ότι μας σκοτεινιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι ευτυζισμένη φίλη μου!!την κατάλληλη λέξη χρησιμοποίησες στο σχ/ολιο σου!την λέξη ανατροπή!!ας ανατρέψουμε λοιπόν το σκοτάδι!στο χέρι μας είναι.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπημένη μου Καιτούλα
    Όπως τα λες είναι οι μάχες κι ο αγώνας
    είναι συνεχής και καθημερινός!!!
    Καλή λοιπόν Χρονιά δημιουργική ανατρεπτική
    αισιόδοξη ευδόκιμη με χαρούμενες στιγμές!
    Αλήθεια η μανούλα τι κάνει;
    Εύχομαι όλα αισίως να πέρασαν.....

    Πολλά φιλιά κι αγάπη μεγάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία Ελενάκι μου και δημιουργική!!κι εσύ χρησιμοποίησες την λέξη ανατροπή κι αυτό είναι αισιόδοξο ότι όλοι οι φίλοι εδώ δεν είμαστε σε χειμερία νάρκη..η μαμά μου ελαφρώς πιό καλά..σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..πολλά φιλία κι απο μένα και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  4. Καλή Χρονιά Καίτη μου! Αισιόδοξο το μήνυμα σου και ελπιδοφόρο! Εύχομαι όλα να πραγματοποιηθούν! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κοριτσάκι μου,με υγεία αγάπη και αισιοδοξία!μακάρι να έρθουν καλύτερες μέρες και να περάσουμε την γέφυρα..φιλιά πολλά..

      Διαγραφή
  5. Καλή Χρονιά Kate!
    Με υγεία, με αγκαλιές , με χαμόγελα κι όνειρα!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αννιτάκι μου κι ευτυχισμένη!!!ας πραγματοποιηθούν τα όνειρά μας για καλύτερες μέρες..πάρα πολλά φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  6. καλη χρονια Καιτουλα μου!
    με υγεια και χαρα!
    ολες οι ομορφες αρετες ας εγκατασταθουν για παντα στις ψυχες μας!
    φιλακια ολλα καλη μου φιλη!
    ευχομαι οτι καλυτερο! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη να είναι αυτή η χρονιά Κικίτσα μου!!ευχαριστώ για τις ευχούλες σου.πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. αισιοδοξία το λοιπόν... και αλληλεγγύη... θερμές ευχές φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά γλυκέ μου φίλε Αντώνη..καλή χρονιά με υγεία και αισιοδοξία,αρμονία αλληλεγγύη όπως το λές σε όλους μας!!ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  8. Καίτη μου σου εύχομαι μια ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ όπως την ονειρεύεσαι εκεί στην άλλη μεριά της γέφυρας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ελενάκι μου!!ναί στην απέναντι πλευρά την ονειρεύομαι την καλή χρονιά,γιατί σε αυτήν που είμαστε είναι μέσα σε στενωπό και το σκοτάδι θέλω να εξαφανιστεί..να δούμε λίγο φως!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Σου απλώνω το χέρι: Πιάσε το, να περάσουμε απέναντι μαζί!!!
    ;-)
    Καλή χρονιά, κούκλα μου!!!
    Υγεία, κέφι και όνειρα πασπαλισμένα με χρυσόσκονη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Γιάννα μου!!μακάρι να περνούσαμε τη γέφυρα όλοι μαζί!!!θα διώχναμε το σκοτάδι!!υγεία,αγάπη,χαρά και δημιουργικότητα!!!άπειρα φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλωσόρισες Καιτούλα μου και πάλι! Όμορφες εικόνες, υπέροχα τραγούδια και σημαντικό κείμενο! Πόσο χαίρομαι που διαβάζω ξανά τα όμορφα που μας γράφεις! Με σπουδαίο, προσεγμένο λόγο και με έξυπνο τρόπο μας περνάς αισιόδοξα μηνύματα για τη νέα Χρονιά!
    Συμφωνώ μαζί σου Καίτη μου στο να προσπαθήσουμε και να διεκδικήσουμε τη Ζωή! Ναι,είμαστε Έλληνες κι έχουμε πείσμα, είμαστε καταφερτζήδες, κυρίως σε προσωπικό επίπεδο, θα έλεγα! Ο Έλληνας, έχει όμως και μια απέραντη εμμονή με τον "καναπέ" του, έχει γίνει αυτοκόλλητος ένα πράγμα!
    Φοβάται να τολμήσει, να επιδιώξει να περάσει τη γέφυρα, όπως σωστά αναφέρεις φίλη μου! Προσθέτω τις ευχές μου με τις δικές σου και Μακάρι, σύντομα να το ΔΕΙ, ν' ανασκουμπωθεί και να αποφασίσει τη διαδρομή της αλλαγής του και ν' απαιτήσει διεξόδους για να φτάσει έστω,ως τη γέφυρα!
    Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου με την οικογένεια σου και να έχεις μια υγιή, χαρούμενη, κινητήρια δυναμική για τη νέα Χρονιά ισχυρή να δώσει μόνο ουσιαστικά και πολύτιμα πράγματα στη Ζωή σου!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά αγαπημένη μου Κατερίνα!ευχαριστώ για τις ευχές σου καλή μου φίλη!!υγεία αγάπη και αισιοδοξία εύχομαι για τη νέα χρονιά!!ναι,ο καναπές φαίνεται ότι ήταν ο πρωταγωνιστής της χρονιάς που έφυγε!!!ας βρεί ο Έλληνας το ψυχικό σθένος να δώσει τις μάχες του για ένα καλύτερ μέλλον..για εμας και για τα παιδιά μας!πολλά φιλάκια και πολύ ζεστή αγκαλίτσα!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Κατερινάκι μου για τις ολόθερμες και ειλικρινείς ευχούλες σου,ξέχασα να σου πω.

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, αγάπη!! Δύναμη, πίστη και αισιοδοξία για να καταφέρουμε να περάσουμε στην απέναντι όχθη! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη με υγεία Αναστασία μου!!όλοι μαζί με ψυχική δύναμη ας περάσουμε στην απέναντι όχθη!!καιρός είναι!!!φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Καλώς επέστρεψες Καιτούλα μου!!!! Πολύ χαίρομαι που με το νέο χρόνο θα έχουμε ξανά μαζί μας την όμορφη παρουσία σου!!!
    Υγεία, αγάπη, αισιοδοξία και πολλές χαρές να σου φέρει ο καινούριος χρόνος!!!!!
    Πολλά γιορτινά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω πάλι αγαπημένο μου Σιλενάκι με υγεία αγάπη αισιοδοξία και σούπερ έμπνευση και δημιουργικότητα σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου!!!ευχαριστώ για τις όμορφες ευχούλες σου!!φιλάκια πολλά γλυκιά μου φίλη!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Καιτούλα μου κι από δω!!!Καλή κι ευλογημένη χρονιά με υγεία πάνω απ' όλα και μετά όσες γέφυρες να συναντήσουμε, να τις διαβούμε όλες κι όλοι μαζί... να διώξουμε ακόμη και τα χιόνια που θα 'χει αφήσει πάνω της ο χειμώνας για να μην καταρρεύσει!Με πίστη, θέληση και ζεστά χαμόγελα όλα λιώνουν!Αλλά με τι και με πόσους;Αποφασιστικότητα χρειάζεται.Κι αφού αυτή είναι ανύπαρκτη προς το παρόν, φαίνεται πως δεν έχουμε ζοριστεί αρκετά ακόμα!Οι Αράχωβες και τα μπουζουξίδικα-άλλη μια χρονιά-δε μπορούν να περιμένουν!!!Χαίρομαι πολύ που είσαι και πάλι κοντά μας και βρήκες πάντως έστω και τώρα ευκαιρία για να γράψεις στο ιστολόγιό σου... μας έλειψες, βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά αγαπημένε μου Νικόλα,πολύτιμο φιλαράκι μου!!σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τις ευχούλες σου..όντως μας χρειάζεται αποφασιστικότητα για να βγούμε απο τον καναπέ!!ο καναπές ήταν ο πρωταγωνιστής της χρονιάς που έφυγε!ας προβληματιστούμε λοιπόν!!κι εμένα μου λείψατς αλλά δύσκολα ανοίγω πλέον υπολογιστή!φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Καίτη μου . Οι ευχές μου είναι ζεστές που λιώνουν τον πάγο της καρδιάς. Εύχομαι να είσαι γερή, αισιόδοξη με την καρδιά σου γεμάτη ποιητικές εμπνεύσεις και να τις μοιράζεσαι μαζί μας . Καίτη μου έχεις απόλυτο δίκιο είναι εύκολο να είμαστε ανθρώπινοι αρκεί να το θέλουμε και πολύ μάλιστα . Να είσαι καλά
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά αγαπημένη μου Νικόλ με υγεία αγάπη,αισιοδοξία δημιουργικότητα!όντως λιώνεις τους πάγους με την αγάπη σου γλυκιά μου φίλη!ευχαριστώ για τις ευχούλες σου!!!φιλάκια άπειρα και αγκαλίτσα!

      Διαγραφή
  15. Καλή χρονιά γλυκιά μου! ό,τι καλύτερο σου εύχομαι, με υγεία, αγάπη & κάθε ευτυχία!!! φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όπως πάντα, τα είπες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ, με τον δικό σου, μοναδικό λόγο, τον γεμάτο ευαισθησία και αγάπη!!!
    Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ Καιτούλα μου!!!!
    Φιλιά πολλά - πολλά!!!
    ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεμάτη αισιοδοξία η ανάρτησή σου!Να είσαι πάντα καλά Kate ,καλή έμπνευση το 2014 :) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά Καιτούλα μου!
    Εύχομαι ότι το καλύτερο, για όλον τον κόσμο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά!!!! Ας είναι τουλάχιστον καλύτερη από αυτήν που έφυγε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο δίκιο έχεις σ αυτά που γράφεις !!! Πράγματι οι Έλληνες πάντα παρά τα όσα έχουν περάσει σαν λαός δεν έχασαν την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια τους ... κι έτσι πρέπει να συνεχίσουμε μαζί και με αισιοδοξία !!!
    Πολλές ευχές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς την Καιτούλα!Χαίρομαι που σε συναντώ πάλι και ευχαριστούμε για τις ολόθερμες ευχές σου!Και εγώ με τη σειρά μου εύχομαι να έχεις μία χαρούμενη,ποιοτική χρονιά!Να αισθάνεσαι την αγάπη ,να την μεταλαμπαδεύεις έτσι όπως εσύ ξέρεις,να βιώνεις την ανθρωπιά και την αλληλεγγύη,χαλαρώνεις με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και να μας προβληματίζεις με τους υπέροχους στίχους σου.Η ομορφιά τους και το νόημα τους μας γλυκαίνει και τροφοδοτεί το πνεύμα μας με την εκλεπτυσμένη ποιότητα των νοσημάτων σου.
    Σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά αγαπημένη μου φίλη Φωτεινούλα με υγεία αγάπη ευτυχία αρμονία και ψυχική ανάταση!!και για την γιορτούλα σου εύχομαι Πολύχρονη,γερή κι ευτυχισμένη,να σε χαίρονται στην οικογένεια καλή μου φίλη!!όλα καλά να σου πάνε τη νέα χρονιά Φωτεινούλα μου!φιλάκια πολλά και την αγάπη μου σου στέλνω!

      Διαγραφή
  22. Αυτή η ευχή για ένα αισιόδοξο αύριο πολύ μου άρεσε...
    αυτό χρειαζόμαστε Καίτη μου και σε μεγάλες δόσεις...
    αισιοδοξία !
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου και οι ευχές για υγεία, αισιοδοξία,
    όνειρα ας γίνουν πραγματικότητα... ας τις κάνουμε εμείς
    πραγματικότητα!
    σε φιλώ ,
    να είσαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λεβινάκι μου μέσα απο την καρδιά μου!!εύχομαι μιά καλή χρονιά και για σένα με υγεία αγάπη και θεία ΄'εμπνευση!!ότι το καλύτερο φίλη μου!!να είσαι καλά πάντα!!φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχεις με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κοριτσάκι μου με υγεία αγάπη αισιοδοξία και δημιουργικότητα!φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά .Σου εύχομαι Καίτη τα καλύτερα και τα ομορφότερα να έρθουν στη ζωή σου εφέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά Κατερινάκι μου!!με υγεία αγάπη,αρμονία και δημιουργικότητα!!σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  25. καλη χρονια σ ευχομαι κ οπως προειπες με πολλη αισιοδοξια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα φίλη μου με υγεία αγάπη και αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  26. ΚΑΙΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΓΕΜΑΤΗ ΧΡΩΜΑΤΑ ΦΩΤΕΙΝΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΖΕΣΤΑ! Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη αγαπημένη μου φίλη!!ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τις ευχούλες σου!!πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Καλή χρονιά! Μια μάχη καθημερινή, λοιπόν, για να κάνουμε την επιβίωση ζωή, "για να ζήσουμε ό,τι έχουμε ονειρευτεί"... γιατί γεννηθήκαμε Άνθρωποι!
    Πολλά φιλιά, γιορτινά (ακόμα με παίρνει!)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά καλή κι ευτυχισμένη χρονιά φίλη μου!σ'ευχαριστώ για τις όμορφες ευχούλες σου μέσα απο την καρδιά μου!!πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Εγώ φοβάμαι,δεν έρχομαι απέναντι-)))
    Μακάρι να σε διαβάσει όλη η Ελλάδα!!!Ναι,τα πάντα αρχίζουν και τελειώνουν σε μας φίλη μου!!!
    Πολλά φιλιά και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την περάσουμε βρε Χρυσούλα μου την γέφυρα μαζί!!μη σε τρομάζει το πέρασμα!!η σταση στη γέφυρα είναι το μόνο τρομαχτικό!!!καλή χρονιά κι ευτυχισμένη ματάκια μου!!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. ...θα την περασουμε..εχουμε φτασει σχεδον στην μεση..θα την δωσουμε την Μαχη..ξερουμε απο σκοταδι..με μπροσταρη τον Κυριο..ολα θα γινουν..να σαι καλα ματια μου..για μενα εισαι ενας ακομη Στρατιωτης..που πολεμα..αυτο μου βγαζεις..ειμαι πολυ περηφανη για Σενα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπορευόμαστε γλυκό μου Μαράκι!!!κι εγώ είμαι πολύ περήφανη για σένα και το ξέρεις ματάκια μου!!!να σε έχει ο Θεός καλά ψυχή μου..σε φιλώ.

      Διαγραφή
  30. τι ωραια λογια αισιοδοξιας!!! μακαρι να τα καταφερουμε...για τα παιδια μας....
    φιλια πολλα και καλη χρονια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά μπισκοτάκι μου,μακάρι να τα καταφέρουμε να βγούμε απο το αδιέξοδο κύρια για τα παιδιά μας!!φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  31. ΝΑΙ...!!! Καιτούλα μου.. μπορούμε να την περάσουμε την γέφυρα.. δύναμη χρειάζεται θετική σκέψη και αισιοδοξία οτι θα καταφέρουμε τους στόχους που έχει βάλει ο κάθε ένας μας στην ζωή του..!!! σου εύχομαι όλοι σου... οι στόχοι να βρούνε το κέντρο τους..να έχεις μια όμορφη χρονιά με πολύ υγεία... πολυ αγάπη πολλα χαμόγελλα... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ φιλακια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να βγείς αληθινή γλυκιά μου Ρουλίτσα!!ευχαριστώ για τις ευχούλες σου!!καλή χρονιά με υγεία αγάπη,αρμονία αισιοδοξία και δημιουργικότητα!!πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. καλή χρονιά σου εύχομαι!
    με υγεία και αγάπη!
    να σε γεμίσει από όμορφες στιγμές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι απο μένα Νικολέττα μου,με υγεία αγάπη,αρμονία αισιοδοξία και ψυχική ανάταση!

      Διαγραφή
  33. Kαλη χρονια και απο εδω! Μακαρι οι ευχες σου να βγουν ολες αληθινες! Και αυτες εδω και οι πιο προωσπικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη Χριστινάκι μου!!μακάρι να έρθουν καλύτερες μέρες για όλους μας!φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Υπέροχη όπως πάντα!!
    Να γίνουν όλα σου τα "Ας" πράξεις εύχομαι..
    Καλή ευλογημένη χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά Κατερινάκι μου,με υγεία!να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  35. Καλή χρονιά! Ευτυχισμένο το 2014! Προσδοκούμε σε ένα καλύτερο μέλλον, για όλους μας! Ελπίζουμε να γίνει πραγματικότητα για όλους μας!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά Ειρήνη μου!καλύτερες μέρες για όλους μας!!!

      Διαγραφή
  36. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οι ευχές και τα λόγια σου Καίτη μου είναι πάντοτε βάλσαμο στην ψυχή! Στολισμένα με υπέροχα ακούσματα και όμορφες εικόνες!!
    Καλή μου, σου εύχομαι μια καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία, χαρά, αγάπη!! Μακάρι τα λόγια σου να γίνουν πραγματικότητα και αυτή τη νέα χρονιά να αγωνιστούμε και να κερδίσουμε τις μάχες μας παραμένοντας ανθρώπινοι! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ αγαπημένο μου φιλαράκι για τις θερμές ευχούλες σου και τα γλυκά σου λόγια!!καλή κι ευτυχισμένη χρονιά Παλομιτάκι μου μέσα απο την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  38. Καλη χρονιά να έχουμε με υγεία παντα και κατι θα γίνει στο τελος ,εγω αρνούμαι να πιστεψω οτι έχουν χαθεί όλα,μπορεί να αλλάξουν πραγματα ,μπορεί να διαμορφώσουμε τον τροπο ζωης μας πράγμα που ηδη θεωρώ οτι καναμε αλλα δε χάθηκε νομιζω αυτη η χώρα ,γιατι οπως είπες είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ...Πολλα φιλια ,την αγαπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά γλυκιά μου Χρυσούλα!με υγεία ευτυχία αγάπη και αισιοδοξία!Ελληνες είμαστε και θα το παλέψουμε!!!πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  39. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, χαμόγελα και δημιουργία! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη Κατερινάκι μου!με υγεία αγάπη,αισιοδοξία και ψυχική ανάταση!φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  40. καλή χρονιά κοριτσάκι με όλες τις επιθυμίες να εκπληρωθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά Ρία μου!χρόνια πολλά με υγεία αγάπη και αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  41. Καλή χρονιά και από'δω φίλη μου!!!!! (Ακόμα να κλείσει το στόμα μου..) χα χα πολλά πολλά φιλιά!!!! Και όπως είπαμε!
    Α! Και όποτε ευκαιρήσεις μπες εδώ
    http://marie-meraki.blogspot.gr/2013/12/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαράκι μου με υγεία αγάπη αισιοδοξία και ψυχική ανάταση!!ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου φιλενάδα για το απίθανο δωράκι που μου έστειλες,με συγκίνησες καρδούλα μου!την είδα την ανάρτηση που με έστειλες και εκεί με συγκίνησες περισσότερο!!!!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  42. Καλή χρονιά!! Η αισιοδοξία πρέπει να μας ακολουθεί πάντα γιατί χωρίς αυτήν δεν γίνεται τίποτα. Σου εύχομαι ένα 2014 (όχι μόνο αυτό βέβαια αλλά και όλες τις επόμενες χρονιές) γεμάτο υγεία, έμπνευση για να συνεχίσεις να γράφεις με τον μοναδικό σου τρόπο και θετική διάθεση. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη Δαφνούλα μου!!ευχαριστώ για τις θερμές ευχούλες σου!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  43. Καλή χρονιά Κate και να έρθουν όλα όπως τα επιθυμείς και τα ονειρεύεσαι! Με υγεία κι αισιοδοξία πάνω από όλα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Ελεάννα μου!!ότι επιθυμείς να σου φέρει η νέα χρονιά με υγεία αγάπη και χαρά!

      Διαγραφή
  44. καλώς την!!! περασα να δώ να γύρισες και χάρηκα πάρα πολύ!!!
    ΚΑΛΗ και ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΧΡΟΝΙΑ με αισιοδοξία!!!φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευλογημένη χρονιά γλυκιά μου Βαρβάρα!φιλάκια άπειρα κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  45. Καλή χρονιά, Καιτούλα! Υγεία, χαρά, αγάπη, χαμόγελα και αισιοδοξία για ένα πιο όμορφο και γελαστό 2014!! Και ναι, μπορούμε και πρέπει να περάσουμε στην αντιπέρα μεριά της γέφυρας! Μπορεί ο ήλιος να είναι πιο λαμπερός , μπορεί το φεγγάρι να είναι πιο ασημί, μπορεί και όχι!! Αλλά εαν δεν προσπαθήσουμε, δεν θα το μάθουμε ποτέ!! Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εύχομαι ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος Καίτη μου, με υγεία, αγάπη και ευημερία!

    Χαίρομαι που σε είδα, σίγουρα κάποια πράγματα βελτιώθηκαν...
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλή χρονιά με υγεία, για σένα και τους αγαπημένους σου.
    Κι αφού περάσουμε τη γέφυρα, καλό θα ήταν να την υπερασπιστούμε κιόλας. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Επανήλθα Καιτούλα μου για να σου προσφέρω ένα βραβείο με πολλή αγάπη!!!!
    Πέρνα να το παραλάβεις όποτε μπορέσεις!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Oφείλουμε να είμαστε δυνατοί, να σπάσουμε το κέλυφος του ατομισμού, να παλέψουμε για τις ζωές μας συλλογικά σαν περήφανοι άνθρωποι και όχι να βυθιστούμε στην αδράνεια σαν καταθλιπτικά ανθρωπάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλή χρονιά!!!! Γεμάτη αγάπη, υγεία και αισιοδοξία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά! Χάρηκα που βρεθήκαμε, Καίτη, θα τα λέμε! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. καλή μου φίλη.. χρόνια πολλα και καλά!! ένα υπέροχο 2014, με υγεία σου εύχομαι!!!!
    πολύ όμορφα τα έγραψες... μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εύχομαι ο,τι καλύτερο για το νέο έτος! Το 2014 να φέρει σε σένα και την όμορφη οικογένεια σου υπέροχες στιγμές και πολλή αγάπη! Να είναι ξεχωριστό όσο και οι αναρτήσεις σου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σοφότατες οι ευχές σου γλυκιά μου και σου εύχομαι μία νέα χρονιά γεμάτη όνειρα και πραγματοποίηση ότι έχεις στα απόκρυφα της ψυχής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλησπέρα Καίτη μου!! Εύχομαι το 2014 να περάσουμε την γέφυρα και να βγούμε στο φως! Καλή χρονιά με τις θερμότερες ευχές μου για σένα και την οικογένειά σου. Διάβασα στην προηγούμενη ανάρτηση για την μητέρα σου. Εύχομαι όλα να είναι καλά τώρα. Κι εγώ ταλαιπωρούμαι όλο αυτό το διάστημα με τους δικούς μου γονείς, που έφτασα σε σημείο απελπισίας. Με το πατέρα μου ειδικά δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί από στιγμή σε στιγμή. Άστα φίλη μου!! Πάω να απολαύσω ξανά τα επόμενα δυο ποιήματά σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή