Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΔΩΔΕΚΑ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ..

Ακαθόριστες επιθυμίες.
Πεποιθήσεις αόριστες.
Χριστούγεννα προ των πυλών..
Το χιόνι εισβάλλει στην μικρή πλατεία
ως εωσφόρος ανίκητος.
Πολύχρωμα φωτάκια παλεύουν να λάμψουν.
Τρεμοπαίζουν πάνω από τις σκοτεινές στέγες
και η πεταλούδα του χιονιού
αφήνεται στην αγκαλιά του δήμιού της..
Χριστούγεννα σχεδόν δώδεκα.
Δώδεκα παρά τέταρτο.
Κάποια βλέφαρα που ξυπνάνε
με νωπά ακόμα τα δάκρυα.
Ένα κορμάκι διπλωμένο στο παγκάκι.
Κάτω από το μηδέν κρύο.
Παγωνιά.
Μοναξιά και ψευδαίσθηση.
Εμπειρίες.
Αναμνήσεις χαμένες στο χθες
ανασταίνονται σήμερα
και σβήνουν το αύριο.
Ένα χριστουγεννιάτικο δεντράκι
αναπνέει ακόμα.
Αισθήσεις σε εγρήγορση
μα προσδοκίες θολές.
Ίσως και μάταιες.
Δώδεκα παρά πέντε.
Η πεταλούδα έσβησε.
Πάγωσαν τα ασημιά φτεράκια της.
Τα πολύχρωμα φωτάκια σβήσαν κι αυτά.
Μένει μια ελπίδα.
Η καρδιά.
Χτυπάει ακόμα..(By Kate)
 

86 σχόλια:

  1. το διαβασα με μια ανασα φιλη!
    το σκηνικο ου εριεγραψες με εκανε να γινω μερος του και οχι να το βλεω αλως μροστα μου! το εζησα! και αισθανηκα κρυο θλιψη μα και ελιδα!

    καλο βραδυ αγαη μου! φιλακια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Εκφρασούλα μου!το σκηνικό που περιέγραψα είναι μέσα απο τη ζωή..απο την σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν δυστυχώς κάποιοι συνάνθρωποί μας!κάποιο που φέτος τα Χριστούγεννα δεν θα έχουν την ζεστασιά που απολαμβάνουμε όλοι μας!φιλάκια πάρα πολλά κορίτσι μου και σ'ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. Κάτια μου, γλυκιά μου, Κάτια!
    Πόση αλήθεια κρύβουν οι λέξεις σου...
    Έκανα εικόνα την κάθε φράση...
    Υπάρχει ΚΑΙ αυτή η πλευρά των εορτών (και της καθημερινότητας...)
    Το τραγούδι αυτό είχα να το ακούσω πάνω από 3-4 χρόνια!!!
    Και η χιονισμένη εικόνα με το τρένο στην αρχή του blog σου, πολύ μου άρεσε!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιάννα μου για τα γλυκά σου σχόλια!είναι εικόνες απο μιά σκληρή πραγματικότητα!χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση!!να είσαι κι εσύ καλά φιλενάδα και να περνάς καλά!!φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  3. Μένει μια ελπίδα.
    Η καρδιά. Μακάρι να μείνει. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολα ακολουθουν την πορεια τους.
    Ολοι ακολουθουμε τα θελω μας
    ακομα κι αν το "θελω" δεν μας ικανοποιει..(υποτιθεται)
    Κι ομως αυτο ακριβως επιθυμουμε.
    Αυτο ακριβως που βιωνουμε.

    Παμε σε βαθος παιδια....
    Ελατε....βαθιες ανασες και βουταμε για τις αιτιες.

    Φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαθιές ανάσες Μελάκι μου και τις αιτίες που τις ξέρουμε όλοι μας να τις πνίξουμε!με δύναμη λίγο περισσότερο το κουπί και θα τα καταφέρουμε!φιλάκι ξέρεις εσύ!!alltimeclassic!

      Διαγραφή
  5. Τα Χριστούγεννα πάντα είναι ζεστά μέσα και κρύο έξω στο χιόνι που χάνει την γοητεία του αναίτια , για τις παγωμένες υπάρξεις!
    Η καρδιά μακάρι να χτυπάει με ελπίδα Καίτη μου !
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δικιά μου τουλάχιστον πάντα με ελπίδα χτυπάει..ας ελπίσουμε λοιπόν για κάτι καλύτερο..γιατί και η παγωνιά δεν αντέχεται..κι όσοι είμαστε λίγο παραπάνω ευαίσθητοι ανησυχούμε λίγο περισσότερο!πάρα πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Μακάρι τα Χριστούγεννα να κλείνουν μέσα τους την ελπίδα, ακόμα και γι αυτές τις "παγωμένες" υπάρξεις για τις οποίες η ελπίδα φαντάζει πολύ μακρινή!
    Καλή βδομάδα Καίτη μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι αυτά τα Χριστούγεννα να φέρουν λίγη ελπίδα στους συνανθρώπους μας αλλά και ουσιαστική βοήθεια που τόσο πολύ ανάγκη την έχουν Ελενά μου!φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  7. "Μένει μια ελπίδα. Η καρδιά. Χτυπάει ακόμα." Μακάρι η καρδιά να συνεχίζει να χτυπάει έχοντας μια κρυφή ή γανερήε λπίδα! Εγώ τουλάχιστον, το εύχομαι!
    Καλό βράδυ Καίτη μου και Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαράκι μου!όλοι μας ευχόμαστε για ένα καλύτερο μέλλον..αυτό να λέμε..να ανακουφιστούν και οι συνάνθρωποί μας που είναι στο έλεος!!αυτό μόνο!!φιλάκια πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  8. για αλλη μια φορα αναρριγησα...μα οι τυψεις πως παλευονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τύψεις δύσκολα παλεύονται πεταλουδίτσα μου!πολύ δύσκολα!

      Διαγραφή
  9. Όσο χτυπάει η καρδιά θα παλεύει...για μια καλύτερη μέρα,για έναν καλύτερο κόσμο,για ένα καλύτερο μέλλον.Πόσο όμορφες και δυνατές εικόνες ζωγράφισες φίλη μου,με τρόπο εξαιρετικό που γεμίζει την καρδιά γλυκόπικρα συναισθήματα,λίγο μελαγχολικά,μα πάνω από όλα αληθινά.
    Γλυκό,ζεστό φιλί σου στέλνω!
    υ.γ.Το τρενάκι σου μίλησε στην καρδιά μου κι αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μιραντάκι μου!οι εικόνες αυτές είναι απο την σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν πολλοί συνάνθρωποί μας..βλέπεις τα Χριστούγεννα αυτά κάποιοι θα είναι δυστυχισμένοι..δεν θα τους αγγίξει καν το Άγιο πνεύμα των Χριστουγέννων όταν υπάρχει το κρύο και η πείνα.πολλά φιλάκια Μιραντάκι μου!την αγάπη μου σου στέλνω!

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετικό!!! Μια εικόνα που πονάει όλοι οι στίχοι του ποιήματος. Μακάρι να μην παγώσουν οι ελπίδες και να γίνουν πραγματικότητα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου γλυκιά μου φίλη!η ελπίδα μπορεί να σβήσει εαν δεν κάνουμε κι εμείς μιά προσπάθεια που θα είναι ουσιαστική βοήθεια για τους συνανθρώπους μας!πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ζητήσαμε πολλά φαίνεται
    και μας απέμεινε ένα παγκάκι
    και μια χούφτα χιόνι ....
    μα χτυπά ακόμα η καρδιά
    κι ας μας λεν το αντίθετο αν και ....
    δεν φτάνει μόνο αυτό
    πρέπει να παλέψει η καρδιά
    να τινάξει από πάνω της
    του χιονιού τον θάνατο...
    Μπορεί να το κάνει
    γιατί δεν το κάνει ;;

    Καλημέρα γλυκιά Καίτη
    σε φιλώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Λεβινάκι μου!Κρατική μέριμνα δεν υπάρχει,οπότε μία ελπίδα μόνο υπάρχει..η ευαισθητοποίηση των απλών ανθρώπων..κινητοποίηση άμεση γιατι με το κρύο θα χειροτερέψει η κατάσταση για πολλούς συνανθρώπους μας!και αυτό δεν αντέχεται..πολλά φιλάκια κι από μένα Λεβινάκι!

      Διαγραφή
  12. Πολλή ελπίδα, λοιπόν, ας είναι οι ευχές για όλους μας!

    Σε φιλώ πολύ!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ζαμπίτσα μου!!!!η ελπίδα φωλιάζει στις καρδιές όλων μας καλή μου φίλη!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. "Το χιόνι εισβάλλει στην μικρή πλατεία
    ως εωσφόρος ανίκητος." Μένει όμως μια ελπίδα... η καρδιά που χτυπάει ακόμα... Τι όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσόστομε!!χάρηκα που σε άγγιξε το ποίημά μου..

      Διαγραφή
  14. Υπερβολικά ευαίσθητο
    σαν τη καρδια της πεταλουδίτσας
    που έσβησε!!!!


    Καλά να είσαι...σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενάκι μου για τα εγκάρδια σχόλιά σου!!φιλιά πολλά!κι εσύ να είσαι καλά πάντα φίλη μου.

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετικό, Kate μου! Δυνατό, μελαγχολικό, αλλά στο τέλος ελπιδοφόρο. Αυτό κρατώ...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην υπάρχει κι ένα φως Ελλάκι μου?ας προσπαθήσουμε όλοι εμείς για κάτι ουσιαστικό..λίγη στοργή για τους συνανθρώπους μας και κάποια βοήθεια!πολύς κόσμος υποφέρει και έχει την ανάγκη μας..την παρουσία μας..έστω την ηθική μας στήριξη.πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Αχ γλυκιά κι ευαίσθητη Kate, πόσο ποιητικά εκφράζεις το συναίσθημα που εσύ η ίδια ξέρεις να μας προκαλείς... Να είσαι καλά γλυκιά μου και πολλά φιλάκια! (οι φωτογραφίες πάρα πολύ ταιριαστές!) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πετρούλα μου!χάρηκα που σε άγγιξε το ποίημά μου..κι εσύ δίνεις τις μάχες σου μέσα απο το δικό σου ιστολόγιο..συνέχισε έτσι!!δυνατά!

      Διαγραφή
  17. Το όμορφο τραγουδάκι σου Καίτη μου συνόδευσε τα λόγια σου που σαν πολύχρωμα πινέλα όσο προχωρούσα δημιουργούσαν φανταστικές εικόνες!
    Ευαισθησία, τρυφερότητα, ανησυχία αλλά κι ελπίδα, αναδύει το ποίημα σου Καιτούλα μου! Διοχετεύει εύστοχα μηνύματα ανθρωπιάς στο σαθρό κόσμο μας. Πάντα εκπέμπεις ωφέλιμες σκέψεις με ποιότητα και διορατικότητα, γλυκιά μου! Οι φωτογραφίες σου συνδυάζονται απόλυτα!
    Να έχεις ένα γλυκό και ζεστό απόγευμα! Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κατερινάκι μου..χάρηκα που σε άγγιξε η ανάρτησή μου..προσπαθώ να περνάω πάντα μηνύματα απο εδώ..μπορεί να σας μελαγχολώ πότε -πότε,αλλά κάποιες εικόνες της σκληρής πραγματικότητας που βιώνουν κάποιοι εγώ την μεταφέρω στο χαρτί με τον δικό μου τρόπο!να είσαι καλά πάντα αγαπημένη μου φίλη!σ'ευχαριστώ για την αγάπη σου,,φιλάκια άπειρα και ζεστή αγκαλίτσα κι από μένα.

      Διαγραφή
  18. Αχ βρε Καίτη μου τί υπέροχο, συγκινητικό και μελαγχολικό ποίημα!!! Με έκανες να δακρύσω γλυκιά μου ευαίσθητη! Τόσα μηνύματα εύστοχα και επίκαιρα μέσα σ' ένα ποίημα μελαγχολικό και κάπου εκεί να ξεπηδά η ελπίδα!!!!
    Να είσαι καλά!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη..χαίρομαι που σε άγγιξε στηνν ψυχή η ανάρτηση..ναι προσπαθώ πάντα να περνάω μηνύματα με όσα γράφω..μπορεί να σας μελαγχολώ,αλλά γράφω αληθινά..ότι νιώθω!και ότι με προβληματίζει φυσικά!να είσαι καλά πάντα Κικίτσα μου!

      Διαγραφή
  19. Οταν η καριδια χτυπαει ακομη ,παντα προσδοκα κατι πιο ζεστο γλυκο και όμορφο μακαρι να αναστηθει η χαρα και η ελπιδα στις καρδιες ολων μακαρι το πνευμα των Χριστουγεννων να τα φερει ολα καλα ετουτες τις Αγιες μερες πολλα φιλια Καιτουλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέχομαι τις ευχές και τις προσδοκίες σου Νελλίτσα μου για ένα καλύτερο αύριο..αυτό ελπίζουμε όλοι.πολλά φιλιά και την αγάπη μου σου στέλνω!

      Διαγραφή
  20. Ανθρώπινο και συγκινητικό ποίημα που φτάνει στ' αυτιά σαν επίκληση και παράκληση προς τους συνανθρώπους μας.Κι η αλήθεια των Χριστουγέννων δεν είναι τα δεντράκια, οι σαμπάνιες, τα φαγητά, τα γλυκά και τα πολύχρωμα λαμπάκια... βρίσκεται εκεί έξω κι ας έχει παγωνιά... είναι η αγάπη κι η καθαρή σκέψη... εξαγνισμός της ψυχής... αυτά και μόνο μπορούν να προσφέρουν ζεστασιά σε κάθε άστεγο... μια κουβέρτα ή ένα κατάλυμα και ένα πιάτο φαΐ γι' αυτούς τους ανθρώπους, που το 'χουν ανάγκη.Συνάνθρωποι νοικοκυραίοι, της διπλανής μας πόρτας, θύματα πολιτικών καταχρήσεων, που δεν τους έφτανε μόνο να πεταχτούν στο δρόμο, αλλά έπρεπε και να ζουν στο έλεος του Θεού και των ανθρώπων.Και φυσικά αυτή η βοήθεια επιβάλλεται να συνεχίζεται να ΄ναι και να παραμένει όλον το χρόνο.
    Μια ακόμα δημοσίευση από 'κεινες που χαρακτηρίζει(κι έχουμε συνηθίσει απ') την καλή κι ευαίσθητη σε τέτοια ανθρώπινα θέματα Καιτούλα μας.Να 'σαι πάντα καλά φιλαράκι μου... κατάφερες να με συγκινήσεις πάλι με τα τόσο εύστοχα μηνυματάκια σου!Την καλημέρα μου αφήνω με την αγάπη μου... να περάσετε υπέροχα... θα τα ξαναπούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω τώρα ότι με συγκινείς..αφου το ξέρεις φιλαράκι μου! να σου πω τώρα ευχαριστώ..μεταξύ μας αυτά δεν είναι φιλοφρονήσεις αλλά δυνατά συναισθήματα και αλληλοεκτίμηση!!το κλειδή που ξεκλειδώνει την πόρτα της αδιαλλαξίας είμαστε εμείς Νικόλα μου..τώρα πιά ότι κάνουμε εμείς από μόνοι μας!δεν περιμένω τίποτα απο τους υψηλά(!)ιστάμενους!!απογοήτευση,θυμό και οργή νιώθω μόνο!ευχαριστώ για τα αληθινά σου λόγια αγαπημένε μου φίλε!!θα τα ξαναπούμε!

      Διαγραφή
  21. "Χτυπάει ακόμα" κι όσο κάτι χτυπάει, υπάρχει ελπίδα. Κι όσο κοινότυπο κι αν ακούγεται, τα Χριστούγεννα μπορούν να ενισχύσουν την ελπίδα.
    Με ευαισθησία πάντα, Kate, γράφεις κι εύχομαι να μην τη χάσεις ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χτυπάει η καρδιά και αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε μιά νέα αρχή..να μη περιμένουμε απο τους άλλους!!σ'ευχαριστώ καλή μου φίλη!

      Διαγραφή
  22. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Φοβερη ολη η αναρτηση σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Γιαννάκη μου γλυκέ μου φίλε!!άντε βρέ!!γρήγορα καλός πολίτης!!σε στερηθήκαμε πολύ!σέυχαριστώ για τις μαγικές ευχούλες σου και τα γλυκά σου σχόλια Σκρουτζάκο μου!να περάσεις όμορφα τα Χριστούγεννα και τις γιορτές!

      Διαγραφή
  23. Με μελαγχόλησες βρε kate...Υπέροχο το ποίημα σου και με τόσο έντονα συναισθήματα..Πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άμπυ μου..σε μελαγχόλησα λίγο,αλλά μέσα απο το ποίημά μου ήθελα να περάσω και κάποιο μηνυματάκι!!σ'ευχαριστώ φίλη μου.

      Διαγραφή
  24. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία Έλενα..πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς το αγαπημένο μου Χρυσουλάκι..φυσικά και πρέπει να έχεις ελπίδες καρδούλα μου..το πήρα το μηνυματάκι στο email μου,και μη το ξαναπείς ότι ΕΣΥ με κουράζεις γιατί με στενοχωρείς!ποτέ μη το ξαναπείς αυτό Χρυσουλάκι μου!άπειρα φιλάκιαΥ.Γ..σου απάντησα στο μηνυματάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς σε βρίσκω Kate!!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ η γραφή σου! Συγκλονιστικό το ποίημά σου!
    Υπάρχει κι αυτή η ελπίδα ακόμα, ναι... Η καρδιά χτυπάει... ακόμα...
    Φιλάκια πολλά! Χάρηκα πολύ που σε βρήκα!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλη μου..σέυχαριστώ για όσα μου γράφεις..με συγκίνησες πολύ!καλώς ήρθες απο εδώ..ναι η μεγάλη ελπίδα είναι ότι χτυπά η καρδιά..δενμείνανε και άλλες ελπίδες..όσο χτυπάει η καρδιά κάτι μπορούμε να κάνουμε από μόνοι μας!χάρηκα κι εγώ που σε βρήκα!!πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  27. Όσο χτυπάει η καρδιά όλα μπορούν να γίνουν...
    Υπέροχο το ποίημά σου!
    Να χαίρεσαι τον Νικόλα σου!...
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο χτυπάει καρδιά γεννιούνται και ελπίδες Μαράκι μου..για ένα καλύτερο μέλλον τουλάχιστον..ευχαριστώ για τις ευχούλες σου κοριτσάκι μου..άπειρα φιλάκια.

      Διαγραφή
  28. ομολογώ ένιωσα Χριστούγεννα φίλη μου Kate... τόσο από την γενικότερη αισθητική που επιμελήθηκες στο ιστολόγιό σου όσο και από τους συγκεκριμένους στίχους... διότι πράγματι το πνεύμα των ημερών δεν είναι διόλου αυτό το χαζοχαρούμενο και αμερικανόφερτο που μας έχουν επιβάλλει οι πέραν του Ατλαντικού έμπορες συναισθημάτων... είναι η προσδοκία της ερχόμενης ημέρας μέσα από την βαθιά εσωτερική ματιά... η χαρά αυτή που εμείς βιώναμε κάποτε, έστω και από την απλό παραδοσιακό εορτασμό είχε άλλες ορίζουσες και μια ευχάριστη και ήρεμη πάντοτε ενεστώσα δράση του ανθρώπου που αγωνίζεται (εν αγωνίη λοιπόν η χαρά) να γίνει Άνθρωπος... όλα τα άλλα προσωπικά τα θεωρώ χυδαίες υλιστικές υπερβολές και εξωφρενικές διαστρεβλώσεις ενός ουσιαστικού μηνύματος...
    οι στίχοι σου έβαλαν τα πράγματα στη θέση σου και χαίρομαι ειλικρινά!
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αντώνη φίλε μου..πάντα με τα γλυκά και εύστοχα σχόλιά σου..για προσδοκία της επόμενης μέρας μιλάω κλείνοντας..εφ'όσον χτυπάει ακόμα η καρδιά μας,ας μη καταθέσουμε τα όπλα και να ρίξουμε μιά ματιά και πιό κεί..κάποιος μπορεί να έχει την ανάγκη μας..κάποιος απο τους συνανθρώπους μας που δεν τον αφήνει η αξιοπρέπεια να τείνει το χέρι για βοήθεια..ας τρέξουμε εμείς σ'αυτόν..ναι τα Χριστούγεννα έχουν τον τόνο που λες όπως τα βιώνουμε τελευταία,γιατό και δεν σας τραγούδησα το Jingle bells..--αν και μεταξύ μας μου αρέσουν τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια-λόγω των υλιστικών υπερβολών λοιπόν που μπουχτήσαμε να βλέπουμε τόσα χρόνια,ήρθε τώρα η ώρα της προσφοράς..και το μηνυματάκι που στέλνω αυτό είναι-ας κάνουμε κάτι..ότι μπορεί ο καθένας μας για τον συνάνθρωπο..σ'ευχαριστώ φίλε μου θερμά..φιλιά κι απο μένα και την αγάπη μου έχεις!

      Διαγραφή
  29. πολύ ευαίσθητο...γεμάτο εικόνες....
    <3
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι όμορφο!! και ωραία η Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα..μπραβο!!! καλες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 'Οσο κτυπάει η καρδιά, υπάρχει η ελπίδα!
    Πολύ ωραία τα λόγια σου, Καιτούλα!
    Καλό ξημέρωμα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον χτυπάει η καρδιά ακόμα!!!!!αφήνει μιά ελπίδα για την ζωή!!!σ'ευχαριστώ Μαριαννίτσα μου!καλό σου βραδάκι!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Τα Χριστούγεννα είναι μία γιορτή που μας έμαθε ότι πρέπει να χαιρόμαστε.Πρέπει να ΄΄χαζοχαιρόμαστε΄΄,και συγχώρα με για την έκφραση αυτή.Οφείλουμε να κρυβόμαστε πίσω από τις χρυσαφιές γιρλάντες και το πασπάλισμα του κακόγουστου γκλίτερ,ακριβώς γιατί πρέπει να κρύψουμε για λίγες μέρες τη μιζέρια μας.Χάθηκε δυστυχώς η ουσία και το πραγματικό νόημα,έτσι όπως τουλάχιστον το βιώναμε στα παιδικά μας χρόνια.Ξωκλήσια και πρωινή θεία λειτουργία στο φέγγος του αυγερινού,κρύο που τρύπωνε στα ζεστά από τον ύπνο κορμιά μας,γαλήνη τόσο μαγική που νόμιζες ότι έβλεπες το άστρο ...θεία γιορτή για τα παιδικά μας μάτια,θεία μουσική για τα παιδικά ας αυτιά,θεία ευτυχία για την παιδική μας καρδιά.
    Ας είναι λίγο μελαγχολικό το χριστουγεννιάτικο σκηνικό του ποιήματός σου!Εμένα μου ταιριάζει γιατί με αγγίζει,γιατί για κάποιο λόγο μου βγάζει την αθώα παιδικότητα που έχω χάσει και την ψάχνω σαν την πεταλούδα του χιονιού ανάμεσα στα χριστουγεννιάτικα δέντρα.Νομίζω ότι ακούω τα κουδουνάκια του Αι-Βασίλη....
    Φιλάκια πολλά,πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φωτεινούλα μου..πόσο με άγγιξαν όσα μου έγραψες..πραγματικά έσι νιώθω κι εγώ..που πήγε αυτή η γαλήνη και η ομορφία των παιδικών μας χρόνων που ζούσαμε τα Χριστούγεννα?χάθηκε..εντελώς..όλα μοιάζουν ψεύτικα..γίνονται για ΝΑ γίνουν..επειδή έτσι είναι οι ημέρες..να λάμπουν τα φωτάκια και στις ψυχές να είναι μισοσκόταδο αν μη τι άλλο..ας ελπίσουμε κάτι νάλλάξει..κάτι να γίνει μαγικό..ν'αλλάξουν όλα Φωτεινούλα μου..ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια καλή μου φίλη!φιλάκια πάρα πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα Καίτη μου!!!Πολύ όμορφο τό ποιήμα σου!!Εξαιρετική η γραφή σου!Μέ συγκίνησαν τά λόγια σου!!! 'Οσο κτυπάει η καρδιά, υπάρχει η ελπίδα......
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μιμίκα μου!!σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη για τα καλά σου λόγια!κι εσύ με συγκίνησες με όσα μου έγραψες..νάσαι πάντα καλά φίλη μου..πάρα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφο το ποίημα!
    όμορφα δεμένο!
    μου άρεσε πολύ!
    αφού έμεινε η καρδούλα, ε..., είναι κάτι και αυτό!

    καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Λία μου!χαίρομαι που σε άγγιξε το ποίημά μου..να είσαι πάντα καλά..καλό βραδάκι.

      Διαγραφή
  35. Πόσο όμορφα και πόσο ολοκληρωμένα περιγράφουν, όλη μας τη ζωή αυτές οι δύο λέξεις, "Μοναξιά και ψευδαίσθηση" από την πρώτη ανάσα μας...
    Να είσαι καλά γλυκιά μου Kate, μας "υπενθύμισες" ότι η ελπίδα υπάρχει μέσα μας, στον πιο συμπαντικό ρυθμό που έχουμε, αυτόν της καρδιάς!
    Καλό ΣαββατοΚύριακο, κι ένα όμορφο βράδυ να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω το Χριστινάκι μου!!σ'ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη!!με συγκίνησες με όσα μου έγραψες!υπάρχει πάντα μέσα μας η ελπίδα,..είναι αυτό το συναίσθημα που μας δίνει τη δύναμη να προχωρήσουμε και να συνεχίσουμε!καλά να περνάς κοριτσάκι μου!!

      Διαγραφή
  36. έγραψες για μία ακόμα φορά Καίτη μου
    ...το τάζουν οι άγιες τούτες ημέρες..
    Συγχαρητήρια
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ αγαπημένα μου φιλαράκια για τα γλυκά σας σχόλια..οι Αγιες αυτές μέρες είναι μέρες που μας δίνουν φως..για επαγρύπνηση..και για να περνάμε κάποια μηνύματα..και για να κοιτάμε και λίγο πιό κεί..και φυσικά καταλάβατε τι εννοώ!!σας φιλώ και σας στέλνω την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  37. Καλή μου Κάτια, πόσο με συγκίνησαν οι λέξεις σου!!!
    Δυστυχώς, υπάρχει και η άλλη όψη!!! Μου άρεσε ομως το μήνυμα ελπίδας!!!
    Είσαι πολύ ευαίσθητος άνθρωπος...Να είσαι καλά γλυκιά μου φίλη!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φωτεινούλα μου!!Μέσα απο την καρδιά μου σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου για όσα μου έγραψες..να είσαι πάντα καλά φιλαράκι μου!!κι εγώ σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  38. όμορφοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!Δεν έχω λόγια,σαν να είμαι μαζί σου-)))
    Σου εύχομαι για τα Χριστούγεννα…
    Το καλύτερο που μπορεί να υπάρχει,,,
    Υγεία, ευτυχία, ικανοποίηση.
    Και αυτό - για όλη την αιωνιότητα!
    Και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2014!
    Θα τα πούμε του χρόνου,πολλά φιλιά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βρίσκω λόγια πως να σ'ευχαριστήσω αγαπημένη μου Χρυσούλα!σίγουρα μέσα απ'την καρδιά μου..σου εύχομαι να περάσεις ονειρεμένα και μαγικά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη,ευτυχία και ζεστασιά κοντά στα αγαπημένα σου πρόσωπα..To Eternity with love baby!!!!!!εύχομαι η νέα χρονιά να εναι για σένα ευτυχισμένη,δημιουργική και με άπειρες διακρίσεις!!!πάρα πολλά φιλάκια Χρυσούλα μου!καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  39. Αυτά που γράφεις Καίτη μου είναι αριστουργήματα, μιλάνε στην καρδιά μου ❤❤❤ Διακρίνω θλίψη και πόνο μέσα στο ποίημά σου και δεν σε αδικώ! Μα μη χάνεις τις ελπίδες σου γλυκιά μου! :)
    Σου στέλνω πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κωνσταντίνα φίλη μου!!με τιμάς κοριτσάκι μου με όσα μου γράφεις και φυσικά με συγκίνησες όπως πάντα!καλώς διέκρινες..έχω μεγάλη απογοήτευση απο την κοινωνία γενικά,,για τις αντιδράσεις της..για τον εφησυχασμό που υπάρχει..αναρωτιέμαι...τίποτα δεν υπάρχει πιά?καμμιά ευαισθησία για όσα συμβαίνουν γύρω μας?αυτά καταγράφω τελευταία στα ποιήματά μου..μοιράζομαι μαζί σας κάποια συναισθήματα...κι εγώ σου στέλνω την αγάπη μου και μιά πολύ ζεστή αγκαλίτσα..φιλάκια..

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει ευαισθησία Καίτη μου και πολύς κόσμος πονάει και συμπονεί! Σαφώς υπάρχει και η πλευρά που αδιαφορεί, αλλά μην κοιτάς μόνο εκείνη και στενοχωριέσαι! Να έχεις δύναμη! Φιλιά πολλά και σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  40. Μόνον η ευαισθησία σε καθοδηγεί να πλέκεις όμορφα λέξεις με σκέψεις, με μακαρισμούς, με ελπίδες ,με απαισιοδοξίες ,με φως ,με σκοτάδι.... είσαι φανταστική καλή μου Καte!!Φιλάκια πολλά και να περάσεις όμορφα τις ημέρες των εορτών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλή εβδομάδα να έχεις Καίτη μου, με την ζεστή καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το είδα ότι μου το έστειλες!εννοείς και κάτι άλλο που δεν το είδα?ή δεν το πήρα!!ΑΡΓΑ είδα αυτό το σχόλιο..αυτές τις μέρες δεν μπόρεσα νάπαντήσω σε σχόλια τα mails ανοίγω μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είμαι σίγουρη Καιτούλα μου ότι όπως άγγιξαν εμένα, έτσι άγγιξαν πολύ κόσμο τα ποιητικά σου λόγια!!!!!! Ας μείνουμε στην τελευταία φράση και ας ευχηθούμε τέτοιες γιορτινές μέρες να χτυπήσουν οι καρδιές όλων μας για να σωθεί η ελπίδα σε κάποιους συνανθρώπους μας!!!!!
    Πολλά γιορτινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μέσα από τη γλυκιά μελαγχολία των στίχων σου Kate, μια νότα ελπίδας ξεπηδά...

    Η καρδιά. Χτυπάει ακόμα... Μήνυμα ελπιδοφόρο! Ας ευχηθώ λοιπόν, κι εγώ με τη σειρά μου ν' αλλάξουν όλα προς το καλύτερο γύρω μας. Να γίνουν πιο γλυκά και πιο ανθρώπινα... Να περάσεις χαρούμενες και ζεστές γιορτές και να 'χεις υγεία, χαρά και ευτυχία!
    Φιλικά, Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kate μου γειά σου καλησπέρα! Πολύ ζεστή η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα που έχεις δώσει στο σπιτάκι σου!! Μετά από πολύ καιρό ξαναδιαβάζω τα γλυκά ποιήματά σου! Χίλια συγγνώμη που έχω χαθεί αλλά προέκυψαν πολλές υποχρεώσεις μαζεμένες τον τελευταίο καιρό και δεν έχω ευκαιρήσει καθόλου να ασχοληθώ με το blog...! Το ξέρω ότι σας έχω λείψει, αλλά δυστυχώς δεν έχω πια το χρόνο που είχα πριν να αφιερώνω όπως πρέπει στο γράψιμο! Τώρα όμως έχω αρχίσει να βάζω και πάλι το πρόγραμμά μου σε νέα τάξη και σειρά και θα προσπαθήσω να εμφανίζομαι περισσότερο! Καλό βράδυ και θα προσπαθήσω να τα ξαναπούμε σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. H ποίηση ¨όπλο" στους χαλεπούς καιρούς μας.
    Καλές γιορτές με υγεία και δύναμη μπροστά στα μελλούμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ όμορφο ποίημα!!!!
    Καλά Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή